מחוץ לקופסא - ריכוז התגובות לאחר צפיה בתקציר

  • הוסף לסימניות
  • #61
המסר מועבר בצורה כ"כ מושכת וחווייתית...
נכנסתי לחדר הילדים הבוקר -תו"כ המירוץ החוצה לעבודה... וחשבתי כמה היה יעיל להקרין את הסרט לילדים....
חבל שאין לי מחשב בבית.. ;(
רכבת הצמות הכי מצאה חן בעיני, ובעיקר המסר החינני איך כולן נושאות בתוצאות של אחת ששוכחת את הגומיה ...
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
תודה לכל המתעניינים והמשתתפים.
להזכירכם
עד היום בלילה אפשר לפרגן לנו
הפרגונים הכי מחוץ לקופסה, שיכתבו ויבוצעו בצורה יצירתית
יזכו את שולחיהם בפרסי הספרים שמתפרסמים במודעה הפותחת את האשכול.

בנוסף, למזמיני התוכנית ספרים במתנה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
את מתיחסת גם לאשכול השני של הפירגונים או שחייבים להעתיק לפה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
נהניתי מהנושא של הסרט והביצוע המדהים!!!
הדרמטיות שבה השמיכה "מתקלפת"
אהבתי את ההרמוניה בין ה"אחיות" איך הן עושות להן "נוח" אחת על השניה...
הצמות, האסיפה, המסיבה, שיתוף פעולה מעורר השתאות!!
ואיך רק למנוחהל'ה נשאר מפתח למגירה!

פנינה, המשיכי לעשות חיל!!!
ובמקום שנגמרים המילים.... נשיר: "לחיות בבלאגן דורש יותר כח"
(השיר מתנגן כל הזמן בראש)
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
נכתב ע"י צילומנציה;1528055:
את מתיחסת גם לאשכול השני של הפירגונים או שחייבים להעתיק לפה?

נתייחס להכל
אך רצוי להעתיק לכאן
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
פירגון מהבת שלי שראתה את התקציר:

נהנתי מהתקציר מאד,
מהחרוזים ומהצורה של ההסרטה ועוד.
הייתי שמחה אם היית שולחת לי את הסרט כולו,
שאוכל את כל יומי לבלות מולו.
אם במקום כלשהו יקרינו את ההצגה לשם ארוצה,
כי אני בטוחה שאהיה ממנה מרוצה.
הייתי רוצה שבבית ספרי את הסרט יקרינו,
שנהנה ממנו כולנו.

ונעביר חוויות בינינו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
פרגונים מתקבלים גם מהקהל הצעיר

תודה שוב לכל הטורחים והמגיבים
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
אמא ! זה היה יפה מאד
שאלתי : מה לומדים מזה?
לעשות מצוות ושכיף שבית מסודר! (בן 4)
מתוק מתוק במיוחד!
חובה צפייה לכל ילד/ ילדה והאמת גם לנערה/אמא
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
אפשר לקבל בבקשה את התקציר?!
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
גם אני רוצה!
בבקשה!
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
עוד תגובה

בוקר.
לאט לאט מתוך החשיכה
מציף החלום, מתפוגג
במטבח מוכנה לה כמעט ארוחה,
ליבדיק על מזנון מתמוגג.
מי כאן לא מסכימה לפקוח עינים,
היא עושה את עצמה ישנה
ובלאגן שבחדר חורק אז שינים,
באמת?!! נסתתרה גם פינה?
לפי סדר נקלעת צמה צמותיים
וחוסך מאמץ וגם זמן,
ואחור, אין ברירה כי ממש בינתיים
נעלם העיקר ונטמן.
הקופסא! הו! איך היא הגיעה??
ליבדיק נשפך ובפנימה,
איך קטנציק פסע לאחור והפתיע
יום הולדת שמח לאמא!
ומה עוד?
נפלא ממש ומתוק בדבש,
מחכים לראות את הכל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
היה לי כה מתוק להיזכר
ביום המוצלח החויתי ביותר,
בבית, בנחת, בלי עול של ריכוז קיטנה
צפיתי שנית בתקציר ממהופעה המרנינה---
ממנה יצאו כל הבנות בטעם של עוד
מדציות מדריכות בקשו שוב עוד ועוד---
התרשמתי מאד מכל דמות ודמות
שהביעה את מהותה עם כל המשמעות
מהרגז המיוחד שהיווה כעין "פתרון"
לבלגן העצום ששרר בכל חדר וארון..
(נזכרתי בערגה בחפוש אחר הקוקיה בחדר המפוזר
על מנת לרוץ לבית הספר כשהשער מסודר...)
בקיצור,
כל מילה- פנינה
כל מבט- עוצמה
כל שיר- ישר לנשמה
הכל כה מביע את מה ששורר בתוך הבית פנימה
משאיר את כולם עם שעורי בית- קדימה!

מחכה כבר מאד להופעה הבאה
תלמידותי אף הן ממתינות בציפיה
ברכת הצלחה מרובה בהמשך המסע
מצפים כבר לשמוע כי יש חדש באמתחתך, היי ברוכה!
בהערכה רבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
נכתב ע"י pninap;1528399:
פרגונים מתקבלים גם מהקהל הצעיר

תודה שוב לכל הטורחים והמגיבים

כבר פרגנתי באשכול אחר ואינני מוצאת את זה כדי להעתיק לכאן (יותר נכון מתעצלת לחפש...), אבל אם מדברים על הקהל הצעיר, אז בתי בת ה-7 ושני אחיה הקטנים לא התעייפו מלצפות בתקציר כמה פעמים ולבקש עוד. והבת התפלאה: "מה, באמת לחיות בבלגן זה דורש כוח?... מה הכוונה?" - מה שפתח את הפתח לדיון פורה.
והתגובה הראשונית שלה: "איזה מ-תוק!" - נחשו מי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
חמדה,

אפשר גם?
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

תודה רבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
מישהי יכולה בבקשה לשלוח לי גם את התקציר??
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
תודה:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
גם אני עדין לא קיבלתי
אשמח אם משהיא תוכל לשלוח לי
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה