דרוש מתכון מילוי לבלינצעס

  • הוסף לסימניות
  • #1
מחפשת רעיונות למילוי, חוץ מתפו"א- םירה ופטריות.
משהו מעניין שיתאים לבוקר החג.(שאמלא אוותם בבוקר אני לא אמלא יומיים מראש..)
תודה מראש שנה טובה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
פירה בטטה
כבד טחון
מילוי בטעם כבד -מטגנים בצל מטוגן עם ביצים וטוחנים
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
ואיזה רוטב יכול להתאים לזה?
א. יש רטבים מוכנים של יד מרדכי - בטעמים שונים ומפתיעים.
ב. יש רוטב בצל סגול ורימונים
ג. הקלאסי- להכין רוטב פטריות (ולא משקית).
שנה טובה גם לך :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
עוף טחון עם בצל טוגן. מעדן
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
עוף טחון עם ירקות קצוצים מטוגנים - בטטה, גזר, קל בטירוף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
א. יש רטבים מוכנים של יד מרדכי - בטעמים שונים ומפתיעים.
ב. יש רוטב בצל סגול ורימונים
ג. הקלאסי- להכין רוטב פטריות (ולא משקית).
שנה טובה גם לך :)

אשמח לקבל מתכון לרוטב בצל סגול ורימונים,
ורוטב פטריות "טבעי"
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אשמח לקבל מתכון לרוטב בצל סגול ורימונים,
ורוטב פטריות "טבעי"
רוטב פטריות

רכיבים:

סלסלת פטריות טריות שטופות וקצוצות דק
בצל גדול קצוץ לקוביות
שן שום קצוצה
שתי כפות שמן זית/קנולה
חצי כוס עשבי תיבול קצוצים.
או שני גבעולי בצל ירוק קצוצים
מלח ופלפל
רביכה: כפית קמח תפוחי אדמה/קורנפלור מהולה בכוס מים.

אופן ההכנה:
1. מטגנים את הבצל במחבת עד לשקיפות וריכוך.
2. מוסיפים את הפטריות וממשיכים לטגן עד שרוב הנוזלים מתאדים. פעולה זו עשויה לקחת כעשר דקות. לא כדאי לחפף.
3. מוסיפים את השום ומטגנים כחצי דקה.
4. מוסיפים את עשבי התיבול והתבלינים ומערבבים.
5. מוסיפים את הרביכה ומבשלים עד להסמכה קלה.
6. טועמים ומתקנים תיבול.
מגישים חם- יוצקים מעל הבלינצ'עס.

למבשלים בחג: אפשר להכין מראש עד לשלב 4 ולהמשיך בהכנה ממש לפני ההגשה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
מילוי לחבתיות פרווה:
מטגנים בצל
מוסיפים ביצים חיות ומערבבים היטב
מוסיפים מעט מים
ותבלינים-פלפל מלח א מרק פתריות

זהירות-נדבק מאוד מהר. צריך לערבב כל הזמן

נכתב מהזיכרון....

מעל מתאים מאוד רוטב פתריות:
3 כפות שמן
1 כף קמח
3 כפות א מרק פתריות
מערבבים על האש. מערבבים כל הזמן שלא יחרך
מוסיפים כחצי כוס מים (תלוי במידת הסמיכות הרצויה) ומביאים לרטיחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אפשר חתיכות כבד עם טבעות בצל ברוטב יין, או ירקות מוקפצים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
האשכול הזה בא לי בדיוק בזמן :)
תכננתי למלא בלינצ'עס בירקות מאודים השאלה אם אפשר להכין כבר היום את הירקות ולאכול אותם בחג בבוקר? (ז"א ראשון)
כמה זמן מחזיק במקרר?

כמובן אמלא את הבלינצ'עס רק קרוב לסעודה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
הכנתי לפסח יצא טעים מאד (שילוב של 2 מתכונים, לא זוכרת של מי הרוטב, אם אני לא טועה של נטלי לוין)
חזה ברוטב דבש
רוטב לבלינצ'עסים בשרי:
מטגנים פיסות חזה.
לרוטב:
2 כפות שמן
10 שיני שום, קלופות
6 כפות דבש
כף גדושה סוכר חום בהיר (דמררה)
2 כפות חומץ
כוס מים רותחים
1/2 כפית מלח
כף קרונפלור (+ 3 כפות מים)
מכינים את הרוטב:
חותכים את השום לפרוסות.
– בסיר רחב ונמוך מטגנים את השום בשמן זית במשך דקה. מוסיפים דבש, סוכר חום, חומץ ומלח ומטגנים 2 דקת.
– מוסיפים מים רותחים ומבשלים במשך 5-7 דקות, עד שהרוטב מגיע לרתיחה חזקה.
– מערבבים בקערית קטנה את הקרונפלור והמים עד שאין גושים ומוסיפים לרוטב. מערבבים היטב.
– כשהרוטב מסמיך מעט, בערך אחרי 5 דקות נוספות, מכיניסים את פיסות העוף, מבשלים הכל ביחד, תוך כדי ערבוב, עד שהפיסות מצופות לגמרי ברוטב. בערך 5-10 דקות. מגישים חם על בלינצ'ס ממולא בפירה.
1600363177638.png

(נ.ב. רק מזהירה שזה ממלא מאד
נ.ב.2. לא שמתי לב שכתבתי מהניק של בעלי.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
האשכול הזה בא לי בדיוק בזמן :)
תכננתי למלא בלינצ'עס בירקות מאודים השאלה אם אפשר להכין כבר היום את הירקות ולאכול אותם בחג בבוקר? (ז"א ראשון)
כמה זמן מחזיק במקרר?

כמובן אמלא את הבלינצ'עס רק קרוב לסעודה..
אני מקפיאה את הירקות. למרות שמהיום זה בטח יחזיק במקרר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נשמע לי טוב.
יכולה לתת פירוט? תודה!
אהממ וואי לא זוכרת אפילו.
נראה לי פשוט קצצתי ירקות וטיגנתי, עם תיבול בסיסי, ואז הוספתי את העוף הטחון - הוא מתבשל הרבה יותר מהר מהירקות.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה