מיקסר מיקסר בוש, קשה לניקוי!!!

  • הוסף לסימניות
  • #23
יווווו עד שלא ניסיתי מיקסר אחר לא ידעתי כמה סבלתי עם הבוש הזה!
והאמת היא שהעדפתי ללוש ביד מאשר להענש בניקוי הקערה המעצבנת הזאת!
מאז שהחלפתי למכשיר שלש עם וו מלמעלה, הפסקתי ללוש ידנית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
איזה פגיעה אנושה!
המיקסר פצצה,
פשוט מנקים קרוב לסיום ההכנה
וזה הכל!

הוא כמו כל כלי שתשאירו שעות עם בצק, מוגזמים התיאורים כאן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
אני משתמשת במיקסר בקביעות... במידה ולא מנקים מיד- זה מה שקורה.
ולכן חייבים לנקות אותו מייד לאחר השימוש
אגב, אם למישהו יש וו לישה מיותר אשמח מאוד לקבל
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
טוב
דווקא אני ממש מזדהה עם הנאמר
לאחר 20 שנה של שימוש בקנווד, גיוונו, וקנינו בוש (כמו של @Natan Galant , רק קערה נירוסטה)
מה אני יגיד לכם, הנקיון סיוט!!! :(
אלף חלקים -
רק לשם השוואה, אם בלישת בצק בקנווד היה לי לשטוף קערה ואת הוו מתכת המערבל
כעת בבוש - יש קערה, מקל בסיס של מרכז הקערה, מלוש פלסטיק ומלוש מתכת
מסורבל מעצבן קשה ונאכסססססס

אבל!!!! בצקים בכל אופן נילושים בו הרבה יותר טוב (לדעתי הענייה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
יש לי את המיקסר הזה
ואני לא ממליצה לקנות
רק בגלל הניקוי!!!!
פשוט סיוט!
גם אם מנקים מיד. יש בו הרבה חורים קטנים שהבצק נכנס לשם ופשוט לא יוצא.
מה שאני עושה זה להשרות את זה באקנומיקה מידי פעם. אבל עדיין. זה מעצבן!
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
מסכימה בהחלט מאוד קשה לניקוי
יש מלא מקומות שנשארו לי שחורים
ואני משרה מייד! אבל אם זה בצק קצת דביק לא עוזר כלום חוץ מלבקש מהבעל לשטוף (אפילו הבחורות מתחמקות)
חוץ מזה שהקערת נירוסטה כ"כ כבדה שקשה לי להרים אותה ולשפוך לתבנית וכמובן בגלל הכובד קשה לנקות

אז לחלות אני משתמשת אבל לכל בצק אחר מעדיפה ללוש ביד
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
אגב, יש שם עוד חלק שמומלץ לפרק ולנקות
הראש שעליו מתלבש המקצף/הוו לישה
איך מפרקים?
הופכים את הקערה ומזיזים לכיון הנגדי של הלישה את המוט שמתחבר לבסיס והוא יוצא
מי שלא עשה זאת עד היום יגלה שם "אוצרות"
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
אגב, יש שם עוד חלק שמומלץ לפרק ולנקות
הראש שעליו מתלבש המקצף/הוו לישה
איך מפרקים?
הופכים את הקערה ומזיזים לכיון הנגדי של הלישה את המוט שמתחבר לבסיס והוא יוצא
מי שלא עשה זאת עד היום יגלה שם "אוצרות"

וזה מה שכתבתי על המון חלקים לנקיון רק אחרי שימוש סטנדרטי.... (בהשואה למיקסרים אחרים כמובן)
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
אגב, הכותרת המקורית הייתה "אזהרה! אל תכניסו את השטן הביתה, שהוא כמובן..."
הקוונודים באמת טובים יותר - ויקרים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
@Natan Galant מאז שהתחלתי ללוש ביד בצקים, המיקסר שוכב לו בארון ו...נח לו בשקט על מקומו.
ותאמין לי שזה יצא לא פחות טוב (ואפי' יותר) מהמיקסר עצמו.
בדוק!
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
בלישת בצק - הבוש לוקח בגדול
בנקיון בנוחות - ברור שהקנווד
נכון
אבל--- בקנווד הזרוע מלמעלה מתמלאת בקמח כל לישה
ונדבק בחריצים עמוק שאריות של בצק
שאצלי אחרי כמה חודשים התליעו
ויום אחד גיליתי תולעת מעל הבצק
ולא הבנתי מאיפה היא
מבחוץ הכל נראה נקי ובתוך החריצים שישו ושמחו
ובערב פסח אי אפשר לנקות אותו. זה סיוט אמיתי, בלי שום השוואה שבסיס הקלילי והחלק של הבוש
שמחתי להתפטר ממנו!
ושמחתי לעבור למכשיר שברבע זמן עושה עבודה פי 10 יותר טובה.
נכון, הניקוי מעצבן- אבל כמי שאופה המון- שווה את המאמץ לגמרי!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
אני יכולה לתת טיפ, לשים ניילון עבה (אני שמה שקית אשפה שחורה), מעל הקערה ועל זה לסגור את המכסה, ואז נשאר נקי כל החריצים בחלק העליון של הקערה, והמכסה נשאר נקי לגמרי בלי צורך בשטיפה, כמובן שנשאר הנקיון של הפלסטיק הקערה והוו לישה אבל חצי מהעבודה אתם חוסכים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
איך הגעתן לבעיית הנקיון.
אני עדיין תקועה עם ההקצפות הדביליות שלו.
שמנת מתוקה בודדת הוא לא מצליח להקציף
ואין להשוות את ההקצפה של לקנווד.
הבצקים באמת פצצה!
החיסרון שלו שהוא חזק ומחזיק מעמד הרבה שנים ולא נשבר :(
חיסרון נוסף שאין לו מהירות נמוכה, כמו לקנווד להתחיל לאסוף את הבצק...


בעניין הנקיון,
ניתן לקחת כוס קרטון ח"פ עם אקנומיקה ולהפוך עליה את הקערה כך שהבליטה האמצעית בתוך הכוס,
חצי שעה ויוצא מצוחצח.
כמובן, מיד לאחר השימוש.

ממליצה על המיקסר למי שמשתמשת יותר לבצקים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
אני יכולה לתת טיפ, לשים ניילון עבה (אני שמה שקית אשפה שחורה), מעל הקערה ועל זה לסגור את המכסה, ואז נשאר נקי כל החריצים בחלק העליון של הקערה, והמכסה נשאר נקי לגמרי בלי צורך בשטיפה, כמובן שנשאר הנקיון של הפלסטיק הקערה והוו לישה אבל חצי מהעבודה אתם חוסכים.
רעיון טוב! תודה!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה