עזרה מחלימי קורונה, לא יכולים להתנדב במחלקות? בואו לתרום פלזמה (עדכון: לא רק בי-ם, גם בת"א ובצפון)

  • הוסף לסימניות
  • #42
שמעתי שאפשר לתרום תרומת דם רגילה דרך מד''א
הם עושים סרולוגית ואם יש נוגדנים הם מעדכנים את התורם ומוציאים מהתרומה את הפלזמה.
יש מקומות שעובדים בשיתוף עם עזר מציון (בנתיבות לדוג')
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
שמעתי שאפשר לתרום תרומת דם רגילה דרך מד''א
הם עושים סרולוגית ואם יש נוגדנים הם מעדכנים את התורם ומוציאים מהתרומה את הפלזמה.
יש מקומות שעובדים בשיתוף עם עזר מציון (בנתיבות לדוג')
זה בטח לא נכון. בשביל תרומת פלזמה לא מספיק לקחת מתרומת דם רגילה. התרומה נעשית בצורה אחרת, כמו שתיארו למשל כאן

אבל אם יש למישהו פרטים מבוססים על תרומת פלזמה שנעשית דרך מד"א, שיעדכן אותנו. עזר מציון למשל אמרו לנו שהם לא מתעסקים עם זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
זה בטח לא נכון. בשביל תרומת פלזמה לא מספיק לקחת מתרומת דם רגילה. התרומה נעשית בצורה אחרת, כמו שתיארו למשל כאן

אבל אם יש למישהו פרטים מבוססים על תרומת פלזמה שנעשית דרך מד"א, שיעדכן אותנו. עזר מציון למשל אמרו לנו שהם לא מתעסקים עם זה.
יש אפשרות לבצע תרומת פלזמה דרך מד"א.
מד"א לדוגמא בצפון עושים תרומת פלזמה ברמב"ם
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
אני תרמתי פלסמה דרך מדא
זה היה בסדר גמור תרמתי פעמים הפעם השניה היתה טיפה יותר קשה
אבל הסיפוק גדול!!!!!!!!!!
אשרי כל התורמים נקווה שיעזור
בעיקרון שהרופא מתקשר לתת מכתב שחרור אתה צריך להגיד לרופא שיפנה אותך לתרום פלסמה
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
זה בטח לא נכון. בשביל תרומת פלזמה לא מספיק לקחת מתרומת דם רגילה. התרומה נעשית בצורה אחרת, כמו שתיארו למשל כאן

אבל אם יש למישהו פרטים מבוססים על תרומת פלזמה שנעשית דרך מד"א, שיעדכן אותנו. עזר מציון למשל אמרו לנו שהם לא מתעסקים עם זה.
לפעמים לוקחים 6 מנות דם ומרכיבים מהם מנת פלזמה
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
יש אפשרות גם באזור המרכז?
יש עוד אירגונים שמתעסקים בזה, בפרט באיזור המרכז?

סליחה, הנה התשובה הנכונה:

אפשר גם לתרום פלזמה דרך מד"א, באזור המרכז בירושלים ובאזור הצפון
מד"א עורכים תרומת פלזמה ב: הדסה עין כרם ירושלים, תל השומר ת"א, רמב"ם חיפה, ופוריה טבריה.
חייגו ל036610567, או ל037150010


אז מחכים לכם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
IMG-20201022-WA0000.jpg


את זה קיבלתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
חשוב מאוד לפרסם את זה,


אבל לא לערבב...

זה תרומת דם, היא דבר חשוב מאוד, ועוד יותר בתקופת הקורונה, אבל זה לא רק למחלימי קורונה!
בהתרמה זו, הם בודקים סרולוגית את התרומה לאנשים חולים ושהיו בבידוד
במידה ויש נוגדנים, גם יבודדו פלזמה וגם יעדכנו לתרומות נוספות.
יחד מבוצעות גם תרומות דם רגילות לאנשים שלא היו בבידוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
עדותו של @אבישלום , תורם פלזמה:

אין לי מטרה לפרסם זאת אלא כדי לשכנע אתכם
תרמתי פלסמה לאחר שהחלמתי מקורונה במד"א בתל השומר.
כדי להקל עליכם אספר על התהליך.
א. יש ליצור קשר עם מד"א ולהמתין שיחזרו אליך.
ב. לאחר כשבועיים יחזרו אליך ויקבעו לך תור בין 8 ל4 יש בעוד מקומות בארץ.
ג. לפני הפסמה יש לאכול טוב ולשתות טוב.
ד. אסור 12 שעות קודם לאכול מאכלים מטוגנים.
ה. התהליך לוקח מהכניסה עד היציאה במשך שעה.
ו. הרגשה בעת התרומה כמו בעת מתן דם ללא כאב נוסף.
ז. יחס חביב ואדיב בכבוד הראוי לי ולאחרים.
ח. בעת התהליך יש מעט אי נוחות ברמה סבירה לחלוטין.
ט. לאחר 40 דקות התהליך מסתיים ונשארים למנוחה.
י. הכינו כוס קפה ודאגו לאישור חניה.
יא. לאחר שבועיים מגיעה אליך לבית תוצאה של הבדיקה הסרולוגית.
יב. זכית להציל חיים תוצאה מספקת.
יג. באותו יום מסרתי כמה וכמה שיעורים ללא הפרעה כך שאין הגבלה לאחר מכן לפחות לטעמי.
האם התהליך כרוך בסיכון? כן כמו בדיקת דם.
האם כל אחד יכול לתרום? לא כבר בטלפון יודיעו לכם.
האם יש פרטיות לנשים? נושא שכדאי לברר טלפונית.
שאלות נוספות אשמח לענות
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
איך תורמים בבית שמש?
יש מאורגן דרך ארגון חרדי שמתאים את הסביבה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
פניתי למדא לפני למעלה משבועיים ולא חזרו אלי.
יש מה לעשות?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה