מכשיר רטט - כן? לא? בעד? נגד?

  • הוסף לסימניות
  • #1
אשמח לשמוע את הדעות לכאן או לכאן, והתנסויות כמובן, וכמו כן אשמח לדעת איזה מכשיר נחשב הכי מוצלח ועלויות וכדומה.
תודה מראש
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
ניסיתי חודש בתקופה של אחרי לידה
לא זז כלום...:cool: רק רַטַט;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
לפני כשנה גם אני בררתי על זה רציני ולהלן מה שהעלתי בחכתי מן הברורים ומנסיוני:
יש כמה סוגים של מכשירים.
אני מכירה את המכשיר של "דרים הלתר" ולא של קרייזי פיט.
המכשיר הזה רוטט בצורה מעגלית: מעלה מטה ימינה ושמאלה - ולפי מה שהסבירו לי - זה יותר בטיחותי. לעומת הקרייזי פיט שפועל רק על מעלה/מטה.
אני עצמי לא התמדתי בזה למרות שהייתי מרוצה גם בפעמים הבודדות שהתאמנתי(כשצריך לפנות זמן בשביל דברים כאלה, אם אין מישהו שממש מושך אותי לשם באזניים, אני לא מצליחה למצוא את הזמן... מה גם שהסיבה בגינה הלכתי לא היתה דיאטה אלא חיזוק שרירים) אבל שוחחתי עם כאלה שהתמידו - והן מאוד מרוצות. (אחת ממש עכשיו אחרי לידה רביעית , אמרה לי שלמרות ההפסקה של 9 חדשים באימון, היא הגיעה ללידה עם שרירי בטן חזקים - כמו שלא היו לה אף פעם. ומיד כעבור 6 שבועות מהלידה היא מיהרה לחזור אל האימון ברטט)
ראיתי שיש כאלה שזה משפיע עליהן מאוד מהר והן יורדות או בהיקף או במשקל בצ'יק צ'ק ויש כאלה שלוקח יותר זמן עד שיורדות. בכל מקרה, עד שמרגישות את הירידה יש לזה גם מעלות אחרות שהן מרוצות מזה - חיזוק שרירים, חיוניות ומצב רוח טוב. (חברה סיפרה לי, שזה ממש השפיע לטובה על מצב הרוח שלה ועל תחושת הכח - תמיד אחרי זה היא מלאת מרץ וחיוניות וכל הבית מרוויח מזה).
עלויות - לא יודעת להגיד לך מחירים. אבל אני יודעת שזה מכשיר יקר מאוד.
אמרו לי פעם שההבדל בין ה"דרים הלתר" ל"קרייזי פיט" הוא כמו ההבדל בין תלת אופן לאופנוע - גם באפקטיביות וגם במחיר.

בנוסף, כשפגשתי מישהי שהתאמנה הן על ה"קרייזי פיט" והן על ה"דרים הלתר" היא אמרה לי שאחרי ה"קרייזי" - כאב לה הגב במשך שבוע, ואילו אחרי ה"דרים" לא היו לה בכלל כאבים.

לדעתי, שיא האפקטביות מזה היא כאשר משלבים את המכשיר עם מכשירי הליכה/אופניים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
איך אפשר לברר מה בדיוק נכון ומה לא? גם הבנתי שאם קונים את המכשיר שהוא לא המכשיר המקורי, אז זה גורם לצרות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אם תצליחי לדבר באופן אישי עם נשים שהתנסו בזה - ועדיף בשני הסוגים - תוכלי להגיע לתשובה יותר אמינה.
אולי גם שווה לך להגיע למכון שיש שם את המכשיר ולשוחח עם המתאמנות ולשמוע מה שיש להן לומר לך על זה.

האמת, בתחילה זה היה נראה לי סתם בלוף. ממתי בעולמנו אפשר להשיג דברים בלי להתאמץ? ובמיוחד בעניין זה של ירידה במשקל - שחייבים פעילות גופנית לצורך כך. אבל אחרי שהסבירו לי איך זה עובד - אני כן מאמינה לזה.
כי זה לא שהגוף לא מתאמץ, השרירים אכן פועלים ושורפים אנרגיה, אלא שגורם חיצוני מעורר אותם לפעולה באופן רפלקטיבי ולכן את לא מתעייפת למרות שהם פועלים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אחותי שעוד מעט מתחתנת עושה על המכשיר כל שבוע, היא גם בדיאטה, ולמרות שיש שבועות שהיא לא מצליחה לרדת, המכשיר מצר לה הקפים והיא רזה בלי פרופורציה למשקל שלה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
דיברתי עם שתיים שמשתמשות בקרייזי פיט מסג' שמאד מאד ממליצות עליו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
מקפיצה -לא לכעוס...
מכשיר רטט איכותי בבני ברק מישהי מכירה איפה אפשר לעשות?
אזור העיריה ..
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
מקפיצה
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
חול המועד נגמר... גם למי שמחמיר לא לכתוב במועד - אפשר כעת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
איפה יש בבני ברק באזור רמת אהרון שיכון ה'? כמה דבר כזה עולה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אשמח להבהרות במה בדיוק מדובר?
זה נועד לשימוש אישי? כחלק מחוג? מה זה בכלל???
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
לפי מה שתמנתי כתבה בעבר אם אני זוכרת נכון היא מתאמנת בזה. ועומדת בריזשהיא צורה מסוימת שלא מזיקה לברכיים....
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י רותי פרוטי;1088047:
אשמח להבהרות במה בדיוק מדובר?
זה נועד לשימוש אישי? כחלק מחוג? מה זה בכלל???

תלוי על מה את שואלת.
בכללית - מכשיר רטט הוא מכשיר שגורם לשרירי הגוף לעבוד בעצמה ומקיף כמות גדולה של שרירים העובדים בו זמנית, דבר שלא ניתן לעשותו ללא המכשיר המדובר.
יש כמה וכמה סוגי מכשירי רטט בשוק - יש מכשירים קטנים יותר ופשוטים יותר שנועדו לשימוש ביתי ויש מכשירים מאסיביים יותר ומתקדמים שהם כמובן גם מאוד יקרים ואותם אפשר למצוא במכוני כושר שמחזיקים אותם.
יש מכוני כושר שמחזיקים כמה סוגי מכשירי רטט ומאפשרים למתאמנות לבחור במה היא מעדיפה להשתמש.

ולגבי מיקום של מכון כושר שיש בו את המכשירים -
עד כמה שידוע לי, בפרסומון "פרסום חזק" יש באופן קבוע פרסומת למכשיר הרטט של חברת "דרים הלת'ר" במכון "כושר בריא" בב"ב. אין לי כרגע את הפרסומון ולכן אינני יכולה לעזור לך, רותי, ולכתוב הכתובת. (זכור לי משהו כמו רחוב רב אסי. יש כזה רחוב בב"ב?)
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י תרצה;1088105:
תלוי על מה את שואלת.
בכללית - מכשיר רטט הוא מכשיר שגורם לשרירי הגוף לעבוד בעצמה ומקיף כמות גדולה של שרירים העובדים בו זמנית, דבר שלא ניתן לעשותו ללא המכשיר המדובר.
יש כמה וכמה סוגי מכשירי רטט בשוק - יש מכשירים קטנים יותר ופשוטים יותר שנועדו לשימוש ביתי ויש מכשירים מאסיביים יותר ומתקדמים שהם כמובן גם מאוד יקרים ואותם אפשר למצוא במכוני כושר שמחזיקים אותם.
יש מכוני כושר שמחזיקים כמה סוגי מכשירי רטט ומאפשרים למתאמנות לבחור במה היא מעדיפה להשתמש.

ולגבי מיקום של מכון כושר שיש בו את המכשירים -
עד כמה שידוע לי, בפרסומון "פרסום חזק" יש באופן קבוע פרסומת למכשיר הרטט של חברת "דרים הלת'ר" במכון "כושר בריא" בב"ב. אין לי כרגע את הפרסומון ולכן אינני יכולה לעזור לך, רותי, ולכתוב הכתובת. (זכור לי משהו כמו רחוב רב אסי. יש כזה רחוב בב"ב?)


זה הטלפון- 0527619976 רב אסי 8
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י sara100;1088086:
לפי מה שתמנתי כתבה בעבר אם אני זוכרת נכון היא מתאמנת בזה. ועומדת בריזשהיא צורה מסוימת שלא מזיקה לברכיים....

כדי לעמוד על זה, צריך לעמוד עם הברכיים קצת מכופפים ולשחרר את המפרקים שלא יהיו נוקשים. כי זה לכאורה מזעזע את הגוף [זעזועים נעימים דווקא] אבל צריך לעמוד רפוי שלא יפגע במפרקים.
אני מאד נהנית מזה.
זה מכווץ את השרירים ומחזק אותם.
וגם את השרירים הפנימיים יותר אגב.
והמכשיר ידוע בזה שגם פותר בעיות של מי שסובל מעצירויות למשל.
אפשר לשכור אותו לחודש מהחברה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
זה הטלפון של היבואנים. ולפני שעושים עליו, צריך לבדוק איתם אם מותר לכם או לא.
כי בעיות מסויימות מומלץ לא לעשות

הטלפון:
09-7604499

זה המכשיר שיש לי רק שלי יש דגם 2013:
------------------------------------------------------
מידע כללי


מכשיר הרטט קרייזי פיט מסאג` 100 מהירויות להרזיה וחיטוב הגוף במהירות ובמינימום מאמץ!דגמי 2011, כחדשים מתצוגה!
פריצת דרך באימון הרטט! הוכח מדעית ש-15 דקות אימון על המכשיר שוות ערך ל40 דקות הליכה מהירה או אימון בחדר כושר!

  • מכשיר מהפכני להרזיה, חיטוב והורדה במשקל!
  • תורם להפחתת הצלוליט!
  • מגביר קצב זרימת הדם!
  • תורם להאצת פעילות מעיים ולחילוף חומרים !
  • מגביר צפיפות עצם!

כלי מהפכני להתמודדות עם הזדקנות ולשיפור המראה, מפעיל קרוב ל100% משרירי הגוף!
מווסת את פעילות מערכת העצבים , משפר את המוליכות העצבית!

עיקרון פעולה: תנודות המכשיר גורמות לגוף לצאת ממצב של שיווי משקל דבר הגורם לשרירים לפעול באופן בלתי רצוני בניסיון לאזן את הגוף. כיווץ השריר צורך אנרגיה וצריכת האנרגיה משמעותה שריפת קלוריות! גירויים רפלקסיביים אלה המתרחשים בתדירות של עשרות פעמים בשניה הם הגורמים לתוצאות המדהימות המושגות בעזרת המכשיר !

מפרט טכני:
כוח כניסה – 500 וואט
מהירויות – 99
תוכניות אוטומטיות – 10
חיבור לנגן MP3 ורמקולים ( בלעדי !!!)
מד קלוריות
ידיות ארגונומיות לאימון שרירי הידיים
אמפליטודה משופרת של 0-17 מ"מ
למידע נוסף בקרו באתר הבית
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
בערך 400 לחודש,
או בערך 1500-2500 לקניה
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י תמנתי;1089238:
בערך 400 לחודש,
או בערך 1500-2500 לקניה

אמרו לי שמכשיר טוב שיש במכון ברח' רב אסי עולה משהו כמו 30 אלף.
חבל. ככה אולי הייתי שוכרת את זה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה