OR_Design
משתמש סופר מקצוען
פמ"ג DIP
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
•
יוצרי ai
- הוסף לסימניות
- #1
עושים לבן שלי בתלמוד תורה מחר טיול לחרמון 


(למה עכשיו????????)
הם אומרים שאמרו שיהיה נעים.. אבל אני קצת דואגת הוא בכיתה א' ועדיין קטן קצת בשביל שלג לבד..
בהתחלה אמרתי לו שאני לא חושבת שהוא ילך אבל הוא ממש בכה וביקש.. ואני לא רוצה שהוא יישאר בגלל שאני דואגת.. (אולי זה לא נכון מיצידי) בכיתה שלו יש 14 ילדים, 8 הולכים לטיול.. מה הייתם עושים?
אני מתלבטת אם להשאיר אותו בבית למרות שכבר אמרתי לו בסוף שאולי הוא כן יסע




(למה עכשיו????????)
הם אומרים שאמרו שיהיה נעים.. אבל אני קצת דואגת הוא בכיתה א' ועדיין קטן קצת בשביל שלג לבד..
בהתחלה אמרתי לו שאני לא חושבת שהוא ילך אבל הוא ממש בכה וביקש.. ואני לא רוצה שהוא יישאר בגלל שאני דואגת.. (אולי זה לא נכון מיצידי) בכיתה שלו יש 14 ילדים, 8 הולכים לטיול.. מה הייתם עושים?
אני מתלבטת אם להשאיר אותו בבית למרות שכבר אמרתי לו בסוף שאולי הוא כן יסע
הנושאים החמים