דרוש מידע מיטות לחדר ילדים, מה עדיף?

  • הוסף לסימניות
  • #21
אם יש לכם חדר/ מיטות נוספות לאורחים - הייתי מעדיפה מיטות עץ עם מזרנים נשלפים.
אם אין לכם עוד מקום, וייתכן שתארחו שם לפעמים גם מבוגרים שונים - רק היי רייזר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
אם יש לכם חדר/ מיטות נוספות לאורחים - הייתי מעדיפה מיטות עץ עם מזרנים נשלפים.
אם אין לכם עוד מקום, וייתכן שתארחו שם לפעמים גם מבוגרים שונים - רק היי רייזר.
יש לקנות הי רייזר עם מזרנים נשלפים
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
מתי כבר יעלימו את ההירייזר ?!
למי נח לישון על מיטה שזזה כל הזמן
ועם רעש של קפיצים מטרידים
לדעתי אין שום דבר טוב בהייריזר חוץ שזה אולי נראה יותר יפה
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
מיטת היירייזר נפתחת יש של 2/3/4 מהממות אחלה של מיטות חזקות יש היום דגמים מוטורפים.
הייתי ממליצה רק עליהן. לא עץ שנשברות אחרי כנה שנים.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
מיטת היירייזר נפתחת יש של 2/3/4 מהממות אחלה של מיטות חזקות יש היום דגמים מוטורפים.
הייתי ממליצה רק עליהן. לא עץ שנשברות אחרי כנה שנים.....
אם לט מגביהים את המיטה התחתית, זה לא שייך היא נוסעת כל הזמן
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
מי שמתעניינת-אני הזמנתי אתמול סופ"ס אחרי המווון התלבטויות מיטה משולשת מעץ מלא(רציתי סנדויץ פורמיקה אבל בסוף הוחלט על זה בגלל המחיר הטוב שמצאנו) אחד שפרסם אצלנו בעיתונות, יש לו חנות מפעל בפתח תקוה, מיטה משולת שמנת מהממת(אצרף תמונה) עולה 2500 כולל 2 מגירות למטה כולל מזרונים נוחים, ראיתי בלייב מיטה אצל משפחה שקנתה ממנו(גרים בעיר שלי) כמעט לפני שנה, הם ממש מרוצים והמיטה שמורה מאדד
מי שמענין אותה הנה המספר טל שלו: 0524176855 (יש לו גם אתר בשם: ריהוטים עץ מלא)
הצלחותצפה בקובץ המצורף 383433 צפה בקובץ המצורף 383434
אני מצטערת שאני מקפיצה אשכול מלפני שנתיים. אבל אין לי אפשרות לשיחה פרטית אז אקרא לך כך...
תוכלי לאמר לי איך המיטות היום?
מה האיכות שלהם?
היית ממליצה לי כעת לקנות אצלו?
והאם המיטות התחתונות נשלפות בקלות יחסית? הגלגלים החזיקו מעמד?
תודה רבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אני מצטערת שאני מקפיצה אשכול מלפני שנתיים. אבל אין לי אפשרות לשיחה פרטית אז אקרא לך כך...
תוכלי לאמר לי איך המיטות היום?
מה האיכות שלהם?
היית ממליצה לי כעת לקנות אצלו?
והאם המיטות התחתונות נשלפות בקלות יחסית? הגלגלים החזיקו מעמד?
תודה רבה!
רק עכשיו רואה...
תאמת עדיין אן לי נסיון בפתיחת המיטות כי עדין לא משתמשים באלו הנפתחות (בקרוב נצטרך לעשות זאת)
יש לנו את המיטה קרוב לשנתיים והיא עדיין נראית חדשה למעט טיפה קילופים במוט הזה שמחברים-שמונע נפילות של הילד
אבל כללית- חשוב לדעת שאפשר בהחלט לעשות תיקוני צבע עם צבע שמן מט(או מבריק) ולחדש את זה (ידענו מראש שיכול טיפה להתקלף) אבל המיטה עצמה לא התקלפה כלום
הצלחה רבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
מי שמתעניינת-אני הזמנתי אתמול סופ"ס אחרי המווון התלבטויות מיטה משולשת מעץ מלא(רציתי סנדויץ פורמיקה אבל בסוף הוחלט על זה בגלל המחיר הטוב שמצאנו) אחד שפרסם אצלנו בעיתונות, יש לו חנות מפעל בפתח תקוה, מיטה משולת שמנת מהממת(אצרף תמונה) עולה 2500 כולל 2 מגירות למטה כולל מזרונים נוחים, ראיתי בלייב מיטה אצל משפחה שקנתה ממנו(גרים בעיר שלי) כמעט לפני שנה, הם ממש מרוצים והמיטה שמורה מאדד
מי שמענין אותה הנה המספר טל שלו: 0524176855 (יש לו גם אתר בשם: ריהוטים עץ מלא)
הצלחותצפה בקובץ המצורף 383433 צפה בקובץ המצורף 383434
מה האורך של המיטה בברוטו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
רק עכשיו רואה...
תאמת עדיין אן לי נסיון בפתיחת המיטות כי עדין לא משתמשים באלו הנפתחות (בקרוב נצטרך לעשות זאת)
יש לנו את המיטה קרוב לשנתיים והיא עדיין נראית חדשה למעט טיפה קילופים במוט הזה שמחברים-שמונע נפילות של הילד
אבל כללית- חשוב לדעת שאפשר בהחלט לעשות תיקוני צבע עם צבע שמן מט(או מבריק) ולחדש את זה (ידענו מראש שיכול טיפה להתקלף) אבל המיטה עצמה לא התקלפה כלום
הצלחה רבה
תודה רבה
עזרת לי מאוד
הזמנתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
יצאתי קצת מבולבלת,
אני צריכה מיטה נפתחת לשלוש או לארבע
לילדים קטנים,
מה עדיף?
קומפורט? עץ סנדויץ עם פורמיקה? עץ מלא?
מה מחזיק יותר? איכותי? חזק?
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
אני קניתי קומפורט משולשת- שדרוג מזרונים.- מחזיק פצצה ונוח בטרוף.
על עץ לא ממליצים היום בכלל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
אבל הקומפורט כמו ההירייזר, לא מתנועע עם הגלגלים כשישנים
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
המיטה האמצעית לא זזה כשישנים בכלל. והתחתונה היא הייריזר אצלי. מיטות חזקות מאוטד לא שומעים רעשים אפילו שמבודרים ישנים על זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אני ממליצה מאד על מיטת שלישייה של מדי קומפורט זו כמו מיטת היירייזר משודרגת ברמה גבוהה עם מזרונים אורטופדיים -נוחים מאד
אם את מבני ברק ומעוניינת יש לי חנות מאד מאד זולה ,שלמתי עליה מחיר אפסי לעומת חנויות אחרות

איזה חנות? אשמח ממש!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
@אלישבע וי
אני מאד מתעניינת במיטה כזו,
האם הכוונה לחנות ריהוטים שברח' בן ציון גליס בפתח תקווה?
יעזור לי מאד לדעת... תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
@אלישבע וי
אני מאד מתעניינת במיטה כזו,
האם הכוונה לחנות ריהוטים שברח' בן ציון גליס בפתח תקווה?
יעזור לי מאד לדעת... תודה!
סורי ,
לא יודעת כתובת
רק יודעת שזה בפתח תקוה
תתקשרי אליו ותשאלי אותו מה הכתובת שלו
יש לך את הפלאפון שלו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
כן תודה, ראיתי את המספר באחת ההודעות שלך רק שהוא לא ענה לי עד כה :(
המון תודה על האינפורמציה זה בדיוק מיטה כמו שאני מחפשת :D
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
מיטת הייריזר מתאימה יותר לילדים קטנים וספפה של עמינח/וידר לנוער ומבוגרים.
אם את מארחת בחדר הזה הרבה כדאי ספפה. יותר נוח לאורחים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
אני קניתי מיטה נפתחת ל3 מיטות מצ"ב תמונה
זה כבד ולא נוח לפתיחה...
אל תקנו כזאת דוגמא.. אין איפה לתפוס. לא מומלץ:(
בחנות אמרו לי שזה בסדר ויש איך לאחוז, ת'כלס אין מאיפה! לא נוח!
22222222.jpg
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה