כללי מערכת הפעלה לינוקס לעבודה עם תוכנות גרפיקה

  • הוסף לסימניות
  • #1
יש כאן משהו שיודע האם מערכת ההפעלה לינוקס תומכת בתוכנות הגרפיקה המרכזיות כגון פלאש אילוס' פוטושופ וכו'

תודה מראש!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
לא תומכות
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
יש משהו שנקרא Wine שהוא אמולטור ווינדווס לסביבת לינוקס והוא מאפשר להריץ תוכנות המיועדות לווינדוס, כולל פוטושופ...
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י Shia;1086437:
יש משהו שנקרא Wine שהוא אמולטור ווינדווס לסביבת לינוקס והוא מאפשר להריץ תוכנות המיועדות לווינדוס, כולל פוטושופ...
בדוק ומנוסה?

תודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י Shia;1086437:
יש משהו שנקרא Wine שהוא אמולטור ווינדווס לסביבת לינוקס והוא מאפשר להריץ תוכנות המיועדות לווינדוס, כולל פוטושופ...
מריץ PS בגולד אם אני לא טועה, לא מריץ את האחרות.
בנוסף יש תוכנה בתשלום בשם CrossOver שמריצה תוכנות טוב יותר, עדין התוכנות שציינת לא נתמכים טוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י trew;1086443:
מריץ PS בגולד אם אני לא טועה, לא מריץ את האחרות.
בנוסף יש תוכנה בתשלום בשם CrossOver שמריצה תוכנות טוב יותר, עדין התוכנות שציינת לא נתמכים טוב.
תודה רבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י trew;1086443:
מריץ PS בגולד אם אני לא טועה, לא מריץ את האחרות.
בנוסף יש תוכנה בתשלום בשם CrossOver שמריצה תוכנות טוב יותר, עדין התוכנות שציינת לא נתמכים טוב.

מצאתי את הסרטון הזה http://www.youtube.com/watch?v=PdbDIqBP7BE
ונראה שמותקן אצלו פלאש. וגם תוכנות נוספות.

התכונתם לאובונטו או להפצות אחרות של לינוקס?

תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
יפה לראות שזה עובד, עדין זה לא שיכנע אותי ללכת על זה עם פרויקט, אני חושב שאולי זה יהיה רעיון טוב אם תיקח את לינוקס ותתקין עליו את התוכנות תראה מקרוב איך זה מתפקד לך וכמה אפשר להכנס עם פרויקט לדבר הזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י trew;1086748:
יפה לראות שזה עובד, עדין זה לא שיכנע אותי ללכת על זה עם פרויקט, אני חושב שאולי זה יהיה רעיון טוב אם תיקח את לינוקס ותתקין עליו את התוכנות תראה מקרוב איך זה מתפקד לך וכמה אפשר להכנס עם פרויקט לדבר הזה.

איתא בבלוג שלך שאתה משתמש באובונטו, אף פעם לא ניסית את עליו את אחת מהתוכנות שמוזכרות בסרטון?
ואיך בלנדר רצה על אובונטו?
ודרך אגב הזכרת בבלוג שלך לוח ואקוום, הוא מצליח לעבוד עם אובונטו?

תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אני משתמש בלינוקס כבר כמה שנים כמשתמש קצה, כזה שלא נוגע בקוד.
וואקום נתמך מעולה בלינוקס ולפי כמות התלונות שאני רואה פה על הדרייבר וכו' אז כנראה שהוא עובד טוב יותר מאשר בווינדוס.
בלנדר עובדת הרבה יותר טוב בלינוקס ומנצלת את החומרה הרבה יותר טוב מאשר בלנדר בווינדוס.
הניסיון שלי עם הרצת תוכנות באימולטור הוא כזה, יש תוכנות שעובדות מעולה ויש כאלה שפחות מה שבטוח הוא שתי דברים, הממשק מכוער, דבר שני תצטרך לשכנע אותו לדבור עברית (למקם פונט איפשהו אם אני לא טועה).
היות ויש לי מחשב עם מספיק זיכרון אני מעדיף פשוט להפעיל מכונה וירטואלית של ווינדוס ולהתקין עליה את כל מה שאני צריך, כך אני יודע שדברים עובדים ואין לי הפתעות שלא ידעתי עליהם קודם.

בכל אופן שמעתי שPS CS6 עובד טוב על Wine אז אולי אנסה אותו שוב, בקשר לאופיס 2010 זה עובד אבל זאת לא אותה חוויה כמו בווינדוס.

בגדול לינוקס מריצה דברים טוב יותר מאשר ווינדוס, וזה נכון גם לגבי מאיה, ניוק, ריל פלואו, הודיני וכו' רק שאדובי עוד לא החליטו לעשות לנו את הטובה הזאת ולפתח את התוכנות שלהם גם ללינוקס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י trew;1086759:
אני משתמש בלינוקס כבר כמה שנים כמשתמש קצה, כזה שלא נוגע בקוד.
וואקום נתמך מעולה בלינוקס ולפי כמות התלונות שאני רואה פה על הדרייבר וכו' אז כנראה שהוא עובד טוב יותר מאשר בווינדוס.
בלנדר עובדת הרבה יותר טוב בלינוקס ומנצלת את החומרה הרבה יותר טוב מאשר בלנדר בווינדוס.
הניסיון שלי עם הרצת תוכנות באימולטור הוא כזה, יש תוכנות שעובדות מעולה ויש כאלה שפחות מה שבטוח הוא שתי דברים, הממשק מכוער, דבר שני תצטרך לשכנע אותו לדבור עברית (למקם פונט איפשהו אם אני לא טועה).
היות ויש לי מחשב עם מספיק זיכרון אני מעדיף פשוט להפעיל מכונה וירטואלית של ווינדוס ולהתקין עליה את כל מה שאני צריך, כך אני יודע שדברים עובדים ואין לי הפתעות שלא ידעתי עליהם קודם.

בכל אופן שמעתי שPS CS6 עובד טוב על Wine אז אולי אנסה אותו שוב, בקשר לאופיס 2010 זה עובד אבל זאת לא אותה חוויה כמו בווינדוס.

בגדול לינוקס מריצה דברים טוב יותר מאשר ווינדוס, וזה נכון גם לגבי מאיה, ניוק, ריל פלואו, הודיני וכו' רק שאדובי עוד לא החליטו לעשות לנו את הטובה הזאת ולפתח את התוכנות שלהם גם ללינוקס.

אימולטור אתה מתכוות לתוכנה כמו wine?

ומה הכוונה "תצטרך לשכנע אותו לדבור עברית" את מי?

ודרך אגב בויקיפיה טוענים שאדובי כן התאימה כמה מהתוכנות שלה ללינוקס.


("יישומים[עריכה | עריכת קוד מקור]

שולחן עבודה[עריכה | עריכת קוד מקור]

תחת לינוקס, יש דרישה גבוהה לתוכנות איכותיות; דרישה זו כוללת תוכנות כמו מעבדי תמלילים, גיליונות נתונים, לקוח דואר ודפדפנים.

בין התוכנות הפופולריות בלינוקס:
אף שביישומים בתחום ההוצאה לאור השולחנית ובאודיו מקצועי ייתכן חיסרון ביישומים מסחריים, משתמשים המהגרים מ-Mac OS X ומחלונות יכולים למצוא יישומים שווי ערך לרוב הפעולות<SUP id=cite_ref-34 class=reference>[34]</SUP>. יתר על כן, כמעט כל פרויקט תוכנה חופשית שעובד תחת חלונות או OS X, מופץ גם במהדורת לינוקס. תוכנות קנייניות רבות נתמכות בלינוקס<SUP id=cite_ref-35 class=reference>[35]</SUP>, בהן: אדובי פלאש, אדובי אקרובט, אופרה, סקייפ ו-נרו. גם יישומים וחבילות תוכנה שאין להם מהדורת לינוקס, כמו כמו מיקרוסופט אופיס ופוטושופ, ניתן להריץ בלינוקס בעזרת תוכנות סימולטור המדמות סביבת חלונות, כמו תוכנת הקוד הפתוח Wine, או הפרויקט המסחרי Crossover Office המבוסס עליה.")



תודה ממש הועלת לי!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אימולטור = Wine
"תצטרך לשכנע את Wine לדבור עברית"
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
שורה תחתונה

אז אתה בעצם כן ממליץ על עבודה עם אובונטו?

רק לגבי התוכנות של אדובי היה לך ספק?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אני ממליץ על מערכת שמתאימה לצרכים שלך, אם לינוקס לא עומדת בזה אז תוותר.
מעבר לזה בתור מערכת לינוקס היא מערכת יציבה יותר, חזקה יותר, ויודעת לנצל חומרה טוב יותר, לא לחינם מחשבי העל החזקים בעולם מריצים לינוקס.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה