דרוש מידע מכירים מקרוב ילד שעבר טיפול רגשי?

למה שיהרוס הטיפול, כשמישהו משקיע כסף בהשקעה ויודע שיכול לאבד הכסף הוא יעשה יותר שטויות מחמת הלחץ הזה, או שיהיה יותר זהיר.
או מתכונת התשלומים הזה ייכנס לנורמה, זה לא ייצר לחץ, כל מטפל ידע שהוא לא יושב על אוצר בטוח, אלא שהוא צריך לספק תוצאות אז יהיה יותר חד, ממוקד וכן עם עצמו ועם המטופלים.

התלבטתי עד עכשיו אם להגיד את זה או לא. אבל עכשיו אני כן יגיד, מכיון שבכל מקרה אתם לא מכירים אותי.
אני לא רק נאה דורש, אלא ב"ה גם נאה מקיים.
גם עבדכם הנאמן עוסק בתור מקצוע בתחום מסוים של ייעוץ וקאוצ'ינג, ובדיוק מה שאני הצעתי לכם למעלה אני מציע לכל הלקוחות\מטופלים\מתייעצים אתי. לא רק שאני אומר להם שאם אני לא מצליח לעזור להם הם משלמים רק מאה ש"ח לשעה\פגישה, אלא אני אומר להם, שאתם תחליטו מתי שאתם רוצים אם אתם מרוצים ממנו או לא, אם אתם מרגישים שאני לא עוזר לכם ורק ממרח את הזמן, בבקשה אתם מקבלים הכסף בחזרה (עד לסכום של מאה ש"ח לשעה).
אינני מרגיש בלחץ בשום נקודת זמן. למה?
כי אני יודע שיש לי במה לעזור להם.
ואני בטוח בעצמי שאני יכול לעזור להם.
ואני מאמין שאם אני לא מצליח לעזור להם, לא מגיע לי כסף כמטפל\כיועץ.
נו נו
כנראה שייעוץ וקאוצ'ינג זה לא טיפול.
אני מטפלת בילדים (בתחום אחר)
מבחינתי - אני נותנת את המקסימום, משקיעה המון המון בטיפול.
אבל אני לא יכולה להתחייב על תוצאות. אני לא עובדת עם מכונה אלא עם ילד. וההתקדמות שלו ממש לא תלויה רק בי.
ודוקא כשטיפול לא מצליח, כשמשהו נתקע או שההתקדמות איטית מדי - אני עובדת הרבה יותר קשה. מנסה כיוון אחר, לוקחת הדרכות נוספות, לפעמים הולכת להשתלמות מסוימת בגלל מטופל ספציפי.


אז סורי. אני ממש לא חושבת שמטפל צריך להחזיר כסף.

אבל שוב, אולי בתחומים שאינם טיפוליים זה שונה.
 
שלושלת המימדים ופרחי באך זה טיפול רגשי?
כן.
שלושת המימדים - מטפל בכל מיני בעיות, שבעצם נגרמות מחוויות שעברנו.

פרחי בך - אלו תמציות שמרכיבים אותם על פי נתוני המטופל. והן גם פועלות על הרגש.

הסבר קצת יותר מפורט:
הרפואה הסינית רואה את האדם השלם.
אין הבדל אם לאדם יש בעיה של סינוסים או פריצת דיסק למשל.
אותו רופא יטפל גם בסינוסים וגם בגב וגם בכאבי הראש, ובפחדים שיש לאותו אדם.
כי מבחינת הסינים הכל נובע מחוויות וארועים שאדם חווה. ואיך הוא מפרש אותם לעצמו.
זה בקיצור.
וכל הרפואה האלטרנטיבית בנויה על זה.
גם רפלקסולוגיה מטפלת ברגש, וגם רייקי והילינג וכו'
החכמה להגיע לשיטה הכי מהירה ויעילה לבעיה ולאדם עצמו.
 
למה שיהרוס הטיפול, כשמישהו משקיע כסף בהשקעה ויודע שיכול לאבד הכסף הוא יעשה יותר שטויות מחמת הלחץ הזה, או שיהיה יותר זהיר.
או מתכונת התשלומים הזה ייכנס לנורמה, זה לא ייצר לחץ, כל מטפל ידע שהוא לא יושב על אוצר בטוח, אלא שהוא צריך לספק תוצאות אז יהיה יותר חד, ממוקד וכן עם עצמו ועם המטופלים.

התלבטתי עד עכשיו אם להגיד את זה או לא. אבל עכשיו אני כן יגיד, מכיון שבכל מקרה אתם לא מכירים אותי.
אני לא רק נאה דורש, אלא ב"ה גם נאה מקיים.
גם עבדכם הנאמן עוסק בתור מקצוע בתחום מסוים של ייעוץ וקאוצ'ינג, ובדיוק מה שאני הצעתי לכם למעלה אני מציע לכל הלקוחות\מטופלים\מתייעצים אתי. לא רק שאני אומר להם שאם אני לא מצליח לעזור להם הם משלמים רק מאה ש"ח לשעה\פגישה, אלא אני אומר להם, שאתם תחליטו מתי שאתם רוצים אם אתם מרוצים ממנו או לא, אם אתם מרגישים שאני לא עוזר לכם ורק ממרח את הזמן, בבקשה אתם מקבלים הכסף בחזרה (עד לסכום של מאה ש"ח לשעה).
אינני מרגיש בלחץ בשום נקודת זמן. למה?
כי אני יודע שיש לי במה לעזור להם.
ואני בטוח בעצמי שאני יכול לעזור להם.
ואני מאמין שאם אני לא מצליח לעזור להם, לא מגיע לי כסף כמטפל\כיועץ.
בתקופה שרציתי להיות בטוחה שפרחי באך עובד, זה מה שעשיתי, ביקשתי תשלום לפי תוצאות.
אבל בכללי. אני משווה אימון כמו מאמן בחדר כושר.
נניח ומישהו רוצה לעשות דיאטה. הולך למאמן שנותן לו תפריט תזונתי, ומבקש ממנו כל יום לעשות 20 כפיפות בטן.
נניח שהאדם לא ממש שומר על ההנחיות, גונב בורקס פה ושם, ולא עושה כל יום פעילות גופנית,
אחרי חודש, הוא בא בטענות למאמן שהוא לא ירד במשקל.
מי אשם? האם המטפל צריך להחזיר לו כסף?

אני מכירה מישהי שמלמדת אנגלית ומבטיחה שתוך 20 שעורים מדברים אנגלית, בתנאי שיעשו שיעורי בית כמו שמבקשת. היא אומרת שמנסיונה רק כ20% מנשים עושות את שיעורי הבית, ואכן הן יודעות אנגלית אחרי 20 שיעורים.
איך תגדירו את ההצלחה של הקורס? האם זה 20% הצלחה - כי הרי רק 20% מנשים יוצאות עם אנגלית, או שמדובר ב100% הצלחה???

כשאדם קונה תרופה וזה לא עוזר לו, בית מרקחת מחזירה לו כסף???
במחקרים, מספיק שהתרופה עוזרת ב70% מהמקרים. זה אומר שמתוך 10 אנשים שמקבלים תרופה יהיו 3 מהם שהתרופה לא עזרה. האם מחזירים להם כסף?
אם כמטפל הצלחתי לעזור ל70% מאנשים, זה מבחינתי מעולה (בינתיים אין לי עדיין לקוחות שאמרו שלא עזרתי להם בכלל)

קופאית שעובדת במכולת, יש הרבה זמן שאין לקוחות, והיא מסתובבת הלוך ושוב ומשחקת עם הטלפון שלה, האם משלמים לה על השעות האלה? כמובן שכן, כי היא נתנה מזמנה...
ההבדל הוא שהקופאית לא השקיעה כלום כדי להיות קופאית, ומטפל השקיע הרבה, כך שכל שעה שלו שווה גם הכסף שהשקיעה, וגם הזמן שלא שילמו לו על זה. כך שגם אם נותן מזמנו יש לשלם לו.
אם לא יתן תוצאות - לא יהיו לו לקוחות!
 
בלת"ק
לפעמים הטיפול הרגשי לא עוזר לילד, אבל כן להורים . .. ואז הבעיה נפתרת.
ככלל - היום מאד ממליצים על הדרכת הורים בתור מרכיב מרכזי בטיפול.
כאחת שהתנגדה ושרפה הרבה זמן בטיפול רגשי לילד,
ועד שלא עשיתי עבודה עם עצמי - הבעיה לא נפתרה.
 
נו נו
כנראה שייעוץ וקאוצ'ינג זה לא טיפול.
אני מטפלת בילדים (בתחום אחר)
מבחינתי - אני נותנת את המקסימום, משקיעה המון המון בטיפול.
אבל אני לא יכולה להתחייב על תוצאות. אני לא עובדת עם מכונה אלא עם ילד. וההתקדמות שלו ממש לא תלויה רק בי.
ודוקא כשטיפול לא מצליח, כשמשהו נתקע או שההתקדמות איטית מדי - אני עובדת הרבה יותר קשה. מנסה כיוון אחר, לוקחת הדרכות נוספות, לפעמים הולכת להשתלמות מסוימת בגלל מטופל ספציפי.


אז סורי. אני ממש לא חושבת שמטפל צריך להחזיר כסף.

אבל שוב, אולי בתחומים שאינם טיפוליים זה שונה.
בתקופה שרציתי להיות בטוחה שפרחי באך עובד, זה מה שעשיתי, ביקשתי תשלום לפי תוצאות.
אבל בכללי. אני משווה אימון כמו מאמן בחדר כושר.
נניח ומישהו רוצה לעשות דיאטה. הולך למאמן שנותן לו תפריט תזונתי, ומבקש ממנו כל יום לעשות 20 כפיפות בטן.
נניח שהאדם לא ממש שומר על ההנחיות, גונב בורקס פה ושם, ולא עושה כל יום פעילות גופנית,
אחרי חודש, הוא בא בטענות למאמן שהוא לא ירד במשקל.
מי אשם? האם המטפל צריך להחזיר לו כסף?

אני מכירה מישהי שמלמדת אנגלית ומבטיחה שתוך 20 שעורים מדברים אנגלית, בתנאי שיעשו שיעורי בית כמו שמבקשת. היא אומרת שמנסיונה רק כ20% מנשים עושות את שיעורי הבית, ואכן הן יודעות אנגלית אחרי 20 שיעורים.
איך תגדירו את ההצלחה של הקורס? האם זה 20% הצלחה - כי הרי רק 20% מנשים יוצאות עם אנגלית, או שמדובר ב100% הצלחה???

כשאדם קונה תרופה וזה לא עוזר לו, בית מרקחת מחזירה לו כסף???
במחקרים, מספיק שהתרופה עוזרת ב70% מהמקרים. זה אומר שמתוך 10 אנשים שמקבלים תרופה יהיו 3 מהם שהתרופה לא עזרה. האם מחזירים להם כסף?
אם כמטפל הצלחתי לעזור ל70% מאנשים, זה מבחינתי מעולה (בינתיים אין לי עדיין לקוחות שאמרו שלא עזרתי להם בכלל)

קופאית שעובדת במכולת, יש הרבה זמן שאין לקוחות, והיא מסתובבת הלוך ושוב ומשחקת עם הטלפון שלה, האם משלמים לה על השעות האלה? כמובן שכן, כי היא נתנה מזמנה...
ההבדל הוא שהקופאית לא השקיעה כלום כדי להיות קופאית, ומטפל השקיע הרבה, כך שכל שעה שלו שווה גם הכסף שהשקיעה, וגם הזמן שלא שילמו לו על זה. כך שגם אם נותן מזמנו יש לשלם לו.
אם לא יתן תוצאות - לא יהיו לו לקוחות!
כל הדוגמאות האלו לא דומים לנמשל. כי כמו שכבר כתבתי למעלה, מכל מקום אנחנו מקבלים תמורה על הכסף שהוצאנו, מכיון שלא שלמנו מחיר מופקע. גם השבעים אחוז הצלחה משתלם לשלם סכום מסוים, וגם עבור קופאית שתהיה מוכנה לשירות הלקוחות משתלם לשלם לה המחיר שהיא מרוויחה.

אולם המטפלים למיניהם ולשמותיהם, למה שהזמן שלהם יהיה שווה כ"כ הרבה כסף, הלא הרבה אנשים עובדים הרבה יותר קשה מהם, והם מרוויחים שליש\רבע\חמישית ופחות מהם. ההצדקה היחידה לבקש ולקבל כ"כ הרבה כסף, זה כשהמטופל מקבל תמורה להכסף שלו. ותמורה לכסף המרובה שהוא נותן למטפל זה הוא מקבל אך ורק כשהמטפל מוציא אותו מהסיבוך שלו, מהבעיה שלו. זה ואם הוא לא מצליח, אף אחד לא אשם, ואף אחד אינו בא בטענה, אבל אף אחד לא חייב לשלם כ"כ הרבה כסף בלי לקבל תמורה.
המטופל אינו חייב לשאת בהוצאות הלימוד. ממש לא. זהו ההשקעה של המטפל בלבד, והוא צריך לעשות החישובים שלי אם זה מתאים ומשתלם. המטופל צריך לשלם אך ורק כאשר הוא מקבל תמורה. והמאה ש"ח שהוא משלם על שעה הוא די והותר על העבודה הטכנית שהמטפל הקדיש לו, בלי לעזור לו באמת.

נ.ב.
הדוגמה של לימוד אנגלית וכדו' אינו קשור בכלל, כי בודאי כשאני יכול להוכיח למטופל שהוא לא עשה מה שהדריכתי לו, האשמה עליו, כי בעצם עשיתי את העבודה שלי בשלימות ובחזקת שהצלחתי לולא שהמטופל גרם לכשלון.
 
@שיקול דעת ניכרת התסכול שלך...
מסתבר שנפלת עם מטפלים לא איי איי
אהיה הוגנת ואספר שאני כותבת מהצד המטפל
יש לי הרבה מה לכתוב אך לא אגיב על כל התגובות כי זה לא יגמר
רק מספר נקודות שעלו כאן:
לגבי הפסקת הטיפול מצד המטפל
אני מוחה,
יש הרבה מטפלות הוגנות שכשרואות שאין שינוי והן לא מצליחות
הן מפנות הלאה
בדיוק לפני שבועיים אמרתי ללקוחה לקחת פסק זמן מהטיפול
(הגיעה עם בנה לטפל ב 2 בעיות, הראשונה טופלה במהירות והיו שינויים מדהימים,ומשום מה הבעיה השניה נותרה ולא היה שום שינוי, בשלב מסוים המלצתי להורים להפסיק לעת עתה ולהמתין... יתכן שאין זה הזמן המתאים לעבוד ע"כ או שאמליץ לה על מטפלת אחרת...)
חייבת לציין שזה המקרה היחיד בכל שנות עבודתי (8) שלא היתה התקדמות
בכל שאר המקרים יש שינויים דרמטיים

בנושא הדרכת הורים אני חייבת לציין שבהתחלה למדתי טיפול רגשי, ארגז כלים רחב מאד ובהחלט שהטיפולים הצליחו,
לאחרונה למדתי הדרכת הורים ואין להשוות טיפול עם הדרכה לטיפול ללא הדרכה, החלק ההורי חשוב מאד בהצלחת ובשימור התהליכים
ממליצה לשלוח לטיפול רק כזה שמשלב גם הנחיית הורים
(הרבה פעמים מספיקה רק ההנחיה ההורית)

והנושא ההאחרון השנוי ביותר במחלוקת הוא עניין התשלום
לא כולם יודעים, אך מטפלים רגשיים לא מפסיקים ללמוד
וזה עולה הון
וכן, הם לומדים בשביל להשתדרג ולעזור טוב יותר לך, לבנך או לבתך
בנוסף - מטפלת טובה הולכת להדרכה צמודה
כל פגישה כזו עולה כמה מאות... וד"ל
יש תחומים רבים שהם לא רק שיח אלא חומרים שיש לרכוש כמו חומרי אומנות, אביזרים טיפוליים ועוד בלאי מתכלה (אני למשל משלבת פרחי באך שעולים לא מעט) ומי משלם עבור כל הנ"ל? בוודאי הלקוח!!
ואל תשכחו שהמטפלת צריכה גם איכשהוא להתפרנס...

בכל אופן אם יש כאן אי מי שמעונין בייעוץ ראשוני או בירור מה לעשות ולמי לפנות
יכול לכתוב לי באישי
בשמחה רבה אשמח לעזור ולכוון
 
H&M
איך ניתן ליצור איתך קשר?
 
@שיקול דעת ניכרת התסכול שלך...

והנושא ההאחרון השנוי ביותר במחלוקת הוא עניין התשלום
לא כולם יודעים, אך מטפלים רגשיים לא מפסיקים ללמוד
וזה עולה הון
וכן, הם לומדים בשביל להשתדרג ולעזור טוב יותר לך, לבנך או לבתך
בנוסף - מטפלת טובה הולכת להדרכה צמודה
כל פגישה כזו עולה כמה מאות... וד"ל
יש תחומים רבים שהם לא רק שיח אלא חומרים שיש לרכוש כמו חומרי אומנות, אביזרים טיפוליים ועוד בלאי מתכלה (אני למשל משלבת פרחי באך שעולים לא מעט) ומי משלם עבור כל הנ"ל? בוודאי הלקוח!!
ואל תשכחו שהמטפלת צריכה גם איכשהוא להתפרנס...
טוב. כאן כבר הצלחתם להוריד ממני דמעה, על מצב הביש שנפלתם בו, שאתם עובדים כ"כ קשה ובקושי מרוויחים...

אתם רוצים לומר לי. שמחירים של 300-500 ש"ח ויותר, בקושי מכסה את ההוצאות של אותו שעת טיפול??? קשה לי להאמין.

מסתמא כוונתכם לומר, שזה בקושי מכסה את הוצאות ההשקעה שהשקעתם באופן כללי בלימוד וכדו'.
אז על זה מילתי כבר אמורה, כל זמן שהלקוח אינו מקבל תמורה - בצורה של יציאה מהבעיה שלו - הוא לא מחויב לשלם לכם על הוצאות הלימוד והתמקצעות שלכם, שהרי הוא לא נהנה מהם מאומה.
אלו שהצלחתם להוציא אותם מהבעיה שלהם, הם צריכים לשלם לכם, כי הם מקבלים תמורה על הכסף שלהם.

אם אתם בטוח בשיטה שלכם, וביכולת לעזור לאחרים, אז מי שנעזר על ידכם, ישלם על מה שהוא קיבל, ומהם תרוויחו. אבל לא מאלו שלא נעזרו מכל ההשקעה שלכם. אין שום סיבה שמישהו ישלם לכם על מה שהוא לא נהנה.
ואני חוזר ומדגיש, בוודאי שצריכים לשלם על שעת העבודה שלכם, ועל החומר שהוצאתם בשבילו. אבל לא את הסכומים שמשלמים אלו שנעזרו.
 
אשמח לקבל המלצה למטפל.ת ריגשי\פסיכולוג מתאים לילד בן 9 מוכשר מאד וחברותי
אבל לחוץ וכעסן. המצב מפריע מאד לו ולסובבים אותו.
ניסנו טיפול בחוות סוסים במשך תקופה ארוכה אבל לא עזר כלל.
תודה מקרב לב
 
טוב. כאן כבר הצלחתם להוריד ממני דמעה, על מצב הביש שנפלתם בו, שאתם עובדים כ"כ קשה ובקושי מרוויחים...

אתם רוצים לומר לי. שמחירים של 300-500 ש"ח ויותר, בקושי מכסה את ההוצאות של אותו שעת טיפול??? קשה לי להאמין.

מסתמא כוונתכם לומר, שזה בקושי מכסה את הוצאות ההשקעה שהשקעתם באופן כללי בלימוד וכדו'.
אז על זה מילתי כבר אמורה, כל זמן שהלקוח אינו מקבל תמורה - בצורה של יציאה מהבעיה שלו - הוא לא מחויב לשלם לכם על הוצאות הלימוד והתמקצעות שלכם, שהרי הוא לא נהנה מהם מאומה.
אלו שהצלחתם להוציא אותם מהבעיה שלהם, הם צריכים לשלם לכם, כי הם מקבלים תמורה על הכסף שלהם.

אם אתם בטוח בשיטה שלכם, וביכולת לעזור לאחרים, אז מי שנעזר על ידכם, ישלם על מה שהוא קיבל, ומהם תרוויחו. אבל לא מאלו שלא נעזרו מכל ההשקעה שלכם. אין שום סיבה שמישהו ישלם לכם על מה שהוא לא נהנה.
ואני חוזר ומדגיש, בוודאי שצריכים לשלם על שעת העבודה שלכם, ועל החומר שהוצאתם בשבילו. אבל לא את הסכומים שמשלמים אלו שנעזרו.
ואז מתחיל השאלה: איך נדע אם עזרתי לו או לא?
כמה שווה העזרה הזאת?
כמה פגישות צריך עד שמחליטים אם זה עזר או לא?
יש אנשים שאני עוזרת תוך פגישה אחת. יש אנשים שצריכים 20 פגישות...
יש אנשים שמתחילים לראות תוצאות תוך 2 פגישות ואז ממשיכים.
יש כאלה שרוצים תמיכה כל הזמן ורוצים להמשיך להגיע.

ואם הורדתי את החרדות רק ב20%?
 
שמעתי שיש איזה טיפול באוזניות שאמור לעזור לבעיה של מיקוד שמיעתי, כלומר הילד לא מצליח לקלוט למשל מס' מטלות, זה אחד מהסמפטומים של בעיה רגשית/ תחושתית,
מישהי יודעת היכן מבצעים את זה?
 
@ארבע וכל מי שאין לו אפשרות להודעה פרטית
מצרפת כאן קישור לפרויקט מהגל הראשון
מלאו טופס זה ואענה בעז"ה
 
שמעתי שיש איזה טיפול באוזניות שאמור לעזור לבעיה של מיקוד שמיעתי, כלומר הילד לא מצליח לקלוט למשל מס' מטלות, זה אחד מהסמפטומים של בעיה רגשית/ תחושתית,
מישהי יודעת היכן מבצעים את זה?
נשמע לי כמו ערבוב של כמה קשיים/גורמים/טיפולים...
 
@ארבע וכל מי שאין לו אפשרות להודעה פרטית
מצרפת כאן קישור לפרויקט מהגל הראשון
מלאו טופס זה ואענה בעז"ה

תודה, אבל יש שם שאלות שהן חושפניות מדי וקשה לי להשיב עליהן למי שאיני יודעת מי היא.
 
נערך לאחרונה ב:
  • תודה
Reactions: h&m
אשמח לקבל המלצה למטפל.ת ריגשי\פסיכולוג מתאים לילד בן 9 מוכשר מאד וחברותי
אבל לחוץ וכעסן. המצב מפריע מאד לו ולסובבים אותו.
ניסנו טיפול בחוות סוסים במשך תקופה ארוכה אבל לא עזר כלל.
תודה מקרב לב
הבת שלי הייתה בבית חם ומאוד מאוד מרוצה!!!
גם היחס וגם החום וההבנה! ממליצה בחום.
שמעתי על '********** סנטר' מעניין אותי אם זה עזר למשהו
או שזה סתם שטויות ולוקחים המון המון המון כסף (רצח)
 
טוב. כאן כבר הצלחתם להוריד ממני דמעה, על מצב הביש שנפלתם בו, שאתם עובדים כ"כ קשה ובקושי מרוויחים...

אתם רוצים לומר לי. שמחירים של 300-500 ש"ח ויותר, בקושי מכסה את ההוצאות של אותו שעת טיפול??? קשה לי להאמין.

מסתמא כוונתכם לומר, שזה בקושי מכסה את הוצאות ההשקעה שהשקעתם באופן כללי בלימוד וכדו'.
אז על זה מילתי כבר אמורה, כל זמן שהלקוח אינו מקבל תמורה - בצורה של יציאה מהבעיה שלו - הוא לא מחויב לשלם לכם על הוצאות הלימוד והתמקצעות שלכם, שהרי הוא לא נהנה מהם מאומה.
אלו שהצלחתם להוציא אותם מהבעיה שלהם, הם צריכים לשלם לכם, כי הם מקבלים תמורה על הכסף שלהם.

אם אתם בטוח בשיטה שלכם, וביכולת לעזור לאחרים, אז מי שנעזר על ידכם, ישלם על מה שהוא קיבל, ומהם תרוויחו. אבל לא מאלו שלא נעזרו מכל ההשקעה שלכם. אין שום סיבה שמישהו ישלם לכם על מה שהוא לא נהנה.
ואני חוזר ומדגיש, בוודאי שצריכים לשלם על שעת העבודה שלכם, ועל החומר שהוצאתם בשבילו. אבל לא את הסכומים שמשלמים אלו שנעזרו.
פעם היתה במטוס תקלה.
בא טכנאי מומחה, דפק פה ושם, סיבב כפתור אחד והמטוס פעל.
הוא דרש 7000 שח.
שאלו אותו, מה?! כל זה בשביל לסובב כפתור?
לא, כל זה בשביל השנים שבהן למדתי והתאמנתי לזהות את התקלה ולדעת בדיוק על איזה כפתול ללחוץ.
אני יכולה להגיד שכמלווה התפתחותית לתינוקות, חוץ משאר לימודי, הוצאתי כבר למעלה מ50 אלף שקל על הלימודים, ההשתלמויות והשיטות השונות.
לכן שעה שלי, עולה בהתאם.
 
לכל מיקצוע יש מחיר שוק.
וזמן = כסף!
גם טכנאי שרק מגיע לבדוק אם קיימת בעיה במכונת הכביסה, תשלם לו 250 ש"ח
עוד לפני שעשה משהו....
בעל מקצוע, כל דקת זמן שלו שווה כסף.
ולכל מיקצוע מחיר שוק אחר.
למה רופא שר"פ מקבל אלף ולרופא בקופ"ח לא משלמים?
כי הקופ"ח או המדינה משלמת,
אבל כל רופא יש לו משכורת גבוהה.
גם למי שמטפל בנפש יש תשלום גבוה.
וזה לקיחת אחריות גבוה מאד....
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה