מי יכול להושיע את התינוק (ואותי)?

  • הוסף לסימניות
  • #1
הוא מוציא שיניים (ויחד עם זה יוצאת הנשמה שלי ושלו) , נראה לי שכל השיניים העליונות החליטו לבקוע יחד והן עושות את זה לאט מדי:eek:
בקיצור, בלילה עוד בסדר (עם ההנקה), אבל ביום זה סיוט, בפרט שאני חייבת ללכת לעבודה והוא מוכן רק על הידיים. המטפלת בייאוש ואני בעקבותיה:(

ראיתי פה באשכול איך מרגיעים ללילה, השאלה היא איך אני מרגיעה אותו במשך היום???
יש עיצה טובה ואפקטיבית?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
מה שמרגיע בלילה, למה שלא ירגיע ביום???
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
לא יודעת, כותבים ללילה שלם, אבל אני רוצה לדעת מה מידת ההשפעה. נגיד עם נורופן ואקמול לא הלך לי בכלל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אבל על המשחות שכתבו שם אני בטוחה שזה יכול לעזור גם ביום!
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
מה שהכי עזר לבן שלי-
איגלו!...
בדוק ומנוסה, עם 100 אחוזי הצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
איתך בצרתך..(שאלו יהיו הצרות) גם שלי מוציא את השיניים ואת הנשמה, ראי אשכול על התפרחת בטיטול וזה לא הכל, חום חוסר רוגע, פשוט מחכים שזה יעבור, בינתיים הוא על הידיים, ועובדים בהפוגות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
וואלה כנראה שזו העונה.
גם שלי מוציאה שיניים...
ואותנו מוציאה מהדעת...
לא אוכלת כלום.. צורחת.. דלקות אזניים, דלקת עיניים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
ואצלי כבר כמה חודשים השיניים לא יוצאות (11 חודש) רק הנשמה... אכן איגלו עוזר, לפעמים טיג'ל או נשכנים שמקפיאים הוא אוהב לשים בפה... ראיתי שהרעיון פשוט להסיח לו את הדעת כי אחרת מתחיל התקף צרחות שלא נגמר ואיגלו הוא מאד אוהב.
תנסי לתת לו את האיגלו הזה ששוברים ל-2 כשהוא קר לא קפוא יש לאריזה מרקם רך ונעים
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אולי כבר נתקלת ברעיון הזה,
אבל אני מאד מאד מרוצה, כך שאכתו בשוב פעם.
הילד שלי בן שנה ושבעה חודשים, וכבר במשך כ-10 חודשים הוא מוציא שיניים.
לא כל הזמן, לא לדאוג.
אבל כל שן שלו, זה סיפור של לפחות שבוע ואף יותר...
בקיצור, אני משתמשת ב-טי ג'ל - משחה שמאד מרגיעה.
אני מורחת על החניכיים, וכעבור שניות הילד נרגע למשך כמה שעות.
ואם זה בלילה, אז למשך כל הלילה.
ממליצה מאד.
האחות בבית מרקחת אמרה לי שיש משחה מקבילה לזה שהיא טבעית.
לא ניסיתי אותה, לא יודעת..
אבל על הטיג'ל אני ממליצה בחום.
בהצלחה ורפואה שלימה
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
כיום הילדים חלק נשואים,אני זוכרת שביקרתי אצל רופא הילדים שלי בזמן בקיעת השיניים הריאשונות,הרופא עשה בדיקה שיגרתית והיסתכל גם על החניכיים ובשניות בלי שכימעט הרגשתי גירד את החנכיים של התינוק על ידי המקל של הבדיקה,לתינוק אני מתארת שבאב לו מאוד ואפילו יצא לו דם,לאחר זמן לא רב הילד היה יותר רגוע והשיניים בקעו מהר,הוא פשוט עשה כמען עזרה לשיניים לבקוע ,כנראה שהוא ראה שזה בשל דיו,זה לא בגדר המלצה לכם אבל דיברו כאן על שיניים,אני מאחלת לכלם שתעברו את כל הקטע של צמיחת השיניים בקלות,ולואי שזה יהייה צרותנו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
גם אני ממליצה על טיג'ל - יש כאלו שאומרים שהיא עלולה לגרום ח"ו לגמגום, לכן אני נזהרת שלא יגע בלשון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
לגרד חמאה קפואה על החניכיים - זה נשמע מזעזע אבל זה עוזר פלאים! (עצת רופא)
ויש משחה נוספת (חוץ מהטי ג'ל) לא זוכרת כרגע את שמה, שגם מאוד מאוד עוזרת!
תנסי לשפשף את האצבעות שלך על החניכיים של התינוק - לפעמים מרגיע

אבל מה שבעיקר עוזר, זה הזמן שעובר..:)

יש לי תינוק שהוציא בגיל 3.5 חודשים 2 שיניים (בקושי גמר עם הכאבי בטן....)
אז תודו שזה בגיל קצת יותר גדול....
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נשמע מזעזע התיאור של הרופא. עושה לי רע רק לחשוב על זה.
אצלי בכל אופן, הטיג'ל מחולל פלאות, מורחת מעט, נותנת מוצץ ואז הילד שלי מיד נרגע (ובד"כ נרדם)
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
הרופא שלי ממליץ על אוטידין- כן הטיפות לאזניים!
וזה בהחלט עוזר לאחר שפשוף כמה שניות על המקום.
אמא- שסבלה בעצמה מכאבי שיניים אמרה שזה פשוט מרדים את המקום.
(לא לוקחת אחריות, אבל אני השתמשתי וכן עזר, אם תרצו אולי תתיעצו עם רופא הילדים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
לא יודעת למה אבל אצלי טיג'ל עזר רק לכמה דקות הראשונות שאז עוד היה הטעם בפה...
לכן הרוקח המליץ לי על משהו בעל השפעה ארוכה יותר - למשחה קוראים אנאדנט, מרחתי על החניכיים
ו - - - שקט דממה. כאילו לא יוצאות שיניים.

אחרי שנגמר סבב השיניים אצלי העברתי את המשחה לאחותי והיא בירכה אותי... שקט ושלווה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
הילד שלי התחלחל מהטיג'ל, זה פשוט עשה לו רע,
אבל עצת החמאה עזרה מאד,
הוא גם (איכס) ממש התלקק מזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
שימי את המוצץ שלו במקפיא

מניסיון עוזר ומרגיע. טיג'ל אני בעד כמה שפחות תרופות\משחות בכלל ולתינוקות בפרט
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
תודה רבה, באמת הצפתן אותי ברעיונות.
שאלתי את הרופא על הטיג'ל והוא אמר שזה עוזר רק לכמה דקות ואין פתרון ממשי. הרוקח לעומת זאת טען שזה הכי עוזר (תמלוגים?)
בצהריים ניסיתי עם חמאה, ונראה לי שהייתה תועלת כלשהיא, ננסה עכשיו שוב.

ו- הלוואי שהיה לי רופא שישפשף את החניכיים. לתינוק זה כואב בדיוק שניה- וחוסך לו סבל של שבוע!
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
החמאה נשמע רעיון מצויין, ולמה איכס? הבנות שלי תמיד מבקשות ממני אם אני מרשה להן חתיכה ביד...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה