מידע שימושי מחפשת מידע על סמינר אפיק ללימוד מקצוע

  • הוסף לסימניות
  • #1
אופי המקום - חרדי לגמרי?
מקצועיות- הכי חשוב!
יש מישהי שלמדה שם או שיודעת מקרוב איך זה שם.
הייתי רוצה לשמוע עוד פרטים בטלפון ממישהי שמכירה מקרוב גם לגבי המסלולים המוצעים.
אשמח אם תשלחו לי את התרשמותכם במייל: <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
תודה רבה ותזכו למצוות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
המקום חרדי לגמרי, הרצאות מאלפות ביהדות ובבית היהודי, יש אפילו כיתה חסידית. לגבי מקצועיות אני מכירה מקרוב כמה שלמדו שם ומשתלבות בשוק העבודה יפה מאוד. התעודה היא תעודה רגילה של הסמינר. לא משהו רציני יותר מידי. שמעתי איזו שמועה שהם זכו באיזה מכרז לתואר בי איי. תפרטי יותר באיזה מסלול את מעונינת ואוכל לעזור לך.
בהצלחה רבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
מצטרפת לשאלה, איזה סגנון בנות הולכות לשם? והאם יש מסגרת מסודרת ממש כמו בסמינר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
חרדי, אני מבינה אבל גם בציבור שלנו יש המון המון סגנונות, בא נשאל בכיוון אחר איזה עדיפות יכולה להיות לבחורה ללמוד שם על פני המסגרת שהיא למדה בה עד עכשיו??
אשמח לשמוע יותר פרטים מכל מי שיודע ולא לכתוב בכלליות סמינר חרדי ומרוצים וכו'

וסליחה טונר על ההתערבות אם מפריע לך אפתח אשכול בנפרד, כי הייתי בדרך לפתוח אשכול כזה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
הסמינר הוא חרדי לגמרי, אשכנזי...
לספרדיות קשה להתקבל אליו,
המיוחד בו שלימודים הם רק שנה אחת!! למעט 2 מסלולים...
הם שולחים חוברת מפורטת למי שמבקש,
תתקשרי אליהם...
הסגנון הוא ראש בריא מה שנקרא...
אם יש לך שאלות ספציפיות תשאלי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
מה זה אומר ראש בריא?
למישהו יש טלפון של המקום נעשה בירורים ישירות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אין לי זמן וכח לכתוב ארוך אבל מכירה יחסית מקרוב- אם יש שאלות ספציפיות אשמח לעזור באישי.

הצלחות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
הייחודיות במקום שהוא נותן מענה לבנות שלא מעוניינות ללמוד הוראה, ומצמצם את ההתמקצעות הראשית לטווח של שנה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י ד ה;992679:
הסמינר הוא חרדי לגמרי, אשכנזי...
לספרדיות קשה להתקבל אליו,
המיוחד בו שלימודים הם רק שנה אחת!! למעט 2 מסלולים...
הם שולחים חוברת מפורטת למי שמבקש,
תתקשרי אליהם...
הסגנון הוא ראש בריא מה שנקרא...
אם יש לך שאלות ספציפיות תשאלי...

חשוב להקפיד על התנסחות עדינה.

אם הנתון השני שכתבת מעלה את איכות הסמינר- יש מקום להתבייש לכתוב את זה כאן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
סמינר אפיק, רבנו גרשום 14, ירושלים
phone.png
02-5327262

, מספר לברורים בלי אחריות.
ושאלה קטנה, האם אתן מהמגזר החסידי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
כתבתי כך כי זאת המציאות....
פעם זה היה סמינר ספרדי, הוא נסגר ונפתח שוב כאשכנזי. ומאז לספרדיות מאד קשה להתקבל לשם...
לא כמעלה ולא כחיסרון, כמציאות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י ד ה;993387:
כתבתי כך כי זאת המציאות....
פעם זה היה סמינר ספרדי, הוא נסגר ונפתח שוב כאשכנזי. ומאז לספרדיות מאד קשה להתקבל לשם...
לא כמעלה ולא כחיסרון, כמציאות...

זה ממש לא נכון!
אני חברה טובה של המנהלת(אישה מיוחדת במינה!)
ספרדיות ואשכנזיות נבדקות במידה שווה
הסמינר מאוד איכותי, והם מעונינים בבנות איכותיות.
וככל שרמת הביקוש של הסמינר עולה כך ניתן יותר לברור את הבנות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י שושקה;993424:
זה ממש לא נכון!
אני חברה טובה של המנהלת(אישה מיוחדת במינה!)
ספרדיות ואשכנזיות נבדקות במידה שווה
הסמינר מאוד איכותי, והם מעונינים בבנות איכותיות.
וככל שרמת הביקוש של הסמינר עולה כך ניתן יותר לברור את הבנות.

סמינר איכותי מאוד, הכל טוב ויפה ואני אוחזת ממנו מאוד.יש לי כמה קרובות משפחה שלמדו שם.
אבל למה למען ה' למי שעוזבת את הסמינר יורדות המניות ונהרס השם? באמת שכואב לי הלב על הכסף שצריכים הורים לשלם סתם כי אחר כך כשמגיעות הבנות לעידן שידוכים, שומעים הורי הבחורים שהבחורה עזבה את הסמינר ונרתעים?
האם זו תכלית? אם זה מה שקורה עכשיו מה יקרה עוד עשר שנים כשביתי תגיע לגיל הזה?
צריכים לעשות לזה סוף!!! (ואולי להוריד לסמינרים הגדולים קצת את האף...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י אפריד;993440:
[/COLOR]
סמינר איכותי מאוד, הכל טוב ויפה ואני אוחזת ממנו מאוד.יש לי כמה קרובות משפחה שלמדו שם.
אבל למה למען ה' למי שעוזבת את הסמינר יורדות המניות ונהרס השם? באמת שכואב לי הלב על הכסף שצריכים הורים לשלם סתם כי אחר כך כשמגיעות הבנות לעידן שידוכים, שומעים הורי הבחורים שהבחורה עזבה את הסמינר ונרתעים?
האם זו תכלית? אם זה מה שקורה עכשיו מה יקרה עוד עשר שנים כשביתי תגיע לגיל הזה?
צריכים לעשות לזה סוף!!! (ואולי להוריד לסמינרים הגדולים קצת את האף...)

כל זמן שאנחנו צריכים את הסמינרים יותר ממה שהם צריכים אותנו אין כל כך דרך להוריד להם את האף:rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אז מה את אומרת bbr, לסיכום? לשלוח לשם או לא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
גם מתעניינת.
איזה מקצועות הם מציעים?
מה המחירים בערך?
מי המנהלת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
מהיכרות אישית אני יכולה לכתוב לך שבשנים האחרונות יש בנות איכותיות מאד.
עם המון רצון לדעת ולהתקדם.
הבנות שם מקבלות כלים מקסימים לעבודה והשתלבות בשוק העבודה.
להנהלה היכפת מאד מהבנות (ברמה יוצאת מן הכלל)
יש שם שיעורי יהדות והשקפה ברמה גבוהה, המון הוואי חברתי, ומקצועיות.
תצליחי.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה