דרוש מידע מלמדים - איזו מתנה הייתם שמחים לקבל?

  • הוסף לסימניות
  • #41
הם אמרו שבעליהם שומרים את המכתבים ומוציאים אותם מידי פעם לקרוא אותם. אחד אפילו שומר פתקים מיוחדים שקיבל מהורי תלמידיו בארנק שלו להסתכל עליהם כשהוא צריך קצת חיזוק.
זה שאתה נהנה יותר מהכסף הוא בסדר גמור אבל זה לא אומר שכולם ככה.
אז אני הפוך.
מכתב אמיתי עם הכרת הטוב על דברים שבאמת עשיתי, מרגשים אותי יותר משטר כסף.
מקבל.
אבל אני יודע שיש אחוזים גבוהים שהלך הרוח שלהם הוא כמוני, ובפרט בחיידרים רגילים (ולא ממ"ח/חינוך מיוחד וכדו') שהמלמדים מחכים מאד גם לתגמול כספי חוץ מהמכתבים והמתנות מסביב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
תלוי מתי ואיך...
אם הורי הכיתה יתארגנו ויתנו סכום נאה, זה יהיה אכן מיוחד (ואם אפשר גם ברכה מעוצבת שמספרת קצת על התרשמותם...)
אבל אם אבא יפגוש אותי ביום האחרון ויזרוק משפט 'אוה, רב'ה פלוני, איזו שנה! איזו שנה! (איזו באמת?) ויכניס לתוך ידי סכום, אפילו גבוה, ההרגשה שלי תהיה לא מכובדת ולא מכבדת...
מזה ומזה אל תנח ידך...
גם אם אבא יפגוש אותי וכו', מבחינתי הכל כשר וטוב בדרך להערכה ותגמול שהמלמדים זקוקים לו.
כנראה ההבדל המנטלי בינינו שאתה בני ברקי ואני במקור ירושלמי......
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
חסרון יותר גדול שלפעמים הרב'ה כלל לא נהנה מזה אלא אישתו...
וזה מה שמשמח אותו:sneaky:

החיסרון בכסף מזומן שהוא נחמד מיד ונגמר

הכי חשוב ברכה עם השקעה (פחות בחרוזים) בהכשרת הטוב על מה שנעשה כמו שכבר כתבו כאן כמה

הכי פשוט לשאול את אשתו מה הוא רוצה/צריך/אוהב
ואם אפשר לשאול אותו ישירות.

תודה לכל ההורים המעריכים


*

פעם אמר לי אבא שיש לו חלום לתת למלמד סט ספרים, חלק א בערב ראש השנה ולכתוב שאת המשך הסט יקבל עד סוף שנה, תלוי בהתנהגות :) :(
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
סיכמת את הכל הכי ברור.
האשה נהנית מזה ולא המלמד!

כמלמד אני מעיד שאני כמעט לא נהנה מכל הכרטיסים למיניהם וכמעט לא מרגיש מזה הערכה (כי אני לא מרגיש את המתנה).
הכי תועלתי זה או מזומן (-עדיף ומורגש מאד) או משחק משמעותי לילדים.
דווקא בעלי אמר את זה עוד לפני ששאל אותי :)
התכוון לקנות בזה מה שחסר לבית. (לא משהו אישי לאישה.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
ספר תהילים כיס כריכה מכובדת עם הטבעה של שם
לא מתאים?!
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
אני חושב שכיסא מנהלים נוחה לרבי בחדר יפתיע אותו ויזכור תמיד זה הכיסא שקיבלתי ממושי ...
כמובן לברר קודם אם יש לו וכו'
כנראה שיש לכם ילד טוב שאין לכם שום אי נעימות ושיחות לא כ"כ מתוקות מהרבי. הרבה נחת!
או שהמלמד הוא מלמד טוב ולכן נעים לנו ומתוק לתת לו מתנה
אמן על הברכה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
בלת"ק חלקית. אני לא מלמד אבל כמה נשות מלמדים אמרו לאשתי שהמכתב שנותנים עם המתנה יותר חשוב מהמתנה. מכתב אישי שנכתב עם קצת מחשבה יכול לתת למלמד המון כח.
בתור מלמד אני יכול להעיד שאצלי מה שהכי הכי חשוב זה המכתב האישי לא סתם חרוזים אלא באמת מכתב הערכה על ההשקעה הגדולה.
קיבלתי גריפטכארד על סך 100 והמלל היה לרב שליט"א תודה על הכל חופשה מהנה
ההרגשה הייתה מאוד מאכזבת במיוחד שזה ילד שקיבל הרבה ההשקעה בו הייתה מאוד גדולה
והייתי שמח מאוד למכתב אישי שמבטא את הערכה הגדולה.
לאומת זאת קיבלתי מילד שוקולד של עלית עטוף עם מכתב דף מעוצב (A5) שבו הילד עצמו כתב מכתב הערכה וקמה שקיבל ולמד וכו'. נהנתי יותר מהמכתב עם השוקולד מאשר הגריפכארד בלי מכתב
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
כשם שאין פרצופיהן שווים כך אין דיעותיהן שוות
יש כאלו שלחוצים על כסף וכל פרוטה משמח אותם להשביע נפש עולליהם ויש כאלו שרעבים יותר להערכה והכרה בהשקעה, ויש כאלו שנהנים מאיזה רעיון של מתנה פצצה!
כולם צריכים שהכל, אבל כל אחד והדבר הנצרך ביותר שלו
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
לי נראה שכדאי לקנות סט צלחות או אפילו סט לפתניות או סכו"ם הכל בהתאם לתקציב שלכן משהו שיפאר את השולחן שבת.
ואז כל שבוע בשבת המלמד נזכר
אימא השבוע תשימו את הסט היפה של כהן
אן לחילופין סיר בישול קרמי של סולתם איכותי גם האוכל יצא טעים וגם האישה תברך אתכם על מה שזה מקל עליה בשטיפת כלים במוצש.

הרבה נחת.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה