מטבח מנגר או מחברה/חנות

  • הוסף לסימניות
  • #21
המטבחים זה משהו אחר. אני רוצה בבקשה לשמוע מניסיון. הפער במחירים הוא עצום, בינם לבין נגרים
עיינתי עכשיו באתר של מטבחי איקאה https://kitchenplanner.ikea.com/il_rtl/UI/Pages/VPUI.htm
יש שם אפשרות לתכנן מטבח מא ועד ת' כולל מחיר מפורט.
בדקתי שם אפשרויות שונות, ומה שהפליא אותי זה שהמחירים שם יותר יקרים מהמחירים שלי.
כלומר ארונות סיבית, בלי אפשרויות להתאמה בכלל, לא כולל הובלה והרכבה, ועדיין יותר יקר מהמחירים שלי ואני ממש לא הכי זול בשוק.
2 דוגמאות:
1. ארון תחתון רוחב 80, עם 3 מגירות, חזיתות פולימר חרוטות. המחיר שלהם 2550, המחיר שלי 2160.
2. ארון בילט אין תנור אחד, בלי קלפות, + 2 מגירות. המחיר שלהם - 2770, המחיר שלי 2320.
ועוד ועוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
  • הוסף לסימניות
  • #24
בלי להיכנס לעניין המחיר או האיכות.
נגר הוא אומן ויעשה לך עבודת אומנות הוא בד"כ אוהב את העבודה שלו נהנה מהיצירה כמו אומן...
חברה זה עסק והעבודה מתנהלת כמו משמנהל עסק פס ייצור .

יכול להיות משניהם יקר וזול איכותי יותר או פחות.

במה הדבר כן משמעותי?
כשרוצים משהו ייחודי האומן כול להתלהב לעשות זאת לאומת איש עסקים פחות.
מבחינת זמנים כנראה חברה יותר תעמוד בזמנים אם כי לא מחייב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
מטבח זה החלק היקר והמשמעותי בתכנון הבית, לא כ"כ משנה אם זה נגר/ חברה/ חנות... תבררו טוב טוב על המקום, תלכו לראות עבודות, תדברו עם לקוחות ומומלץ מאוד להכין את התכניות אצל מעצב ניטרלי (שלא מייצר את המטבח) ואז לבקש הצעות מחיר מכמה נגרים/ חברות מומלצים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אם אתם אוהבים פטפטים מקוריים, ורעיונות יצירתיים בחברה פחות תמצאו אוזן קשבת.
נגר יכול לבצע כל שיגעון (תבררו קודם שבעניין), חברות מתמקדות ביצור סטנדרטי והפתרונות שלהם זה פרזולים קנויים.
אני דווקא ראיתי להפך... בחנות מטבחים עזרו לי בכיף בדברים השונים שעשיתי. בסוף הלקוח רצה דווקא נגר מסוים שמה זה מקובע. לא הסכים לעשות שום דבר שלא 100% סטנדרטי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
בכל מקרה, גם אם עושים מטבח אצל חברה - לא לוותר! להתעקש על פינישים ולא להבהל מהסחבת והביורוקרטיה. עשיתי מטבח בחברה גדולה והם שמו את המדפים בגבהים שונים מהתוכנית. לאחר המון נדנודים מצידי החליפו את המיקום של המדפים ושמו מדבקות על החורים המיותרים. לא ויתרתי! ימים שלמים הייתי איתם בטלפון - עברתי מאחד לשני ולשלישי ולמנהל הסניף ולמנהל החברה - עד שהחליפו לי את הארון כולו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
בכל מקרה, גם אם עושים מטבח אצל חברה - לא לוותר! להתעקש על פינישים ולא להבהל מהסחבת והביורוקרטיה. עשיתי מטבח בחברה גדולה והם שמו את המדפים בגבהים שונים מהתוכנית. לאחר המון נדנודים מצידי החליפו את המיקום של המדפים ושמו מדבקות על החורים המיותרים. לא ויתרתי! ימים שלמים הייתי איתם בטלפון - עברתי מאחד לשני ולשלישי ולמנהל הסניף ולמנהל החברה - עד שהחליפו לי את הארון כולו.
לגמרי, הפינישים תמיד מעצבנים.
נראה לי שהם עושים את זה בכוונה כדי שנתייאש בסוף ונוותר להם....
בכל מקרה הבעיה של הפינישים היא מאוד מוכרת וידועה, וזה לא רק במטבחים אלא בכל הבית (מצוי כשקונים מקבלן) את הכסף הם יודעים לקחת מהר מהר ואח"כ נעלמים לצערינו.

משתתף בצער כל מי שחווה את זה.
(וסליחה שזה לא כ"כ הפורום, פשוט התחברתי לתגובה האחרונה...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
לגמרי, הפינישים תמיד מעצבנים.
נראה לי שהם עושים את זה בכוונה כדי שנתייאש בסוף ונוותר להם....
בכל מקרה הבעיה של הפינישים היא מאוד מוכרת וידועה, וזה לא רק במטבחים אלא בכל הבית (מצוי כשקונים מקבלן) את הכסף הם יודעים לקחת מהר מהר ואח"כ נעלמים לצערינו.
צודק! בדיוק בשביל זה חייב מפקח טוב ושכספים יעברו דרכו....זה לא פינוק!
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
הוא דיבר על דירה מקבלן - אין מפקח אומנם, אבל בשביל זה יש חברות בדיקת ליקויים. חובה.
כל החברות של הבדיקת ליקויים זה רק בשביל הפורטוקול מסירה
אבל בשטח כשאתה כבר גר בדירה ורואה את כל הדברים הקטנים שצריך לתקן, אתה לא מפסיק לרדוף אחרי בעלי המקצוע,
וכל אחד הוא גם מטפל רק בדבר שלו, ומגיע ביום אחר, מה שקורה שצריך להשאר בבית כל פעם בשביל תיקון אחר, וזה נורא!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
(מצוי כשקונים מקבלן)
ובקבוצות רכישה,
קרובה שלי נפלה בפח, שידרגה בחברה שנחשבת אמינה מאד במחוזותינו, הם עשו פאשלות בלי סוף, לא תקנו ולא הסדירו דברים עוד כמה שנים אחרי...
השקיעה המון כסף ולא נהנתה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
כל-כך כואב! וכל-כך מצוי לצערי.... (לא מכלילה חלילה, יש קבלנים מעולים וחברות אמינות.... אבל הם לא הרוב...)

כל פעם שאני רואה מודעה שלהם בעיתון...
אני חושבת שהם עובדים באופן שונה מול פרטיים, אבל הנוכלות כאן מחרידה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
לא מכלילה חלילה, יש קבלנים מעולים וחברות אמינות.... אבל הם לא הרוב...

זה נכון
אבל גם בקבלן טוב יש את הבעיות של הפינישים, זה כאילו חלק מהחיים/ המחיר/ והדירה
לא נראה לי שיש קבלנים שאין אצלם בעיות של פינישים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
זה נכון
אבל גם בקבלן טוב יש את הבעיות של הפינישים, זה כאילו חלק מהחיים/ המחיר/ והדירה
לא נראה לי שיש קבלנים שאין אצלם בעיות של פינישים...
את המטבח הבא עשיתי אצל נגר פרטי.
לא היו לי שום תלונות! ואני לא אחת שמחפפת..
הכול היה פיקס! מתאים לתוכניות, ברמת הגימור הכי גבוהה, במהירות, ביעילות ושרותיות.
יש חיה כזו - הכול מושלם, למרות שגם אני לא האמנתי - עד שזה קרה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
את המטבח הבא עשיתי אצל נגר פרטי.
לא היו לי שום תלונות! ואני לא אחת שמחפפת..
הכול היה פיקס! מתאים לתוכניות, ברמת הגימור הכי גבוהה, במהירות, ביעילות ושרותיות.
יש חיה כזו - הכול מושלם, למרות שגם אני לא האמנתי - עד שזה קרה..
תשלחי תמונה
ואפשר פרטים של הנגר?
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
את המטבח הבא עשיתי אצל נגר פרטי.
לא היו לי שום תלונות! ואני לא אחת שמחפפת..
הכול היה פיקס! מתאים לתוכניות, ברמת הגימור הכי גבוהה, במהירות, ביעילות ושרותיות.
יש חיה כזו - הכול מושלם, למרות שגם אני לא האמנתי - עד שזה קרה..

אפשר לקבל את המס' שלך? או את של הנגר?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה