דרוש מידע מחפשת בית החלמה לאחר הלידה......מה ממליצים?

אחרי לידה - להתחיל להתגלגל מהמלון למסעדות... לחפש אוכל, אז מה עשינו?
אני הלכתי למלון דיי זול ובררתי על הכשרות שם שהיא רבנות אבל שאלתי משגיחי כשרות ובררתי על המשגיח ושאלתי אותו על האוכל ועם רוב האוכל לא הייתה בעיה.
ואני לא הולכת למלון סגור. אני אחרי לידה צריכה אוויר ושופינג. ומסעדות..
אז יצאתי חודש אחרי (עם אמא שלי) והיה ממש מוצלח
 
יש מצב שמשהי רושמת מחירים לגבי בית החלמה טלזסטון וביכורים? מעניין אותי לדעת הפרשים.
לגבי חדרים פרטיים ושאינם... תודה.
 
תלוי איזה מלון, איזו עונה ואיזו רמת כשרות.
לפעמים אפשר פשוט לצאת למלון לא מהדרין ולאכל בחוץ.
(שוב, כל אחת ומה שמתאים לה.)
אם כך, אפשר כבר לצאת לצימר זוגי שעובד עם קבלות. ברוב הקופות זה גם קביל...
אני בהחלט תוהה עם לעשות את זה הפעם. רק שלשנע את האוכל זה גם סיפור
 
הימים שמקבלים בבתי החולים ומהאגודות למיניהם תקפים רק בבתי החלמה והם משמעותיים בהרבה, מבחינה כספית, מאשר הסבסוד מהקופה.
ב ביכורים חדר לשלוש עולה 530,חדר פרטי 850,תוספת לבעל 220 לינה וארוחת בוקר. כל ארוחה נוספת מאה שח.
הייתי בביכורים עם בעלי באמצע שבוע, היה די מביך, אין שם הרבה גברים ולא תמיד היה מקום לשבת לאכול מחוץ לחדר האוכל. חשתי אי נעימות גדולה משאר הנשים שם.
הגעתי לשם בתור בית מלון מסובסד, לא השתמשתי בשירותי התינוקייה בכלל.

התרשמות כללית:

ממוקם במלון בוטיק הנביאים בסוף רחוב הנביאים(לא בליטוב).
חדרים יפים ומרווחים מאוד, הכל חדש ונקי. מצעים לבנים(בחיי, ליולדת?!) ומגוהצים. שקט ונעים, אין פעילויות והוואי(אבל גם לא ביקרתי בחדרי הנקה). מרכז העיר שבמרחק הליכה קצרה וספר סיפקו לי תעסוקה. אין הרבה ביקורי משפחות ואין גם איפה לפגוש את הילדים או מה לעשות איתם.
האוכל נהדר. ארוחת בוקר מעולה ועשירה, צהרים בשרית מצויינת. ערב חלבית ופחות מוצלחת. אין הקפדה על שעות הארוחה והמשיכו להוציא אוכל בשפע עד הסוף. שייק בבוקר ואייס בערב. מכונת קפה טובה.
חסר לטעמי בגיזרת המתוקים - העוגות מאוד פשוטות ולא מגוונות ופירןת כמעט ואין.
הקפה ועוגה במשך היום גם פשוט למדי.
סה"כ חוויה טובה, מאחר ואני חיפשתי נופש זוגי וגם הגעתי הרבה אחרי לידה(אפשר עד חודשיים) ולא היה לי צורך בתינוקיה, לא נראה לי שאחזור על זה.
יש וויפי, חניה בעלות של 50 ש"ח ליום.
 
טלזסטון מקבלים רק חודש מהלידה. מישהי יודעת אם לפי העברי או הלועזי? והם עומדים על היום?
 
מי יודעת איך הולך ההחזר במכבי שלי על בית החלמה?
 
מי יודעת איך הולך ההחזר במכבי שלי על בית החלמה?
עד 409 ₪ ללילה לחברות מכבי שלי*3 לילות
ועד 264 ₪ לחברות מכבי זהב. (מלידה רביעית)*3 לילות
למימוש עד חודשיים מהלידה, כבר מהלידה הראשונה. ימי ההבראה לא צריכים להיות רצופים.
 
עד 409 ₪ ללילה לחברות מכבי שלי
ועד 264 ₪ לחברות מכבי זהב. (מלידה רביעית)
למימוש עד חודשיים מהלידה, כבר מהלידה הראשונה. ימי ההבראה לא צריכים להיות רצופים.
אז אם מדובר בילד רביעי אפשר לממש 409+264 ללילה?
 
ממאוחדת מישהי יודעת מה ההחזרים?
מאוחדת שיא לידה שלישית

וכן, אני מבינה שזה רק עד חודש מהשחרור השאלה היא אם צריך לצאת כבר מהבית החלמה עד אז או מספיק רק להיכנס לשם?
 
נערך לאחרונה ב:
שואלת בשביל אחותי -
אשמח לשמוע שוב ממי ששהתה בביכורים לאחרונה האם מקובל לבוא עם הבעל ,איך זה בחדר אוכל, ישנם עוד זוגות?
כי בהדסה ביבי יש מלא זוגות חרדים, יותר נכון מי שבאה לבד קצת משתעממת...
?!
 
חודש לועזי או עברי? כי החודש הנוכחי זה די משמעותי
תתקשרי לברר,
אם יש להם מקום, ואם הם מסכים לקבל אותך, לפי התאריך שחרור.
לי הם הסכימו להגיע אחרי חודש מהשחרור נראה לי יומיים אחרי החודש הלועזי.
 
הייתי רק בטלסטון פעם אחת לפני כ 6 שנים
חזרתי הביתה בדיכאון.
מקום חשוך מיושן, אין לאן לצאת והשיחות בחדר הנקה נו נו.
האוכל מאוד בשפע אבל רק 3 ארוחות ביום ועוד פירות שצריך לקלף ועוגה וחצי שנגמרת אחרי חמש דק'


לידה אחרי נסעתי עם אימא שלי לבית מלון שווה במקום עם הרבה תיירות ושופינג
חזרתי בנאדם חדש
וגם על זה יש החזרים מקופות החולים. לא לשכוח חשבונית מס ואישור שהייה
איזה מלון מקבל החזר מבתי חולים?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה