אחת אחת 11
משתמש מקצוען
- הוסף לסימניות
- #21
שני דברים-
א. אנחנו רצינו להעביר מישהו למכבי שלי ובדיוק היה מבצע בכללית למצטרפים חדשים להגיע לדרגה הגבוהה בלי תקופת המתנה. העברנו לכללית ואחר 3 חודשים חזרנו למכבי ישירות למכבי שלי.
ב. רק בשביל בית החלמה ורק בשביל ה50% מההפרש, לא הייתי עושה את זה. בשביל זה משלמים לשנה הרבה יותר.
הנושא של הביטוח הוא נכון, מכבי שלי מכסה הרבה טיפולים שאנחנו לא יכולים לצפות מראש וח"ו שלא נגיע אליהם. אבל אם זה רק בשביל ההחזרים, אפשר לעשות ולבטל כשאין צורך.
א. אנחנו רצינו להעביר מישהו למכבי שלי ובדיוק היה מבצע בכללית למצטרפים חדשים להגיע לדרגה הגבוהה בלי תקופת המתנה. העברנו לכללית ואחר 3 חודשים חזרנו למכבי ישירות למכבי שלי.
ב. רק בשביל בית החלמה ורק בשביל ה50% מההפרש, לא הייתי עושה את זה. בשביל זה משלמים לשנה הרבה יותר.
הנושא של הביטוח הוא נכון, מכבי שלי מכסה הרבה טיפולים שאנחנו לא יכולים לצפות מראש וח"ו שלא נגיע אליהם. אבל אם זה רק בשביל ההחזרים, אפשר לעשות ולבטל כשאין צורך.
הנושאים החמים