מחר לחרמון?

  • הוסף לסימניות
  • #1
עושים לבן שלי בתלמוד תורה מחר טיול לחרמון :eek::eek::eek:
(למה עכשיו????????)

הם אומרים שאמרו שיהיה נעים.. אבל אני קצת דואגת הוא בכיתה א' ועדיין קטן קצת בשביל שלג לבד..
בהתחלה אמרתי לו שאני לא חושבת שהוא ילך אבל הוא ממש בכה וביקש.. ואני לא רוצה שהוא יישאר בגלל שאני דואגת.. (אולי זה לא נכון מיצידי) בכיתה שלו יש 14 ילדים, 8 הולכים לטיול.. מה הייתם עושים?
אני מתלבטת אם להשאיר אותו בבית למרות שכבר אמרתי לו בסוף שאולי הוא כן יסע
:confused::confused::confused::confused:
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
מכל הסיבות שמנית ומכל הסיבות שלא מנית, אמליץ לך חד משמעית לשלוח אותו לטיול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מסתבר שהאתר סגור 1.40 גובה שלג באתר התחתון....
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
באתר של אתר החרמון רשום:
האתר סגור עד להודעה חדשה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
האתר סגור
היום יום ראשון ה-11/01 צפוי מזג אויר מעונן
הלילה ירדו כ-50 ס"מ של שלג
לאחר פינוי השלגים נודיע בכל כלי התקשורת
על מועד פתיחת האתר

מקור
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
זהו שהרב אמר שהם לא נכנסים לאתר אלא לאיפשהוא שם לשחק בשלג (האתר פתוח בשבת ומעורב..)
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י OR_Design;1490260:
זהו שהרב אמר שהם לא נכנסים לאתר אלא לאיפשהוא שם לשחק בשלג (האתר פתוח בשבת ומעורב..)

אז למה לנסוע עד החרמון?
יש מקומות קרובים יותר. (צפת אולי? מירון?)

חני
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נראה לי שאת יכולה לסמוך על הת"ת
אני הייתי שולחת את הילד.
תחשבי על הילד, איזו הרגשה שהחברים נוסעים לטיול, והוא נשאר בבית כי אמא שלו..... (לא משנה מה הסיבות וכמה הם מוצדקות)
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
מה שכן, לשלוח אותו עם ציוד מתאים
כלומר בגדים להחלפה, כמה זוגות כפפות, כובעי צמר וכו'...
שקיות לשים את הבגדים הרטובים..
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
בצפת עד מחר לא יהיה כלום חוץ מקרח...
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י מגה;1490296:
נראה לי שאת יכולה לסמוך על הת"ת
אני הייתי שולחת את הילד.
תחשבי על הילד, איזו הרגשה שהחברים נוסעים לטיול, והוא נשאר בבית כי אמא שלו..... (לא משנה מה הסיבות וכמה הם מוצדקות)

מסכימה עם כל מילה......
שלחת אותו לחיידר- תסמכי עליהם!
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
תודה רבה לכולן
אכן זה מה שחשבתי.. למה לי לתת לו להצטער שהוא נשאר בבית אבל 2 אמהות שדיברו איתי אמרו לי שזה לא מתאים לכיתה א והוא יחזור חולה.. כבר התחלתי לחשוב שאני הלא בסדר :))
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
:eek::eek::eek:
סליחה שאני קוטעת תאופריה..
אבל כמה דברים:
א. תנו לי לנחש שמי שהייתה בעד- לא חוותה מי יודע מה שלג..
אז קודם כל שלג זה כיף בתחילה, אח"כ הוא נמס- וזה נהיה רטוב..
לא חושבת שהרעב'ס ידאגו להלחליף לכל אחד את הבגדים,
ב. נסיעה של המון המון שעות ובמיוחד ילד קטן..
ובמיוחד חזור- עם הרטוב רטוב הזה..

נשמע לי טיפונת (???) הזוי..

תבטיחי לו נסיעה לבד, באחריותך ובהשגחתך..

יש באמתחתי מספר סיפורים הזויים מאוד! על התנהלות ברחבי החיידרים בארץ
לא בא לי להעלות כאן על הכתב, ולא להשמיץ
אבל לסמוך??? לא בעיניים עצומות
רק חשבי שוב, פעמיים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אגב, אתר החרמון יפתח מחר למבקרים, כך שיהיה שם עמוס.
וצודקת מי שכתבה, שלג זה נחמד וטוב למשחק של 10-15 דקות, אח"כ הרגליים והידיים קופאות (במיוחד אם אין כפפות שלג ומגפיים מגומי) ואז יש צורך בהחלפת בגדים, אפשר להגיע בקלות למכת קור.
לדעתי ילדים בכיתה א' צעירים מידי להרפתקה שכזו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
תשלחי רק אם אבא/דוד בוגר יכול להצטרף להשגחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אני מחכה כבר לתגובה שלך שזה היה סה"כ מתיחה פורימית:p או סתם טעות בקריאת ההודעה:(

זה נשמע הזוי לגמרי!!!

ילד בכיתה א'??!!

נורמלי, מה שמקובל בגיל הזה - הכי רחוק פארק רעננה או פארק אריאל שרון.
לחרמון?! אולי אולי בכיתה ח'!

איך מושיבים ילד כזה קטן באוטובוס כ- 2-3 שעות???

איך ת"ת מסכים לקחת אחריות על ילדים כה קטנים מפגיעה ח"ו, או הצטננות???

לת"ת פתרונים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
מי אמר שפותחת האשכול ממוקמת במרחק של 2-3 שעות נסיעה מהחרמון???
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
חדר מצב אישרו את הטיול?
כי אם כן, כנראה אין סיכון (בע"ה)
ואם לא אז תחשבי פעמיים
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אני לא הייתי שולחת,
זה נשמע הזוי לחלוטין.
את נותנת לילד שלך לשחק בחוץ בימים הקרים האלו?
או שאת שומרת עליו בבית שלא יצטנן?
מה שכן הייתי עושה,
מתקשרת לכל ההורים בכיתה ומסבירה להם עד כמה זה הזוי (ורואה שכולם חושבים ככה...)
וגם ההנהלה היתה חוטפת על הראש...
בקיצור הייתי משגעת אותם עד שהטיול היה מתבטל או מצטמצם לילדי הכיתות הגבוהות..
מה זה ילד בן 6 לשלוח להסתדר לבד בכפור..
רחמנות עליו.

אולי מתכוונים להביא להם משאית שלג לת"ת??
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה