מכבי שלי

  • פותח הנושא skl
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #21
שני דברים-
א. אנחנו רצינו להעביר מישהו למכבי שלי ובדיוק היה מבצע בכללית למצטרפים חדשים להגיע לדרגה הגבוהה בלי תקופת המתנה. העברנו לכללית ואחר 3 חודשים חזרנו למכבי ישירות למכבי שלי.
ב. רק בשביל בית החלמה ורק בשביל ה50% מההפרש, לא הייתי עושה את זה. בשביל זה משלמים לשנה הרבה יותר.
הנושא של הביטוח הוא נכון, מכבי שלי מכסה הרבה טיפולים שאנחנו לא יכולים לצפות מראש וח"ו שלא נגיע אליהם. אבל אם זה רק בשביל ההחזרים, אפשר לעשות ולבטל כשאין צורך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נקודה חשובה לתשומת לבך שלא הזכירו,
אם את עוברת למכבי שלי ולאחר מכן רוצה לחזור למכבי זהב, את צריכה לחכות שוב חצי שנה המתנה עבור ההטבות של מכבי זהב. זה אבסורד, אבל זה ככה.

אני ובעלי עברנו למכבי שלי, בעלי זה השתלם בגלל הטיפולי שיניים.
לי יש ביטוח שיניים פרטי, כך שבטיפולי שיניים זה לא עוזר לי. ועד היום מעל שנתיים לא השתמשתי בכלום.
אך לחזור חזרה ולחכות את החצי שנה לא התאים לי עד עשיו אז נתקעתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
נכתב ע"י מזל בן הרוש;1509372:
נקודה חשובה לתשומת לבך שלא הזכירו,
אם את עוברת למכבי שלי ולאחר מכן רוצה לחזור למכבי זהב, את צריכה לחכות שוב חצי שנה המתנה עבור ההטבות של מכבי זהב. זה אבסורד, אבל זה ככה.

אני ובעלי עברנו למכבי שלי, בעלי זה השתלם בגלל הטיפולי שיניים.
לי יש ביטוח שיניים פרטי, כך שבטיפולי שיניים זה לא עוזר לי. ועד היום מעל שנתיים לא השתמשתי בכלום.
אך לחזור חזרה ולחכות את החצי שנה לא התאים לי עד עשיו אז נתקעתי.

זה לא נכון!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
על עצמי אני יכול לספר
15 שנה לא הייתי אצל רופא שיניים, (דבר שלא מומלץ כלל), ואמרתי לעצמי נלך לבדיקה, הרופא ממכבי היה מקצועי ואדיב מאוד, רק אמר לי יש לך 9 סתימות ועוד 2 כתרים.
חישוב מהיר למי שנמצא במכבי הפשוט ביותר זה יוצא כ +8000, כי יש סתימות לבנות, וכתרים ומבנים, ועוד ועוד.
אמרתי לו תן לי לעשות מכבי שלי ונדבר עוד שנה (כי לדברים הגדולים מחכים שנה), אז עשו סתימה אחת דחופה (לבנה עלתה 400 שקל).
אחרי שנה שילמתי 20 שקל לסתימה כפול 8 = 160 שקל, במקום 3600 שקל!.
ו2 כתרים פלוס עוד משהו כירורגי קטנטן, 50% יצא 2400 במקום 4800.
פלוס 1200 שקל עלות מכבי שלי לשנה.
סה"כ 3560 ₪ במקום 8400 ₪.

חסכתי 5000 ש"ח בלי שום מאמץ... ואני מחייך עם שיניים נוצצות, מה רע? :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
בקשר לשיניים - כל הטיפולים הפשוטים כמו סתימה וכו' עולים 20 שקל - שא םסובלת מבעיות שיניים זה פשוט מומלץ, וכל הטיפולים המשמרים 50% הנחה.
אני אישית קיבלתי תוכנית טיפולים בשווי 30K כן, כן 30 אלף שקל.
לאחר ההנחה של מכבי שלי אני משלמת 12K
ובקשר ללידה - יש החזר של 50 % על הוצאות עד תקרה של 2000 שקל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
השאלה היא האם הרופאים שם טובים.
לי היתה מוגלה בחניכיים, מתחת לאחת השיניים. הלכתי לרופא שיניים במכבי (יש לי מכבי שלי) ואמר לי שחייבים לעקור את השן ולעשות שתל. הלכתי לרופא שניים פרטי לשמוע עוד חוות דעת והוא אמר לי- טיפול שורש.(ונתן לי אנטביוטיקה וניקז את המוגלה, דבר שבמכבי לא טיפלו ולא דברו בכלל) כמובן בחרתי את האפשרות של טיפול שורש. עברה מאז חצי שנה וב"ה הכל בסדר.
יש לי עוד טיפולים לעשות ואני מתלבטת מאוד האם לנצל בכ"ז את המכבי שלי או ללכת לפרטי.והאמת אני לא סומכת עלי מכבי כ"כ.. לפני כמה זמן בקשתי המלצות כאן על רופא שיניים טוב במכבי ולא נענתי.
אולי בכ"ז יש למשהו המלצה לרופא טוב שם(ב"ב)

תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
בטיפולי שיניים שווה לברר קודם על מי הולכים יש לי על מי להמליץ בר"ע בני ברק.
וכן בית החלמה זה אחרי קיזוז מלידה רביעית מקבלים 50 אחוז מה שיצא לי מחיר מצחיק ל-4 לילות...
כמובן החיסכון העיקרי זה בטיפולי שיניים שאני ובעלי עם אותה בעיה ועלה לי חצי ממנו..
אני חושבת שזה אישי לכל אחת שצריכה לברר אם שווה לה. קניתי דברים אחרי הלידה בהנחה שיצא לי מחיר מצחיק (ניצלתי כמעט את כל ה-2000) בהצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
הלא כולל אצלם רב על הכולל, ותמיד מה שתצטרכי לא יהיה כלול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
נכתב ע"י מזל בן הרוש;1510176:
את יודעת את זה בוודאות?
כי לי אמרו ככה במפורש. כשרציתי לחזור, אמרו לי שאצטרך לחכות חצי שנה המתנה.

זה לא הגיוני, כי מכבי שלי זה רובד נוסף על המגן זהב
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
נכתב ע"י מזל בן הרוש;1510176:
את יודעת את זה בוודאות?
כי לי אמרו ככה במפורש. כשרציתי לחזור, אמרו לי שאצטרך לחכות חצי שנה המתנה.
מליון אחוז.
יש נשים שמצטרפות למכבי שלי חצי שנה לפני הלידה ומבטלות אחרי שמשתמשות בסל לידה. בלידה הבאה- שוב..
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
בכל מקרה- תמיד כדאי לברר על הדברים האלו בקופה עצמה ולא במוקד הכללי, יש להם יותר אפשרויות להתגמש, יותר מקום לשמוע אותך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
נכתב ע"י פקאן;1510367:
מליון אחוז.
יש נשים שמצטרפות למכבי שלי חצי שנה לפני הלידה ומבטלות אחרי שמשתמשות בסל לידה. בלידה הבאה- שוב..

במקרה שלי, כחודש אחרי שעברתי למכבי שלי ממכבי זהב, הייתי צריכה איזה שירות שהיה מגיע לי גם במכבי זהב,
אך בגלל שעברתי למכבי שלי דרשו שאחכה את החצי שנה.
אז אמרתי אוקי אני חוזרת למכבי זהב כי הייתי צריכה את השירות הזה דחוף.
ולא עזר. הם אמרו שבכל מקרה אצטרך לחכות חצי שנה אחרי החזרה....

בכל מקרה כדי שתבדקי את הנושא בסניף...
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
למי ששלחה לי באישי בענין לא יכולה לענות אפשר לשלוח לי את המייל או לשלוח לי ישירות למייל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה