דרוש מידע מישהי נרשמה לקורס הזה?

  • הוסף לסימניות
  • #1
ערב טוב
ראיתי בעיתון מודעה של הקורס של אמיר קוליק והרב מונק - בית חם
על אמיר קוליק שמעתי ממזמן אבל זה היה עד עכשיו קורסים לא לציבור החרדי ועכשיו נפתח קורס שמיועד לציבור שלנו.
מישהו יודע עם הסילבוס אותו סילבוס כמו המגזר הכללי??
וסתם אם מישהו יודע פה לתת לי פרטים
כמה מפגשים??
וכל מידע מאוד יעזור לי.
תודה מראש
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
היה לו בעבר קורסים בציבור החרדי
אני הייתי בקורס שלו לפני כמה שנים

וזה פשוט מדהים!!
זה קורס עם המון פרקטיקה (לי אישית, זה מאוד חשוב)
אני שוקלת להרשם שוב, לרענן את החומר
והבנתי שיש גם תוספות חדישות לקורס הזה

אני מאוד נהנתי. ואני ממליצה בחום!
ביקשתי מהם את הסילבוס במייל, כשישלחו לי אני אשלח לך בשמחה :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
היה לו בעבר קורסים בציבור החרדי
אני הייתי בקורס שלו לפני כמה שנים

וזה פשוט מדהים!!
זה קורס עם המון פרקטיקה (לי אישית, זה מאוד חשוב)
אני שוקלת להרשם שוב, לרענן את החומר
והבנתי שיש גם תוספות חדישות לקורס הזה

אני מאוד נהנתי. ואני ממליצה בחום!
ביקשתי מהם את הסילבוס במייל, כשישלחו לי אני אשלח לך בשמחה :)
את יכולה להרחיב בבקשה עוד על השיטה, הסגנון ועוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
@אחד הלויים
אמיר קוליק הוא לא בנ״א חרדי, אבל התכנים שלו מועברים בהתאמה למגזר
והוא בנ״א מאוד מאוד בסדר מהבחינה הזו...

@חדבש...@ שלחתי לך את הסילבוס
רק עכשיו ראיתי אותו נשלח לספאם :confused:

2 נקודות חשובות שאני רואה שיש בקורס הזה מה שלא היה בזמנו
* שהם שולחים את ההסרטה של השעור - ואז אפשר לצפות בזה תמיד
* שיש שעות אימון פרטני עם אמיר

זה קבוצות נפרדות לגברים ונשים
אולי נארגן כאן קבוצה?
שיתנו לנו הנחה... יש ביקוש?
מסכימה לרכז פה את העניין
מי שרוצה להכנס לקבוצה
יכול לשלוח לי למייל:
chani03570אין לכתוב כתובת מייל
 

קבצים מצורפים

  • סילבוס_אמיר קוליק_מקימי.pdf
    KB 918.4 · צפיות: 1,402
  • הוסף לסימניות
  • #6
@אחד הלויים
אמיר קוליק הוא לא בנ״א חרדי, אבל התכנים שלו מועברים בהתאמה למגזר
והוא בנ״א מאוד מאוד בסדר מהבחינה הזו...

@חדבש...@ שלחתי לך את הסילבוס
רק עכשיו ראיתי אותו נשלח לספאם :confused:

2 נקודות חשובות שאני רואה שיש בקורס הזה מה שלא היה בזמנו
* שהם שולחים את ההסרטה של השעור - ואז אפשר לצפות בזה תמיד
* שיש שעות אימון פרטני עם אמיר

זה קבוצות נפרדות לגברים ונשים
אולי נארגן כאן קבוצה?
שיתנו לנו הנחה... יש ביקוש?
מסכימה לרכז פה את העניין
מי שרוצה להכנס לקבוצה
יכול לשלוח לי למייל:
chani03570אין לכתוב כתובת מייל

חני שכטר, רעיון מצוין!
אני יכולה לעזור לך לארגן את הקבוצה
ולדאוג שאם יהיו קבוצה של 10 אנשים (גברים ונשים)
תקבלו הנחה שווה :)

אני אחראית על הפרסום של הקורס, אם תגבשו פה קבוצה רצינית
נארגן פה הנחה וגם הטבה מפנקת
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
חני שכטר, רעיון מצוין!
אני יכולה לעזור לך לארגן את הקבוצה
ולדאוג שאם יהיו קבוצה של 10 אנשים (גברים ונשים)
תקבלו הנחה שווה :)

אני אחראית על הפרסום של הקורס, אם תגבשו פה קבוצה רצינית
נארגן פה הנחה וגם הטבה מפנקת
מה מחיר הקורס את יכולה לגלות לנו?
:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
כמה עולה הוקרס?
מה מחיר הקורס את יכולה לגלות לנו?
:)

בטח שאפשר :)
הקורס עולה 8,200
אם יהיו 8-10 נרשמים דרך קבוצה שתתגבש פה
הקורס יהיה בהנחה של 1,000 ש״ח!!!!! (סה״כ 7,200 עם אפשרות לפריסה של 15 תשלומים)
אל תקבלו את זה כמובן מאליו הפעלתי מכבש לחצים בשביל ההנחה הזו!

אמרתי הטבה מפנקת. אז בתחילת הרישום היה מבצע לשבועיים בלבד
שבו כל מי שנרשם לקורס קיבל מכונת קפה + 20 קפסולות מתנה!

רק לאלו שירשמו דרך הקבוצה שתתגבש כאן:
גם הנחה של 1,000 שח וגם את המכונת קפה

תאותתו שיש לנו כאן קבוצה ואני אדאג לכם לבירוקרטיה של ההטבות :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
בטח שאפשר :)
הקורס עולה 8,200
אם יהיו 8-10 נרשמים דרך קבוצה שתתגבש פה
הקורס יהיה בהנחה של 1,000 ש״ח!!!!! (סה״כ 7,200 עם אפשרות לפריסה של 15 תשלומים)
אל תקבלו את זה כמובן מאליו הפעלתי מכבש לחצים בשביל ההנחה הזו!

אמרתי הטבה מפנקת. אז בתחילת הרישום היה מבצע לשבועיים בלבד
שבו כל מי שנרשם לקורס קיבל מכונת קפה + 20 קפסולות מתנה!

רק לאלו שירשמו דרך הקבוצה שתתגבש כאן:
גם הנחה של 1,000 שח וגם את המכונת קפה

תאותתו שיש לנו כאן קבוצה ואני אדאג לכם לבירוקרטיה של ההטבות :)
נדמה לי שיש לך טעות והקורס עולה7200 גם כך.
(התקשרתי בבוקר לשאול)
 
  • וואו!
Reactions: 102
  • הוסף לסימניות
  • #11
מה הקשר של הרב אריה מונק לקורס האם זה לא רק הכשר ומותג? להבנתי חלק מהדגל של בית חם שהם מעסיקים רק אנשי מקצוע עם תעודות האם בית חם יעסיקו מישהו שלמד אצל אמיר קוליק לכ' לא, האם זה לא מזויף מתוכו לכתוב את השם של הרב מונק?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
איזה כיף לפתוח קורס עם קבוצות כאלו מוצלחות!
השבוע מפגש היכרות - באולמי קונקורד

קורס גברים - מלא!
קורס נשים - נותרו 2 מקומות בלבד!!
 

קבצים מצורפים

  • Screen Shot 2020-12-24 at 13.51.04.jpg
    Screen Shot 2020-12-24 at 13.51.04.jpg
    KB 492.1 · צפיות: 302
  • WhatsApp Image 2020-12-24 at 13.03.08.jpeg
    WhatsApp Image 2020-12-24 at 13.03.08.jpeg
    KB 181.4 · צפיות: 314
  • Screen Shot 2020-12-24 at 13.54.01.jpg
    Screen Shot 2020-12-24 at 13.54.01.jpg
    KB 688.8 · צפיות: 291
  • הוסף לסימניות
  • #14
נרשמתי לקורס

והמפגש הכרות היה מדהים
החל בהרצאה הסופר מרתקת
ובמחשבה על הדברים הקטנים
אין לי עדיין רשמים מקורס שלם אבל ההתחלה נראית מבטיחה

תודה למארגנים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אמור להיפתח עוד קורס כזה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אמור להיפתח עוד קורס כזה?

אויש, רק עכשיו אני רואה ששאלת... (וגם זה במקרה, חיפשתי הודעה אחרת :))
נפתח עוד קורס כזה כרגע בירושלים!

לגבי ב״ב - אולי הם פותחים עוד קבוצה, אינלי מושג
אפשר לברר בטלפון: 0733-300-200

בהצלחה!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה