עזרה ממליצים על גן שפה - מה האפשרויות שלי כעת?

  • הוסף לסימניות
  • #21
לא שווה להם אבל נראה לי הם מקבלים על הילד שלך תקציב מיוחד לכך , לאן זה הולך? תבדקי מול ההנהלה שם - זה זכאות שלך והם לא יכולים לקבל כסף שלא שיך אליהם.-אל תוותרי
זה נכון בתיאוריה אבל זה לא שווה גם לאנשי המקצוע שבאים בשביל שעה אחת. לכן בהרבה מקרים פשוט לא מצליחים למצוא מי שיבוא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
אבל אפשר להבין
אי אפשר לפתוח מהרגע להרגע גן
מה שכן, תנסי לבדוק איפה כן יכול להיות מתאים
למרות שאולי תצטרכי הסעה וכד'
לא חשבתי שיפתחו בשבילי גן עכשיו
התרשמתי שנפתחים השנה גנים חדשים וכן יש שיבוצים שמתבטלים
אני רוצה את אחד המקומות שבכל זאת פנויים
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
זה נכון בתיאוריה אבל זה לא שווה גם לאנשי המקצוע שבאים בשביל שעה אחת. לכן בהרבה מקרים פשוט לא מצליחים למצוא מי שיבוא.
נכון, אבל למה הילד צריך לסבול? לכן חובת ההורים להוציא את הזכאות שלהם כמו שצריך (ולא דיברו פה בכלל לגבי האנשי מקצוע...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
זה נכון בתיאוריה אבל זה לא שווה גם לאנשי המקצוע שבאים בשביל שעה אחת. לכן בהרבה מקרים פשוט לא מצליחים למצוא מי שיבוא.
בדיוק
זה מה שהסבירו לי
המקסימום שהם יכולים זה עוד שעות עם הגננת שיח
אבל אם הגננת שיח מגיעה רק פעמיים בשבוע לגן, יוצא שהיא צריכה לעשות לה מפגש של 3 שעות ברצף וזה לא יקרה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
נכון, אבל למה הילד צריך לסבול? לכן חובת ההורים להוציא את הזכאות שלהם כמו שצריך (ולא דיברו פה בכלל לגבי האנשי מקצוע...)
מה שבאתי להגיד זה שבשילוב אישי, לפעמים לא יעזרו כל ההתעקשויות, יש מצבים שפשוט בלתי אפשרי לקבל את מלוא הזכאות. ילד משולב שהוא היחיד בסביבה עם צורך מסוים זו סיטואציה מאד מועדת לפורענות מהבחינה הזו.
וזו אכן סיבה טובה להעדיף גן חנ"מ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
שלום,
קיבלתי היום אבחון מרופא התפתחות עם המלצה לגן טיפולי(גן שפה) לשנה הבאה
לצערי, פספסתי את הוועדות
השאלה אם יש עדיין אפשרות לפנות לוועדת חריגים או שגם זה מאוחר מידי?
לא חייבים קלינאית תקשורת [זה כמובן עוזר] צריך המלצה מרופאה התפתחותי כמובן כמו שהמליצו לך עדיף למצוא גן שיש מקום פנוי אך לא חובה (עדיף להגיש כמה שיותר מהר ולדבר על הקושי של הילד , בסוף פקידים רואים הורים שמתחננים הם נותנים) אני עשיתי כמה וועדות חריגים (גם אחד פסלו כי זה היה במאי) והעיקר תמיד לראות את טובת הילד
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
כמה שעות בפועל ובשכר שווה סל אישי 5.5 שעות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אמרו לי שהנוהל בוועדת חריגים זה שלא מאשרים גן חינוך מיוחד כי סיימו את השיבוץ ואין מקום.
לכן מי שזכאי מקבל סל אישי ובמידה ומתפנה מקום משבצים לפי סדר עדיפות

דיברתי עם הגננת של הגן הרגיל של שנה הבאה והיא אמרה שיש להם רק גננת שיח כי זה גן בודד ולא מתחם של כמה גנים ולא שווה להם להביא צוות מקצועי זה אומר שהסל האישי לא שווה הרבה
מניסיון, לא דומה ואפילו לא במעט סל אישי לגן שפה,
תנסי להלחם כמה שאפשר.
מדובר בגן חובה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
  • הוסף לסימניות
  • #30
שעת טיפול זה נקודה שלמה
שעות סייעת זה 4.33 שעות לכל נקודה
הווי אומר, שילד שקיבל 5.5 שעות הוא זכאי ל5.5 שעות שבועיות של מטפלת מקצועית? ובסיוע כמה?
אשמח בפירוט כמה כסף התקציב שמקבלים לחודש או לשבוע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
הווי אומר, שילד שקיבל 5.5 שעות הוא זכאי ל5.5 שעות שבועיות של מטפלת מקצועית? ובסיוע כמה?
אשמח בפירוט כמה כסף התקציב שמקבלים לחודש או לשבוע.
בודקים עם צוות הגן איזה טיפולים אפשר לקבל,
נגיד 2 שעות קלינאית תקשורת, זה 2 נקודות,
ועוד 3.5 נקודות שנשארו מהסל, כפול 4.33 שווה 15 שעות סייעת.
לגבי תשלום- אין לי מושג.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
שלום,
קיבלתי היום אבחון מרופא התפתחות עם המלצה לגן טיפולי(גן שפה) לשנה הבאה
לצערי, פספסתי את הוועדות
השאלה אם יש עדיין אפשרות לפנות לוועדת חריגים או שגם זה מאוחר מידי?

לא יודעת מה עשית בסוף
אבל אני אישית השארתי את הבת שלי עוד שנה בגן פרטי, ברמת השפתית שלה
והשנה הזאת ב"ה העירייה אישרה לנו לעלות אותה לגן גיל 3 ולא להקפיץ אותה לגיל 4, ב"ה
ומחכים לועדה לקבל גננת שי"ח....

אז גם להשאיר עוד שנה בגן רגיל קטן ולא גדול, יכול לעזור לילד
אבל חשוב כבר להתחיל בטיפולי קל"ת

הרבה הצלחה ובשורות טובות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
  • הוסף לסימניות
  • #35
  • הוסף לסימניות
  • #36
  • הוסף לסימניות
  • #37
אמרו לי שהנוהל בוועדת חריגים זה שלא מאשרים גן חינוך מיוחד כי סיימו את השיבוץ ואין מקום.
לכן מי שזכאי מקבל סל אישי ובמידה ומתפנה מקום משבצים לפי סדר עדיפות

דיברתי עם הגננת של הגן הרגיל של שנה הבאה והיא אמרה שיש להם רק גננת שיח כי זה גן בודד ולא מתחם של כמה גנים ולא שווה להם להביא צוות מקצועי זה אומר שהסל האישי לא שווה הרבה
אני בשנת הלימודים הקודמת גם הייתי בועדת חריגים, אחרי שבדקו את כל הבקשה שלי ראו שהילדה זכאית והיא לא עומדת באחוזון של הגיל הם אמרו לי שישימו אותה ברשימת המתנה אם יתפנה מקום [קיים דבר כזה] אך למקרה הצורך הם נותנים לי סל אישי עבור הגן שרשמתי אותה והם ממליצים שאני אביא את הסייעת שאני סומכת עליה כדי שהגן לא יעשה בלגן כמו שתיארו למעלה.
בסופו של דבר כמו שכתבתי למעלה אחרי המון שרירים בעיריה הצלחתי להכניס אותה בס''ד ליום הראשון של שנת הלימודים שנה שעברה. [ידוע לי שילדים מוועדות חריגים הרבה פעמים נכנסים לגנים אלו רק אחרי החגים]
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
בס
מניסיון, לא דומה ואפילו לא במעט סל אישי לגן שפה,
תנסי להלחם כמה שאפשר.
מדובר בגן חובה?
היא בגן תת חובה מהקטנות
ולמי ששאל
בסוף לא קיבלתי גן שפה
ובאמת שניסיתי הכל! דיברתי עם מי שרק אפשר
והגעתי גם פיזית לעירייה, היו דמעות ותחנונים..
הם ניסו לעזור והקדימו אותה בסדר עדיפות
אבל אמרו שהשנה אין תזוזה - לא היו ביטולים בכלל
וגם לראשונה ברשימת המתנה לא היה מקום
לא תמיד הכל בידיים שלנו..
לפחות היא בגן עם צוות מדהים וגננת שיח ממש טובה שנותנת לה את הסל האישי
ויהיו לה עוד שנתיים בגן שפה
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
בס

היא בגן תת חובה מהקטנות
ולמי ששאל
בסוף לא קיבלתי גן שפה
ובאמת שניסיתי הכל! דיברתי עם מי שרק אפשר
והגעתי גם פיזית לעירייה, היו דמעות ותחנונים..
הם ניסו לעזור והקדימו אותה בסדר עדיפות
אבל אמרו שהשנה אין תזוזה - לא היו ביטולים בכלל
וגם לראשונה ברשימת המתנה לא היה מקום
לא תמיד הכל בידיים שלנו..
לפחות היא בגן עם צוות מדהים וגננת שיח ממש טובה שנותנת לה את הסל האישי
ויהיו לה עוד שנתיים בגן שפה
לפחות יהיה לה את שנה הבאה בגן שפה,
אצלי הבת הייתה צריכה להיות שנה שעברה בגן חובה בגן שפה ולא הצלחנו לקבל עליה גן שפה למרות הערעור,
היא נשארה שנה נוספת בגן חובה גן שפה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
עבור ילד בן שנתיים ורבע בבני ברק-
איך נרשמים לגן שפה לשנה הבאה? מה התהליך ומתי הרישום? אני יכולה לבחור את הגן?
אם יש דו"ח מרופא התפתחות נוירולוג עם המלצה למעון יום שיקומי לשנה זו האם זה מספיק?
או שצריך להיות רשום בברור גן שפה לשנה הבאה?

באבחון אצל קלינאית תקשורת בקופה - נתנה המלצה לטיפולים אך לא רצתה לכתוב גן שפה כי אמרה שהוא עוד קטן ואי אפשר לדעת עד שנה הבאה... אך אמרה בעצמה שלכאורה טיפול קלינאית לא יעזור כי הילד לא משתף פעולה וחבל על האנרגיות.... השאלה אם חייבים בשביל גן שפה...


אודה לכל מידע בעניין!!!!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה