דרוש מידע מחפשת בית החלמה לאחר הלידה......מה ממליצים?

הייתי בהדסה בייבי,
מלון ברמה גבוהה!!!
שקט, שלוה, נוף מהמם,
תינוקיה מדהימה, שקטה, אחיות מעולות ורגועות שנענות לכל בקשה בשמחה,
אוכל ברמה גבוהה ממש!
 
אני הייתי בטלז סטון ,ביכורים ואם וילד,
טלז סטון האוכל הכי טוב ובשפע אבל סגנון הגשה ביתי ופשוט אבל מאד טעים !! אך כל המקום ישן יותר... אמנם הייתי בקומה הישנה אבל חדר עם שירותים ואמבטיה משופצים, מהאוירה לא התלהבתי, מרב נשים את לא מוצאת את עצמך, יושבות 8 נשים בשולחן , בדר"כ יש הרבה שמגיעות עם חברה/שכנה /מישהי מוכרת ואת לא מוצאת את עצמך , כל פעם את פוגשת מישהי אחרת וצריכה מחדש לשמוע את סיפורי הלידה שליה, התינוקיה היתה מצויינת אבל לא ראיתי את היחס המדהים שכולם מדברים אליו, באבל אמת היה שקט ץץץ
בביכורים הייתי כשהיה ברמדה , אז מבחינת המלון ,והמראה לא התלהבתי ,זה די מיושן, האוכל היה נחמד אבל פחות בשפע אבל דווקא זה שהיה קטן ומעט נשים היה נחמד , פגשת בחדר הנקה ובחדר אוכל את אותם נשים והתפתחה שיחה נחמדה ... אוירה יותר ביתית ..
התינוקיה היתה מדהימה , יחס מהמם!!
באם וילד -הכי נהניתי וכנראה שאחזור לשם ... היה אוכל טעים בסטייל של מלון, אולי פחות שפע וגיוון מטלזסטון אבל לא היה חסר לי כלום.. לקחתי חדר זוגי עם וילון ,היה מעוצב בסטיל של מלון ,כל המקום נעים ויפה, וגם לא המוני מדי כמו טלזסטון , מצד שני יש מספיק עם מי לדבר בחדר הנקה או בחדר אוכל, גם שולחנות יותר קטנים בחדר אוכל( של 4 ) שזה היה הרבה יותר נחמד , הבעיה היחידה היתה התינוקיה שהיו צרחות כל הזמן .... וראיתי שהצוות פשוט לא משתלט, אבל מבחינת נחמדות של הצוות לא היה חסר להם כלום, התינוקת שלי היתה רגועה אז פחות הלחיץ אותי... אבל זה נושא שבעיני היה טעון שיפור, שמעתי שהיום יותר טוב, זה היה לפני 3 שנים, רוצה לבדוק את זה שוב..
 
קופצת על האשכול...
שמעתי שמועה שאם וילד על סף סגירה ..אין כמעט אוכל ובאופן כללי העסק שם מקרטע..
מחפשת מידע אמין ממי שהיתה ממש בחודש/חודשיים האחרונים.
איך היה?
המקום מתוחזק כרגיל?
האוכל בשפע וטעים כמו בעבר?
התינוקיה מתפקדת היטב?
היתי שם לפני 3 וחצי שנים והיה לי מקסים....
רוצה רק לדעת שגם עגשיו הכל אותו דבר...
לא יודעת ממי שמעת. לא בכיוון.
אני הייתי לפני 4 שנים, היה מצוין והיום נראה הרבה יותר אפילו.
גיסתי היתה לפני חודשיים. היתה בסוויטה עם בעלה ונהנתה מאד מאד!! ממה שראיתי שהייתי אצלה, האוכל ממש ברמה גבוהה.
התינוקיה שופצה ומהממת. נראה שהצוות התחלף.
2 אחיותי היו בשנה האחרונה וסופר נהנו.
אצלנו במשפחה מאוהבים במקום ורק חוזרים לשם שוב ושוב.
 
קופצת על האשכול...
שמעתי שמועה שאם וילד על סף סגירה ..אין כמעט אוכל ובאופן כללי העסק שם מקרטע..
מחפשת מידע אמין ממי שהיתה ממש בחודש/חודשיים האחרונים.
איך היה?
המקום מתוחזק כרגיל?
האוכל בשפע וטעים כמו בעבר?
התינוקיה מתפקדת היטב?
היתי שם לפני 3 וחצי שנים והיה לי מקסים....
רוצה רק לדעת שגם עגשיו הכל אותו דבר...
הייתי לפני שבועיים, אין זכר למה שכתבת!
הייתי מרוצה מהכל.
 
מספר טלפון של טלזסטון. להזמנות???
 
אשמח לדעת
אם מקובל בביכורים לבוא עם הבעל כמו בהדסה ביבי , או שזה רובן נשים?
תודה
 
הרוב נשים. אבל עדיין יש גם הרבה בעלים באופן יחסי, יותר בשבתות
 
מעניין למה כולן מחפשות בית החלמה, אם אפשר לנפוש בבית מלון ולקבל החזר, או שמה שאני יודעת על בתי מלון לא מדויק.
 
מעניין למה כולן מחפשות בית החלמה, אם אפשר לנפוש בבית מלון ולקבל החזר, או שמה שאני יודעת על בתי מלון לא מדויק.
אין לי מושג לגבי ההחזר. אבל החיסרון העיקרי בבית מלון הוא שאין תינוקיה. האמא צריכה לטפל בתינוק כל הזמן, וגם להביא איתה את כל הציוד, לדאוג לכביסות לבגדי התינוק, וכו'...
 
אין לי מושג לגבי ההחזר. אבל החיסרון העיקרי בבית מלון הוא שאין תינוקיה. האמא צריכה לטפל בתינוק כל הזמן, וגם להביא איתה את כל הציוד, לדאוג לכביסות לבגדי התינוק, וכו'...​
זה...
וגם- מרגיש לי מסכן ללכת לבית מלון בלי בעלי.. ואיתו זה לא מעשי ב"ה. הוא צריך להישאר עם הילדים.
בבית מלון יש חיסרון נוסף שאני לא יכולה להתלבש "כמו יולדת"... ;)
 
אין לי מושג לגבי ההחזר. אבל החיסרון העיקרי בבית מלון הוא שאין תינוקיה. האמא צריכה לטפל בתינוק כל הזמן, וגם להביא איתה את כל הציוד, לדאוג לכביסות לבגדי התינוק, וכו'...
זה באמת מתאים יותר לנשים שממעטות להשתמש בשירותים של התינוקיה.
 
זה באמת מתאים יותר לנשים שממעטות להשתמש בשירותים של התינוקיה.
אני לא השתמשתי כמעט בשירותי התינוקייה.
יחד עם זה רציתי עין מנוסה לאחרי הברית, ביקור רופא מדי יומיים במקום וכו'.
 
כן. לצאת למלון זוגית זה עסק יקר למדי, ולבד זה לא שווה
תלוי איזה מלון, איזו עונה ואיזו רמת כשרות.
לפעמים אפשר פשוט לצאת למלון לא מהדרין ולאכל בחוץ.
(שוב, כל אחת ומה שמתאים לה.)
 
  • תודה
Reactions: GRN
תלוי איזה מלון, איזו עונה ואיזו רמת כשרות.
לפעמים אפשר פשוט לצאת למלון לא מהדרין ולאכל בחוץ.
(שוב, כל אחת ומה שמתאים לה.)
אחרי לידה - להתחיל להתגלגל מהמלון למסעדות... לחפש אוכל, אז מה עשינו?
 
יש לי יומיים זיכוי בבית החלמה
יש דרך להעביר את זה למישהי אחרת??
רציתי לשמור את לאחרי הברית אבל נראה לי שאין לי כח להסתחב ולנהל את הבית מרחוק
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה