עוגות/עוגיות מחפשת מתכון לעוגה שווה... דחוף...

  • הוסף לסימניות
  • #1
יש לי בראש משהו עם ריבה באמצע ופרורים,
אבל לא סגורה רק על זה,
כל משהו טוב לחגים יעזור,
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
  • הוסף לסימניות
  • #11
  • הוסף לסימניות
  • #13
יש את זו של @חדוי כנרת
 
  • הוסף לסימניות
  • #15

אפשר להמיר את הבצק עם המרגרינה לבצק הזה:

בצק:
2 כוסות קמח,
חצי שקית א. אפיה,
4 כפות סוכר,
3/4 כוס שמן,
כף תמצית וניל
חלמון אחד
לאחד לעיסה רכה ואחידה

שמה אותו כתחליף יוצא תמיד מוצלח ופריך.
גודל תבנית A4
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
זאתי מעולהההה
מתכון ותמונה לא שלי אבל הכנתי ויצא מצוין:

*עוגת 3 שכבות ב3 צבעים*/ דבורה אינדורסקי
מדידה בכוס חפ חמה של קפה

להקציף 8 חלבונים עם כוס וחצי סוכר עד לקבלת קצף יציב.

להקציף בנפרד חלמונים וחצי כוס סוכר
ולהוסיף:
3 כוסות קמח
אבקת אפיה
כוס מים
3/4 כוס שמן

לאחד את הקצף ואת החלמונים עם שאר החומרים...

לחלק את הבלילה ל3 חלקים

בקערה א' להוסיף לתערובת כף קקאו
בקערה ב' להוסיף לתערובת 2 כפות נס קפה
ואת קערה ג' להשאיר תערובת לבנה

לשמן תבנית חד פעמי גדולה או תבנית תנור. לאפות כל שכבה בנפרד בערך 10 דק על 200 מעלות. להזהר שלא יישרף.

לקרם:
200 גרם שוקולד מריר
כף קקאו
כפית קפה
חצי כוס סוכר
רבע כוס מים
3 כפות שמן
לבשל עד שהכל נמס. להוריד מהאש ולהוסיף חב מרגרינה או 3/4 כוס שמן. כשמעט מתקרר להוסיף 2 ביצים תוך כדי ערבוב

ואז מרכיבים את העוגה איך שבא לכן. קקאו קפה ומעל הלבן. או בסדר אחר ובין לבין מורחים מתערובת השוקולד

בתאבון❣️
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot_20210831-232116_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20210831-232116_WhatsApp.jpg
    KB 530.7 · צפיות: 166
  • הוסף לסימניות
  • #17
עוד אחת מצוינת
מתכון ותמונה לא שלי אבל הכנתי ויצא פצצה:
*עוגת שכבות אגוזים ושוקולד צ'יפס*/ דבורה אינדורסקי
מדידה בכוס חפ חמה של קפה

לבצק:
3 כוסות קמח
3/4 מרגרינה/ חצי כוס שמן
6 חלמונים (צהוב)
חצי כוס סוכר חום
חצי כוס סוכר לבן
1 אבקת אפיה
כפית תמצית וניל

לערבב ולרדד בתבנית גדולה

מילוי:
כוס וחצי שוקולד צ'יפס
כוס וחצי אגוזים טחונים

לערבב ולפזר מעל הבצק המרודד

שכבת הקצפת:
להקציף 6 חלבונים
עם כוס סוכר חום/לבן

בעדינות ליישר את הקצף עם מרית מעל האגוזים והשוקולד

להכניס לתנור שחומם מראש על 180 מעלות כ35 דק'

לחתוך רק כשהעוגה קרה!

העוגה מתאימה לארוח ומעולה בהקפאה!!
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot_20210831-232250_WhatsApp.jpg
    Screenshot_20210831-232250_WhatsApp.jpg
    KB 960.7 · צפיות: 164
  • הוסף לסימניות
  • #18
זאתי מעולהההה
מתכון ותמונה לא שלי אבל הכנתי ויצא מצוין:

*עוגת 3 שכבות ב3 צבעים*/ דבורה אינדורסקי
מדידה בכוס חפ חמה של קפה

להקציף 8 חלבונים עם כוס וחצי סוכר עד לקבלת קצף יציב.

להקציף בנפרד חלמונים וחצי כוס סוכר
ולהוסיף:
3 כוסות קמח
אבקת אפיה
כוס מים
3/4 כוס שמן

לאחד את הקצף ואת החלמונים עם שאר החומרים...

לחלק את הבלילה ל3 חלקים

בקערה א' להוסיף לתערובת כף קקאו
בקערה ב' להוסיף לתערובת 2 כפות נס קפה
ואת קערה ג' להשאיר תערובת לבנה

לשמן תבנית חד פעמי גדולה או תבנית תנור. לאפות כל שכבה בנפרד בערך 10 דק על 200 מעלות. להזהר שלא יישרף.

לקרם:
200 גרם שוקולד מריר
כף קקאו
כפית קפה
חצי כוס סוכר
רבע כוס מים
3 כפות שמן
לבשל עד שהכל נמס. להוריד מהאש ולהוסיף חב מרגרינה או 3/4 כוס שמן. כשמעט מתקרר להוסיף 2 ביצים תוך כדי ערבוב

ואז מרכיבים את העוגה איך שבא לכן. קקאו קפה ומעל הלבן. או בסדר אחר ובין לבין מורחים מתערובת השוקולד

בתאבון❣


@זהבהלה הכנתי ויצאה מיוחד וטעים,וגם קל מאוד להכנה ממש עוגה מתאימה לסוכות,
אגב- מתי מומלץ לחתוך? שהשוקולד חם או אחרי הקפאה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
@זהבהלה הכנתי ויצאה מיוחד וטעים,וגם קל מאוד להכנה ממש עוגה מתאימה לסוכות,
אגב- מתי מומלץ לחתוך? שהשוקולד חם או אחרי הקפאה?
אני חתכתי כשהיה חם.. בהתחלה זה היה נראה שזה הורס טבל אחרי הקפאה נשאר יפה.
אני קצתהסתבכתי בהרכבה שלה ,מענין איך עשית את זה שהיה לך קל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אני חתכתי כשהיה חם.. בהתחלה זה היה נראה שזה הורס טבל אחרי הקפאה נשאר יפה.
אני קצתהסתבכתי בהרכבה שלה ,מענין איך עשית את זה שהיה לך קל.


מאוד פשוט, אפיתי ב -3 תבניות ,עם נייר אפיה כל שכבה שהוצאתי מהתנור הוצאתי מהתבנית והיא התקררה לה בנחת בנייר האפיה ,כשכל השכבות התקררו הכנתי קרם ,לקחתי שכבה אחת שמתי בתבנית עליה קרם, ואז לקחתי את השכבה הבאה הפרדתי אותה מנייר האפיה הפכתי אותה על השכבה עם הקרם.
אני גם חתכתי אותה שהיא חמה, ויותר מזה הכנתי בתבנית ענקית שלא נכנסת למקפיא את חלק מהעוגה העברתי לתבנית אחרת נס שהיא לא התפרקה .. אבל מענין אולי אחרי קירור יותר טוב לחתוך אותה?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה