מיבש כביסה- המלצות

  • הוסף לסימניות
  • #22
דחוף!!!
מישהו מכיר מייבש מחברת GRAETZ ??
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
כנל - לא המותג שווה אלא המפעל שווה.
היכן מיוצר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
המליצו לי מאד על מייבש גז.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
נכתב ע"י פלאפון;1406295:
לי יש מייבש של ''בוש'' זה עולה יותר מהרגיל אבל שווה..
(זה מתאים במיוחד למי שרוצה מייבש ואין לה איפה להוציא את הצינור של האבק החוצה)
מייבש סוס עבודה יש לו מגש שמתמלא כל 5 נגלות של ייבוש
וצריך להוציא את המגש ולשפוך את המים (בעצם זה במקום הצינור שמוציא את האדים
זה יוצא בצורת מים )
אני מאד נהנית ממנו ויש לו גם הרבה אופציות (*לייבוש לכמה שכבות,*אוורור פריטים ששכבו כמה חודשים ורוצים לאוורר יש תוכנית קרה לאוורור הפריטים או הבגדים,*יש אופציה לייבוש צמר עדין*
וכן עוד כמה אופציות * אפשר לכוון את זמן הייבוש הרצוי...)

העלתי תמונות (אגב זה ייראה לכם מכונת כביסה אבל זה בעצם מייבש...)

זה מאד נוח מוצלח וחסכוני אבל הפשוטים מחזיקים יותר זמן מעמד
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י nit;1407800:
המליצו לי מאד על מייבש גז.
מיבש גז משתלם למי שהגז זול לו.
אצלנו הגז מאדדדדדד יקר, גז טבעי מהאדמה,ואי אפשר לעבור לבלונים כי העיריה לא נותנת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
מישהו מכיר מיבש כביסה מחברת אינדיסייט? מכני לגמרי
מיוצר באנגליה
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אולי בכל אופן???
אין את המיבש אינדיסייט לאף אחד??
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
לי יש אלקטרולוס מפסח..
מרוצה סביר.
רציתי מאד את הבוש, אבל איפה שקניתי לא מכרו את זה, והייתי צריכה את המייבש דחוף קריטי.
הוא מייבש מצוין ועובד מעולה.
לדעתי הוא מייבש מידי הרבה זמן, המייבש 8 ק"ג ואני מכניסה אליו מכונה 5 ק"ג ולוקח לו קרוב לשעתיים לייבש. ואם זה מכונה של מגבות יכול לקחת גם הרבה יותר..
במייבש הקודם שלי היה לוקח הרבה פחות. היה לי אלקטרה והחזיק 7 שנים עד שמת מפצעיו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
נכתב ע"י יעל;1421884:
לי יש אלקטרולוס מפסח..
מרוצה סביר.
רציתי מאד את הבוש, אבל איפה שקניתי לא מכרו את זה, והייתי צריכה את המייבש דחוף קריטי.
הוא מייבש מצוין ועובד מעולה.
לדעתי הוא מייבש מידי הרבה זמן, המייבש 8 ק"ג ואני מכניסה אליו מכונה 5 ק"ג ולוקח לו קרוב לשעתיים לייבש. ואם זה מכונה של מגבות יכול לקחת גם הרבה יותר..
במייבש הקודם שלי היה לוקח הרבה פחות. היה לי אלקטרה והחזיק 7 שנים עד שמת מפצעיו.

למה רצית בוש? הוא לא יקר באופן משמעותי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
יש זול שהוא יקר
ויש יקר שהוא זול..
שמעתי עליו הרבה המלצות. ואם לא הייתי לחוצה לקבל את המייבש עוד באותו יום.
הייתי מחפשת לקנות דווקא אותו.
הוא יקר בטווח של בין 500-1200 ₪ יותר.
האלקטרולוס עלה לי 1800
ועל הבוש אמרו לי שעולה בסביבות 3000
וכאן באשכול מישהו כתבה בסביבות 2000
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
נכתב ע"י יעל;1421921:
יש זול שהוא יקר
ויש יקר שהוא זול..
שמעתי עליו הרבה המלצות. ואם לא הייתי לחוצה לקבל את המייבש עוד באותו יום.
הייתי מחפשת לקנות דווקא אותו.
הוא יקר בטווח של בין 500-1200 ₪ יותר.
האלקטרולוס עלה לי 1800
ועל הבוש אמרו לי שעולה בסביבות 3000
וכאן באשכול מישהו כתבה בסביבות 2000

יש כנראה הרבה דגמים של אלקטרולוקס..
לי הציעו אלקטרו' ב1250
והאנידיסייט שעליו אני שואלת עולה בערך אותו סכום ונקרא מומלץ יותר כי הוא מכני.
3000 שח זה יותר מכפול...
הענין הוא שאני לא מוצאת אנשים שיש להם אותו, זה או כי הוא לא מומלץ, או כי הוא חדש יחסית, או שעדיין לא הגעתי לאנשים הנכונים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
לי יש אלקטרולוקס זול 1200 שח
ולוקח לו המון זמן ליבש
אני חייבת להקפיד על סחיטה מאד חזקה כדי שזמן הייבוש יהיה סביר (על מהיר אני בכלל לא חולמת)
יש לו גם קטע מעצבן עם הזמנים
אי אפשר לדעת איפה הוא אוחז וכמה זמן עבר או עוד כמה זמן יגמר הייבוש כי זה נשאר כל הזמן על אותו מקום
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
יש לי אלקטרולוקס [880] והוא מייבש מצויין!
לרוב המכונות לוקח כ 70 דקות ייבוש - בחורף. ו50 דקות - בקיץ.
בסחיטה של 1000 סל"ד.

מרוצה מאוד!

להורים שלי היה בוש. אמנם ייבוש מהיר [40 דקות לרוב המכונות], אבל ה'שעון' המכוון היה נשבר מאוד הרבה, וכל תיקון - עולה המון!
 
  • הוסף לסימניות
  • #35

משהו מכיר מייבש כביסה 8 ק"ג Siemens Heat Pump WT45HV14FR - תוצרת פולין - צבע לבן​

מה האיכות שלו? כמה זמן ייבוש לכביסה? אשמח לכל מידע
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה