מידע שימושי 'מולטיקייק'

  • הוסף לסימניות
  • #61
יש שאלה !!
למה כשאני מכינה במולטיקייק החלק העליון לא נאפה ? וצריך להפוך ללמטה !!
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
נכתב ע"י בילבי;2366586:
יש שאלה !!
למה כשאני מכינה במולטיקייק החלק העליון לא נאפה ? וצריך להפוך ללמטה !!

זה ממש לא אמור להיות.
לי יש את זה ואני אף פעם לא צריכה להפוך.
3 אופציות:
או שהחלק העליון שלך לא תקין.
או שאת לא ממלאה מספיק חומר בשקע המתאים.
או שזה לא המקורי ואז אולי זה לא מספיק חזק.
בדיקה מהנה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
יש לי שאלה: האם לתבנית הסופגניות (עיגול מושלם, יותר גדול מקייקפופס) יש תבנית עליונה תואמת? או שמשתמשים לחלק העליון בתבנית השטוחה (של הפיצה)?
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
נכתב ע"י e12;2366985:
יש לי שאלה: האם לתבנית הסופגניות (עיגול מושלם, יותר גדול מקייקפופס) יש תבנית עליונה תואמת? או שמשתמשים לחלק העליון בתבנית השטוחה (של הפיצה)?

וואו, לי יש אותה שאלה. חשבתי שחסרה לי תבנית.
כי אין לי תבנית נוספת לכדור הגדול יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
אני הייתי ממליצה על המקורי
יש להם באופציה 10 פלטות
עתה יש דגם חדש של המולטיקייק המקורי כולל טיימר וכפתור כיבוי + 4 פלטות מתחלפות ועכשיו יש פלטה נוספת במתנה!
במחיר מיוחד של 299 ש"ח במקום 350 ש"ח
ואני השגתי עתה מחיר מיוחד של 275 ש"ח ליחידה (בכמות )+ אפשרות לרכישת
פלטות נוספות (5 במספר) בעלות של 45 ש"ח ליחידה במקום 80 ש"ח
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
לי יש של המילטון, אני משתמשת רק בוופל בלגי - מוצלח מאד!
חבל לי שאין משטח חלק לגמרי (בשביל בלינצ'ס).
גם לפסים לא הייתי מתנגדת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
נכתב ע"י מתמחה;2366816:
זה ממש לא אמור להיות.
לי יש את זה ואני אף פעם לא צריכה להפוך.
3 אופציות:
או שהחלק העליון שלך לא תקין.
או שאת לא ממלאה מספיק חומר בשקע המתאים.
או שזה לא המקורי ואז אולי זה לא מספיק חזק.
בדיקה מהנה!



הבנתי תאמת שיש לי את המקורי שלicake החדש עם הטימר
ושמעתי מחברות שיש למולטיקקיק חיסרון שזה לא אופה את החלק העליון !
בכל אופן אני אנסה לשים יותר בלילה !!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
נכתב ע"י בילבי;2404546:
הבנתי תאמת שיש לי את המקורי שלicake החדש עם הטימר
ושמעתי מחברות שיש למולטיקקיק חיסרון שזה לא אופה את החלק העליון !
בכל אופן אני אנסה לשים יותר בלילה !!!

גם לי יש את המקורי עם הטיימר- שאחרי 2 פעמים הטיימר הפסיק לעבוד.
וגם אצלי החלק העליון ממש לא נאפה- בלי קשר לכמות הבלילה שאני שמה...
מאכזב :(
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
נכתב ע"י חד וחלק;2367171:
לי יש של המילטון, אני משתמשת רק בוופל בלגי - מוצלח מאד!

אפשר אולי מתכון?
גמלי יש מולטיקייק של המילטון, ולאחרונה בוופל בלגי- הוא מפשל נוראות, לדעתי בגלל המכשיר הדפוק.
אבל רוצה גם לנסות להחליף מתכון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
משהי נסתה לעשות במולטי קיק פשטידות אישיות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
מתכונים רגילים של פשטידות, כמו בצל, ירקות וכד'?
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
יצא לי לעשות פשטידות חלביות,
ואני עושה לפי המתכון הרגיל שלהם.
יוצא נהדר!
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
הפלטות של מולטי קייק מתאימות לשאר המכשירים. אם רוצים תוספת פלטות, אפשר לקנות את המכשיר הזול ולהזמין אצל מולטי קייק פלטות נוספות.
יש למישהו מידע האם זה נכון גם להיום?
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
מישהי יכולה לומר לי מה הקוטר של הדונאטס ומה של הפופקייקס?
תודה רבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
בעקבות ההקפצה של דונאטס לחנוכה
מקפיצה גם את האשכול הזה
יש המלצות למכשיר מולטיקייק טוב ( עדיף גם לא יקר...)?

תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
לי יש מכשיר כזה לדונאטס. אני מאוד אוהבת אותו. אמנם מכינים רק 7 בנגלה אבל כל נגלה היא 5-6 דקות כך שבזמן מועט יש המון דונאטס והם יוצאים מהמם [במיוחד כשמקשטים אותם עם גנאש והופכים אותם למשהו שחיתותי לגמרי...]
מצטרפת, לא מצאתי לו שימוש יומיומי אבל כשאני רוצה לפנק ולהתפנק זה מהמם
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
פלטה שלהם עולה 70שקל, אני לא חושבת שהמתנה מצדיקה את ההפרש בין המכשיר הזול ליקר.
תלוי אם את קונה באתר אז זה די משתלם עם מחיר המשלוח שעומד לרוב על 39 שח בכל האתרים לאומת האתר המקורי של I CAKE מאפשר לך משלוח חינם.
אז יוצא שאת מקבלת פלטה ב30 שח בערך בקיזוז ממחיר המשלוח בשאר האתרים.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #79
למיטב ידיעתי כל חברה מייצרת בצבע אחר (למעט כמה חקיינים שמייצרים בצבע לבן).
המולטיקייק התכלת 4 ב-1 הוא המקורי של חברת icake.
הוא עם הספק של 900W.
המחיר הנוכחי ממש משתלם.
(זה כמו לקנות 4 מכשירים נפרדים ב-45 ש"ח לאחד - רק כשהכל במכשיר אחד זה גם חוסך מקום...)

(כמובן שכדאי לבדוק בשעת הקנייה את החברה וההספק).
של ICAKE 1000 - לי היה את הישן והוא פשוט נהדר הכנתי בו את הוופל הבלגי והדונאטס באמת מוכן תוך חמש וחצי דקות בדיוק.
שימו לב שיש שידרוג בICAKE מתג הפעלה וכיבוי וטיימר.

הכי קרובה אליה היא של חברת המילטון שלא הצךלחתי למצוא את המכשיר לרכישה באתר, היא בדיוק מזכירה את ה דגם הקודם של איי קייק חיבור לחשמל ונורת סימון כשהיא מוכנה - 1000 וואט ובקיצור שכפול של איי קייק אבל לי מידע על המחיר כרגע

יש גם את המכשיר של BURMAN גם 4ב1 מצאתי במחיר 289 שח- 9000 וואט ועוד ששמתי לב שהחברה הזאת מתעסקת עם יצור מכשירי מתוקים תעשייתיים גם וכוללת מתג הפעלה ועוצמה יחד .
(אישית רק התבאסתי על צורת הוופל בלגי - לבבות מחוברות )

רוב המכשירים הם 800 וואט (אני חושבת שיש לזה השלכות לעוצמת החימום ) אותם אני לא מציינת
עוד הברקה נחמדה ומשתלמת היא של "HYUNDAI"
כי הוא 900 וואט - הכי קרוב למקורי , ומחיר שפוי למכשיר של פעם בחודש ואם בכלל. . . ראיתי ב164 שח
אבל! מבחינת נראות היה נראה לי בתמונות שהוא כמו צעצוע קטן ביחס למולטי קייק שעושה רושם שהוא יותר מסיבי.
וגם זכור לי בסופרים שהוא יותר דק גם מבחינת בפלסטיק החיצוני וגם הפלטות (זאת אומרת שעובי ווופל בלגי דק יותר ) אבל אני בטוחה שזה לא ישנה להרבה ויש מקום לתת לו צאנס חח

את האמת אני עדיין מתלבטת למרות שליבי עדיין עם המולטיקייק השבור שהייתי מרוצה ממנו ואותו אני רוצה להשיב חח

 
נערך לאחרונה ב:

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה