מחוץ לקופסא - ריכוז התגובות לאחר צפיה בתקציר

  • הוסף לסימניות
  • #1
פשוט, בשני האשכולות שכבר קיימים נראה שהבלגן חוגג:p
אז למדתי מהתכנית שעדיף לבחור בדרך הנוחה, וזה מה שאני עושה;)
(פנינה, מקווה שזה בסדר, אני בכל אופן לא הצלחתי לקלוט בשני האכולות הקודמים תכל'ס להיכן להעלות את המשוב, וחשבתי שלרכז אותם באשכול חדש זה הכי מוצלח, מקובל עליך?)

מתכבדת לפתוח:

מוקדש בהתלהבות
לדמות שהכי אהבתי
בכל ההפקה המתוקה הזו....
מצו"ב מילים, תוים ואפילו מנגינה
אז שלוש, ארבע ו... צאו מן הקופסא
והצטרפו גם אתם בקול זמרה:D

קרדיט: מנגינה - אריאל וו מהפורום
תוים - באדיבות ויקיפדיה
מילים - 3012
 

קבצים מצורפים

  • YonatanHakatan.mp3
    1.1 MB · צפיות: 27
  • ליבדיק.png
    KB 339.7 · צפיות: 24
  • הוסף לסימניות
  • #3
אני מעתיקה את תגובתי מהאשכול הקודם:


את האמת, הכי אהבתי את הסיר ההפוך שבחדר הילדים.
בטוח שיחקו שם חתונה, ולייבדיק היה התופפן, רק ששכח את כלי עבודתו בינות לבלאגן...
לייבדיק פשוט קסם. 'כיפת הלילה' שעליו, והכרסומים תוך כדי השיעמום היו נפלאים....,
הוא נראה לי הכי מסודר בין החברה, ובנוסף להיותו בן יחיד בשעות המתוסכלות הללו, יש משהו מן הילד ההורי. הוא עוזר לאמא להרים את כולן מהמיטות, ואני חושבת שהתעללות שכזו בביתינו היתה עולה לטונים גבוהים הרבה יותר (שלא לדבר על ידיים). היא התבכיינה מדי עדין שיפסיק להציק לה, ביחס לתמורה שקיבלה...
ציפיתי שהמפתח יאבד בבלאגן וכבר ריחמתי על השומרת המסכנה, שבסוף ריחמת עליה והמתנה הגיעה ליעדה.
אבל, פשוט... מותק. ממש משכנע. ההומור השזור רק מעצים את החוויה
נראה לי שהכיתות הגבוהות יותר יהנו ויפנימו את המסר, ואפילו כתות גבוהות יותר. למה עצרת ב-ו'? ח' לא מתאים להן???
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
יאלה,
בואו נתחיל ת'בלגאן.
מי הראשון שיכתוב פה
לא קיבלתי את התקציר?

<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

:):rolleyes::p:(:D:mad:
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י פשוט;1526471:
יאלה,
בואו נתחיל ת'בלגאן.
מי הראשון שיכתוב פה
לא קיבלתי את התקציר?

<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

:):rolleyes::p:(:D:mad:

אני:(
ואולי אם פנינה כל כך עמוסה, יש מישהי שקיבלה, ומוכנה לשלוח לי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
טוב, אז התגובה שלי:
שאני מרגישה עכשיו ממש כמו המובילים שלך ששותקים,
וכמה שאני מנסה להריח גם מהגרניום שלך, זה לא מצליח:(. (עם כל הבקשות שלי החוזרות ונשנות עדין לא קיבלתי את התקציר המדובר.)
ואם מצאתי חן בעיניך- אנא תפרגני לי גם...
אחת שחושבת מחוץ לקופסא
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י פשוט;1526471:
יאלה,
בואו נתחיל ת'בלגאן.
מי הראשון שיכתוב פה
לא קיבלתי את התקציר?

<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

:):rolleyes::p:(:D:mad:

קטעים..
שלחתי למייל הזה וזה חזר מייד,
אפילו לא ראיתי שאת צוחקת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י מאהמם;1526492:
טוב, אז התגובה שלי:
שאני מרגישה עכשיו ממש כמו המובילים שלך ששותקים,
וכמה שאני מנסה להריח גם מהגרניום שלך, זה לא מצליח:(. (עם כל הבקשות שלי החוזרות ונשנות עדין לא קיבלתי את התקציר המדובר.)
ואם מצאתי חן בעיניך- אנא תפרגני לי גם...
אחת שחושבת מחוץ לקופסא

מה המייל שלך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
גם אני לא קיבלתי.
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י 3012;1526364:
פשוט, בשני האשכולות שכבר קיימים נראה שהבלגן חוגג:p
אז למדתי מהתכנית שעדיף לבחור בדרך הנוחה, וזה מה שאני עושה;)
(פנינה, מקווה שזה בסדר, אני בכל אופן לא הצלחתי לקלוט בשני האכולות הקודמים תכל'ס להיכן להעלות את המשוב, וחשבתי שלרכז אותם באשכול חדש זה הכי מוצלח, מקובל עליך?)

מתכבדת לפתוח:

מוקדש בהתלהבות
לדמות שהכי אהבתי
בכל ההפקה המתוקה הזו....
מצו"ב מילים, תוים ואפילו מנגינה
אז שלוש, ארבע ו... צאו מן הקופסא
והצטרפו גם אתם בקול זמרה:D

קרדיט: מנגינה - אריאל וו מהפורום
תוים - באדיבות ויקיפדיה
מילים - 3012

כ"כ קשה עבדת כדי לקבל ספר??? :):D:rolleyes:;):p
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אשמח לקבל גם את התקציר
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י זה אני;1526370:
אהבתי... התלהבתי...
והזמנתי.
נראה מדהים!!!!

מה העלות?

ואגב, לא קיבלתי עדיין את התקציר :(

שלחתי לך באישי את המייל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
מצחיקולות,
יש כאן מתנדבת שלישית לפתיחת אשכול מטוהר מבקשות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אמ..
אפשר לשאול מה פירושו של - ליבדיק?:rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
ליבדיק, או לעבעדיג בכתיב נכון, פירושו באידיש עליזות, שמחה, מרץ וכו'. אחת המילים באידיש שקשה לתת להן תרגום מילולי מדוייק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
האשכול מיועד למחמאות.
במקום להעלות לאשכול הזה בקשות למייל, פנו אלי באישי עם כתובת מייל.
עד שימאס לי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
...
 

קבצים מצורפים

  • לכידה.PNG
    KB 18.3 · צפיות: 29
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י זה אני;1526561:
האשכול מיועד למחמאות.

אהבתי :)

בכנות, בפתיחות, בישירות, ב"רחל בתך הקטנה"...

"האשכול מיועד למחמאות" פשוט ככה.

נראה לי בעצם שזו מטרתו של כל מי שאי פעם העלה חומר לפרוג, אך אף אחד לא העיז עד היום לבטא זאת מפורשות... ;)

אני רואה את ההיענות המדהימה של חברות הפורום להחמיא לשבח ולהלל, גם באשכולות הקודמים בנושא הנ"ל, מי כעמך ישראל. אך משום מה איני רואה שאי מי מהן קיבלה צלצול או תודה מאת פותחת האשכול. מוזר, לא???
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י זה אני;1526561:
האשכול מיועד למחמאות.
במקום להעלות לאשכול הזה בקשות למייל, פנו אלי באישי עם כתובת מייל.
עד שימאס לי...

למה לא להעלות את הקישור לכאן?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה