- הוסף לסימניות
- #1
הי
אחת מ'תופעות הלוואי' של חשבון הנפש של חודש אלול, היא ההבנה שיש כ"כ הרבה מרחק, לצערי, בין המקום הרוחני בימי הסמינר ולבין היום... החיים העמוסים עושים את שלהם...
לכן החלטתי שאני מעוניינת לנסות ללכת לשיעור קבוע, פעם בשבוע/שבועיים.
אשמח מאד אם למישהו יש מידע על שיעור כזה!
לא אכפת לי- רב או רבנית, אבל מחפשת משהו ברמה, שיחבר אותי אליו ויגרום לי לרצות להקשיב..
תודה, תזכו למצוות
ושנזכה בעז"ה לחזור כולנו בתשובה שלמה לפני השי"ת ותהיה תשובתנו רצויה!
אחת מ'תופעות הלוואי' של חשבון הנפש של חודש אלול, היא ההבנה שיש כ"כ הרבה מרחק, לצערי, בין המקום הרוחני בימי הסמינר ולבין היום... החיים העמוסים עושים את שלהם...
לכן החלטתי שאני מעוניינת לנסות ללכת לשיעור קבוע, פעם בשבוע/שבועיים.
אשמח מאד אם למישהו יש מידע על שיעור כזה!
לא אכפת לי- רב או רבנית, אבל מחפשת משהו ברמה, שיחבר אותי אליו ויגרום לי לרצות להקשיב..
תודה, תזכו למצוות
ושנזכה בעז"ה לחזור כולנו בתשובה שלמה לפני השי"ת ותהיה תשובתנו רצויה!
הנושאים החמים