- הוסף לסימניות
- #1
אבל מה לעשות,
התחפושת לא הצליחה.
קניתי טחינה עם שוקולד ואגוזי לוז.
נאמר לי בחנות שזה ממש כמו נוטלה שנמכרת במוצרי אפיה.
בבית טעמתי מעט .
זה טעם של טחינה גולמית עם מעט נגיעות של שוקולד.
לא ממש נראה לי טעים למילוי של עוגה.
להכין מזה סלט טחינה נשמע לי לא מוצלח.
באיזו עוגה אני כן יכולה לשלב אותה ?
מה להוסיף ? דבש ? סוכר ?
באיזה יחס ?
אני מניחה שברגע שאערבב את הטחינה עם דבש אז היא תסמיך מאוד ובלתי ניתנת כ"כ למריחה (אלא אם כן אוסיף מים).
אולי להמיס עם שוקולד (מה קורה לטחינה בהמסה ?............)
ממש חבל לי כי זה היה מוצר יחסית יקר.
תודה !
התחפושת לא הצליחה.
קניתי טחינה עם שוקולד ואגוזי לוז.
נאמר לי בחנות שזה ממש כמו נוטלה שנמכרת במוצרי אפיה.
בבית טעמתי מעט .
זה טעם של טחינה גולמית עם מעט נגיעות של שוקולד.
לא ממש נראה לי טעים למילוי של עוגה.
להכין מזה סלט טחינה נשמע לי לא מוצלח.
באיזו עוגה אני כן יכולה לשלב אותה ?
מה להוסיף ? דבש ? סוכר ?
באיזה יחס ?
אני מניחה שברגע שאערבב את הטחינה עם דבש אז היא תסמיך מאוד ובלתי ניתנת כ"כ למריחה (אלא אם כן אוסיף מים).
אולי להמיס עם שוקולד (מה קורה לטחינה בהמסה ?............)
ממש חבל לי כי זה היה מוצר יחסית יקר.
תודה !
הנושאים החמים