- הוסף לסימניות
- #1
אני צריך את הגופן הזה
צפה בקובץ המצורף 170207
בפורום הזה
http://www.prog.co.il/showthread.php?t=141437
זיהו את זה כגופן בשם "דרוגלין" (Drogolin), דבר שכלל לא הצלחתי לאמת בשום צורה,
לבסוף מצאתי את הגופן "דרך פוטושופ" בשם "מרגלית בולד" (Margalit Bold)
צפה בקובץ המצורף 170208
(בדרך אגב גם בפוטושופ הגופן עושה בעיות, שכסוגרים את הקובץ ופותחים מחדש, הוא כאילו לא מזהה את הגופן ומבקש זיהוי מחדש)
ניסתי לחפשו בתוכנת "אופיס וורד" ואכן הוא נותן את הגופן הנ"ל רק בצורה לא רגילה אבל כשמדפיסים לPDF זה חוזר לצורה הרגילה
הבעיה מתחילה באינדיזין (ש-לשם אני צריך את הגופן כרגע)
הוא כלל לא מכיר ולא נותן את הגופן הזה
יש למישהו מושג מה אני עושה במקרה שכזה?
זה ממש דחוף לי
יישר כוח
צפה בקובץ המצורף 170207
בפורום הזה
http://www.prog.co.il/showthread.php?t=141437
זיהו את זה כגופן בשם "דרוגלין" (Drogolin), דבר שכלל לא הצלחתי לאמת בשום צורה,
לבסוף מצאתי את הגופן "דרך פוטושופ" בשם "מרגלית בולד" (Margalit Bold)
צפה בקובץ המצורף 170208
(בדרך אגב גם בפוטושופ הגופן עושה בעיות, שכסוגרים את הקובץ ופותחים מחדש, הוא כאילו לא מזהה את הגופן ומבקש זיהוי מחדש)
ניסתי לחפשו בתוכנת "אופיס וורד" ואכן הוא נותן את הגופן הנ"ל רק בצורה לא רגילה אבל כשמדפיסים לPDF זה חוזר לצורה הרגילה
הבעיה מתחילה באינדיזין (ש-לשם אני צריך את הגופן כרגע)
הוא כלל לא מכיר ולא נותן את הגופן הזה
יש למישהו מושג מה אני עושה במקרה שכזה?
זה ממש דחוף לי
יישר כוח
הנושאים החמים