- הוסף לסימניות
- #1
הוא מוציא שיניים (ויחד עם זה יוצאת הנשמה שלי ושלו) , נראה לי שכל השיניים העליונות החליטו לבקוע יחד והן עושות את זה לאט מדי
בקיצור, בלילה עוד בסדר (עם ההנקה), אבל ביום זה סיוט, בפרט שאני חייבת ללכת לעבודה והוא מוכן רק על הידיים. המטפלת בייאוש ואני בעקבותיה
ראיתי פה באשכול איך מרגיעים ללילה, השאלה היא איך אני מרגיעה אותו במשך היום???
יש עיצה טובה ואפקטיבית?
בקיצור, בלילה עוד בסדר (עם ההנקה), אבל ביום זה סיוט, בפרט שאני חייבת ללכת לעבודה והוא מוכן רק על הידיים. המטפלת בייאוש ואני בעקבותיה
ראיתי פה באשכול איך מרגיעים ללילה, השאלה היא איך אני מרגיעה אותו במשך היום???
יש עיצה טובה ואפקטיבית?
הנושאים החמים