קורונה 'מודרנה' מדווחת על יעילות של 94.5% בחיסון לקורונה...

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #61
יואו איך שהקורונה גרמה לכל החרדים להפוך ל"מבינים" בתחום הרפואה שזה משהו.
תכף יוותרו לחרדים על 7 שנות לימוד התואר, יתחילו ישר מהסטאז'.
אני חושב שצריך להבדיל.

יש אנשים שרוצים לדעת קצת על רפואה, על בריאות, ומה שביניהם. ההתעניינות הזו בעיני בריאה מאוד. חשוב בהרבה מפוליטיקה (חרדית מקומית ארצית או עולמית), או סתם שטויות שאנשים מדברים. (וזה גם גורם למודעות)

אבל יש מין תסמין קורונה נפוץ, שאנשים מן השטיבל, שעל ההבדל בין חיידק לנגיף הם קראו ב"רשות הרבים" של השבוע, מרגישים כמו רופאים ומדענים, ומחליטים ברצינות איזה רופא טועה ומתי, מהי המדיניות האפידמית הנכונה, וכמה אחוזי מבוגרים צריכים לקבל פלצבו בשביל שהם יסכימו שיחסנו אותם :). זה באמת הזוי.

חייב לשתף: נצרכתי אמש להרכיב איזשהו מכשיר חשמלי. כנראה קראתי את חוברת ההוראות מידי חפיף. במהלך ההסתבכות עם הההרכבה החלטתי לפחות חמש פעמים, שיש פה פשלה, וחסרים פה חלקים, והסינים האלו לא רציניים, ואני ידרוש מהם פיצוי גם על שעות העבודה.

את הסוף אתם מנחשים לבד. ;) אבל במקום פיצוי, לקחתי לעצמי לקח לחיסוני קורונה, או לכל דבר שלא מבינים בו.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #62
אני חושב שצריך להבדיל.

יש אנשים שרוצים לדעת קצת על רפואה, על בריאות, ומה שביניהם. ההתעניינות הזו בעיני בריאה מאוד. חשוב בהרבה מפוליטיקה (חרדית מקומית ארצית או עולמית), או סתם שטויות שאנשים מדברים. (וזה גם גורם למודעות)

אבל יש מין תסמין קורונה נפוץ, שאנשים מן השטיבל, שעל ההבדל בין חיידק לנגיף הם קראו ב"רשות הרבים" של השבוע, מרגישים כמו רופאים ומדענים, ומחליטים ברצינות איזה רופא טועה ומתי, מהי המדיניות האפידמית הנכונה, וכמה אחוזי מבוגרים צריכים לקבל פלצבו בשביל שהם יסכימו שיחסנו אותם :). זה באמת הזוי.

חייב לשתף: נצרכתי אמש להרכיב איזשהו מכשיר חשמלי. כנראה קראתי את חוברת ההוראות מידי חפיף. במהלך ההסתבכות עם הההרכבה החלטתי לפחות חמש פעמים, שיש פה פשלה, וחסרים פה חלקים, והסינים האלו לא רציניים, ואני ידרוש מהם פיצוי גם על שעות העבודה.

את הסוף אתם מנחשים לבד. ;) אבל במקום פיצוי, לקחתי לעצמי לקח לחיסוני קורונה, או לכל דבר שלא מבינים בו.
איך כתב מישהו על עניין אחר:
מי שלא יודע איך מבטאים "מצוסטסט" (או איך שקוראים לזה, גם אני לא יודע) שלא יביע דעה על הפוליטיקה האמריקאית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
איך כתב מישהו על עניין אחר:
מי שלא יודע איך מבטאים "מצוסטסט" (או איך שקוראים לזה, גם אני לא יודע) שלא יביע דעה על הפוליטיקה האמריקאית.
אני חושב להיפך: אפשר להביע דעה, זה ספורטיבי ונחמד; אבל לא לחשוב באמת שדעתך חשובה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
האם זה נכון שהיה חיידר בבני ברק שקבלו בו היום חיסוני קורונה או שזה רק פייק?
(סליחה על האיחור..)
הייתי שם ברחוב באותו היום.
הילדים קיבלו חיסונים של טיפת חלב כשקודם לכן ההורים קיבלו עלוני הסבר וחתמו על הסכמתם לקבלת החיסונים.
הגיע שם מאבטח זמני שחיי בתוך קונספירציה והזמין את אחד מגופי התקשורת לטרלל את המוסד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
מי הם מתנגדי החיסונים? כסף, כבוד וכוח • דעה


מי הם מתנגדי החיסונים? כסף, כבוד וכוח • דעה
בטור דעה חד כתער ונטול כפפות, מפצח משה מנס את הפרופיל של מפיצי הקונספירציות נגד חיסון הקורונה • להלן מפת האינטרסים המלאה
תגיות: חיסון, משה מנס, קורונה
משה מנס
20/12/2020
21:33
ה' טבת התשפ"א
עקוב

המתנגדים לחיסונים | צילום: Leandro Marques, שאטרסטוק

מה זה נדל"ן דיגיטלי ואיך עושים מזה כסף?
מקודם

כשמדינת החירות העניקה לעם פטור מחיסונים
יוסי שטארק

בשלנית? רוצה שאחרים יהנו ממתכונים שלך? זו ההצעה שלנו
מקודם

חוששים לתת כתף? תחזקו את המערכת החיסונית
יהודה כהן
הדמויות
בארץ ישנן כמה דמויות "רפואיות", חלקן באיצטלה רבנית, שמשווקות תרופות, טיפולים, שיעורים ומפגשי יעוץ בכסף רב. מהטרנד הזה מתפרנסים כאלו שמתיימרים למכור "תחליפי חיסון" או לטפל ב"כל בעייה קיימת או בנזקי חיסון". חלקם נוכלים גמורים שפועלים בעבור בצע כסף, וחלקם פשוט מתפרנסים מהפרסום המגיע עם הפצת השקרים.

להלן 3 דוגמאות:

א. מפיץ ההפחדות הגדול ביותר במגזר החרדי הוא איש שהיה נחשב לאחד מגדולי המחזירים בתשובה, אך בעקבות התנהלותו ומלחמותיו, התבטא נגדו הרב עובדיה בחריפות והוא הפך באחת ל'מוקצה' במגזר.

הדרך שלו לחזור לכותרות על מנת לקבל פרסום והשפעה עוברת ככל הנראה דרך הפצת קונספירציות והפחדות שונות ומשונות. הוא מלחין שירים על ביל גייטס ומשתמש בהפחדות וצלצולים בשביל לצבור קהל.

באחד הסרטונים שלו מופיע קונספירטור נוסף: דוקטור אריה אבני, אשר בשנת 2000 פוטר משירותי בריאות כללית, ננזף, ורשיונו לעסוק ברפואה הותלה לחודש. הוא מפורסם בהתנגדותו לרפואה – כמו שיטת קומפרסים של כרוב "במקום טיפול קונבנציונאלי" – ובאמירות קשות כגון: "האונקולוגים הם התורמים העיקריים לכריית קברם של 10,000 חולי סרטן בישראל"; "ראשי משרד הבריאות הם פגומי מוח, הם שטופי מוח… הם עלובי החיים ומעודדי המוות". בכתבת תחקיר שנעשתה עליו נחשף כי הוא לוקח 1,000 שקל עבור זיוף פנקס חיסונים.


נמאס לכם מפוליטיקה? קבלו רק חדשות שמעניינות אתכם
ב. דוקטור מוכר ומפורסם במגזר החרדי המפרסם מודעות על "החיים בריאים יותר ללא ניתוחים" ומפרסם בעיתונות החרדית על שלל טיפולים שפותרים כל בעיה קיימת, יש לו ספר שלם נגד הרפואה הרגילה והוא מוכר תרופות לטיפול ומניעת הידבקות בקורונה. רשיונו נשלל בעקבות כך שנתגלו בתרופות ה"טבעיות" שלו סטרואידים וחומרים מסוכנים, הוא כמובן טוען שרודפים אותו וכו'.

ג. הדוגמה האחרונה היא היועץ העסקי דני וידיסלבסקי שיצר בחודשים האחרונים סדרת סרטונים פופולרית בשם "האמת של קורונה", שקיבלה עשרות אלפי צפיות. בהרצאותיו הוא עורך השוואות בין המציאות בישראל לגרמניה הנאצית. הוא מזכיר את השואה, את היטלר, את הטלאי הצהוב ואת ד"ר מנגלה לטובת ההסבר שהוא מציע לקורונה בישראל. כמובן שהוא מראיין גם את פרופסור לס הידוע.

מה האינטרס? ובכן, דני וידיסלבסקי מוכר קורס הישרדות קורונה, החיסון המנטלי לקורונה, של חברת וידיס שירותי ניהול בע"מ. חשוב גם להדגיש שאותו דני הוא מנכ"ל "העמותה לשגשוג וביטחון במזרח התיכון" אשר מזוהה עם מייסד הסיינטולוגיה.

כת הסיינטולוגיה עומדת מאחורי גופים וקבוצות המשתייכים לאותה 'אמונה': "אמהות נגד ריטלין", "אנשים משנים מצבים" ו"ישראל אומרת לא לריטלין". לפי אמונת הסיינטולוגים, הממסד הפסיכיאטרי הוא תולדה של קונספירציה קומוניסטית-נאצית.

באתר יד לאחים מופיע: "הסיינטולוגיה היא דת סודית וממודרת, מרקם של כזב, הונאה ופנטזיה. הפרקטיקות שלה מהוות איום רציני מבחינה רפואית, מוסרית וחברתית. היא גורמת למחלוקות, חשדות וחוסר אימון בין בני משפחה ומערימה קשיים כספיים".

אז כפי שאמרנו. אינטרסים של כסף, כבוד וכוח.

וזה מביא אותנו לקבוצה השניה של מתנגדי החיסונים. ואולי היא זו שאמורה להיות הכי קריטית בקרב ציבור שומרי התורה והמצוות.

אין מגיפה הכל הונאה. הקורונה זה השקר הגדול בהיסטוריה. מזימה של אנשי הסדר העולמי החדש, הדיפ סטייט, הבונים החופשיים, הציונות השבתאית יחד עם ממשלת הצללים שהמציאו מגיפה בשביל להחדיר לנו צ'יפים, בשיתוף פעולה עם אנשי הלטאה וצאצאי הנאצים הם מתקינים אנטנות ג'י פייב עם קרני מיקרוגל ומרססים כמטריילס ממטוסים, כך הם שולטים בנו, מאלפים אותנו ומדללים אותנו. כת השטן האילומינטים מאורגנים בתוכנית זדונית של הארגון הסודי אג'נדה 21 שמעורבים בה חברי הכנסת החרדיים יחד עם שדים וליליות. מדובר בתוכנית ניסויים בבני אדם במטרה להשמיד את העם היהודי ולסחור בילדים שלנו ולמכור אותם לאינשי דלא מעלי.

הכתות
כבר בתקופת האבעבועות השחורות הטיף הכומר הנוצרי ג'ון גיבס לרעיון שחיסונים הם נגד רצון בורא עולם. הוא טען באוזני קהל שומעיו, רובם באי כנסיה, שבטבע יש מספר קבוע של מחלות, לדבריו למרות שאבעבועות השחורות היא מחלה קטלנית – זה הוא רצון הבורא. הדברים כמובן נוגדים את האמונה היהודית על דבר חובת ההשתדלות והרשות שניתנה לרופא לרפא.

עד היום יש זרמים בתוך כת מסיונרית ידועה שמתנגדים לכל עירוי דם או חיסון בטענה שהוא הפרה ישירה של הברית הנצחית שאלוקים כרת עם נח לאחר המבול… (עפ"ל)

הקונספירטורים
לרובם אין אינטרס כלכלי, אבל הם מאמינים ברצינות בשטויות ובהזיות כאלו שאמורים לתת למאמין בהם כרטיס כניסה ישיר למחלקה פסיכיאטרית של פגועי נפש.

אין מגיפה הכל הונאה. הקורונה זה השקר הגדול בהיסטוריה. מזימה של אנשי הסדר העולמי החדש, הדיפ סטייט, הבונים החופשיים, הציונות השבתאית יחד עם ממשלת הצללים שהמציאו מגיפה בשביל להחדיר לנו צ'יפים, בשיתוף פעולה עם אנשי הלטאה וצאצאי הנאצים הם מתקינים אנטנות ג'י פייב עם קרני מיקרוגל ומרססים כמטריילס ממטוסים, כך הם שולטים בנו, מאלפים אותנו ומדללים אותנו. כת השטן האילומינטים מאורגנים בתוכנית זדונית של הארגון הסודי אג'נדה 21 שמעורבים בה חברי הכנסת החרדיים יחד עם שדים וליליות. מדובר בתוכנית ניסויים בבני אדם במטרה להשמיד את העם היהודי ולסחור בילדים שלנו ולמכור אותם לאינשי דלא מעלי.


כך תפיקו סרטון תדמית ותשדיר פרסום לעסק
אך זה לא הסוף, בדיקה קצרה באתרי הקונספירציות תגלה לכם כי כדור ארץ שטוח / יש תקשור עם עולמות חיצוניים / נתניהו הוא נציג כת השטן / ישראל עומדת מאחורי גל הטרור העולמי / גזע חייזרי של אנשי לטאה הוא זה שמסתתר בכדור הארץ ושולט ברוב מנהיגי העולם / חברות אנטי וירוס מעודדות ייצור וירוסים / הנחיתה על הירח בוימה על ידי שחקנים על אדמת אמריקה / מעבורת החלל קולומביה מחוללת סופות טורנדו / מערכת כיפת ברזל אינה מיירטת באמת את הרקטות הנורות לעבר מדינת ישראל וכו'…

תתעוררו. אל תהיו כבשים. אל תאמינו לשטיפת המוח. כל השאלות שיש לכם על החיסונים ועל הסיכונים – הן שאלות טובות וראוי שתשאלו ותבררו. יש תשובות להכל. אף אחד לא מכריח אף אחד לקחת חיסון, אבל אל תפלו לפחדים מיותרים ואל תחליטו על הימנעות מפעולה אקטיבית להצלת חיים בגלל פחד

לפעמים יש בסיס של אמת בטענות ועל כך הם מבססים תאוריות שלמות שנראות במבט ראשון כאילו אינן ניתנות להפרכה. אך במרבית המקרים עיון קצר בדבריהם האוחזים ביומרה מדעית ומתכסים באצטלה רציונלית כביכול, ציטוטים ו"ראיות" מאותם נוכלים (בקבוצה א'), מחקרים רשלניים ומוטים, ומחקרים שהם לא קראו או שבכלל קובעים את ההיפך, הונאות מכוונות, סרטוני יוטיוב וכשלים לוגיים מביכים.

אני אישית לקחתי כמה מה"ראיות" שלהם וראיתי שאין בהן דבר וחצי דבר. להלן כמה דוגמאות טריות: כותרת שמספרת כי מנכ"ל פייזר לא יתחסן – התגלתה לי כידיעה שקרית שלקוחה מראיון בו הוא אומר שהוא לא יתחסן בשלב הראשון אלא יתחסן כאשר יגיע תורו – לאחר אנשים בסיכון וצוותי רפואה; כותרת שזועקת כי בייל גייטס משלם 50 מליון דולר בתמורה לכך שהקורונה תוכרז כמגיפה – מתגלה כידיעה על כך שהוא תרם את הסכום הזה למלחמה במגיפה; וסירטון של אחות שמתעלפת לאחר החיסון, הופך לראיה שהחיסון מסוכן כאשר האמת הידועה היא שמדובר בארוע פיזיולוגי מוכר ונפוץ.

אנשי הטבע
הם אידיאליסטים. אנשים שבאמת אוכלים בריא ומקיימים אורח חיים בריא. הם יספרו לכם שהגוף יכול לרפא את עצמו, ושכל התרופות זה רעל. רק שהם לא ממש מכירים את ההיסטוריה.

לפני 200 שנה, תוחלת החיים הממוצעת בעולם הייתה (כן כן, תבדקו את זה) 35 שנים (!), מאחר והייתה תמותה גדולה של תינוקות. ואילו ב-2007, תוחלת החיים הממוצעת בעולם הייתה ‏5.‏67 שנים.

באמצע המאה ה-19, מכל 1,000 תינוקות שנולדו מתו בין 200 ל-300 תינוקות. כיום זה בסביבות 3 תינוקות מתוך אלף כאשר יש הבדל ברור בין מדינות עם שירותי רפואה נורמליים לכאלו שאין בהן שירותי רפואה מודרנית.

הם שוכחים את המליונים שמתו ממגפת האבעבועות השחורות ואת מאות הקרבנות שמתו כאן בארץ מנגיף הפוליו.

אולי הם באמת מעדיפים שלא לקחת אנטיביוטיקה, אינסולין, עירויי נוזלים, פלאזמה, דיאליזה, השתלות, הרדמה, ושלא להשתמש ברפואה. הם הרי יכולים לקחת ויטמין סי ואמבטיית שמש לכל בעיה.

ומה עם פיסטור, שעונים מכאניים, מנועים, מזגנים, טלגרף, אינפרא אדום, טיפולי שיניים, תהודה מגנטית גרעינית, חשמל, רדיו, דנ"א או קפסולה אנדוסקופית זעירה מונחית מרחוק. כל הדברים האלה ברפואה שלא היו בתקופת הסבתות שלנו. זה לא טבעי, זה מיותר, כולם בעבר הסתדרו מצוין בלי זה, ובכלל, הרי אין באמת הוכחה שזה עובד. ראיתם מחקרי בטיחות למשל של תרופות אחרי השתלות?!

בקיצור, הם אינם מבינים ולא מאמינים בקידמה, במחקר המדעי, במתודולוגיה המדעית, ברפואה, וכמובן שלמרות כל זאת הם מרשים לעצמם לטעון שחיסונים הם מסוכנים, ולא מבינים את ההשלכות של אי ההתחסנות.

הנפגעים
זו הקבוצה שהכי עצוב לי לשמוע עליה. מדובר בהורים לילדים אוטיסטים או שסובלים מפגיעות אחרות. זהו קהל שמאוד קל לו וטוב לו להאמין שקיים קשר בין החיסונים לבין הבעיות של הילדים שלהם. זו פסיכולוגית אנושית – לחפש הסברים ואשמים לבעיות ואסונות.


בלעדי: נחשף עוקץ ביטוח משכנתא • כל הפרטים
מבלי להכליל כמובן, חלק מההורים הללו משתכנעים שהאשמה היא בחיסון, ברופאים המושחתים, בתעשיית הפארמה תאבת הבצע ובממשלה המרושעת, וכמובן בהם עצמם בכך שעשו את הטעות הנוראה שעליהם לכפר עליה – הם מצטרפים לכת ומפיצים באופן מיסיונרי את שקריה ואת הדיסאינפורמציה הדמגוגית שלה להורים נוספים שנמצאים במצב דומה ולציבור הרחב, תוך שהם מזדהים כ"נפגעי חיסונים".

אותו הדבר גם עם נפגעי הקורונה. כלכלית ונפשית. הרבה יותר פשוט וקל לאדם שנפגע מהקורונה להאמין שמדובר במזימה עולמית מאשר להתמודד עם נגיף שאי אפשר להאשים. הרבה יותר פשוט להאשים את המדינה ברדיפת הדת כאשר סגרו את בתי הכנסת מאשר להתמודד עם גזירה משמים.

והבעיה הגדולה היא שהרבה פעמים זה מסתדר עם רדיפה אמיתית ועם טעויות מטופשות והזויות שעושה הממשל.

שורה תחתונה: תתעוררו. אל תהיו כבשים. אל תאמינו לשטיפת המוח. כל השאלות שיש לכם על החיסונים ועל הסיכונים – הן שאלות טובות וראוי שתשאלו ותבררו. יש תשובות להכל. אף אחד לא מכריח אף אחד לקחת חיסון, אבל אל תפלו לפחדים מיותרים ואל תחליטו על הימנעות מפעולה אקטיבית להצלת חיים בגלל פחד.

יש כאן מחלה שעומדת לפגוע בך או בקרובים שלך, אתה יכול לשתות כוס מים שהסיכון ממנה פחות מאשר המגיפה עצמה. אתה לא תשתה? הישיבה בחוסר מעש כמוה כלקיחת סיכון לשווא.



הכותב הוא פרסומאי, איש קריאייטיב ופובלציסט חרדי
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
מי הם מתנגדי החיסונים? כסף, כבוד וכוח • דעה


מי הם מתנגדי החיסונים? כסף, כבוד וכוח • דעה
בטור דעה חד כתער ונטול כפפות, מפצח משה מנס את הפרופיל של מפיצי הקונספירציות נגד חיסון הקורונה • להלן מפת האינטרסים המלאה
תגיות: חיסון, משה מנס, קורונה
משה מנס
20/12/2020
21:33
ה' טבת התשפ"א
עקוב

המתנגדים לחיסונים | צילום: Leandro Marques, שאטרסטוק

מה זה נדל"ן דיגיטלי ואיך עושים מזה כסף?
מקודם

כשמדינת החירות העניקה לעם פטור מחיסונים
יוסי שטארק

בשלנית? רוצה שאחרים יהנו ממתכונים שלך? זו ההצעה שלנו
מקודם

חוששים לתת כתף? תחזקו את המערכת החיסונית
יהודה כהן
הדמויות
בארץ ישנן כמה דמויות "רפואיות", חלקן באיצטלה רבנית, שמשווקות תרופות, טיפולים, שיעורים ומפגשי יעוץ בכסף רב. מהטרנד הזה מתפרנסים כאלו שמתיימרים למכור "תחליפי חיסון" או לטפל ב"כל בעייה קיימת או בנזקי חיסון". חלקם נוכלים גמורים שפועלים בעבור בצע כסף, וחלקם פשוט מתפרנסים מהפרסום המגיע עם הפצת השקרים.

להלן 3 דוגמאות:

א. מפיץ ההפחדות הגדול ביותר במגזר החרדי הוא איש שהיה נחשב לאחד מגדולי המחזירים בתשובה, אך בעקבות התנהלותו ומלחמותיו, התבטא נגדו הרב עובדיה בחריפות והוא הפך באחת ל'מוקצה' במגזר.

הדרך שלו לחזור לכותרות על מנת לקבל פרסום והשפעה עוברת ככל הנראה דרך הפצת קונספירציות והפחדות שונות ומשונות. הוא מלחין שירים על ביל גייטס ומשתמש בהפחדות וצלצולים בשביל לצבור קהל.

באחד הסרטונים שלו מופיע קונספירטור נוסף: דוקטור אריה אבני, אשר בשנת 2000 פוטר משירותי בריאות כללית, ננזף, ורשיונו לעסוק ברפואה הותלה לחודש. הוא מפורסם בהתנגדותו לרפואה – כמו שיטת קומפרסים של כרוב "במקום טיפול קונבנציונאלי" – ובאמירות קשות כגון: "האונקולוגים הם התורמים העיקריים לכריית קברם של 10,000 חולי סרטן בישראל"; "ראשי משרד הבריאות הם פגומי מוח, הם שטופי מוח… הם עלובי החיים ומעודדי המוות". בכתבת תחקיר שנעשתה עליו נחשף כי הוא לוקח 1,000 שקל עבור זיוף פנקס חיסונים.


נמאס לכם מפוליטיקה? קבלו רק חדשות שמעניינות אתכם
ב. דוקטור מוכר ומפורסם במגזר החרדי המפרסם מודעות על "החיים בריאים יותר ללא ניתוחים" ומפרסם בעיתונות החרדית על שלל טיפולים שפותרים כל בעיה קיימת, יש לו ספר שלם נגד הרפואה הרגילה והוא מוכר תרופות לטיפול ומניעת הידבקות בקורונה. רשיונו נשלל בעקבות כך שנתגלו בתרופות ה"טבעיות" שלו סטרואידים וחומרים מסוכנים, הוא כמובן טוען שרודפים אותו וכו'.

ג. הדוגמה האחרונה היא היועץ העסקי דני וידיסלבסקי שיצר בחודשים האחרונים סדרת סרטונים פופולרית בשם "האמת של קורונה", שקיבלה עשרות אלפי צפיות. בהרצאותיו הוא עורך השוואות בין המציאות בישראל לגרמניה הנאצית. הוא מזכיר את השואה, את היטלר, את הטלאי הצהוב ואת ד"ר מנגלה לטובת ההסבר שהוא מציע לקורונה בישראל. כמובן שהוא מראיין גם את פרופסור לס הידוע.

מה האינטרס? ובכן, דני וידיסלבסקי מוכר קורס הישרדות קורונה, החיסון המנטלי לקורונה, של חברת וידיס שירותי ניהול בע"מ. חשוב גם להדגיש שאותו דני הוא מנכ"ל "העמותה לשגשוג וביטחון במזרח התיכון" אשר מזוהה עם מייסד הסיינטולוגיה.

כת הסיינטולוגיה עומדת מאחורי גופים וקבוצות המשתייכים לאותה 'אמונה': "אמהות נגד ריטלין", "אנשים משנים מצבים" ו"ישראל אומרת לא לריטלין". לפי אמונת הסיינטולוגים, הממסד הפסיכיאטרי הוא תולדה של קונספירציה קומוניסטית-נאצית.

באתר יד לאחים מופיע: "הסיינטולוגיה היא דת סודית וממודרת, מרקם של כזב, הונאה ופנטזיה. הפרקטיקות שלה מהוות איום רציני מבחינה רפואית, מוסרית וחברתית. היא גורמת למחלוקות, חשדות וחוסר אימון בין בני משפחה ומערימה קשיים כספיים".

אז כפי שאמרנו. אינטרסים של כסף, כבוד וכוח.

וזה מביא אותנו לקבוצה השניה של מתנגדי החיסונים. ואולי היא זו שאמורה להיות הכי קריטית בקרב ציבור שומרי התורה והמצוות.

אין מגיפה הכל הונאה. הקורונה זה השקר הגדול בהיסטוריה. מזימה של אנשי הסדר העולמי החדש, הדיפ סטייט, הבונים החופשיים, הציונות השבתאית יחד עם ממשלת הצללים שהמציאו מגיפה בשביל להחדיר לנו צ'יפים, בשיתוף פעולה עם אנשי הלטאה וצאצאי הנאצים הם מתקינים אנטנות ג'י פייב עם קרני מיקרוגל ומרססים כמטריילס ממטוסים, כך הם שולטים בנו, מאלפים אותנו ומדללים אותנו. כת השטן האילומינטים מאורגנים בתוכנית זדונית של הארגון הסודי אג'נדה 21 שמעורבים בה חברי הכנסת החרדיים יחד עם שדים וליליות. מדובר בתוכנית ניסויים בבני אדם במטרה להשמיד את העם היהודי ולסחור בילדים שלנו ולמכור אותם לאינשי דלא מעלי.

הכתות
כבר בתקופת האבעבועות השחורות הטיף הכומר הנוצרי ג'ון גיבס לרעיון שחיסונים הם נגד רצון בורא עולם. הוא טען באוזני קהל שומעיו, רובם באי כנסיה, שבטבע יש מספר קבוע של מחלות, לדבריו למרות שאבעבועות השחורות היא מחלה קטלנית – זה הוא רצון הבורא. הדברים כמובן נוגדים את האמונה היהודית על דבר חובת ההשתדלות והרשות שניתנה לרופא לרפא.

עד היום יש זרמים בתוך כת מסיונרית ידועה שמתנגדים לכל עירוי דם או חיסון בטענה שהוא הפרה ישירה של הברית הנצחית שאלוקים כרת עם נח לאחר המבול… (עפ"ל)

הקונספירטורים
לרובם אין אינטרס כלכלי, אבל הם מאמינים ברצינות בשטויות ובהזיות כאלו שאמורים לתת למאמין בהם כרטיס כניסה ישיר למחלקה פסיכיאטרית של פגועי נפש.

אין מגיפה הכל הונאה. הקורונה זה השקר הגדול בהיסטוריה. מזימה של אנשי הסדר העולמי החדש, הדיפ סטייט, הבונים החופשיים, הציונות השבתאית יחד עם ממשלת הצללים שהמציאו מגיפה בשביל להחדיר לנו צ'יפים, בשיתוף פעולה עם אנשי הלטאה וצאצאי הנאצים הם מתקינים אנטנות ג'י פייב עם קרני מיקרוגל ומרססים כמטריילס ממטוסים, כך הם שולטים בנו, מאלפים אותנו ומדללים אותנו. כת השטן האילומינטים מאורגנים בתוכנית זדונית של הארגון הסודי אג'נדה 21 שמעורבים בה חברי הכנסת החרדיים יחד עם שדים וליליות. מדובר בתוכנית ניסויים בבני אדם במטרה להשמיד את העם היהודי ולסחור בילדים שלנו ולמכור אותם לאינשי דלא מעלי.


כך תפיקו סרטון תדמית ותשדיר פרסום לעסק
אך זה לא הסוף, בדיקה קצרה באתרי הקונספירציות תגלה לכם כי כדור ארץ שטוח / יש תקשור עם עולמות חיצוניים / נתניהו הוא נציג כת השטן / ישראל עומדת מאחורי גל הטרור העולמי / גזע חייזרי של אנשי לטאה הוא זה שמסתתר בכדור הארץ ושולט ברוב מנהיגי העולם / חברות אנטי וירוס מעודדות ייצור וירוסים / הנחיתה על הירח בוימה על ידי שחקנים על אדמת אמריקה / מעבורת החלל קולומביה מחוללת סופות טורנדו / מערכת כיפת ברזל אינה מיירטת באמת את הרקטות הנורות לעבר מדינת ישראל וכו'…

תתעוררו. אל תהיו כבשים. אל תאמינו לשטיפת המוח. כל השאלות שיש לכם על החיסונים ועל הסיכונים – הן שאלות טובות וראוי שתשאלו ותבררו. יש תשובות להכל. אף אחד לא מכריח אף אחד לקחת חיסון, אבל אל תפלו לפחדים מיותרים ואל תחליטו על הימנעות מפעולה אקטיבית להצלת חיים בגלל פחד

לפעמים יש בסיס של אמת בטענות ועל כך הם מבססים תאוריות שלמות שנראות במבט ראשון כאילו אינן ניתנות להפרכה. אך במרבית המקרים עיון קצר בדבריהם האוחזים ביומרה מדעית ומתכסים באצטלה רציונלית כביכול, ציטוטים ו"ראיות" מאותם נוכלים (בקבוצה א'), מחקרים רשלניים ומוטים, ומחקרים שהם לא קראו או שבכלל קובעים את ההיפך, הונאות מכוונות, סרטוני יוטיוב וכשלים לוגיים מביכים.

אני אישית לקחתי כמה מה"ראיות" שלהם וראיתי שאין בהן דבר וחצי דבר. להלן כמה דוגמאות טריות: כותרת שמספרת כי מנכ"ל פייזר לא יתחסן – התגלתה לי כידיעה שקרית שלקוחה מראיון בו הוא אומר שהוא לא יתחסן בשלב הראשון אלא יתחסן כאשר יגיע תורו – לאחר אנשים בסיכון וצוותי רפואה; כותרת שזועקת כי בייל גייטס משלם 50 מליון דולר בתמורה לכך שהקורונה תוכרז כמגיפה – מתגלה כידיעה על כך שהוא תרם את הסכום הזה למלחמה במגיפה; וסירטון של אחות שמתעלפת לאחר החיסון, הופך לראיה שהחיסון מסוכן כאשר האמת הידועה היא שמדובר בארוע פיזיולוגי מוכר ונפוץ.

אנשי הטבע
הם אידיאליסטים. אנשים שבאמת אוכלים בריא ומקיימים אורח חיים בריא. הם יספרו לכם שהגוף יכול לרפא את עצמו, ושכל התרופות זה רעל. רק שהם לא ממש מכירים את ההיסטוריה.

לפני 200 שנה, תוחלת החיים הממוצעת בעולם הייתה (כן כן, תבדקו את זה) 35 שנים (!), מאחר והייתה תמותה גדולה של תינוקות. ואילו ב-2007, תוחלת החיים הממוצעת בעולם הייתה ‏5.‏67 שנים.

באמצע המאה ה-19, מכל 1,000 תינוקות שנולדו מתו בין 200 ל-300 תינוקות. כיום זה בסביבות 3 תינוקות מתוך אלף כאשר יש הבדל ברור בין מדינות עם שירותי רפואה נורמליים לכאלו שאין בהן שירותי רפואה מודרנית.

הם שוכחים את המליונים שמתו ממגפת האבעבועות השחורות ואת מאות הקרבנות שמתו כאן בארץ מנגיף הפוליו.

אולי הם באמת מעדיפים שלא לקחת אנטיביוטיקה, אינסולין, עירויי נוזלים, פלאזמה, דיאליזה, השתלות, הרדמה, ושלא להשתמש ברפואה. הם הרי יכולים לקחת ויטמין סי ואמבטיית שמש לכל בעיה.

ומה עם פיסטור, שעונים מכאניים, מנועים, מזגנים, טלגרף, אינפרא אדום, טיפולי שיניים, תהודה מגנטית גרעינית, חשמל, רדיו, דנ"א או קפסולה אנדוסקופית זעירה מונחית מרחוק. כל הדברים האלה ברפואה שלא היו בתקופת הסבתות שלנו. זה לא טבעי, זה מיותר, כולם בעבר הסתדרו מצוין בלי זה, ובכלל, הרי אין באמת הוכחה שזה עובד. ראיתם מחקרי בטיחות למשל של תרופות אחרי השתלות?!

בקיצור, הם אינם מבינים ולא מאמינים בקידמה, במחקר המדעי, במתודולוגיה המדעית, ברפואה, וכמובן שלמרות כל זאת הם מרשים לעצמם לטעון שחיסונים הם מסוכנים, ולא מבינים את ההשלכות של אי ההתחסנות.

הנפגעים
זו הקבוצה שהכי עצוב לי לשמוע עליה. מדובר בהורים לילדים אוטיסטים או שסובלים מפגיעות אחרות. זהו קהל שמאוד קל לו וטוב לו להאמין שקיים קשר בין החיסונים לבין הבעיות של הילדים שלהם. זו פסיכולוגית אנושית – לחפש הסברים ואשמים לבעיות ואסונות.


בלעדי: נחשף עוקץ ביטוח משכנתא • כל הפרטים
מבלי להכליל כמובן, חלק מההורים הללו משתכנעים שהאשמה היא בחיסון, ברופאים המושחתים, בתעשיית הפארמה תאבת הבצע ובממשלה המרושעת, וכמובן בהם עצמם בכך שעשו את הטעות הנוראה שעליהם לכפר עליה – הם מצטרפים לכת ומפיצים באופן מיסיונרי את שקריה ואת הדיסאינפורמציה הדמגוגית שלה להורים נוספים שנמצאים במצב דומה ולציבור הרחב, תוך שהם מזדהים כ"נפגעי חיסונים".

אותו הדבר גם עם נפגעי הקורונה. כלכלית ונפשית. הרבה יותר פשוט וקל לאדם שנפגע מהקורונה להאמין שמדובר במזימה עולמית מאשר להתמודד עם נגיף שאי אפשר להאשים. הרבה יותר פשוט להאשים את המדינה ברדיפת הדת כאשר סגרו את בתי הכנסת מאשר להתמודד עם גזירה משמים.

והבעיה הגדולה היא שהרבה פעמים זה מסתדר עם רדיפה אמיתית ועם טעויות מטופשות והזויות שעושה הממשל.

שורה תחתונה: תתעוררו. אל תהיו כבשים. אל תאמינו לשטיפת המוח. כל השאלות שיש לכם על החיסונים ועל הסיכונים – הן שאלות טובות וראוי שתשאלו ותבררו. יש תשובות להכל. אף אחד לא מכריח אף אחד לקחת חיסון, אבל אל תפלו לפחדים מיותרים ואל תחליטו על הימנעות מפעולה אקטיבית להצלת חיים בגלל פחד.

יש כאן מחלה שעומדת לפגוע בך או בקרובים שלך, אתה יכול לשתות כוס מים שהסיכון ממנה פחות מאשר המגיפה עצמה. אתה לא תשתה? הישיבה בחוסר מעש כמוה כלקיחת סיכון לשווא.



הכותב הוא פרסומאי, איש קריאייטיב ופובלציסט חרדי

מוצלח !
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
מי הם מתנגדי החיסונים? כסף, כבוד וכוח • דעה


מי הם מתנגדי החיסונים? כסף, כבוד וכוח • דעה
בטור דעה חד כתער ונטול כפפות, מפצח משה מנס את הפרופיל של מפיצי הקונספירציות נגד חיסון הקורונה • להלן מפת האינטרסים המלאה
תגיות: חיסון, משה מנס, קורונה
משה מנס
20/12/2020
21:33
ה' טבת התשפ"א
עקוב

המתנגדים לחיסונים | צילום: Leandro Marques, שאטרסטוק

מה זה נדל"ן דיגיטלי ואיך עושים מזה כסף?
מקודם

כשמדינת החירות העניקה לעם פטור מחיסונים
יוסי שטארק

בשלנית? רוצה שאחרים יהנו ממתכונים שלך? זו ההצעה שלנו
מקודם

חוששים לתת כתף? תחזקו את המערכת החיסונית
יהודה כהן
הדמויות
בארץ ישנן כמה דמויות "רפואיות", חלקן באיצטלה רבנית, שמשווקות תרופות, טיפולים, שיעורים ומפגשי יעוץ בכסף רב. מהטרנד הזה מתפרנסים כאלו שמתיימרים למכור "תחליפי חיסון" או לטפל ב"כל בעייה קיימת או בנזקי חיסון". חלקם נוכלים גמורים שפועלים בעבור בצע כסף, וחלקם פשוט מתפרנסים מהפרסום המגיע עם הפצת השקרים.

להלן 3 דוגמאות:

א. מפיץ ההפחדות הגדול ביותר במגזר החרדי הוא איש שהיה נחשב לאחד מגדולי המחזירים בתשובה, אך בעקבות התנהלותו ומלחמותיו, התבטא נגדו הרב עובדיה בחריפות והוא הפך באחת ל'מוקצה' במגזר.

הדרך שלו לחזור לכותרות על מנת לקבל פרסום והשפעה עוברת ככל הנראה דרך הפצת קונספירציות והפחדות שונות ומשונות. הוא מלחין שירים על ביל גייטס ומשתמש בהפחדות וצלצולים בשביל לצבור קהל.

באחד הסרטונים שלו מופיע קונספירטור נוסף: דוקטור אריה אבני, אשר בשנת 2000 פוטר משירותי בריאות כללית, ננזף, ורשיונו לעסוק ברפואה הותלה לחודש. הוא מפורסם בהתנגדותו לרפואה – כמו שיטת קומפרסים של כרוב "במקום טיפול קונבנציונאלי" – ובאמירות קשות כגון: "האונקולוגים הם התורמים העיקריים לכריית קברם של 10,000 חולי סרטן בישראל"; "ראשי משרד הבריאות הם פגומי מוח, הם שטופי מוח… הם עלובי החיים ומעודדי המוות". בכתבת תחקיר שנעשתה עליו נחשף כי הוא לוקח 1,000 שקל עבור זיוף פנקס חיסונים.


נמאס לכם מפוליטיקה? קבלו רק חדשות שמעניינות אתכם
ב. דוקטור מוכר ומפורסם במגזר החרדי המפרסם מודעות על "החיים בריאים יותר ללא ניתוחים" ומפרסם בעיתונות החרדית על שלל טיפולים שפותרים כל בעיה קיימת, יש לו ספר שלם נגד הרפואה הרגילה והוא מוכר תרופות לטיפול ומניעת הידבקות בקורונה. רשיונו נשלל בעקבות כך שנתגלו בתרופות ה"טבעיות" שלו סטרואידים וחומרים מסוכנים, הוא כמובן טוען שרודפים אותו וכו'.

ג. הדוגמה האחרונה היא היועץ העסקי דני וידיסלבסקי שיצר בחודשים האחרונים סדרת סרטונים פופולרית בשם "האמת של קורונה", שקיבלה עשרות אלפי צפיות. בהרצאותיו הוא עורך השוואות בין המציאות בישראל לגרמניה הנאצית. הוא מזכיר את השואה, את היטלר, את הטלאי הצהוב ואת ד"ר מנגלה לטובת ההסבר שהוא מציע לקורונה בישראל. כמובן שהוא מראיין גם את פרופסור לס הידוע.

מה האינטרס? ובכן, דני וידיסלבסקי מוכר קורס הישרדות קורונה, החיסון המנטלי לקורונה, של חברת וידיס שירותי ניהול בע"מ. חשוב גם להדגיש שאותו דני הוא מנכ"ל "העמותה לשגשוג וביטחון במזרח התיכון" אשר מזוהה עם מייסד הסיינטולוגיה.

כת הסיינטולוגיה עומדת מאחורי גופים וקבוצות המשתייכים לאותה 'אמונה': "אמהות נגד ריטלין", "אנשים משנים מצבים" ו"ישראל אומרת לא לריטלין". לפי אמונת הסיינטולוגים, הממסד הפסיכיאטרי הוא תולדה של קונספירציה קומוניסטית-נאצית.

באתר יד לאחים מופיע: "הסיינטולוגיה היא דת סודית וממודרת, מרקם של כזב, הונאה ופנטזיה. הפרקטיקות שלה מהוות איום רציני מבחינה רפואית, מוסרית וחברתית. היא גורמת למחלוקות, חשדות וחוסר אימון בין בני משפחה ומערימה קשיים כספיים".

אז כפי שאמרנו. אינטרסים של כסף, כבוד וכוח.

וזה מביא אותנו לקבוצה השניה של מתנגדי החיסונים. ואולי היא זו שאמורה להיות הכי קריטית בקרב ציבור שומרי התורה והמצוות.

אין מגיפה הכל הונאה. הקורונה זה השקר הגדול בהיסטוריה. מזימה של אנשי הסדר העולמי החדש, הדיפ סטייט, הבונים החופשיים, הציונות השבתאית יחד עם ממשלת הצללים שהמציאו מגיפה בשביל להחדיר לנו צ'יפים, בשיתוף פעולה עם אנשי הלטאה וצאצאי הנאצים הם מתקינים אנטנות ג'י פייב עם קרני מיקרוגל ומרססים כמטריילס ממטוסים, כך הם שולטים בנו, מאלפים אותנו ומדללים אותנו. כת השטן האילומינטים מאורגנים בתוכנית זדונית של הארגון הסודי אג'נדה 21 שמעורבים בה חברי הכנסת החרדיים יחד עם שדים וליליות. מדובר בתוכנית ניסויים בבני אדם במטרה להשמיד את העם היהודי ולסחור בילדים שלנו ולמכור אותם לאינשי דלא מעלי.

הכתות
כבר בתקופת האבעבועות השחורות הטיף הכומר הנוצרי ג'ון גיבס לרעיון שחיסונים הם נגד רצון בורא עולם. הוא טען באוזני קהל שומעיו, רובם באי כנסיה, שבטבע יש מספר קבוע של מחלות, לדבריו למרות שאבעבועות השחורות היא מחלה קטלנית – זה הוא רצון הבורא. הדברים כמובן נוגדים את האמונה היהודית על דבר חובת ההשתדלות והרשות שניתנה לרופא לרפא.

עד היום יש זרמים בתוך כת מסיונרית ידועה שמתנגדים לכל עירוי דם או חיסון בטענה שהוא הפרה ישירה של הברית הנצחית שאלוקים כרת עם נח לאחר המבול… (עפ"ל)

הקונספירטורים
לרובם אין אינטרס כלכלי, אבל הם מאמינים ברצינות בשטויות ובהזיות כאלו שאמורים לתת למאמין בהם כרטיס כניסה ישיר למחלקה פסיכיאטרית של פגועי נפש.

אין מגיפה הכל הונאה. הקורונה זה השקר הגדול בהיסטוריה. מזימה של אנשי הסדר העולמי החדש, הדיפ סטייט, הבונים החופשיים, הציונות השבתאית יחד עם ממשלת הצללים שהמציאו מגיפה בשביל להחדיר לנו צ'יפים, בשיתוף פעולה עם אנשי הלטאה וצאצאי הנאצים הם מתקינים אנטנות ג'י פייב עם קרני מיקרוגל ומרססים כמטריילס ממטוסים, כך הם שולטים בנו, מאלפים אותנו ומדללים אותנו. כת השטן האילומינטים מאורגנים בתוכנית זדונית של הארגון הסודי אג'נדה 21 שמעורבים בה חברי הכנסת החרדיים יחד עם שדים וליליות. מדובר בתוכנית ניסויים בבני אדם במטרה להשמיד את העם היהודי ולסחור בילדים שלנו ולמכור אותם לאינשי דלא מעלי.


כך תפיקו סרטון תדמית ותשדיר פרסום לעסק
אך זה לא הסוף, בדיקה קצרה באתרי הקונספירציות תגלה לכם כי כדור ארץ שטוח / יש תקשור עם עולמות חיצוניים / נתניהו הוא נציג כת השטן / ישראל עומדת מאחורי גל הטרור העולמי / גזע חייזרי של אנשי לטאה הוא זה שמסתתר בכדור הארץ ושולט ברוב מנהיגי העולם / חברות אנטי וירוס מעודדות ייצור וירוסים / הנחיתה על הירח בוימה על ידי שחקנים על אדמת אמריקה / מעבורת החלל קולומביה מחוללת סופות טורנדו / מערכת כיפת ברזל אינה מיירטת באמת את הרקטות הנורות לעבר מדינת ישראל וכו'…

תתעוררו. אל תהיו כבשים. אל תאמינו לשטיפת המוח. כל השאלות שיש לכם על החיסונים ועל הסיכונים – הן שאלות טובות וראוי שתשאלו ותבררו. יש תשובות להכל. אף אחד לא מכריח אף אחד לקחת חיסון, אבל אל תפלו לפחדים מיותרים ואל תחליטו על הימנעות מפעולה אקטיבית להצלת חיים בגלל פחד

לפעמים יש בסיס של אמת בטענות ועל כך הם מבססים תאוריות שלמות שנראות במבט ראשון כאילו אינן ניתנות להפרכה. אך במרבית המקרים עיון קצר בדבריהם האוחזים ביומרה מדעית ומתכסים באצטלה רציונלית כביכול, ציטוטים ו"ראיות" מאותם נוכלים (בקבוצה א'), מחקרים רשלניים ומוטים, ומחקרים שהם לא קראו או שבכלל קובעים את ההיפך, הונאות מכוונות, סרטוני יוטיוב וכשלים לוגיים מביכים.

אני אישית לקחתי כמה מה"ראיות" שלהם וראיתי שאין בהן דבר וחצי דבר. להלן כמה דוגמאות טריות: כותרת שמספרת כי מנכ"ל פייזר לא יתחסן – התגלתה לי כידיעה שקרית שלקוחה מראיון בו הוא אומר שהוא לא יתחסן בשלב הראשון אלא יתחסן כאשר יגיע תורו – לאחר אנשים בסיכון וצוותי רפואה; כותרת שזועקת כי בייל גייטס משלם 50 מליון דולר בתמורה לכך שהקורונה תוכרז כמגיפה – מתגלה כידיעה על כך שהוא תרם את הסכום הזה למלחמה במגיפה; וסירטון של אחות שמתעלפת לאחר החיסון, הופך לראיה שהחיסון מסוכן כאשר האמת הידועה היא שמדובר בארוע פיזיולוגי מוכר ונפוץ.

אנשי הטבע
הם אידיאליסטים. אנשים שבאמת אוכלים בריא ומקיימים אורח חיים בריא. הם יספרו לכם שהגוף יכול לרפא את עצמו, ושכל התרופות זה רעל. רק שהם לא ממש מכירים את ההיסטוריה.

לפני 200 שנה, תוחלת החיים הממוצעת בעולם הייתה (כן כן, תבדקו את זה) 35 שנים (!), מאחר והייתה תמותה גדולה של תינוקות. ואילו ב-2007, תוחלת החיים הממוצעת בעולם הייתה ‏5.‏67 שנים.

באמצע המאה ה-19, מכל 1,000 תינוקות שנולדו מתו בין 200 ל-300 תינוקות. כיום זה בסביבות 3 תינוקות מתוך אלף כאשר יש הבדל ברור בין מדינות עם שירותי רפואה נורמליים לכאלו שאין בהן שירותי רפואה מודרנית.

הם שוכחים את המליונים שמתו ממגפת האבעבועות השחורות ואת מאות הקרבנות שמתו כאן בארץ מנגיף הפוליו.

אולי הם באמת מעדיפים שלא לקחת אנטיביוטיקה, אינסולין, עירויי נוזלים, פלאזמה, דיאליזה, השתלות, הרדמה, ושלא להשתמש ברפואה. הם הרי יכולים לקחת ויטמין סי ואמבטיית שמש לכל בעיה.

ומה עם פיסטור, שעונים מכאניים, מנועים, מזגנים, טלגרף, אינפרא אדום, טיפולי שיניים, תהודה מגנטית גרעינית, חשמל, רדיו, דנ"א או קפסולה אנדוסקופית זעירה מונחית מרחוק. כל הדברים האלה ברפואה שלא היו בתקופת הסבתות שלנו. זה לא טבעי, זה מיותר, כולם בעבר הסתדרו מצוין בלי זה, ובכלל, הרי אין באמת הוכחה שזה עובד. ראיתם מחקרי בטיחות למשל של תרופות אחרי השתלות?!

בקיצור, הם אינם מבינים ולא מאמינים בקידמה, במחקר המדעי, במתודולוגיה המדעית, ברפואה, וכמובן שלמרות כל זאת הם מרשים לעצמם לטעון שחיסונים הם מסוכנים, ולא מבינים את ההשלכות של אי ההתחסנות.

הנפגעים
זו הקבוצה שהכי עצוב לי לשמוע עליה. מדובר בהורים לילדים אוטיסטים או שסובלים מפגיעות אחרות. זהו קהל שמאוד קל לו וטוב לו להאמין שקיים קשר בין החיסונים לבין הבעיות של הילדים שלהם. זו פסיכולוגית אנושית – לחפש הסברים ואשמים לבעיות ואסונות.


בלעדי: נחשף עוקץ ביטוח משכנתא • כל הפרטים
מבלי להכליל כמובן, חלק מההורים הללו משתכנעים שהאשמה היא בחיסון, ברופאים המושחתים, בתעשיית הפארמה תאבת הבצע ובממשלה המרושעת, וכמובן בהם עצמם בכך שעשו את הטעות הנוראה שעליהם לכפר עליה – הם מצטרפים לכת ומפיצים באופן מיסיונרי את שקריה ואת הדיסאינפורמציה הדמגוגית שלה להורים נוספים שנמצאים במצב דומה ולציבור הרחב, תוך שהם מזדהים כ"נפגעי חיסונים".

אותו הדבר גם עם נפגעי הקורונה. כלכלית ונפשית. הרבה יותר פשוט וקל לאדם שנפגע מהקורונה להאמין שמדובר במזימה עולמית מאשר להתמודד עם נגיף שאי אפשר להאשים. הרבה יותר פשוט להאשים את המדינה ברדיפת הדת כאשר סגרו את בתי הכנסת מאשר להתמודד עם גזירה משמים.

והבעיה הגדולה היא שהרבה פעמים זה מסתדר עם רדיפה אמיתית ועם טעויות מטופשות והזויות שעושה הממשל.

שורה תחתונה: תתעוררו. אל תהיו כבשים. אל תאמינו לשטיפת המוח. כל השאלות שיש לכם על החיסונים ועל הסיכונים – הן שאלות טובות וראוי שתשאלו ותבררו. יש תשובות להכל. אף אחד לא מכריח אף אחד לקחת חיסון, אבל אל תפלו לפחדים מיותרים ואל תחליטו על הימנעות מפעולה אקטיבית להצלת חיים בגלל פחד.

יש כאן מחלה שעומדת לפגוע בך או בקרובים שלך, אתה יכול לשתות כוס מים שהסיכון ממנה פחות מאשר המגיפה עצמה. אתה לא תשתה? הישיבה בחוסר מעש כמוה כלקיחת סיכון לשווא.



הכותב הוא פרסומאי, איש קריאייטיב ופובלציסט חרדי

ישנה עוד קבוצה. אלו שמכל מיני סיבות התפתחה אצלם התנגדות טוטאלית לממסד באשר הוא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
ויש עוד קבוצה שכמעט נהייתה:
אלו שרבותיהם הורו להם כללי זהירות שונים מכללי משה"ב, והם חשבו שבשביל להציל את כבוד רבותיהם הם חייבים להלחם עם הממסד הציוני.
בזכות המלחמה העיקשת של ר' אברהם אלימלך שליט"א נמנע האסון ההמוני הזה ב"ה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
ויש עוד קבוצה שכמעט נהייתה:
אלו שרבותיהם הורו להם כללי זהירות שונים מכללי משה"ב, והם חשבו שבשביל להציל את כבוד רבותיהם הם חייבים להלחם עם הממסד הציוני.
בזכות המלחמה העיקשת של ר' אברהם אלימלך שליט"א נמנע האסון ההמוני הזה ב"ה.
לא חושב שזה בהכרח ר' אברהם אלימלך (אם כי תרומתו ודאי חשובה). פשוט ברגע שהנושא שעמד על הפרק הוא לא הפרעת תורה ותפילה ועבודת השם בציבור ושגרת חיים נורמלית, חזרה ההוראה למקומה, לשמוע להוראות הרופאים, כאשר נהגנו בכל הדורות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
וביבי הפרייאר כבר שילם מליונים לפייזר...
החיפזון עולה ביוקר.
האיטיות עולה הרבה יותר ביוקר.
ביבי החכם העדיף להשקיע כמה מאות מיליונים בשביל לחסוך מאות מילארדים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
לא חושב שזה בהכרח ר' אברהם אלימלך (אם כי תרומתו ודאי חשובה). פשוט ברגע שהנושא שעמד על הפרק הוא לא הפרעת תורה ותפילה ועבודת השם בציבור ושגרת חיים נורמלית, חזרה ההוראה למקומה, לשמוע להוראות הרופאים, כאשר נהגנו בכל הדורות.
אבל אתה יודע הרי מה קורה למי שמתווכח עם חבירו,
שניהם עולים על עצים גבוהים מאוד וצריכים רחמי שמים מרובים בשביל להוריד אותם מהעצים.
הרב פירר הביא את הסולם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
לא חושב שזה בהכרח ר' אברהם אלימלך (אם כי תרומתו ודאי חשובה). פשוט ברגע שהנושא שעמד על הפרק הוא לא הפרעת תורה ותפילה ועבודת השם בציבור ושגרת חיים נורמלית, חזרה ההוראה למקומה, לשמוע להוראות הרופאים, כאשר נהגנו בכל הדורות.
יש חכי"ם עם יכולת ניסוח יותר משלי:
ח"כ ישראל אייכלר התחסן נגד נגיף הקורונה: לאחר החיסון אמר: "ברוך השם שיש חיסון להסיר נגע ומחלה ללא צורך בפגיעה בשגרת החיים ובסגירת בתי כנסת, ישיבות, מוסדות חינוך ומקומות פרנסה. יהי רצון שכל החולים יתרפאו ושלא תהיה יותר כל סכנה".
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
הקורונה זה כמו קריאת התורה, סוף סוף הגיע החיסון וסיימנו מחזור ראשון של קורונה והנה הגיעה גברת "מוטציה".
ונתניהו אומר: לסגור את השמים.
זאת אומרת שמתחילים שוב את פרשת בראשית???!!!!
אם ככה צריך עכשיו להחזיר את ליצמן ולהתחיל לפרסם כל אחד באיזה קניונים ואיזה מסעדות הוא ביקר בשבועיים האחרונים.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה