שירבירשירי
משתמש פעיל
- הוסף לסימניות
- #1
והוא בצבע לבן.
והבגדים כהים.
וזה נוראי נוראי.
הבנתי שאחרי כיבוס זה מוריד מעט מהסיבים
אבל זה בקושי הוריד.
יש למישהו עיצה, מניסיון.
אולי באיזה אופן לכבס?
האם כדאי לייבש אפילו שכתוב שאסור?
(קניתי כבר את הגלגלת המדבקה, הבעיה היא שלא נראה תקין באמצע העבודה לעמוד ולהתגלגל איתה. לא נראה טוב.)
פשוט מתסכל.
אשמח לכל חוות דעת.
תודה רבה.
והבגדים כהים.
וזה נוראי נוראי.
הבנתי שאחרי כיבוס זה מוריד מעט מהסיבים
אבל זה בקושי הוריד.
יש למישהו עיצה, מניסיון.
אולי באיזה אופן לכבס?
האם כדאי לייבש אפילו שכתוב שאסור?
(קניתי כבר את הגלגלת המדבקה, הבעיה היא שלא נראה תקין באמצע העבודה לעמוד ולהתגלגל איתה. לא נראה טוב.)
פשוט מתסכל.
אשמח לכל חוות דעת.
תודה רבה.
הנושאים החמים