קורונה 'מודרנה' מדווחת על יעילות של 94.5% בחיסון לקורונה...

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #1
חברת מודרנה מדווחת על 94.5% הצלחה בייצור החיסונים שבפיתוחם.
אחרי שכל המדינות נעמדו בתור הארוך של חברת פייזר שלה ראוי לציין היו "רק" 92% הצלחה
להזכירכם ישראל חתמה עם חברת מודרנה כבר בתחילת תהליך הפיתוח...
'מודרנה' מדווחת על יעילות של 94.5% בחיסון לקורונה
'מודרנה' דיווחה היום כי הניסוי שהיא עורכת בחיסון מתוצרתה מציג יעילות של 94.5%, בדומה לחיסון של 'פייזר' ואף יותר ממנה. לישראל כבר הסכם עם החברה





עוד חיסון מציג יעילות: שבוע לאחר שחברת פייזר בישרה כי תוצאות הניסוי הציגו יעילות של מעל ל90% לחיסון שלה לקורונה, מדווחת גם חב' 'מודרנה' על שיעור דומה של הצלחה בניסוי, ואפילו על הצלחה גבוהה יותר: לפי נתוני 'מודרנה' הניסוי שלה מציג שיעור הצלחה של 94.5%. 'מודרנה' היתה החברה הראשונה שהודיעה על ייצור החיסון, וכעת היא מתייצבת שוב לצד פייזר בקידמת הבמה, בדרך לישורת האחרונה.

לפי הודעת 'מודרנה', התוצאות מגיעות לאחר שחוסנו מעל 30 אלף מתנדבים. 95 מהם חלו, אך כאשר נפתחו המעטפות כדי לגלות כמה מהם היו בקבוצת הניסוי וכמה בקבוצת הביקורת הסתבר כי 90 קיבלו את ניסוי הדמה, ורק חמישה את החיסון - עדות ליעילות גבוהה של החיסון במניעת המחלה. בחברה מדגישים כי תופעות לוואי היו 'נסבלות': 10% סבלו מעייפות חולפת ו-4.5% מכאב ראש. כמו כן, החיסון עמיד בטמפרטורות של 2 עד 8 מעלות עד 30 יום, ובמינוס 20 מעלות עד כחצי שנה. אלו בשורות חשובות בכל הנוגע להפצה ושיווק של החיסון, כאשר בניגוד לחיסון של 'פייזר' שדורש הקפאה ברמות נמוכות בהרבה, במקרה זה השינוי והאיחסון יהיו קלים יותר ולא ידרשו היערכות לוגיסטית מיוחדת.

העובדה שהניסוי הצליח בשני חיסונים עד כה, גם של מודרנה וגם של פייזר, מפחיתה את הסיכון שמדובר בטעות סטטיסטית. עם זאת, בדומה ל'פייזר', גם הבשורה הנוכחית של 'מודרנה' מסתמכת רק על הודעת החברה ואין לכך עדיין אישור של הגופים הרשמיים. החברה תצטרך עדיין לחכות מספר שבועות לתוצאות בטיחות של כל המתנדבים כדי להגיש בקשת אישור חירום ל-FDA.

לישראל כבר היה הסכם חתום עם 'מודרנה', ולאחר חתימת ההסכם עם 'פייזר' בשבוע שעבר יש למדינה כעת הסכמים גם עם מודרנה וגם עם פייזר. זאת, לצד העובדה שגם במכון הביולוגי ממשיכים עם הניסוי של החיסון הישראלי, אם כי במקרה זה, גם מפתחיו מצהירים שהוא יהיה מוכן – בהנחה שאכן יוכיח יעילות – רק לקראת הקיץ.

מתוך "כל רגע"
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
חברת מודרנה מדווחת על 94.5% הצלחה בייצור החיסונים שבפיתוחם.
אחרי שכל המדינות נעמדו בתור הארוך של חברת פייזר שלה ראוי לציין היו "רק" 92% הצלחה
להזכירכם ישראל חתמה עם חברת מודרנה כבר בתחילת תהליך הפיתוח...
'מודרנה' מדווחת על יעילות של 94.5% בחיסון לקורונה
'מודרנה' דיווחה היום כי הניסוי שהיא עורכת בחיסון מתוצרתה מציג יעילות של 94.5%, בדומה לחיסון של 'פייזר' ואף יותר ממנה. לישראל כבר הסכם עם החברה





עוד חיסון מציג יעילות: שבוע לאחר שחברת פייזר בישרה כי תוצאות הניסוי הציגו יעילות של מעל ל90% לחיסון שלה לקורונה, מדווחת גם חב' 'מודרנה' על שיעור דומה של הצלחה בניסוי, ואפילו על הצלחה גבוהה יותר: לפי נתוני 'מודרנה' הניסוי שלה מציג שיעור הצלחה של 94.5%. 'מודרנה' היתה החברה הראשונה שהודיעה על ייצור החיסון, וכעת היא מתייצבת שוב לצד פייזר בקידמת הבמה, בדרך לישורת האחרונה.

לפי הודעת 'מודרנה', התוצאות מגיעות לאחר שחוסנו מעל 30 אלף מתנדבים. 95 מהם חלו, אך כאשר נפתחו המעטפות כדי לגלות כמה מהם היו בקבוצת הניסוי וכמה בקבוצת הביקורת הסתבר כי 90 קיבלו את ניסוי הדמה, ורק חמישה את החיסון - עדות ליעילות גבוהה של החיסון במניעת המחלה. בחברה מדגישים כי תופעות לוואי היו 'נסבלות': 10% סבלו מעייפות חולפת ו-4.5% מכאב ראש. כמו כן, החיסון עמיד בטמפרטורות של 2 עד 8 מעלות עד 30 יום, ובמינוס 20 מעלות עד כחצי שנה. אלו בשורות חשובות בכל הנוגע להפצה ושיווק של החיסון, כאשר בניגוד לחיסון של 'פייזר' שדורש הקפאה ברמות נמוכות בהרבה, במקרה זה השינוי והאיחסון יהיו קלים יותר ולא ידרשו היערכות לוגיסטית מיוחדת.

העובדה שהניסוי הצליח בשני חיסונים עד כה, גם של מודרנה וגם של פייזר, מפחיתה את הסיכון שמדובר בטעות סטטיסטית. עם זאת, בדומה ל'פייזר', גם הבשורה הנוכחית של 'מודרנה' מסתמכת רק על הודעת החברה ואין לכך עדיין אישור של הגופים הרשמיים. החברה תצטרך עדיין לחכות מספר שבועות לתוצאות בטיחות של כל המתנדבים כדי להגיש בקשת אישור חירום ל-FDA.

לישראל כבר היה הסכם חתום עם 'מודרנה', ולאחר חתימת ההסכם עם 'פייזר' בשבוע שעבר יש למדינה כעת הסכמים גם עם מודרנה וגם עם פייזר. זאת, לצד העובדה שגם במכון הביולוגי ממשיכים עם הניסוי של החיסון הישראלי, אם כי במקרה זה, גם מפתחיו מצהירים שהוא יהיה מוכן – בהנחה שאכן יוכיח יעילות – רק לקראת הקיץ.

מתוך "כל רגע"
הל זה נאמר צריך לחכות לאט ןבטוח!!!!
אגב אני תמיד אומרת שהפירסום הראשון הוא תמיד פייק!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
וביבי הפרייאר כבר שילם מליונים לפייזר...
החיפזון עולה ביוקר.
יופי העיקר שעכשיו למהנדסי התודעה יהיה עוד משהו נגד ביבי
זה מתחיל למה חתמו רק עם מודרנה ולא עם פייזר ואז הוא עוקף את כולם וחותם עם פייזר במהירות אז ממציאים שנקבל אחרונים, מה שלא נכון
ועכשיו שוב כולם חכמים לאחר מעשה בשביל מה חתמת עם פייזר?
אז הינה התשובה [אולי]
החיסון של פייזר מספיק רק ל 4 מיליון אנשים למייטב ידיעתי בישראל חיים היום למעלה מ9 מיליון איש כך שזה עדיין לא מספיק לא חתמו עם מודרנה על כמות לכל מדינת ישראל ולכן צריך גם את החיסון של מודרנה וגם את החיסון של פייזר
ועדיין זה לא מספיק לכולם
עכשיו רק יתחילו הניסיונות לפרוטקציה לקבל את החיסון של מודרנה ולא של פייזר יאלה פרשית שחיתות הבאה
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
ואני כבר צופה את האשכולות העתידיים
"קיבלתי את החיסון של פייזר\מודרנה יש לי תסמינים XYZ זה תקין?"
או "סקר קיבלתי חיסון:
פייזר
מודרנה"
ועל זו הדרך....
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
האם זה נכון שהיה חיידר בבני ברק שקבלו בו היום חיסוני קורונה או שזה רק פייק?

חיסון עדר אתה מתכוין
אה.
זה כל הציבור החרדי קיבל
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מה החיוכים המאושרים?
יש לך מידע?
האם זה נכון?
לי נשמע שזה פייק.
אם זה נכון,
זה נורא!
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
האם זה נכון שהיה חיידר בבני ברק שקבלו בו היום חיסוני קורונה או שזה רק פייק?
ברור ששטויות.
החיסון הישראלי בשלבי ניסוי ראשוניים מאד, ייקח זמן עד שיתחילו לבדוק אותו על ילדים. וגם שיעשו זאת זה לא יהיה על ילדי חיידר בבני ברק ללא אישור הוריהם :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
ברור ששטויות.
החיסון הישראלי בשלבי ניסוי ראשוניים מאד, ייקח זמן עד שיתחילו לבדוק אותו על ילדים. וגם שיעשו זאת זה לא יהיה על ילדי חיידר בבני ברק ללא אישור הוריהם :)
זה היה נשמע לי הזיה.
אך חברה נורמטיבית לחלוטין התקשרה אלי כולה היסטרית....
צפירת הרגעה ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
ועכשיו שוב כולם חכמים לאחר מעשה בשביל מה חתמת עם פייזר?
אז הינה התשובה [אולי]
החיסון של פייזר מספיק רק ל 4 מיליון אנשים למייטב ידיעתי בישראל חיים היום למעלה מ9 מיליון איש כך שזה עדיין לא מספיק לא חתמו עם מודרנה על כמות לכל מדינת ישראל ולכן צריך גם את החיסון של מודרנה וגם את החיסון של פייזר
ועדיין זה לא מספיק לכולם
כן גם אני חשבתי ככה בהמשך.
מודרנה לא יספקו יותר מכמה מליונים בודדים של מנות חיסון (אולי מעט יותר מפייזר בכ"ז ישראל סגרה איתם מזמן)
ועדיין יצטרכו עוד...
בעז"ה שישראל יסיימו את החיסון שלהם וזה ישלים את החוסר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה