כללי מומחי אינדיזיין והדפסה - פרופיל צבע

  • הוסף לסימניות
  • #1
אני עובדת מול דפוס סובלימציה על בד
כשעבדתי באינדיזיין CS3 וייצוא לJPG (בCMYK) הצבעים יצאו מצויין.
לאחרונה עברתי לCS6. הצבעים יצאו מזעזע בהדפסה. לקח לי זמן לעלות על הבעיה - כי על המסך הצבעים נראים בJPG בדיוק אותו דבר - אבל אני בטוחה שזו הבעיה. קבצים שעבדתי עליהם בCS6 הם הבעייתיים.
ובכן - פתחתי הגדרות פרופיל צבע בCS3 וניסיתי לשנות ב-6 שיהיה אותו דבר (באמת ב-6 היה מוגדר כמו USA ולא אירופה.
הבעיה - שיש עוד פרמטרים שלא מופיעים בCS3 ואני לא ממש יודעת מה לבחור.
הדפוס שאני עובדת מולם לא משתפים פעולה (וכנראה שגם אין להם הבנה בזה... אם זה היה תלוי בי לא הייתי עובדת איתם)

האם מישהו ממכם יודע מה כדאי לסמן ולבחור?
תודה!
 

קבצים מצורפים

  • פרופיל צבע.jpg
    KB 245.1 · צפיות: 32
  • הוסף לסימניות
  • #3
תודה
 

קבצים מצורפים

  • צבע CS3.jpg
    KB 283.3 · צפיות: 12
  • הוסף לסימניות
  • #4
יש סימון של מצב מתקדם. יהיה לך תפריט יותר גדול, אולי יש שם הבדל

אולי הבעיה היא בייצוא של הקובץ.
איך אתם מייצאים את הקובץ כתמונה או PDF? איכות גבוהה? או איכות דפוס?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
מה זה נקרא צבעים מזעזעים? הרבה רוויה? זרחני?

נסי להדפיס תמונה בפרופיל אדובי RGB
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
במצב מתקדם בדקתי. מסומן אותו דבר

הייצוא הוא לJPG באיכות גבוהה. האם מה שמסומן צריך להיות מסומן?


צבעים מזעזעים זה אומר גוונים שונים לגמרי וזרחניים.
אני הדפסתי כבר אצלם תמיד ייצאתי לCMYK ויצא ממש מדוייק ומצויין. כשייצאתי מCS3

וזה גם בטוח לא בעיה בכיול המדפסת שלהם. כי עדיין קובץ ששלחתי בעבר וייצאתי מCS3 הדפיסו עכשיו ויצא מצויין.
 

קבצים מצורפים

  • ייצוא.jpg
    KB 248 · צפיות: 15
  • הוסף לסימניות
  • #7
עובדה נוספת:

הגברת בדפוס פותחת את הקבצים האלה בקורל (אני לא מכירה בכלל את קורל)
היא רואה את הקבצים על המסך שלה כבר באופן אחר (לדוגמא: פתחתי את הקובץ במחשב שלי ובמחשבים נוספים - הצבע נראה בבירור בורדו. אצלה - כבר על המסך זה נראה שחור ובהדפסה יוצא שחור. אותה דוגמא בדיוק, כשייצאתי בעבר מCS3 והJPG נראה אותו דבר (אולי שינוי גוון קל) - נראה אצלה על המסך בורדו ויצא בורדו) אני נתתי לצבעים ערכים מדוייקים של CMYK עפ"י מניפת פנטון, כך שזה לא בעיה בצבע עצמו אני חושבת.

האם יכול להיות בעיה בסינכרון עם הקורל?

וברירה אחרת: האם יש דרך לעבוד בCS3 על קבצים שנוצרו בCS6?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י שחרית;1034965:
האם יכול להיות בעיה בסינכרון עם הקורל?
CS6?
האם מדובר באותו מסך שעבדת עליו בזמנו על CS3?
האם בפוטושופ זה נפתח לך טוב?
במידה וכן, יכול להיות שהיא לא יודעת לעבוד עם הפרופילי צבע הנכונים בקורל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אני עובדת על שני מחשבים. אחד מהם זה אותו מסך.
בפוטושופ זה נפתח טוב.
וגם פתחתי במחשב נוסף של מישהו אחר ונראה הצבעים הנכונים.
מאד מאד יכול להיות שהיא לא עובדת נכון עם הקורל
אבל לצערי היא לא משתפת פעולה בנסיון לפתור את הבעיה
כך שאני צריכה למצוא את הדרך לייצא בצורה שתיפתח אצלה טוב.

בהגדרות מתקדמות של הפרופיל צבע יש את השורה שסימנתי. יתכן שכשייצאתי היא לא הייתה מסומנת. מה המשמעות של הדבר הזה?


תודה על הנכונות לעזור
 

קבצים מצורפים

  • 4.jpg
    KB 256.3 · צפיות: 10
  • הוסף לסימניות
  • #10
תעלי את הקובץ אינדיזיין + קובץ JPEG, + צילום מסך איך שזה נראה אצלך באינדיזיין וכJPEG,
ובל"נ אבדוק בקורל אצלי
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
תוכל לכתוב לי מייל? זה קובץ של לקוח. תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י ונתנו10;1035082:
האם מדובר באותו מסך שעבדת עליו בזמנו על CS3?
האם בפוטושופ זה נפתח לך טוב?
במידה וכן, יכול להיות שהיא לא יודעת לעבוד עם הפרופילי צבע הנכונים בקורל.

נתן. איך מאינדזיין קפצתם לפוטושופ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
ייצאתי את הקובץ שוב אחרי שבדקתי את כל הסימונים
ושלחתי להדפסה - נראה איך יצא הפעם.
אעדכן בהמשך. תודה ושבת שלום
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
:(עדיין לא טוב
וגם כשעשיתי העתק-הדבק לcs3 וייצאתי משם זה עדיין לא טוב.
וזו כבר מצוקה אמיתית...
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
יש לי הרגשה שעליתי על זה
ושזה ממש טפשי ביותר:(
נראה ביום ראשון בבוקר אם זה אכן כך
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
משהו פה לא נורמלי ...

ובכן - מתברר שכל החודשים ששלחתי קבצים שעבדתי עליהם בCS3 עבדתי בCMYK (כי בדפוס סובלימציה אמרו שכך צריך) אבל כל הזמן הזה לא ידעתי שCS3 מייצא צבעים בJPG רק בRGB.
ובכן - כל הקבצים ששלחתי עד היום היו RGB וזה יצא מעולה
והקבצים ששלחתי השבוע בCMYK יצאו זרחניים ומזעזים!
אז חשבתי שיופי - נשלח בRGB ויהיה בסדר - אבל זה לא,
וגם - הגברת מהדפוס טוענת שהם עובדים בCMYK!!

אם החזקתם ראש עד עכשיו - כל הכבוד לכם...
אני מיואשת למדי...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה