- הוסף לסימניות
- #1
אני עובדת מול דפוס סובלימציה על בד
כשעבדתי באינדיזיין CS3 וייצוא לJPG (בCMYK) הצבעים יצאו מצויין.
לאחרונה עברתי לCS6. הצבעים יצאו מזעזע בהדפסה. לקח לי זמן לעלות על הבעיה - כי על המסך הצבעים נראים בJPG בדיוק אותו דבר - אבל אני בטוחה שזו הבעיה. קבצים שעבדתי עליהם בCS6 הם הבעייתיים.
ובכן - פתחתי הגדרות פרופיל צבע בCS3 וניסיתי לשנות ב-6 שיהיה אותו דבר (באמת ב-6 היה מוגדר כמו USA ולא אירופה.
הבעיה - שיש עוד פרמטרים שלא מופיעים בCS3 ואני לא ממש יודעת מה לבחור.
הדפוס שאני עובדת מולם לא משתפים פעולה (וכנראה שגם אין להם הבנה בזה... אם זה היה תלוי בי לא הייתי עובדת איתם)
האם מישהו ממכם יודע מה כדאי לסמן ולבחור?
תודה!
כשעבדתי באינדיזיין CS3 וייצוא לJPG (בCMYK) הצבעים יצאו מצויין.
לאחרונה עברתי לCS6. הצבעים יצאו מזעזע בהדפסה. לקח לי זמן לעלות על הבעיה - כי על המסך הצבעים נראים בJPG בדיוק אותו דבר - אבל אני בטוחה שזו הבעיה. קבצים שעבדתי עליהם בCS6 הם הבעייתיים.
ובכן - פתחתי הגדרות פרופיל צבע בCS3 וניסיתי לשנות ב-6 שיהיה אותו דבר (באמת ב-6 היה מוגדר כמו USA ולא אירופה.
הבעיה - שיש עוד פרמטרים שלא מופיעים בCS3 ואני לא ממש יודעת מה לבחור.
הדפוס שאני עובדת מולם לא משתפים פעולה (וכנראה שגם אין להם הבנה בזה... אם זה היה תלוי בי לא הייתי עובדת איתם)
האם מישהו ממכם יודע מה כדאי לסמן ולבחור?
תודה!
הנושאים החמים