מחר לחרמון?

  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י יעל;1490808:
אני לא הייתי שולחת,
זה נשמע הזוי לחלוטין.
את נותנת לילד שלך לשחק בחוץ בימים הקרים האלו?
או שאת שומרת עליו בבית שלא יצטנן?
מה שכן הייתי עושה,
מתקשרת לכל ההורים בכיתה ומסבירה להם עד כמה זה הזוי (ורואה שכולם חושבים ככה...)
וגם ההנהלה היתה חוטפת על הראש...
בקיצור הייתי משגעת אותם עד שהטיול היה מתבטל או מצטמצם לילדי הכיתות הגבוהות..
מה זה ילד בן 6 לשלוח להסתדר לבד בכפור..
רחמנות עליו.

אולי מתכוונים להביא להם משאית שלג לת"ת??

זה כבר מחר בבוקר.. לא רלוונטי לצערי..
חבל שלא חשבתי על זה קודם (האמת שזה ברגע אחרון הטיול הזה.. מיום חמישי..)
וואו אני כבר לא יודעת מה לעשות.
הוא ארגן איתי תיק עם מלא בגדים וכפפות וצעיף ומה לא :(:(:(
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
לדעתי, ממליצה לך ממש לא לשלוח אותו.
נסעתי פעם בתור תלמידת תיכון, בתקופה שחיכינו במתח האם יהיה שלג ונוכל לנסוע או לא.
הטיול היה מאושר ממשרד החינוך ועם מאבטחים והכל והיה פשוט סיוט!!!
בהתחלה היה נעים ונחמד ושחיקנו בשלג וכו' (יש לציין שהיינו עטופות כהוגן, ומצוידות בצורה מלאה בהכל...) אחרי כמה דקות זה התחיל להפך לבלתי נסבל. בנות התחילו לרעוד ללא הפסקה (עד עכשיו יש לי רעידות שאני נזכרת בזה) ואחרי חצי שעה ראו בנות בוכות מרוב קור (בנות בוגרות, לא תינוקיות בכלל). כמה בנות התעלפו מהקור ונותרה לנו רק שאיפה אחת לחזור לאוטובוסים וכמה שיותר מהר. אני לא ציינתי את כל התופעות לוואי שהיו לבנות מנסיעה הארוכה וכו' שזה ממש קשה כי יש הרבה פיתולים.
קשה לי לדמיין ילד בן שש מבוסס שם בשלג.
זה נשמע פה שאני מדברת על בנות מפונקות שלא זזות אבל זה בנות שעושות טיולים, היינו בשלג הרבה פעמים ואף פעם לא קרה כזה מצב.
ועוד נקודה - היינו באתר של החרמון (ברכבל) שיותר קר שם.
אם את בכל אופן שולחת אותו תעטפי אותו כאילו הוא נוסע לסיביר :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
נכתב ע"י PBיסטית;1490539:
:eek::eek::eek:
סליחה שאני קוטעת תאופריה..
אבל כמה דברים:
א. תנו לי לנחש שמי שהייתה בעד- לא חוותה מי יודע מה שלג..
אז קודם כל שלג זה כיף בתחילה, אח"כ הוא נמס- וזה נהיה רטוב..
לא חושבת שהרעב'ס ידאגו להלחליף לכל אחד את הבגדים,
ב. נסיעה של המון המון שעות ובמיוחד ילד קטן..
ובמיוחד חזור- עם הרטוב רטוב הזה..

נשמע לי טיפונת (???) הזוי..

תבטיחי לו נסיעה לבד, באחריותך ובהשגחתך..

יש באמתחתי מספר סיפורים הזויים מאוד! על התנהלות ברחבי החיידרים בארץ
לא בא לי להעלות כאן על הכתב, ולא להשמיץ
אבל לסמוך??? לא בעיניים עצומות
רק חשבי שוב, פעמיים!

דווקא חווינו הרבה פעמים שלג!! אבל מותר ודעותינו יהיו שונות
א. לרוב ילד בכיתה א' יכול להסתדר ולהחליף לעצמו בגדים,
ב. כנראה שתלוי לאיזה ת"ת שולחים וכל אחד מדבר מניסיונו, אני יכולה לומר לך שאני סומכת בעיניים עצומות על הת"ת של הילדים שלי, ואני יכולה לסמוך על המלמדים שידאגו לילדים שח"ו לא יצטננו, ושלא יקפאו מקור
ג. הרבה פעמים סיפורי התנהלות החיידרים מתחיל מהתנהלות לקויה דווקא של ההורים (למרות שאני לא יודעת על אילו סיפורים את מדברת) אבל שנה שעברה הת"ת של אחייני לקחו אותם לשלג בירושלים, וחלק מן ההורים, שאולי ניתן לדון אותם לכף זכות שמעולם לא נתקלו בשלג, לא שלחו את הילדים מצויידים מספיק לשלג, וכמובן שהתלונות הגיעו רק מההורים האלו (והם אותם הורים שלא שולחים את הילדים לבריכות בחפץ חיים וכו', כי לא סומכים על הת"ת, המלמד וכו', והם אותם הורים שמנסים להתסיס את כל ההורים כמה זה לא אחראי וכו' וכו')
לכן, אולי חשוב באמת לברר אם יש את כל האישורים הנדרשים למוסד כדי לצאת לטיול, וחשוב מאוד לצייד את הילד היטב, ולתת לילד חוויה של טיול כיתתי - כי לא דומה טיול משפחתי לטיול כיתתי עם החברים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
זה כבר מחר בבוקר.. לא רלוונטי לצערי..
חבל שלא חשבתי על זה קודם (האמת שזה ברגע אחרון הטיול הזה.. מיום חמישי..)
וואו אני כבר לא יודעת מה לעשות.
הוא ארגן איתי תיק עם מלא בגדים וכפפות וצעיף ומה לא :(:(:(

אני במקומך במצב הזה
הייתי מצרפת מישהו בוגר מטעמי שישגיח עליו..
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י יעל;1490834:
אני במקומך במצב הזה
הייתי מצרפת מישהו בוגר מטעמי שישגיח עליו..

אין לי את מי לצרף, הייתי נוסעת בשמחה אבל בעלי בחו"ל ואני עם הקטנה לבד בבית..
כבר חשבתי על זה.. (ויש גם איזה 2 הורים שכנראה מצטרפים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
נכתב ע"י OR_Design;1490837:
אין לי את מי לצרף, הייתי נוסעת בשמחה אבל בעלי בחו"ל ואני עם הקטנה לבד בבית..
כבר חשבתי על זה.. (ויש גם איזה 2 הורים שכנראה מצטרפים)

ואם יש כבר הורים שמצטרפים, אז מה הבעיה? במיוחד שמדובר על כיתה עם מעט תלמידים
אם את מחליטה כן לשלוח אותו, תשלחו לו עוד זוג או שתיים של כפפות רזרבה שיהיה לו להחליף כאשר הכפפות נרטבות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
נכתב ע"י OR_Design;1490837:
אין לי את מי לצרף, הייתי נוסעת בשמחה אבל בעלי בחו"ל ואני עם הקטנה לבד בבית..
כבר חשבתי על זה.. (ויש גם איזה 2 הורים שכנראה מצטרפים)

את יכולה לדבר עם אחד ההורים שמצטרפים ולבקש ממנו שייקח חסות מלאה על הבן שלך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
שכחתי משהו חשוב...
תשלחי איתו גרביים להחלפה-כל מה שאמרתי שבנות סבלו זה בגלל שהרגליים קפאו והם בקושי יכלו לזוז.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
טוב אז הוא נוסע.
אז לפני שהוא יוצא שימי צדקה..
תשלחי איתו מגפיים (ואולי גם קרוקס שיהיה לו לדרך חזור)
תעטפי אותו כמו שצריך.
ויהיה בסדר בעזרת ה'
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
אם החלטת לשלוח אותו, תיצרי קשר עם הורה שמצטרף לנסיעה, ותבקשי ממנו שישים עין על הבן שלך, תידעי אותו שאת שולחת לו בגדים להחלפה, ורק שיעשה לך טובה ויבדוק אם הוא מסתדר, אם עוזרים לו..
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
לאחר מעשה כנראה הייתי שולחת. עם כל אמצעי ההגנה, בגדי החלפה (כפול 2), אזהרות, ומנדנדת לרבה שלא יותר מ10 דקות של שהיה בשלג.
זה עדין לא סותר את הפליאה שלי על הת"ת שמסכים לקחת ע"ע כזו אחריות גדולה. זה לא אחראי לקחת כזו אחריות..
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
ואחרי הכול ולפני הכול תתפללי לס"ד ושיסעו לשלום ויחזרו אי"ה לשלום בשמחה ובבריאות שלמה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
תודה רבה אמהות,
הרגעתן אותי!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
איזה טיול מטופש אני לא מאמינה!
בהצלחה!!!!!!!!!!!!
שומר פתאים השם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
נכתב ע"י יעל א;1491082:
איזה טיול מטופש אני לא מאמינה!
בהצלחה!!!!!!!!!!!!
שומר פתאים השם.

''ילדים בכיתה א''
יש לך משהו יותר טוב להציע

(ככה מתרגלים, הסוף זה לחזור עם גבס משווייץ)
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
מזעזע
התגובה שלי זה
אני מתחיל ספר
א-ה
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
מעניין לעניין באותו עניין: הבן שלי חזר היום מהחיידר מאושר ביותר שה'רבה' לקח אותם לטיול פתע בנחל הקרוב. אבל לילד היו תלונות:"איזה רבה פחדן! הוא לא הסכים לנו ללכת דרך השביל של ...."
שמחתי ואמרתי לו שאני אוהבת רבס פחדנים וימסור לו את תודתי הכנה". אני מאחלת גם לבנך רב פחדן.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה