GRN
משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
•
- הוסף לסימניות
- #241
לא יודעת למה את מתכוונת "נחיתות חרדית".ולמרות זאת הלימודים בחוץ הם גורם מאיץ לדבר הזה.
ואגב, אני הכי בעד לתת השקפה אמיתית לבנות שלנו, שתעזור להם לשרוד גם בעולם העבודה, וגם אם יזדקקו לעשות תואר.
ולא התכוונתי לכתוב שתואר מוציא בשאלה.
הגבתי על הודעות שנדמו כנחיתות חרדית, צר לי.
אחרי שדחקו אותי לפינה נאצלתי לכתוב את זה מחוסר ברירה.
לי, באופן אישי, אין נחיתות כלפי האקדמיה.
יש לי מטען שקיבלתי מהוריי, אוצר, שקיבלו מהוריהם, שקיבלו מהוריהם, ככה עד בורא העולם בכבודו ובעצמו.
לאקדמיה אין שום דבר שיכול להשתוות למטען הזה (אבל כן פגשתי בדרך כאלו שהעריכו מאוד את האוצר הזה ועודדו אותי לכתוב עבודות מעמיקות ביהדות. אם תרצי, אשלח לך לדוגמא עבודת סמינר שלי שקיבלה ציון גבוה מאוד והערכה עמוקה).
עם זאת, לאקדמיה יש ידע אנושי שנצבר שנים רבות בצורה אמינה, באופן יחסי, והיא מביא תוצאות בשטח. אני מעריכה גם את החכמה הזאת, ומקבלת אותה כל עוד היא אינה עומדת בסתירה עם האוצר הכי חשוב לי: היהדות.
הנושאים החמים