מעונות בימי שישי

  • פותח הנושא gsh
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #21
הנושא הוא לא גניבת שעה וגניבה שעה פה.
הנושא הוא אחר
המעון אמור להקל עליי כאמא עובדת, ולא כאמא
אם זה מפריע לי בתור אמא עובדת, אז אתנגד
אם לא, אני בעד, אני הראשונה לאפשר לגננות המסכנות לחזור הביתה מוקדם יותר.

מתי אני כן אקפוץ? ביום הזכרון, ההודעה של: ״עפ״י חוק ביום הזכרון הלימודים מתסיימים באחת״
או בחנוכה - הבקשה לקחת את הילדים מוקדם יותר, כאשר אני עובדת רגיל לחלוטין

ואחרי הכל,
אל תשכחו את המטרה של המעון - לאפשר לנו האמהות לעבוד מכורח המציאות - במשרה מלאה
וממש לא בשביל שתספיקו עוד משהו בבית, או שתהנו מעוד שעה-שעתיים של שקט
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י nc;2131979:
מעון תמ"ת? חרדי?? איפה???
יש תשלומי הורים נוספים?
תמ"ת
דתי
מרכז הארץ :)
יש העשרה בתשלום לפי החלטת וועד ההורים
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
נכתב ע"י לבן;2131920:
במבה נוגט,
את אומרת דברים מאד חמורים!
אין מטרנה? מתחילים ב7.30?? המטפלות הולכות לנוח צהריים????
אני ממש מופתעת מזה שהמעון הזה עדיין מתפקד.

איך זה שההורים לא פנו לתמ"ת?

אין מטרנה.
אצלנו אישית מתחילים ב7 ורבע, מכירה מעונות שמתחילים ב7 וחצי כי "אין דרישה ליותר מוקדם". וגם 7 ורבע זה ממש לא תמיד 7 ורבע.
שעת מנוחה - במעון שלנו לא יודעת מה המטפלות עושות בשעתיים האלו. מכירה מעון שרשמית כל מטפלת יכולה ללכת לנוח לחצי שעה. רק כתבתי את הטענות הקבועות שמועלות פה, לפיהן חייבים להשכיב את הילדים כי המטפלות לא יכולות לעבוד 8 וחצי שעות רצוף וחייבות לנוח.
אני התקשרתי לתמ"ת מזמן, להתלונן על שעת הפתיחה של המעון ועל המטרנה (היום הילד שלי כבר גדול יותר ולא צורך מטרנה) ולא היה עם מי לדבר. ביקשתי שיעבירו אותי למישהו שאחראי על אכיפת כללי התמ"ת במעונות ואמרו לי שאין דבר כזה. אח"כ החלטתי לוותר כי ראיתי באיזו עין עקומה המנהלת התחילה להסתכל עלי ועל ילדי (אחרי שהתקשרתי להנהלה הראשית של הרשת והתלוננתי על כמה דברים חמורים).
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
לא מבינה את העינן של לחכות למעונות בסיבוב...

ומה עם גנים שמסימים ב12 בימי שישי?
אותה אמא שעובדת עד 13 וצריכה להשאיר את הילד במעון
אין לה ילדים בחיידר ובגנים?
אז כמו שמסתדרים עם הגדולים אפשר עם התינוק...
(אגב ניסית לפנות אישית למנהלת?)

ובכלל נהיתה אוירה שכל דבר קטן רצים לתמ"ת להתלונן
אולי באותו קצב תתחילו להזיז ענינים גם במשרד החינוך? שם ממש חוגגים....
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
נכתב ע"י רבקה ק;2131970:
אמהות שעובדות ביום שישי עד אחת יכולות לקחת בייבי סיטר לשעה

במקום לבדוק בדיוק כמה עושקים אותן.

אם אני אישית עובדת עד חמש אז מה?

אמהות שעובדות כל השבוע יכולות לקחת בייביסיטר לשעות האלו במקום לשגע את המטפלות המסכנות במעון, ובמקום לבדוק בדיוק כמה עושקים אותן.
האמת - בתור אמא עובדת זה מה שעשיתי, אבל הבייביסיטר שלקחתי, שדווקא עשתה רושם אחראי למדי (מעון מוכר), החליטה שלא נוח לה עד 13:00 ושאסתדר עם השעה הזו. אני סתם אגואיסטית, אבל נשארתי תקועה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
מעון זה לא ארגון חסד, הם מקבלים כסף בשיתוף ההורים והתמ"ת
בכסף כלול שעות פתיחה ומחויביות שונות ובהם אוכל לבוגרים ומטרנה לתינוקות וגם שעת סיום ביום שישי

תנאי העסקת העובדות לא רלוונטיים
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
תגידו, אנשים, אתם רציניים בכל ההודעות הללו?

אתם יודעים כמה אני משלמת על מעון? הון, הון, הון.
ויש סיבה למה אני משלמת את הסכום הזה ולמה זה שווה לי. אני עובדת בשעות הללו.

בקצב הזה של ה"חסדים" שאתן עושות עם הנהלת המעון- מוותרות להן על מטרנה, על שעה ביום שישי, משלמות להן קנס כשאתן מגיעות ב12 ודקה ביום שישי- כשעל פי חוק, על פי חוק הן צריכות לסגור ב1:00, נותנות להן להשכיב ילד בן שלוש לשעתיים ויותר כי "המטפלת צריכה לנוח",

אז מה הסיפור שלכם בכלל?
תשלחו למטפלת פרטית ותשלמו לה טוב, זה יהיה דיל יותר משתלם.

ברצינות. מרגיש לי שחלק מהכותבים כאן לא שלחו ילד למעון. אפשר לחשוב שאני זורקת אותו לשם ביום שישי כי בא לי להבריק פנאלים.*
סורי על התוקפנות, ממש נעלבתי.


*יודעות מה, גם אם כן אני משלמת על זה די והותר. המטפלת ממש לא גומלת איתי חסד בזה.
ואני האמא הראשונה להרים את הכפפה ולהגיד שאני הייתי מבטלת את השעה הזאת ביום שישי, אבל החוצפה לקצר את היום בלי רשות מההורים ולקחת קנס זה מקומם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
נכתב ע"י לבן;2132059:
תגידו, אנשים, אתם רציניים בכל ההודעות הללו?

אתם יודעים כמה אני משלמת על מעון? הון, הון, הון.
ויש סיבה למה אני משלמת את הסכום הזה ולמה זה שווה לי. אני עובדת בשעות הללו.

בקצב הזה של ה"חסדים" שאתן עושות עם הנהלת המעון- מוותרות להן על מטרנה, על שעה ביום שישי, משלמות להן קנס כשאתן מגיעות ב12 ודקה ביום שישי- כשעל פי חוק, על פי חוק הן צריכות לסגור ב1:00, נותנות להן להשכיב ילד בן שלוש לשעתיים ויותר כי "המטפלת צריכה לנוח",

אז מה הסיפור שלכם בכלל?
תשלחו למטפלת פרטית ותשלמו לה טוב, זה יהיה דיל יותר משתלם.

ברצינות. מרגיש לי שחלק מהכותבים כאן לא שלחו ילד למעון. אפשר לחשוב שאני זורקת אותו לשם ביום שישי כי בא לי להבריק פנאלים.*
סורי על התוקפנות, ממש נעלבתי.


*יודעות מה, גם אם כן אני משלמת על זה די והותר. המטפלת ממש לא גומלת איתי חסד בזה.

אף אחד לא דיבר פה על חסדים.
ברור שהמעון הוא לא מפעל חסד.
אם מגיע לי מטרנה זה לא שיקול בכלל, אני אדרוש זאת באופן ברור.
כל הורה צריך לברר טוב טוב את הכללים של התמת בנוגע למעונות, ואת זה לדרוש.

מרבית האמהות לא עובדות בימי שישי, מכאן פערי הדעות (:
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
נכתב ע"י yochi000;2132078:
מרבית האמהות לא עובדות בימי שישי, מכאן פערי הדעות (:

כנראה גם שמרבית האמהות כאן לא משלמות הון על המעון (יצא לי חרוזים ;))
פשוט כי יש להן דרגה 3 :)
ולכן הן מרגישות שעושים להם טובה. אם כולם היו משלמים מחיר מלא לא היית שומעת את הזמירות האלו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
לעובדות במעון יש אפשרות לקחת את היום חופשי שלהן ביום שישי

לפי דעתי מרבית המתלוננות הם או שהן עובדות במעונות או שלא עובדות באמת משרה מלאה רק השיגו תלושים עם שעות גבוהות ומרגישות מצפון על ילדיהן שגדלים אצל אחרים
אחרת קשה להבין איך מסכימות לשלם לביבי סיטר על שעה שמשולמת כבר מראש
דבר נוסף אני לא מבין למה לא לוקחים בכל יום את הילדים שעה או אפי' שעה וחצי קודם כדי להקל על המטפלת האומללה שתנאי העסקתה קשים מאוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
נכתב ע"י לבן;2132059:
תגידו, אנשים, אתם רציניים בכל ההודעות הללו?

אתם יודעים כמה אני משלמת על מעון? הון, הון, הון.
ויש סיבה למה אני משלמת את הסכום הזה ולמה זה שווה לי. אני עובדת בשעות הללו.

אפשר לחשוב שאני זורקת אותו לשם ביום שישי כי בא לי להבריק פנאלים.*
ואם את רוצה להבריק פנלים? יש כאלו שמשלמות לבייביסיטר בשביל לצאת לשחות, ואת משלמת למעון בשביל להבריק פנלים - זכותך!
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
נכתב ע"י שירונת;2132102:
כנראה גם שמרבית האמהות כאן לא משלמות הון על המעון (יצא לי חרוזים ;))
פשוט כי יש להן דרגה 3 :)
ולכן הן מרגישות שעושים להם טובה. אם כולם היו משלמים מחיר מלא לא היית שומעת את הזמירות האלו...

גם אמהות שיש להן דרגה 3 משלמות 800 ש"ח. לא מדובר על כסף קטן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
מרבית האמהות לא עובדות בימי שישי

זה נכון. ועדיין, אמא לילדים שעובדת משרה מלאה צריכה גם לעשות סידורים מתי שהוא, והבוקר של יום שישי הוא המפלט האחרון. וקחי בחשבון שהחנויות נפתחות ביום שישי מינימום ב-10 (ככה זה בבני ברק, לא יודעת למה) כמה נשאר לך אם צריך להיות במעון ב-12:00? שעה?
להרבה אמהות זה ממש לא לענין לצאת מהבית במהלך השבוע ב-5 אחה"צ עם שיירה בשביל לקנות נעליים או לעשות צילום שיניים.
זה חלק מהמכלול של אשה עובדת, וכנראה לכן שבוע עבודה הוא 5 ימים לעומת לימודים לילדים שהם 6 ימים.
לא מבקשת מאף אחד לסדר לי את החיים אבל מדובר כאן על דבר שהמעון מחויב ממשרד התמת. בהחלט קשה לי לוותר על זה ככה בחינם

ומצטרפת ללבן שנעלבה מהדיבורים על הפאנלים
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
בביתר, ימי שישי רק לסדר את הילדים במקומות הלימוד ולחזור הביתה, אני צריכה כבר להתארגן לצאת חזרה לקחת אותם. [כאשר יש גדולים יותר שמתחילים רק בשמונה, ומחכים לפחות חצי שעה לאוטובוס כל צד]
[כאן נכנסת תלונה נוספת, למה התחבורה הציבורית חושבת שאין לימודים/חיים ביום שישי?!]
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אני עובדת קשה מאוד. מאוד! 7 שעות כל יום חמישה ימים בשבוע. ובערב כפרילאנס מהבית.
ביום שישי יש לי חופש,
כן - בשביל להבריק פנלים ולאפות חלות ריחניות ולבשל לשבת, מרגישה קצת קצת כך ממלאת את ייעודי.

אבל עדיין - אני מוותרת לגננות במעון על השעה הנוספת הזו ביום שישי. כן!
גומלת חסדים? לא. כי אני יודעת לעמוד טוב מאוד על מה שמגיע לי, לא מוותרת על מטרנה ולא מוותרת על דברים אחרים שמגיעים לי ביושר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
נכתב ע"י yochi000;2132129:
אני עובדת קשה מאוד. מאוד! 7 שעות כל יום חמישה ימים בשבוע. ובערב כפרילאנס מהבית.
ביום שישי יש לי חופש,
כן - בשביל להבריק פנלים ולאפות חלות ריחניות ולבשל לשבת, מרגישה קצת קצת כך ממלאת את ייעודי.

אבל עדיין - אני מוותרת לגננות במעון על השעה הנוספת הזו ביום שישי. כן!
גומלת חסדים? לא. כי אני יודעת לעמוד טוב מאוד על מה שמגיע לי, לא מוותרת על מטרנה ולא מוותרת על דברים אחרים שמגיעים לי ביושר.

א. אני גם מוותרת. (מסיימים אצלנו ב12.30) אבל - מאד קשה לי לשמוע על מעונות שלוקחים קנס ממי שמאחר בימי שישי במעון שלקח לעצמו שעה ספייר כטובה מההורים!!!
ב. התוקפנות בכמה הודעות כאן נגד אמהות ששולחות למעון ביום שישי היא פסולה לגמרי.
ג. הגננת המדהימה אצלנו במעון אמרה לי שבוע שעבר ככה "אני כל כך שמחה שאם אני ממילא פה בימי שישי שכל האמהות תשלחנה. אם אני לא מנקה/מסדרת/מבשלת לפחות שהן תספקנה
אני גם משתדלת לא להשכיב בימי שישי כי אוהבת לראות את הפרצוף של ההורים זורח כשהם שומעים שהתינוק לא ישן"...
נקודת מבט של מטפלת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
נכתב ע"י לבן;2132114:
גם אמהות שיש להן דרגה 3 משלמות 800 ש"ח. לא מדובר על כסף קטן.

800 ש"ח זה ממש לא הרבה. (ואגב דרגה 3 לילד זה 620 ש"ח, ואם יש שני ילדים במעון 520 ש"ח)
אני משלמת את הסכום הזה למטפלת פרטית (והלואי שהיה לי מעון)
על השעות 8-2 לא כולל יום שישי ולא כולל אוכל...
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
המחיר במעון תלוי בגיל של הילדים. לתינוקות קטנים דרגה 3 זה 800 ש"ח
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
נכתב ע"י לבן;2132137:
א. אני גם מוותרת. (מסיימים אצלנו ב12.30) אבל - מאד קשה לי לשמוע על מעונות שלוקחים קנס ממי שמאחר בימי שישי במעון שלקח לעצמו שעה ספייר כטובה מההורים!!!
ב. התוקפנות בכמה הודעות כאן נגד אמהות ששולחות למעון ביום שישי היא פסולה לגמרי.
ג. הגננת המדהימה אצלנו במעון אמרה לי שבוע שעבר ככה "אני כל כך שמחה שאם אני ממילא פה בימי שישי שכל האמהות תשלחנה. אם אני לא מנקה/מסדרת/מבשלת לפחות שהן תספקנה
אני גם משתדלת לא להשכיב בימי שישי כי אוהבת לראות את הפרצוף של ההורים זורח כשהם שומעים שהתינוק לא ישן"...
נקודת מבט של מטפלת.

מי שמשלמת קנס ביום שישי על איחור של כמה דקות אחרי שתים עשרה, היא פראיירית, כנ״ל מי שמוותרת על המטרנה.
ופראייררים לא מתים, הם רק מתחלפים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
נכתב ע"י yochi000;2132163:
מי שמשלמת קנס ביום שישי על איחור של כמה דקות אחרי שתים עשרה, היא פראיירית, כנ״ל מי שמוותרת על המטרנה.
ופראייררים לא מתים, הם רק מתחלפים.

ולא רק שהם לא מתים והם מתחלפים הם גם עוזרים לקבע את כל הנהלים הלא הוגנים כנ"ל.
אם האמא הראשונה שהייתה מתבקשת לשלם קנס הייתה מעמידה אותם על מקומם שעוד מגיע לה עודף הסיפור היה נגמר בזה.
וזה פיחות זוחל, מנסים את השיטה בכל נושא אפשרי.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה