מכשיר רטט - כן? לא? בעד? נגד?

  • הוסף לסימניות
  • #21
אלה לא מכשירים ביתיים ומסתמא הרבה יותר טובים.
אבל בשביל כאלה צריך ללכת למכון כושר, מה שאני אישית לא עושה.
את יכולה לברר אם אפשרי לשכור כזה גם אבל אני בספק
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י תמנתי;1089249:
אלה לא מכשירים ביתיים ומסתמא הרבה יותר טובים.
אבל בשביל כאלה צריך ללכת למכון כושר, מה שאני אישית לא עושה.
את יכולה לברר אם אפשרי לשכור כזה גם אבל אני בספק


הבנתי שמה שבמכון יותר בטיחותי. כנראה לא סתם זה עולה פי 20.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
מה באמת הסיכונים באימון במכשיר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
מה הסיכונים במכשיר?
שמעתי שזה יכול להיות מסוכן למי שסובל מבעיות גב וכדו'
מי יודעת על זה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
המכשיר היקר במכון הכושר עולה הרבה יותר יקר כי המנוע שלו חזק ומסיבי יותר, ומותאם לעבודה של שעות ארוכות. ולשימוש של הרבה אנשים.
כל מכונה תעשייתית היא יקרה יותר, אבל לא בדווקא טובה יותר לשימוש הפרטי.
[לדוג' מכונת תפירה, מכונת כביסה, תנור, מיקסר וכו']
לשימוש ביתי של 10-30 דקות ליום [המלצת החברה] מספיק מנוע חלש יותר. [וגם אם יעבוד עוד כמה פעמים ביום לבני המשפחה, הוא לא יהרס]

אגב, ראיתי גם פרסום של אפשרות לשכור מכשיר כזה ביתי, ב210 ש"ח לחודש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י sh12;1089547:
המכשיר היקר במכון הכושר עולה הרבה יותר יקר כי המנוע שלו חזק ומסיבי יותר, ומותאם לעבודה של שעות ארוכות. ולשימוש של הרבה אנשים.
כל מכונה תעשייתית היא יקרה יותר, אבל לא בדווקא טובה יותר לשימוש הפרטי.
[לדוג' מכונת תפירה, מכונת כביסה, תנור, מיקסר וכו']
לשימוש ביתי של 10-30 דקות ליום [המלצת החברה] מספיק מנוע חלש יותר. [וגם אם יעבוד עוד כמה פעמים ביום לבני המשפחה, הוא לא יהרס]

אגב, ראיתי גם פרסום של אפשרות לשכור מכשיר כזה ביתי, ב210 ש"ח לחודש.

השאלה אם בטיחותי\גורם לבעיות ..
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
נכתב ע"י רותי12;1089519:
מה הסיכונים במכשיר?
שמעתי שזה יכול להיות מסוכן למי שסובל מבעיות גב וכדו'
מי יודעת על זה?

לא יודעת אם מסוכן, אבל אצל חברה שלי שיש לה רגישות לכאבי גב, האימון גרם לה לכאבים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
כל ענין הרטט והאלקטרודות לא בריא בכלל!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
נכתב ע"י yiskaaryeh;1089589:
כל ענין הרטט והאלקטרודות לא בריא בכלל!!!

במכון אמרו לי שיש את המכשיר הספציפי שיש להם בשלושה בתי חולים בארץ ביניהם 'תל השומר'.
היא אמרה לי שצריך הדרכה פעמיים לפני זה.
הבנתי ממנה שמכשירים מסויימים זולים יותר אכן עלולים להזיק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
תתקשרי אליהם והם יגידו לך בדיוק מתי אסור לעלות על המכשיר
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
נכתב ע"י yiskaaryeh;1089589:
כל ענין הרטט והאלקטרודות לא בריא בכלל!!!

וזה נאמר אני מניחה, מתוך ידיעה מדעית ומוחלטת כן?
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
אני שמעתי שלא כדאי לבריאות
וזה גם לא עוזר לרדת במשקל (אולי כן):rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
זה לא מיועד "לרדת במשקל", זה לא תחליף לדיאטה.
זה טוב למי שלא יכול ללכת למכון כושר או לעשות הליכות והתעמלויות שונות.
זה מיועד להפעיל שרירים בכל הגוף ולחטב.

לא בריא?
תלוי איך משתמשים בזה.

גם דיאטה לא בריאה
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
טוב, הגיע הזמן להעלות באוב את האשכול העסיסי הזה:rolleyes:
כלו התקוות בעניין הורדה במשקל .אולי התזוזה תעזור:p

מישהו יודע על מגבלות בשימוש במכשיר הקרייזי?
נאמר לי שניתן לבצע פעילות עד פעמיים ביום בכל פעם 10 ד' ולא יותר.

האם אסור לצרוך אותו במצבי בריאות שונים?


תגיבו.תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
:confused:
נכתב ע"י שושיה;924845:
אחותי שעוד מעט מתחתנת עושה על המכשיר כל שבוע, היא גם בדיאטה, ולמרות שיש שבועות שהיא לא מצליחה לרדת, המכשיר מצר לה הקפים והיא רזה בלי פרופורציה למשקל שלה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
אני רוצה לדעת על מגבלות ועל זמן ומשך פעילות.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה