דיון מה עושים עם טחינה שהתחפשה לנוטלה ?

  • הוסף לסימניות
  • #1
אבל מה לעשות,
התחפושת לא הצליחה.
קניתי טחינה עם שוקולד ואגוזי לוז.
נאמר לי בחנות שזה ממש כמו נוטלה שנמכרת במוצרי אפיה.
בבית טעמתי מעט .
זה טעם של טחינה גולמית עם מעט נגיעות של שוקולד.
לא ממש נראה לי טעים למילוי של עוגה.
להכין מזה סלט טחינה נשמע לי לא מוצלח.
באיזו עוגה אני כן יכולה לשלב אותה ?
מה להוסיף ? דבש ? סוכר ?
באיזה יחס ?
אני מניחה שברגע שאערבב את הטחינה עם דבש אז היא תסמיך מאוד ובלתי ניתנת כ"כ למריחה (אלא אם כן אוסיף מים).
אולי להמיס עם שוקולד (מה קורה לטחינה בהמסה ?............)
ממש חבל לי כי זה היה מוצר יחסית יקר.
תודה !
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
בס''ד

שלום @יבר

אפשר לנסות לשלב את הממרח כמילוי במאפי שמרים- עוגת שמרים או דנישים.

כמו כן, אפשר להשתמש בחיתוכיות, למלא טרטלטים (כדאי להוסיף פרי או תוספת אחרת לשדרוג והקללת הטעמ)או אפשר להסב את הממרח לקינוחי מוס בשילוב שמנת להקצפה.


בהצלחה !!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נשמע לי שיכול להסתדר נהדר בכל מתכון לעוגיות טחינה.
אם תרצי אעלה את המתכון שלי שהוא נפלא. מאמינה שיש הרבה מתכונים טובים ברשת.


בנוסף
רושמת מתכון נהדר לחטיף אנרגיה עם טחינה גולמית.
תרגישי חופשי להחליף/להוריד את הטחינה/חמאת בוטנים/חמוציות/שוקולד ציפס לפי טעמך.

5 כוסות קוואקר
1 כוס קמח מלא/כוסמין
כפית סודה לשתיה
1/2 כפית מלח
1 כוס סוכר חום
1 כוס שמן
2/3 כוס דבש
1/2 כוס טחינה גולמית
1/2 כוס חמאת בוטנים
1 כוס חמוציות
1 כוס שוקולד ציפס

מאחדים לתערובת
שוטחים בתבנית חד פעמית ענקית על נייר אפיה
אופים עד שמקבל צבע אפוי יפה

חותכים למלבנים לא גדולים. מנשנשים בלי הפסקה.
יוצא כמות מאד גדולה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
כדורי שוקולד.
הכי פשוטים וטעימים.

חצי כוס מים
חצי כוס טחינה ושוקולד מריר אחד
להמיס

לרסק ביסקוויטים (כ 150גרם מרוסק עם חתיכות לא רק פירורים).
לגלגל לצורת נקניק (מהיר וקל)
ולמקפיא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אבל מה לעשות,
התחפושת לא הצליחה.
קניתי טחינה עם שוקולד ואגוזי לוז.
נאמר לי בחנות שזה ממש כמו נוטלה שנמכרת במוצרי אפיה.
בבית טעמתי מעט .
זה טעם של טחינה גולמית עם מעט נגיעות של שוקולד.
לא ממש נראה לי טעים למילוי של עוגה.
להכין מזה סלט טחינה נשמע לי לא מוצלח.
באיזו עוגה אני כן יכולה לשלב אותה ?
מה להוסיף ? דבש ? סוכר ?
באיזה יחס ?
אני מניחה שברגע שאערבב את הטחינה עם דבש אז היא תסמיך מאוד ובלתי ניתנת כ"כ למריחה (אלא אם כן אוסיף מים).
אולי להמיס עם שוקולד (מה קורה לטחינה בהמסה ?............)
ממש חבל לי כי זה היה מוצר יחסית יקר.
תודה !
הכנתי בדיוק שבוע שעבר
יש לי מתכון מעולה לבצק פריך
מרדדת ומורחת טחינה גולמית ומעל שוקולד למריחה
לא מרגישים בכלל טעם של טחינה
יוצא בטעם שוקולד חלבה

4 כוסות קמח
4 כפות סוכר
1 א.אפיה
לערבב

להוסיף:
כוס ורבע מים חמים
3/4 כוס שמן

יוצא בצק רך ונעים.

מחלקת ל-5 ומרדדת, אפשר להשתמש גם עם ממרח תמרים
מורחת בנדיבות, ומגלגלת.
מניחה בתבנית ופורסת עם סכין (לא עד הסוף)

אופה בחום 180 לרבע שעה.
מכבה ומשאירה 5 דקות.

כלום עבודה- יוצא טעיםםםםםם
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אם לא קשה לך אשמח מאוד לקבל את המתכון שלך
תודה !!
עוגיות טחינה ושוקולד ציפס

4 כוסות קמח כוסמין
2 שקיות אבקת אפיה
2 שקיות סוכר וניל
1.5 כוסות סוכר חום
8 כפות טחינה גולמית
2 ביצים
1 כוס שמן
כוס שוקולד ציפס

לאחד לבצק, יוצא פירורי למדי, אבל עדין קל ליצור ממנו כדורים.
יוצרים כדורים, שמים בתבנית ואופים בתנור עד שמקבל צבע יפה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה