מעונות בימי שישי

  • פותח הנושא gsh
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #1
משום מה כל המעונות במגזר החרדי מסיימים ב12 והורים המאחרים משלמים קנסות.
כאשר בכל המסמכים הרשמיים של משרד הכלכלה מופיע השעה 13 ללא שום הבדל בין המגזרים.
מנהלי המעונות מקבלים על השעה הזאת תקצוב אך מחליטים להעלים את המידע מההורים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
בשעון קיץ מסיימים אצלנו (ובכל המעונות שאני מכירה) ב-12 וחצי,
ואגב - ידעתם שביום שישי אמורים לקבל במעון ארוחת צהרים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אצלנו מסיימים כל השנה באחת (מבקשים לבוא עד רבע לאחת אבל אין קנס...)
גם בימי שישי הקצרים- תענוג להורים, סיוט לגננות
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
המעונות בביתר כולם עד 12 ולפי מה שידוע לי גם במודיעין עילית אותו דבר אחרי 12 זה נחשב "איחור"
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אצלנו בשעון קיץ מסיימים ב12:30, ולאורך כל השנה בימי שישי מקבלים ארוחת צהרים של פיתה עם פסטרמה.
אפשר לפנות לתמ"ת והם יאכפו את זה על הגננות. לדעתי מצריך שאלת רב.

סתם מסקרנות- את עובדת ביום שישי? מכירה אמהות חרדיות שעובדות ביום שישי עד 13:00?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י nc;2131818:
אצלנו בשעון קיץ מסיימים ב12:30, ולאורך כל השנה בימי שישי מקבלים ארוחת צהרים של פיתה עם פסטרמה.
אפשר לפנות לתמ"ת והם יאכפו את זה על הגננות. לדעתי מצריך שאלת רב.

סתם מסקרנות- את עובדת ביום שישי? מכירה אמהות חרדיות שעובדות ביום שישי עד 13:00?

מכירה,
עובדות בנק יכולות לחזור גם בסביבות 14:00 הביתה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אצלינו גם נגמר ב-12, גם בקיץ גם בחורף.
וכן, כל יום שישי יש ארוחת צהריים במעון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אולי תדאגו קודם לתנאים נורמלים קצת יותר עבור המטפלות המסורות?

במקום להתלונן כל יום על מה לא מקבלים!
את חושבת שאפשר לחזור הביתה באחת + ולקבל שבת ב4:00?
כדאי לחשוב גם על אחרים

אני בעד שיגמרו בשתים עשרה ואם אפשר להקל עוד על המטפלות !!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אצלנו (ב"ב) מסיימים ב-12
אני אמנם לא עובדת בשישי (בעלי כן) אבל יש לי הרבה חברות שעובדות בשישי וגם בעליהן

אני לא השארתי כי אין לי צורך בזה, ורחמיי על הגננות שכן... שמעתי שההנהלה שילמה לגננות 50% שכר על הזמן הזה (גזל לכשעצמו...)

גם ארוחת צהריים לא מקבלים אצלנו ביום שישי, ואפילו לא פרי, שזה גזל נוסף

במעון ששלחתי בזמנו את הבכור שלי (י-ם) היו נותנים במקום הארוחת צהריים עוגה אישית מקמח מלא או קוראסון ריק ופרי יותר אטרקטיבי ממשך השבוע
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י רבקה ק;2131859:
אולי תדאגו קודם לתנאים נורמלים קצת יותר עבור המטפלות המסורות?

במקום להתלונן כל יום על מה לא מקבלים!
את חושבת שאפשר לחזור הביתה באחת + ולקבל שבת ב4:00?
כדאי לחשוב גם על אחרים

אני בעד שיגמרו בשתים עשרה ואם אפשר להקל עוד על המטפלות !!!!

אני גם בעד תנאים טובים יותר למטפלות, מה הקשר? המעונות גונבים מההורים אלפי שקלים לחודש והכל הולך לכיס שלהם, זה מה שמקומם.
- מסיימים ביום שישי ב12 כל השנה, ואין ארוחת צהריים. מי שמגיע אחרי 12 מקבל קנס *
- מתחילים כל יום ב7 ורבע / 7 וחצי במקום ב7 *
- לא נותנים מטרנה *
- מלא דברים שכתובים בתפריט חובה של התמ"ת שהילדים שלנו בחיים לא רואים *
יש לי עוד הרבה דוגמאות.
אם היינו אוספים את כל השעות / הכסף שהם גונבים לנו, היינו מגיעים לעוד איזה שבועיים שהם יכולים להפעיל את המעון בחופש. או להחזר כספי מכובד להורים. או ללקיחת מטפלות נוספות בתשלום נפרד בין השעות 12-2 במקום להשכיב ילדים ערניים בני שנתיים וחצי (כי המטפלות צריכות לנוח! את יודעת מה זה לעבוד 8 וחצי שעות רצוף! לא, כי אני יש לי מיטה בעבודה שלי ובין 12-2 אני וכל העובדות כאן הולכות לישון). יש לי עוד רעיונות.
*כל הנ"ל אמור על המעון של הילדים שלי ועל מעונות נוספים שאני מכירה, אני יודעת שלא בכל הארץ / העולם זה כך ואין צורך למחות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
דע את זכויותך

מצ"ב קובץ הנהלים המלא של מעונות היום והמשפחתונים
פרוט על שעות הפעילות בעמוד 10
מעון יום שסוגר שעה אחת קודם ביום שישי זה גניבה של 50 ש"ח לחודש מההורים (2500 מחיר מלא/209 שעות חודשיות *4 שעות)
 

קבצים מצורפים

  • nehaleyhafaalameonot2016.pdf
    KB 759 · צפיות: 81
  • הוסף לסימניות
  • #12
מה זה עד 12:00-13:00? אני בעד שישאירו את הילדים במעון. בכלל. לגמרי. במיוחד בשביל ההורים שקשה להם להסתכל על הילדים שמשגעים אותם. וגם רוצים לאכול ! ביום שישי!!
וחוצמזה, יש אמהות שעובדות משמרת ערב, ומשמרות שבת, מה, הן לא עובדות?????? אז למה שהמעונות לא יתחשבו גם בהן?
סדום, לידיעתכן , הייתה מדינת חוק וסדר. ועמדו שם על קוצה של יוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י במבה נוגט;2131898:
אני גם בעד תנאים טובים יותר למטפלות, מה הקשר? המעונות גונבים מההורים אלפי שקלים לחודש והכל הולך לכיס שלהם, זה מה שמקומם.
- מסיימים ביום שישי ב12 כל השנה, ואין ארוחת צהריים. מי שמגיע אחרי 12 מקבל קנס *
- מתחילים כל יום ב7 ורבע / 7 וחצי במקום ב7 *
- לא נותנים מטרנה *
- מלא דברים שכתובים בתפריט חובה של התמ"ת שהילדים שלנו בחיים לא רואים *
יש לי עוד הרבה דוגמאות.
אם היינו אוספים את כל השעות / הכסף שהם גונבים לנו, היינו מגיעים לעוד איזה שבועיים שהם יכולים להפעיל את המעון בחופש. או להחזר כספי מכובד להורים. או ללקיחת מטפלות נוספות בתשלום נפרד בין השעות 12-2 במקום להשכיב ילדים ערניים בני שנתיים וחצי (כי המטפלות צריכות לנוח! את יודעת מה זה לעבוד 8 וחצי שעות רצוף! לא, כי אני יש לי מיטה בעבודה שלי ובין 12-2 אני וכל העובדות כאן הולכות לישון). יש לי עוד רעיונות.
*כל הנ"ל אמור על המעון של הילדים שלי ועל מעונות נוספים שאני מכירה, אני יודעת שלא בכל הארץ / העולם זה כך ואין צורך למחות.


במבה נוגט,
את אומרת דברים מאד חמורים!
אין מטרנה? מתחילים ב7.30?? המטפלות הולכות לנוח צהריים????
אני ממש מופתעת מזה שהמעון הזה עדיין מתפקד.

איך זה שההורים לא פנו לתמ"ת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י שירו;2131917:
מה זה עד 12:00-13:00? אני בעד שישאירו את הילדים במעון. בכלל. לגמרי. במיוחד בשביל ההורים שקשה להם להסתכל על הילדים שמשגעים אותם. וגם רוצים לאכול ! ביום שישי!!
וחוצמזה, יש אמהות שעובדות משמרת ערב, ומשמרות שבת, מה, הן לא עובדות?????? אז למה שהמעונות לא יתחשבו גם בהן?
סדום, לידיעתכן , הייתה מדינת חוק וסדר. ועמדו שם על קוצה של יוד.

אני לא אגיב לגוף של הודעתך שהיא פוגענית ומעליבה.

מה לדעתך אמורות לעשות אמהות שעובדות בבנקים/חנויות ועוד ולא מבלות את ימי שישי באפיית חלות ריחניות ומירוק פנאלים?

לקחת את הילדים איתן לעבודה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
יום ו'
המעון פתוח מ - 6:45 עד - 13:00 בקיץ ובחורף..
ארוחת צהריים שמוגשת לילדים מורכבת מפיצה מאפה הבית, ירקות, גבינה ופרי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אני עובדת בימי שישי ומגיעה הביתה לא לפני השעה 1:00, אבל עדיין אני מבינה את הצורך של הגננות לגמור בימי שישי בשעה 12:00 - 12:30. צריך להסתכל על כל המכלול, ולא להתפס דווקא לנקודות התורפה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אמהות שעובדות ביום שישי עד אחת יכולות לקחת בייבי סיטר לשעה

במקום לבדוק בדיוק כמה עושקים אותן.

אם אני אישית עובדת עד חמש אז מה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
מה קשור הגננות של המעונות זה בעיה שלהם עם מקום העבודה
כל מקום עבודה יש פלוסים ומינוסים היא בחרה את העבודה הזאת יכול להיות מחוסר ברירה ויכול להיות שכך הסתדר לה זה לא אמור להיות שיקול של ההורה תנאי העסקה של הגננות
מדברים כאן על שעות שמגיע להורים והורה שחס על נפש ילדיו שיוציא את הילד כל יום ב12

פותח האשכול מתמרמר איך לוקחים קנס על שעה שממילא מגיעה לו ושולם למעון עליה
זהו, מעון זה לא ארגון חסד ויש לו זמני פתיחה
לא רק שלא סוגרים ב1 אלא הורה שאיחר כמה דקות צריך לשלם קנס
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י אות לי;2131942:
יום ו'
המעון פתוח מ - 6:45 עד - 13:00 בקיץ ובחורף..
ארוחת צהריים שמוגשת לילדים מורכבת מפיצה מאפה הבית, ירקות, גבינה ופרי.

מעון תמ"ת? חרדי?? איפה???
יש תשלומי הורים נוספים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
באמת לא קשור...

וזאת רק הבעיה שלהם...

מידת סדום כבר אמרנו?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה