- הוסף לסימניות
- #21
הנושא הוא לא גניבת שעה וגניבה שעה פה.
הנושא הוא אחר
המעון אמור להקל עליי כאמא עובדת, ולא כאמא
אם זה מפריע לי בתור אמא עובדת, אז אתנגד
אם לא, אני בעד, אני הראשונה לאפשר לגננות המסכנות לחזור הביתה מוקדם יותר.
מתי אני כן אקפוץ? ביום הזכרון, ההודעה של: ״עפ״י חוק ביום הזכרון הלימודים מתסיימים באחת״
או בחנוכה - הבקשה לקחת את הילדים מוקדם יותר, כאשר אני עובדת רגיל לחלוטין
ואחרי הכל,
אל תשכחו את המטרה של המעון - לאפשר לנו האמהות לעבוד מכורח המציאות - במשרה מלאה
וממש לא בשביל שתספיקו עוד משהו בבית, או שתהנו מעוד שעה-שעתיים של שקט
הנושא הוא אחר
המעון אמור להקל עליי כאמא עובדת, ולא כאמא
אם זה מפריע לי בתור אמא עובדת, אז אתנגד
אם לא, אני בעד, אני הראשונה לאפשר לגננות המסכנות לחזור הביתה מוקדם יותר.
מתי אני כן אקפוץ? ביום הזכרון, ההודעה של: ״עפ״י חוק ביום הזכרון הלימודים מתסיימים באחת״
או בחנוכה - הבקשה לקחת את הילדים מוקדם יותר, כאשר אני עובדת רגיל לחלוטין
ואחרי הכל,
אל תשכחו את המטרה של המעון - לאפשר לנו האמהות לעבוד מכורח המציאות - במשרה מלאה
וממש לא בשביל שתספיקו עוד משהו בבית, או שתהנו מעוד שעה-שעתיים של שקט
הנושאים החמים