קורונה 'מודרנה' מדווחת על יעילות של 94.5% בחיסון לקורונה...

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #23
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
עוד אין חיסונים נגד קורונה. ישראל מחכה חודשים ארוכים בקוצר רוח שיהיו חיסונים. איך פתאום יש חיסונים מוכנים נגד קורונה? מי הביא אותם לישראל? ואיך הראשונים שקבלו אותם הם ילדי חיידר בבני ברק? ולמה בכוח?

מה יהיה עם כל ההמצאות ההזויות האלה? מה יהיה עם ההזויים למיניהם שנותנים לנו תחושה של רדיפה בלתי פוסקת, עד שאנחנו מאמינים לכל?

באשכול אחר מאמינים לדיווחים ופרשנויות נון סטופ מטענות נגד תוצאות הבחירות באמריקה. ונאסר עלינו להביע שם דעות... אלא אם נכתוב אותן בצורת מאמר חשוב עם שם חשוב, ונכניס לספוילר או קובץ מצורף... (טוב, מפחדים ממחיקת האשכול. מובנת הזהירות).

לא יודעת אם היו זיופים או לא, ובאלו היקפים. כן בטוחה שחלק מכביכול העידכונים בלבד - הם ברמת אמינות הזויה, עם המון שאלות בלתי פתורות.
והרי אין שום דבר מוזר בזה שביידן ניצח, ואין שום דבר מוזר בזה שקצת פחות מחצי אמריקה הצביעה לטראמפ וקצת יותר מחצי אמריקה הצביעה לביידן. בעיקר לאור משבר הקורונה.
מה כל כך לא מסתדר? רק כי טראמפ לא מרוצה? איך זה הופך את הכל לקנוניה נרחבת של מכונות מזייפות, פתקים זרוקים, פתקים נסרקים שוב ושוב, רפובליקנים מורחקים מהספירה, ועוד ועוד. בתאום מוזר עם מנגנון מערכת הבחירות, שנמצאים בה בכלל משני הצדדים, ותוך שמירת סודיות של כל-כך הרבה מעורבים בקנוניה הגדולה, בכמה מדינות במקביל.

לאן הולך העולם, ואיך זה שקונספירציות כמה שהן יותר לא מסתדרות - ככה הן יותר תופסות אותנו?

סליחה על הסטיה מהנושא.
פירוק של כמה תסכולים מהחודשים המייגעים האחרונים...
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #28
האם יש למישהו מושג למה בתהליך של בדיקת יעילות החיסון. גם החוקרים בעצמם לא יודעים מי קיבל את החיסון עם החומר הפעיל ומי קיבל את ה"פלצבו"?
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
האם יש למישהו מושג למה בתהליך של בדיקת יעילות החיסון. גם החוקרים בעצמם לא יודעים מי קיבל את החיסון עם החומר הפעיל ומי קיבל את ה"פלצבו"?
כדי למנוע כל הטיה, וליצור כמה שיותר מקריות. זוהי צורת מחקר מקובלת בכל המחקרים הרציניים, שנקראת כפולת סמיות. לא המקבלים יודעים מה קבלו, ולא הנותנים להם. שהכל יהיה מקרי, וכך התוצאות יותר אמינות.

ואנא, האם לא שייך לשנות את שם הניק? הוא מצמרר אותי כל פעם מחדש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
אגב,אותם אלו שמפיצים את ההזיות על החיסונים,הם בכובע[או בשאל] השני שלהם מפיצים חוברות של הקורונה בגלל הפאות....רפו''ש
חחח
אין קורונה בכלל
ואם יש אז זה בגלל הפאה נכרית.
חזק!
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
כדי למנוע כל הטיה, וליצור כמה שיותר מקריות. זוהי צורת מחקר מקובלת בכל המחקרים הרציניים, שנקראת כפולת סמיות. לא המקבלים יודעים מה קבלו, ולא הנותנים להם. שהכל יהיה מקרי, וכך התוצאות יותר אמינות.

ואנא, האם לא שייך לשנות את שם הניק? הוא מצמרר אותי כל פעם מחדש.
אז איך יודעים את רמת ההשפעה אם לא יודעים מי קיבל מה?
ולגבי השם. אם זה באמת מפריע אני מוכן לשקול את זה ברצינות.;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
אז איך יודעים את רמת ההשפעה אם לא יודעים מי קיבל מה?
יש רישום מדויק במחשבים מי קיבל מה. לאחר זמן יודעים, אחרת המחקר לא שווה. אך כשנותנים - זה בצורה מקרית, גם עבור הנותן, גם עבור המקבל. כמדומני רק אחרי שיש נתונים של חולים או תופעות לוואי - בודקים אם הנוגעים בדבר קבלו את האמיתי או לא.
איך בדיוק הפרוצדורה הטכנית המדויקת - אינני יודעת. אך השיטה היא כנ''ל.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #35
יש רישום מדויק במחשבים מי קיבל מה. לאחר זמן יודעים, אחרת המחקר לא שווה. אך כשנותנים - זה בצורה מקרית, גם עבור הנותן, גם עבור המקבל. איך בדיוק הפרוצדורה הטכנית המדויקת - אינני יודעת. אך השיטה היא כנ''ל.
יפה. תודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
לאן הולך העולם, ואיך זה שקונספירציות כמה שהן יותר לא מסתדרות - ככה הן יותר תופסות אותנו?
סליחה על הסטיה מהנושא.
פירוק של כמה תסכולים מהחודשים המייגעים האחרונים...
לכל קונספירציה יש סיבה. אם הדברים היו שקופים, לא היו קונספירציות. אם היו תשובות לשאלות - לא היו קונספירציות.
ולולי ראינו בעינינו קונספירציות, שקמו ונעמדו, לא היה אף אחד מאמין לקונספירציה הבאה.
כשיש שאלות קשות ונוקבות, ואין עליהן תשובה, אז מעלים קונספירציות, שחלקן לא נכונות, וחלקן הקטן - נכון. החלק הקטן, נותן מקום לקונספירציה הבאה.
שיקומו הקבינטים למיניהם, ויתנו תשובות לשאלות הקשות וכואבות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
לכל קונספירציה יש סיבה. אם הדברים היו שקופים, לא היו קונספירציות. אם היו תשובות לשאלות - לא היו קונספירציות.
ולולי ראינו בעינינו קונספירציות, שקמו ונעמדו, לא היה אף אחד מאמין לקונספירציה הבאה.
כשיש שאלות קשות ונוקבות, ואין עליהן תשובה, אז מעלים קונספירציות, שחלקן לא נכונות, וחלקן הקטן - נכון. החלק הקטן, נותן מקום לקונספירציה הבאה.
שיקומו הקבינטים למיניהם, ויתנו תשובות לשאלות הקשות וכואבות.
לדוגמא. איך זה יכול להיות שבסין מקור כל המחלה היה הכי קצת חולים. והכי קצת מתים. וכו' וכו'
או איך זה יכול להיות שבשמונת החודשים הראשונים ל"מגפה" לא היתה תמותה עודפת בממוצע בישראל. ע"פ הלמ"ס
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
האם יש למישהו מושג למה בתהליך של בדיקת יעילות החיסון. גם החוקרים בעצמם לא יודעים מי קיבל את החיסון עם החומר הפעיל ומי קיבל את ה"פלצבו"?
לכל משתתף במחקר יש מספר ששמור במחשב, ולכל מנת חיסון יש מספר ששמור אף הוא במחשב, עם רשימה חסויה שמפרטת באיזו מנת חיסון יש חומר פעיל ובאיזו לא.
הדבר נעשה לאחר שמחקרים הוכיחו ש'פלצבו' מועיל גם אם החולה עצמו לא יודע אם החומר מועיל, כל זמן שנותן התרופה חושב שהוא נותן חומר פעיל. נמצא שאם נותני החיסון ידעו אם החומר שהם נותנים כרגע הוא פעיל או לא, זה עשוי להשפיע פסיכולוגית על תוצאות החיסון. הדבר נקרא 'אפקט הנס החכם', ניתן לקרוא כאן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
האם יש למישהו מושג למה בתהליך של בדיקת יעילות החיסון. גם החוקרים בעצמם לא יודעים מי קיבל את החיסון עם החומר הפעיל ומי קיבל את ה"פלצבו"?
אפשר לשאול את זה אחרת, הם יש למישהו מושג איך עושים ניסוים רפואיים, מהם הכללים המקובלים, מהי האתיקה הנדרשת?
הידע חשוב כדי לזהות איפה יש ריח של משהו לא תקין, ואיפה זה בסך הכל סטנדרט ונורמה שנקבעה מטעמי בטיחות ואמינות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
מה היה חסר בעולמנו אם טיפוסים שונים לא היו פותחים ניקים בשביל לשווק את יודע הכל גיל יוסף שחר טבעונות והיפוכונדריות בע"מ?
שומע עכשיו שגם טיפוסים כגון לס התחילו לשווק בציוציהם את גיל יוסף, ביחד עם שלל טענות על סכנות החיסון.

דת מצחיקה, דתם של המכחישים
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה