מכבי שלי

  • פותח הנושא skl
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #1
משכנעים אותי עכשיו ממכבי להצטרף,
מי יכולה לספר מה היא מרויחה/הרויחה.
בעיקר בתחום השיניים ולידה
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
נכתב ע"י skl;1508585:
משכנעים אותי עכשיו ממכבי להצטרף,
מי יכולה לספר מה היא מרויחה/הרויחה.
בעיקר בתחום השיניים ולידה

גם אני אשמח לדעת... (כל פעם אני דוחה את זה בגלל זה)
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
לפני שאת מצטרפת תבררי איך המרפאה של מכבידנט באזור שלך, אצלינו זו מרפאה מעולה והיא קרובה לבית, כך שזה היה לי ממש משתלם.
לפני לידה את מקבלת 50% על מגוון מוצרים (תשאלי אותם בדיוק מה)
יש דברים שהם לא תמיד שימושיים, למשל גרביים אלסטיות- מי שסובלת מורידים רק לפעמים יכולה להסתדר עם זוג לשנה שמקבלים עליו 83% אם אני לא טועה וכו'
בית החלמה- אם את בלידה 1-3 זה משתלם כי נותנים לך החזר 50% על כל יום, אבל מ4 והלאה נותנים לך ממילא החזר.
סה"כ המחיר למכבי שלי הוא בכל זאת תוספת משמעותית על מכבי זהב.
אני במקומך הייתי מצטרפת רק אם נותנים לך בלי תקופת המתנה של חצי שנה, כי אז את משלמת עוד 50*6 ש"ח לפני שאת בכלל מתחילה להנות מזה.
אגב- מכבי זהב מזכה אותך בטיפולי שיניים ב50%, בטיפול פשוט זה יוצא 80 ש"ח במכבי זהב לעומת 20 במכבי שלי. (תוסיפי את ה50 ש"ח...)
בקיצור- צריך לברר את זה לעומק וזה תלוי בצורך שלך בעיקר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
מכבי שלי - שטויות במיץ עגבניות.
סתם גזלה לדעתי. בכל אופן אצלי, אנחנו לא מרוויחים כלום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י אחת אחת 11;1508602:
לפני שאת מצטרפת תבררי איך המרפאה של מכבידנט באזור שלך, אצלינו זו מרפאה מעולה והיא קרובה לבית, כך שזה היה לי ממש משתלם.

אני אישית הצטרפתי לפני שנה למכבי שלי (הייתי בלאומית זהב) לא הייתי לי תקופת המתנה מכיוון שגם בלאומית הייתי בזהב - שזה כביכול הכי קרוב למכבי שלי. עברתי כדי להרוויח את הטיפולי שיניים ובאמת ניצלתי אותם מיד בינואר - לדוג כתר שבמקום רגיל עולה בסביבות 1600 ש"ח עלה לי 50% (קרי 800) שזה חיסכון משמעותי. אם כל המחיר היקר שמשלמים לחודש מי שעושה חשבון וצריך מהם דברים מסוימים זה שווה.
אגב, לילדים לא השתלם לי לעשות מכבי שלי - אותם השארתי במכבי רגיל ואפילו לו זהב כי יש להם ביטוח פרטי וזה סתם עוד כסף..
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
לא שווה את זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
יש לי מכבי שלי והשתלם לי מאד!!!
קיבלתי הצע''מ לטיפולי שיניים באיזור ה-15,000 ש"ח
ושם יצא לי פחות מ-4,000 (20 ש"ח לטיפול, לא כולל כתרים)
וחוץ מזה שזה לא הרבה יותר יקר ממכבי זהב (נראה לי תוספת של 17 ש"ח)
אבל באמת עשיתי רק לי ולא לילדים.

בגדול משתלם למי שצריכה הרבה טיפולי שיניים, והמרפאה באזורה לענין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
מישהוא מכיר איך המרפאה בבני ברק?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
מחפשת מידע על המרפאה ברבי עקיבא
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
תלוי בכמות טיםולי השיניים אנחנו כבר כיסינו את התשלום לכל המשפחה ב-20 שנה הקרובות
ילדה אחת עם חופשי חודשי במרפאת שיניים. ודוקא ילדה שכמעט ולא מטופלת נזקקה לטיפול שורש אחרי 3 שנים שלא טופלה כלל ואז התברר שיש לה תעלה עקומה והיא נזקקת לטיפול תחת מיקרוסקופ ושלחו אותי לאסותא בתל אביב, פניתי קודם לשני רופאים מומחים שעובדים עם מיקרוסקופ והציעו לי הצעות שנעו בין 4000-5000. חיכיתי חודשיים לתור באסותא, ובוצע תוך שעה בלבד אצל רופאה עדינה ומוחית והעלות היתה 40 ש"ח... וזה אצל ילדה שכמעט לא מטפלת.
זה סוג של ביטוח- ביטוח לא תמיד יודעים מראש מתי ואיך יזדקקו!
בקיצור אני ממליצה ואם את מבני ברק את יכולה לטפל גם ברמת החיל שהם באמת אלופים- וקו 7 מגיע לשם + 6 דקות ללכת
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י sem;1508789:
מחפשת מידע על המרפאה ברבי עקיבא


לילדים - יש שם רופאה מדהימה,ד"ר לילך.

בנוגע למכבי שלי- אני ניצלתי לדולה מלווה בלידה, מקבלים 50 אחוז וזה ממש משמעותי.
גם טיפולי שיניים שכתבו לך כבר עליהם.
לא לשכוח להמציא חשבונית וקבלה לסל לידה כדי לקבל החזר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
מכבי נהגו כאן באופן מאד לא הגון...
אנשים שהיו בביטוח ברמה הגבוהה של מכבי,
מה שאומר מכבי מגן ובהמשך מכבי זהב, יוצאים ניזוקים.

במהלך השנים האחרונות הם ביטלו את מכבי כסף, עיקרו את מכבי זהב בלי להוזילו...
ואז יצאו בשנה וחצי האחרונות בבשורה "מכבי שלי" שאלו דברים שאולי צריך אבל הם לא חיוניים, סל לידה שלהם משתלם רק בלידה ראשונה שיש בלאוו הכי הוצאות אח"כ בדקתי, והכדאיות לא ממשית וכו' זה כן משתלם למי שצריך טיפולי שיניים סטנדרטים.

העלות היא בתוספת של כ-40 ש"ח אם זכור לי נכון.

עד כאן זה בסדר, רוצים הצטרפו לא רוצים אל תצטרפו,

עכשיו מי שבוחר לעבור קופה שהביטוח המשלים שלה ברמה הגבוהה מקביל למכבי זהב -+ לפחות במחיר, (נראה לי שאפ' יותר זול..) יכול להצטרף רק לרמה הבינונית ונאלץ לחכות את תקופת ההמתנה בשביל לקבל את מה שזכאים לו בביטוח ברמה הגבוהה...

אותי זה קומם, מילא ב"מכבי שלי" היו הטבות מהותיות, אבל אין שום הקבלה, רק בגלל שמכבי יצרה קומה גבוהה יותר זה הוקבל לרמה הגבוהה, אין ספק שזה מותיר טעם מר על מכבי ולא מעודד את הפורשים לשוב אליה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
דווקא אני מתעתדת לעבור למכבי.
נראה לי שהמקצועיות שם חזקה יותר מכל קופה אחרת
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אני העברתי ילד אחד למכבי שלי לצורך טיפול מסוים שההנחה עבורו משמעותית.
תקופת ההמתנה מרטה את עצביי. [עדיין מחכה]
וכל ערוצי ה'מקושרים' שהפעלתי על מנת לבטלה לא הועילו.


מקומם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
חבל על המאמץ לנסות לבטל את תקופת ההמתנה זה משהו שלא בסמכותם, הם מחויבים לזה ממשרד הבריאות, וכן כל הענין של ההקבלה בין ביטוחים למי שעובר מקופה אחרת- גם בסמכות משרד הבריאות בלבד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י ויזל;1508933:
דווקא אני מתעתדת לעבור למכבי.
נראה לי שהמקצועיות שם חזקה יותר מכל קופה אחרת

צודקת!!!!!!!!!!
מכבי יש להם רופאים מומחים ומקצועיים מאוד !!
(אבל גם זה תלוי בעיר מגורים - כי גיסתי גרה בביתר ואמרה ששם מכבי ממש לא חזק..)
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י מימי זו;1508872:
לילדים - יש שם רופאה מדהימה,ד"ר לילך.

בנוגע למכבי שלי- אני ניצלתי לדולה מלווה בלידה, מקבלים 50 אחוז וזה ממש משמעותי.
גם טיפולי שיניים שכתבו לך כבר עליהם.
לא לשכוח להמציא חשבונית וקבלה לסל לידה כדי לקבל החזר.

יש דולות עם קבלות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
בנוגע ללידה.
מי שבמכבי, שיעשה את החישובים שלו אם להצטרף למכבי שלי.
אבל מקופות אחרות אז כך...
במכבי הריון ולידה מוחרג!!!! - כך הם אמרו בשיחת טלפון.
ישנם דברים הנוגעים להריון ולידה, שהם לא מסכימים לממש את זה אפי' על חשבון המכבי שלי
כאמור, דברים שבכל הקופות האחרות מקבלים עליהם החזר למחצה לשליש ולרביע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
בקשר למימון של בית החלמה לאחר לידה רביעית אמרו לי ממכבי שאחרי המימון שנותנים לכל אישה יש הנחה על שארית הסכום למבוטחות מכבי שלי.

לתשומת ליבכן.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה