דרוש מידע מקרה הזוי ומקומם!

מי זה פוקוס?
היא לא מירושלים
 
הסיפורים כאן רובם על אנשים שעלו באותה תחנה עם הפקח ביחד ועדין לא הספיקו לשלם!!!

ויש עוד מקרי אילוץ, שמי שנוסע תדיר בתחבורה ציבורית יכול להכיר:
שכחת הכרטיס
אי ידיעת הסכום הטעון
עומס מטורף באוטובוס שאי אפשר לגשת למכשיר הטעינה
עליה עם ידים עמוסות בשקיות וחוסר יציבות בשביל לגשת עד למכשיר
עליה עם ילדים ועגלה ודאגה ראשונה קודם כל לבטיחות
מכשיר אחורי לא תקין וקשה/בלתי אפשרי ללכת עד לנהג לתקף
ועוד ועוד
טרי מאתמול:
עליתי על הרכבת הקלה בדרך למקרה חירום, ו.. אופס, לקחתי רב קו לא טוב. תקלה בהעברת הכרטיס.
ירדתי בתחנה הראשונה, ניסיתי להטעין את הכרטיס. אי אפשר. פג תוקפו של הכרטיס. רחוקה מהבית, חייבת להגיע לאן שנסעתי, ואין לי איך לתקף. ביקשתי מאנשים, אבל הם לא יכולים לתקף את הכרטיס בשנית.
נו, מה עושים??
 
אני כבר מזמן בגישה של 'אני מזמין לך משטרה'... ובאמת להתקשר למשטרה במקרה הצורך, אין צורך לפחד. פשוט תתקשרו ותגידו שפקח מאיים עליכם. מה הבעיה?
 
עליתי לאוטובוס אגד ואיתי עלו 2 פקחים.....
ישר תיקפתי רב קו ושבאתי להיתיישב אז פקח אחד שם לב שאז תיקפת וישר רץ אלי והיתנפל ושאל למה תיקפת רק עכשיו...
ישר עניתי לו שעליתי עכשיו לאוטובוס אז הפקח אמר לי "את לא עלית " אז אמרתי לו שעליתי עכשיו אז הפקח אמר לי אין מצב
בשלב הנוכחי כבר כל הנוסעים היתערבו ואמרו שעליתי רק עכשיו בתחנה ...אותו פקח אמר שאין מצב והלך לשאול את הפקח השיני...
נראה לי כי הכל היה שווה, בשביל לקבל 160 תודות ופרצופים :):cry:
 
במודיעין עילית יש גם פקח (היחיד שהולך עם חולצה לבנה ) שהילדים לא רווים ממנו נחת
 
איפה קונים כזה דבר?
אם רק הייתי יודעת...
בעמדת ההטענה בתחנות הרכבת יש אפשרות לקנות כרטיס חד"פ. ובמכשיר של התיקוף בתוך הרכבת יש חריץ מתאים כדי להכניס אותו.
 
לשם תועלת הציבור כולו...
מי שניתקל במקרה כזה או אחר של אותו פקח (או פקח אחר) או שחווה מקרה כזה שיפנה בדחיפות ל @פוקוס
בשביל שנוכל לגבות כמה שיותר עדויות נגד אותו פקח ואז יוכלו לטפל בענין כמה שיותר רציני ויוכלו להעמיד לדין את אותו פקח......
רוצים למנוע את המקרה הבא!!
 
אדם מדהים בטוב ליבו שאין לי ספק שבורא עולם יזניק אותו למעלה. מניסיון חיים. אנשים שמנצלים את תפקידם להתחשבות בזולת ולהבין את בעיותיו ולסייע לו בורא עולם לא משאיר אותם למטה ופתאום אתה רואה אותם מתחילים לזנק במעמדם כי מישהו בכיר נתקל בהם ונדלק עליהם. לב מלכים ושרים ביד ה'
כנראה שיש לך ניסיון חיים אדיר שאין לאף אחד אם אתה יכול לומר שאת הפקח הזה עוד יום אחד נראה במקום גבוהה.
 
יש הרבה מקרים נכונים
ומזעזים והתנהגות ברוטלית של פקחים
וחייבים לשים לזה סוף
אבל אני שואלת בתמימות
למה אנשים ועוד בחזות חרדית מרשים לעצמם לנסוע בלי לשלם מה עם גזל
עכשיו קבלתי קובץ שמדבר ומסכם את נושא התשלום באוטובוסים
 

קבצים מצורפים

  • מאמר מקובץ בית אהרן וישראל, כסלו טבת תשפ''ב.pdf
    KB 162.6 · צפיות: 81
אני עכשיו צופה בסירטון בו היום פקח תוקף וחונק בברוטליות נוסע חרדי שלא שילם ואני מגלה שזה אותו פקח שלי.....
פקח של חברת אגד תקף הבוקר (רביעי) נוסע בקו אוטובוס מספר 67 בירושלים, זאת לאחר שדרש ממנו לרדת מהאוטובוס אך הוא סירב.

עד ראיה ששוחח עם ערוץ 7 תיאר את השתלשלות הדברים. זה קרה לאחר ששני נערים עלו לאוטובוס, כאשר אחד מהם שילם על הנסיעה כנדרש ואחד לא שילם.

בשלב מסויים עלו על האוטובוס שני פקחי אגד, וביקשו מהנער שלא שילם על הנסיעה להציג תעודה מזהה. חברו, ששילם על הנסיעה, יעץ לו שלא להזדהות בפני הפקחים ונמשך בינהם דין ודברים.

לאחר כמו דקות ביקשו הפקחים מהנהג לעצור את האוטובוס, ודרשו מהנערים, גם מהנער ששילם, לרדת מהאוטובוס. הנערים סירבו, ובתגובה פקח אגד שלח את ידו לגרונו של הנער ששילם על הנסיעה וסירב לרדת מהאוטובוס. לאחר מכן, על פי עד הראיה ששוחח עם ערוץ 7, הפקחים השתמשו בגז פלפל נגד הנוסעים.

מאגד נמסר: "התיעוד כלל לא מזעזע ואין לו כל קשר למוצא אתני או דתי. זהו סרטון ערוך באופן מגמתי שאינו משקף בהכרח את אשר התרחש בין הצעיר לבקר התחבורה שעלה לאוטובוס לצורך פיקוח תיקוף. בכל מקרה באם הצעיר סבור שהוא הותקף על לא עוול בכפו הוא מוזמן להגיש תלונה במשטרה כמו גם להתלונן במחלקת פניות הציבור של אגד לצורך בדיקה אובייקטיבית ובלתי מתפשרת של נסיבות האירוע".
 
פקח של חברת אגד תקף הבוקר (רביעי) נוסע בקו אוטובוס מספר 67 בירושלים, זאת לאחר שדרש ממנו לרדת מהאוטובוס אך הוא סירב.

עד ראיה ששוחח עם ערוץ 7 תיאר את השתלשלות הדברים. זה קרה לאחר ששני נערים עלו לאוטובוס, כאשר אחד מהם שילם על הנסיעה כנדרש ואחד לא שילם.

בשלב מסויים עלו על האוטובוס שני פקחי אגד, וביקשו מהנער שלא שילם על הנסיעה להציג תעודה מזהה. חברו, ששילם על הנסיעה, יעץ לו שלא להזדהות בפני הפקחים ונמשך בינהם דין ודברים.

לאחר כמו דקות ביקשו הפקחים מהנהג לעצור את האוטובוס, ודרשו מהנערים, גם מהנער ששילם, לרדת מהאוטובוס. הנערים סירבו, ובתגובה פקח אגד שלח את ידו לגרונו של הנער ששילם על הנסיעה וסירב לרדת מהאוטובוס. לאחר מכן, על פי עד הראיה ששוחח עם ערוץ 7, הפקחים השתמשו בגז פלפל נגד הנוסעים.

מאגד נמסר: "התיעוד כלל לא מזעזע ואין לו כל קשר למוצא אתני או דתי. זהו סרטון ערוך באופן מגמתי שאינו משקף בהכרח את אשר התרחש בין הצעיר לבקר התחבורה שעלה לאוטובוס לצורך פיקוח תיקוף. בכל מקרה באם הצעיר סבור שהוא הותקף על לא עוול בכפו הוא מוזמן להגיש תלונה במשטרה כמו גם להתלונן במחלקת פניות הציבור של אגד לצורך בדיקה אובייקטיבית ובלתי מתפשרת של נסיבות האירוע".
אותו תגובה מה שאגד מסרו לי לגבי הפקח שבו לכאורא הפקח האשים אותי
זה פשוט הזוי!!!!!!!!
מקווה שאותו נוסע יתלוננן
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

אני מקפידה לתקף את כרטיס הרב קו מיד בעלותי לאוטובוס, כנדרש.
לפני כחודש+ עליתי לאוטובוס עמוס במיוחד, הנחתי את הכרטיס על מכשיר התיקוף ומיד נדחקתי פנימה.
אחרי כמה דקות עלו מספר פקחים, הגשתי לאחד מהם את הכרטיס והוא הבהיר לי שלא תקפתי.
כמובן שמיד מצטרפים לחגיגה שלושת הגנגסטרים הנוספים (אגד...), מקיפים את המושב שלי ודורשים את הפרטים האישיים.
אציין, שבנוסף לכל זאת היתה נסיעת מעבר!
הם לא התרשמו מהטיעונים שלי ואכן קבלתי קנס...
אבל, וכאן מתחיל הסיפור האמיתי:
מאותו יום נוצרה בי חרדה ממשית מפקחים, ברמת השיתוק.
אני מקפידה, כמקודם, לתקף מיד בעלייתי לאוטובוס, ועדיין: כשעולה פקח(ים, באגד.)
אני קופאת, מריצה בראשי את העליה לאוטובוס: שילמתי? אולי הכרטיס לא נקלט? ורק כשהפקח יורד מהאוטובוס הנשימה חוזרת.
אם תוסיפו את העובדה שבמהלך נסיעה סטנדרטית באורך מחצית השעה- עלולים לעלות שני צוותות פקחים, תתקל התוצאה: סיוט.

למרבה הצער, מאמינה שתופענה כאן תגובות מזדהות רבות.
האם ישנה דרך לתבוע את אגד או את הפקח (ששמו מופיע מן הסתם בדו"ח?!)?
אציין שאיני טיפוס חרדתי, ב"ה, אם כי אני בהחלט עונה להגדרה "אדם רגיש מאוד".
תודה רבה מראש למגיבים!
נסעתי באוטובוס
תקפתי את הרב קו כשעליתי
באמצע הנסיעה עלו שלושה פקחים לאוטובוס
הערתי להם שמותר רק שני פקחים כי יש רק שני דלתות
אז אחד מהם אומר לי "אני ראש צוות" ומותר לי להיות איתם
בספסל ליד ישבה אישה חרדית שראיתי שהיא לא תיקפה
ראיתי שהיא נלחצת מהפקחים
אז עם הרב קו שלי לא יכולתי לתקף כי יש לי פרופיל
אז תיקפתי באשראי שלי
הוא קלט את זה
אז הוא ניגש אלי ושואל "עם מה תיקפת עכשיו?
אמרתי לו עם האשראי בשביל האישה הזאת
וזה הרב קו שלי שגם בו תיקפתי
אז הוא קורא לאחת הפקחיות ואומר לה תתני לו דוח
היא התחילה לרשום לי דוח
כשהגעתי לתחנה שלי אמרתי לה שאני רוצה לרדת כאן אז הם ירדו איתי
ואז בתגובת הנוסע הכתבתי לה את כל הסיפור
תכלס הם קלטו שהם נותנים לי דוח על אף שתיקפתי בזמן
אז הוא התחיל להגיד לי אני נותן לך את הדוח כי תיקפת באשראי שלך כשעלינו ולא בתחילת נסיעה
לא היה לי כוח להתווכח
אני לא יודע מה לשון החוק אם אפשר לתת דוח אם תיקפתי אחרי שהפקח עלה
בכל מקרה מה אתם ממליצים לי
קודם כל להגיש ערעור על הדוח ?
אני יכול לתבוע את אגד על עוגמת נפש ועיכוב למשך 20 דקות?
מה אני יכול לעשות כאן?
היה לי סיפור עם פקחית שבאמצע שאני יורד מהאוטובוס כשעל היד שלי ילד קטן היא ביקשה ממני רב קו נתתי לה בשמחה.
ואז אמרה לי "לא תיקפת" אמרתי לה ש100% תיקפתי ואפשר לשאול את אלו שהיו לידי באוטובוס וראו.
עליתי חזרה לאוטובוס וכמה אנשים אמרו לה שראו שתיקפתי. היא אמרה לנהג לסגור את הדלתות והוא המשיך בנסיעה.
תוך כדי אומר לה הפקח השני שבמכשיר התיקוף הראשון יש בעיה וזה מסונכרן על קו אחר
כך שהתברר שהבעיה היה במכשיר שנהיה תיקוף של קו אחר ולכן אמרה שלא תיקפתי.
ביקשתי ממנה להזדהות והיא לא הסכימה וברחה לסוף האוטובס!! (רק בשביל המחזה הזה, שלראשונה ראיתי פקחית בורחת ולא להיפך היה שווה הכל...)
תכלס ממש איך שירדתי מהאוטבוס הפקח השני אמר לה שהיא חייבת להזדהות ועדיין לא הראתה בצורה נורמלית את התג זיהוי שלה שהיה מכוסה. אחת הנוסעות צילמה אותה ושלחה לי את התמונה שלה.
שלחתי לאגד מכתב שהיא עשתה כמה עוולות.
א. שלא ירדה איתי. אפילו שזה היה התחנה שהייתי צריך לרדת
ב. שנתנה לנהג להמשיך לנסוע.
ג. שלא הזדהתה.
ד. שהתג זיהוי שלה היה מכוסה
ואני דורש גם לטפל בפקחית וגם פיצוי כספי.
הם בתגובה כתבו לי :
אנחנו מבקשים להודות לך על פנייתך. בזכות פניות כאלו אנחנו למדים כל פעם מחדש ומשתפרים ככל שניתן.
אגד ביצעה תחקיר בעקבות האירוע המתואר בפנייתך וערכה בירור עם המבקרת, במסגרתו עלו נקודות לשיפור בהתנהלותה.
עניינה של המבקרת טופל בהתאם לתקנון המשמעת של אגד, והממונים עליה ידאגו לתת לה את הכלים המתאימים לשיפור תפקודה.

ע"כ תגובתם
כלומר הם מכירים בכך שהיה כאן מעשה לא בסדר.
השאלה כמה ואיך הכי טוב לתבוע אותם
אשמח לשמוע מנסיון של אחרים.
תודה רבה

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה