מטבח מנגר או מחברה/חנות

  • הוסף לסימניות
  • #1
מה ההבדל בן מטבח מנגר למטבח של חנות/חברה
מבחינת הטיב, מחיר
מה מומלץ וכד'
אשמח לקבל כמה שיותר מידע ופרטים בעניין
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
דובר על זה רבות כאן בפורום,
זה לא 2 אפשרויות, אלא יש הרבה דרגות ביניים, למשל חלק גדול מ'חברות המטבחים' זה חנות בלבד שמזמינה מטבחים מנגר, קיבלתי בעבר בקשות מכמה 'חברות מטבחים' לייצר עבורם.
בגדול ההבדל היחיד הוא שנגריה קטנה גמישה יותר להתאמה לצרכי הלקוח מאשר מפעל גדול שיש להם את הסטנדרטים שלהם, כמעט כל הפועלים במפעלים הגדולים עובדים בשכר מינימום או קרוב לזה, בעוד שהנגרים בנגריות קטנות מקבלים כמעט כפול, כי הם אמורים לדעת מה שהם עושים ולא רק לשמש כרכיב בפס ייצור.
יש הבדלים ברמת הגימור של החזיתות בין נגריות קטנות למפעלים גדולים, אבל זו בדיוק הסיבה שהרבה נגרים לא מייצרים בעצמם את החזיתות המורכבות, אלא מזמינים ממפעלים גדולים כמו פורמקס וכדומה, שגם חלק מהמפעלים הגדולים מזמינים מהם.
היתרון של חברת מטבחים זה שאפשר להזמין דרכם גם שיש, כיורים, מוצרי חשמל וכו', אפשרי גם אצל הרבה נגרים, למשל אצלי.
מבחינת מחירים יכול לזוז לכאן ולכאן תלוי בהרבה דברים.
מבחינת איכות, תלוי איזה חברה ואיזה נגר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אין כללים ברורים, יש נגרים אמינים [כמו מיודעינו 'חרש עץ'] ויש שנעלמים עם עבודה גרועה... יש חברות שמכבדות את עצמם ונותנות איכות ושירות, ויש חברות שמחפשות רק את הכסף שלך...
מה שברור, שהנגרים יותר זולים מהחברות, יותר גמישים.
אם העבודה היא בגדר הסטנדרטית, [גם עיצובים שונים, קלפות וכדו', עדיין בגדר 'סטנדרנט' כיום], אין טעם להשקיע הרבה כסף וללכת לחברה, אלא אם כן מחפשים יוקרה ודברים מסויימים מאוד שלפעמים הנגרים הרגילים לא יודעים [או לא רוצים] לעשות או שאין להם את החומרים המתאימים [ענין של עלויות לפעמים] שאז עדיף חברה מיומנת עם נסיון מוכח. אך הדברים נדירים ובדרך כלל לנגר איכותי יש יכולות לבצע דברים יפים ומוצלחים לא פחות.
יש אומרים לחברות יש מיכשור יותר מדויק, יכול להיות שזה נכון, אבל ממש לא מוכרח שבגלל זה העבודה יוצאת יותר טובה...
כדאי מאוד לראות בעיניים עבודה ישנה של אותו נגר, [או לשאול את בעלת הבית...] כך אפשר להבין את האיכות והשחיקה וכו', [בחברה קצת קשה לאבחן את זה, כי לפעמים החברה כבר החליפה 10 נגרים במרוצת השנים...].

דבר נוסף שחשוב מאוד לבדוק: לצערינו חברות רבות מודיעות על פשיטת רגל [פירוק חברה] והרבה לקוחות יכולים להשאר ללא כסף וללא מוצרים! צריך לזכור שכאשר חברה מתפרקת קשה מאוד לתבוע מישהו [הם מוגנים 'בע''מ']. שמעתי על מישהו שהזמין מטבח ושילם במיטב כספו לאחת החברות שהיתה בזמנו סמל של יוקר ולבסוף פשטו רגל והוא נשאר בלי כסף ובלי מטבח!!! יש להזהר ולבדוק את המצב הפיננסי של החברה לפני שמשלמים. [נגר הוא אדם פרטי ולא במהרה יודיע על פשיטת רגל ועל מוגבלות משפטית].
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אין כללים ברורים, יש נגרים אמינים [כמו מיודעינו 'חרש עץ'] ויש שנעלמים עם עבודה גרועה... יש חברות שמכבדות את עצמם ונותנות איכות ושירות, ויש חברות שמחפשות רק את הכסף שלך...
מה שברור, שהנגרים יותר זולים מהחברות, יותר גמישים.
אם העבודה היא בגדר הסטנדרטית, [גם עיצובים שונים, קלפות וכדו', עדיין בגדר 'סטנדרנט' כיום], אין טעם להשקיע הרבה כסף וללכת לחברה, אלא אם כן מחפשים יוקרה ודברים מסויימים מאוד שלפעמים הנגרים הרגילים לא יודעים [או לא רוצים] לעשות או שאין להם את החומרים המתאימים [ענין של עלויות לפעמים] שאז עדיף חברה מיומנת עם נסיון מוכח. אך הדברים נדירים ובדרך כלל לנגר איכותי יש יכולות לבצע דברים יפים ומוצלחים לא פחות.
יש אומרים לחברות יש מיכשור יותר מדויק, יכול להיות שזה נכון, אבל ממש לא מוכרח שבגלל זה העבודה יוצאת יותר טובה...
כדאי מאוד לראות בעיניים עבודה ישנה של אותו נגר, [או לשאול את בעלת הבית...] כך אפשר להבין את האיכות והשחיקה וכו', [בחברה קצת קשה לאבחן את זה, כי לפעמים החברה כבר החליפה 10 נגרים במרוצת השנים...].

דבר נוסף שחשוב מאוד לבדוק: לצערינו חברות רבות מודיעות על פשיטת רגל [פירוק חברה] והרבה לקוחות יכולים להשאר ללא כסף וללא מוצרים! צריך לזכור שכאשר חברה מתפרקת קשה מאוד לתבוע מישהו [הם מוגנים 'בע''מ']. שמעתי על מישהו שהזמין מטבח ושילם במיטב כספו לאחת החברות שהיתה בזמנו סמל של יוקר ולבסוף פשטו רגל והוא נשאר בלי כסף ובלי מטבח!!! יש להזהר ולבדוק את המצב הפיננסי של החברה לפני שמשלמים. [נגר הוא אדם פרטי ולא במהרה יודיע על פשיטת רגל ועל מוגבלות משפטית].
עם רוב הדברים אני מסכים, לא עם הכל...
אני חושב שאם כבר הפוך, אם העבודה סטנדרטית - אפשר ללכת גם לחברה, זה הכל עניין של מפרט מול מחיר. אם העבודה דורשת דברים מיוחדים - הפתרונות של המפעלים הגדולים די מוגבלים. כמובן תמורת כסף המפעלים יכולים לעשות הכל, השאלה כמה תשלמו על כל שינוי סטנדרט.
עוד עניין, הנגרים לא תמיד יותר זולים מהחברות. בגדול זה נכון, אבל למפעל גדול שההוצאות הקבועות שלו הם נניח מליון ש"ח בחודש, עלויות הייצור למטבח בודד קטנות יותר מעלויות של נגריה קטנה, ולכן אם הם במצב של גרעון ביחס ליעדי המכירה השבועיים/חודשיים שלהם, הם יכולים לפעמים לתת הנחות משמעותיות, כי חודש אחד שאין עבודה והם פושטים רגל.
עוד נקודה, הסיפורים המפורסמים על פשיטות רגל זה על מפעלים גדולים, כי זה מה ששומעים בתקשורת וכו'. אם נגריה קטנה פשטה רגל לא תשמעו על זה, אבל לצערנו גם זה קרה לא פחות פעמים. מה שכן נכון, זה שאם אתם מכירים את הנגר וסומכים עליו, הוא לא 'יעלם' לכם פתאום ולכו תתבעו אותו. במפעל גדול אתם לא תפגשו את בעל הבית, אלא עובדת כלשהי שאין לה מושג במצב הפיננסי של החברה, והיא ממשיכה למכור כרגיל, בעוד הבוס שלה נאבק עם הנושים בבית המשפט, ולכן יש יותר מקרים של אנשים שאיבדו את הכסף בפשיטות רגל של חברות גדולות מאשר בפשיטות רגל של נגריות קטנות.
בכל אופן פשיטות רגל זה סיפורים חריגים, אני לא חושב שזה שיקול מרכזי בבחירת מטבח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אם אתם אוהבים פטפטים מקוריים, ורעיונות יצירתיים בחברה פחות תמצאו אוזן קשבת.
נגר יכול לבצע כל שיגעון (תבררו קודם שבעניין), חברות מתמקדות ביצור סטנדרטי והפתרונות שלהם זה פרזולים קנויים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
למישהו יש ניסיון עם קיטשנס מטבחים מבית שמש, ויכול להחכים אותי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
  • הוסף לסימניות
  • #10
יש להם חנות ברחוב נהר הירדן. אבל, גם אם עברו, איך הם?
יש להם סניף גם בבית"ש וגם בי-ם.
שמעתי שהם מעולים, אבל המחיר בשמיים...
(באופן משמעותי מאוד!!)
.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
יש להם חנות ברחוב נהר הירדן. אבל, גם אם עברו, איך הם?
לא שמעתי באופן בפציפי אנשים שעשו
שמעתי בכללי שהם טובים ויקריייים
אני אישית עשיתי אצל טאצ' מטבחים
ממליצה בכל פה,שירות מדהים עבודה מדויקת ואיכותית
ומחירים מצוינים!! (יותר זול מ2 נגרים שביקשתי הצעות מחיר....)
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
ביקשתי מחבר שגר שם שיבדוק על החנות כתוב "עברנו"
למה זה משנה? כי אם אתם גרים בבית שמש וכל דבר תצטרכו לנסוע לירושלים אז זה אולי פרט שמשנה לכם
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
מנצל את הבמה.
בקצרה.
מטבחי איקאה, כדאי או לא? מבחינת איכות ואורך חיים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
מנצל את הבמה.
בקצרה.
מטבחי איקאה, כדאי או לא? מבחינת איכות ואורך חיים.
רמה נמוכה של איכות!!! לא מומלץ לבית שוקק חיים, אולי לתצוגות או משרדים שבקושי זז שם משהו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
באופן כללי באיקאה יש גם דברים איכותיים, דווקא המטבחים שלהם עשויים לגמרי מסיבית מלמין שהיא לא עמידה במים, רוב סוגי החזיתות שלהם גם כן פחות איכותיים בהרבה מהמקובל (פורמקס וכדו').
אם המטבח מיועד לזוג בלי ילדים וכדומה - אפשר לשקול את זה.
אם מדובר במשפחה חרדית עם ילדים וכו' - לא שווה בדרך כלל.
אני מציע לשלב - את ארונות המטבח הרגילים להזמין מנגר, ולהוסיף מאיקאה עגלות/בוצ'רים, חלוקות מגירות, וכדו' - יש שם דברים יפים, זולים, ואיכותיים (בעיקר התוספות למטבח שעשויים מנירוסטה ומעץ ליבנה מלא).
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה