דרוש מידע מקרה הזוי ומקומם!

  • הוסף לסימניות
  • #21
השאלה עם אני יגיש אז במישטרה יתנו לי קנס על זה שלא עטיתי מסכה??
תדברי על ההתנהגות שלו לגבי התיקוף ואל תזכירי את עניין המסכה
מן הסתם זה היה סתם איום.
לי הוא ניסה לחטוף את הרב קו מהיד!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
השאלה עם אני יגיש אז במישטרה יתנו לי קנס על זה שלא עטיתי מסכה??
כיצד ידעו במשטרה איך קוראים לך ?
על פי התמונה ????
=====
כדאי להתלונן על הפקח אצל משרד התחבורה או החברה [אגד], כך ודאי אין חשש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
כיצד ידעו במשטרה איך קוראים לך ?
על פי התמונה ????
=====
כדאי להתלונן על הפקח אצל משרד התחבורה או החברה [אגד], כך ודאי אין חשש.
היתלנוננתי אצל אגד אבל כמו תמיד זה לא עוזר ובאותו יום(לא ברור איך הם בדקו את המקרה) חזרו אלי בתשובה:
פנייתך שבנדון הגיעה לידי גמר טיפול ואנו מבקשים להודות לך על הסבת תשומת לבה של "אגד" לעניין שבמוקד הפנייה.



"אגד" פועלת ללא לאות על מנת להעניק שירות איכותי לנוסעיה, ומנחה את נתוני השירותים בארגון לנהוג בכבוד ואדיבות לכל אדם באשר הוא, ולפעול בהתאם לנהלים.



אנו ב"אגד" סבורים שהעלאת המודעות לתודעת שירות גבוהה, תתרום לשיפור רמתה של התחבורה הציבורית בישראל ובשל כך, פנייתך, כמו גם יתר הפניות המועברות ל"אגד", נבחנה בכובד ראש ונתוניה נותחו באופן מקיף על ידי כלל הגורמים המתאימים.



חברת "אגד" עומדת לרשותך בכל עת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
היתלנוננתי אצל אגד אבל כמו תמיד זה לא עוזר ובאותו יום(לא ברור איך הם בדקו את המקרה) חזרו אלי בתשובה:
זה סוג של מענה אוטומטי,
ייתכן ואח"כ ישיבו,
והכי הגיוני שלא יתייחסו כלל.
סיפור מקומם מאוד! עצוב שיכולים לעשות מה שרוצים ונראה שזה סידרתי ואף אחד לא מטפל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
  • הוסף לסימניות
  • #30
  • הוסף לסימניות
  • #32
אימא'לה גם לי היה אותו מקרה בדיוק בירושלים
עליתי ואיתי עלו שני הפקחים, כשתקפתי אחד אמר לי את לא עלית עכשיו
ורץ לפקח השני להגיד לו שמגיע לי קנס
אחד היה ערבי גבוהה השני היה שמן עם כובע שמש שער חום עם משקפיים כמדומני
לא משנה שהתווכחתי והנוסעים התערבו לטובתי בסוף הוא לא נתן קנס אבל הוא צעק בסוף תגידי תודה על זה שלא נתתי לך קנס................לדעתי זה אותו פקח מעניין באמת כי אם כן פשוט צריך להתלוננן עליו ברגע שאגד יראו שיש הרבה תלונות עליו הם יבדקו את העניין
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
אימא'לה גם לי היה אותו מקרה בדיוק בירושלים
עליתי ואיתי עלו שני הפקחים, כשתקפתי אחד אמר לי את לא עלית עכשיו
ורץ לפקח השני להגיד לו שמגיע לי קנס
אחד היה ערבי גבוהה השני היה שמן עם כובע שמש שער חום עם משקפיים כמדומני
לא משנה שהתווכחתי והנוסעים התערבו לטובתי בסוף הוא לא נתן קנס אבל הוא צעק בסוף תגידי תודה על זה שלא נתתי לך קנס................לדעתי זה אותו פקח מעניין באמת כי אם כן פשוט צריך להתלוננן עליו ברגע שאגד יראו שיש הרבה תלונות עליו הם יבדקו את העניין
זה כבר לא ענין של תלונות.
כזה דבר הוא נושא לתחקיר על התעללות בנוסעים. [עם פיצויים.]
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
גם אני נתקלתי בפקח הזה בירושלים.
חילק הרבה דוחות לילדים כי "תקפו רק עכשיו" (מה לעשות שבדיוק עלו לאוטובוס?)

התלוננתי עליו באגד ובמשרד התחבורה, עוד לא קבלתי תגובה:unsure:
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
תפנו להרב מקלב שהיה סגן שר התחבורה ומכיר את התחום מקרוב אני יודעת שעד היום הוא מסייע לאנשים בתחום התחבורה ציבורית הטלפון שלו 0548410000 026408135
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
עליתי לאוטובוס אגד ואיתי עלו 2 פקחים.....
ישר תיקפתי רב קו ושבאתי להיתיישב אז פקח אחד שם לב שאז תיקפת וישר רץ אלי והיתנפל ושאל למה תיקפת רק עכשיו...
ישר עניתי לו שעליתי עכשיו לאוטובוס אז הפקח אמר לי "את לא עלית " אז אמרתי לו שעליתי עכשיו אז הפקח אמר לי אין מצב
בשלב הנוכחי כבר כל הנוסעים היתערבו ואמרו שעליתי רק עכשיו בתחנה ...אותו פקח אמר שאין מצב והלך לשאול את הפקח השיני...
כלומר ניגש אלין ואמר לו "נכון האישה הזאת לא עלתה איתנו".. והצביע עלי..... אותו פקח אמר לפקח הראשון שאני כן עליתי...
הפקח מיתקרב אלי ונותן לי את הרב קו ואומר לי בכזה בוטות "את בלי מסכה בואי אני יצלם אותך ואני יעביר את זה למישטרת ישראל...על תופתעי עם תראי קנס 500 ש"ח בדואר"...
חשוב לי להבהיר שהיה לי מסכה בתיק ושעליתי לאוטובוס תיקפתי את הרב ומרב היתנפלות עלי לא יכלתי לעטות מסכה...(לא משנה שכל האוטובוס היה בלי מסכות)
כמובן שהפקח לא היתנצל על מה שהיה עם הרב קו .....
פשוט היתנפלות לאזרח חף מפשע......
השאלה שלי עם פקח של אגד יכול לצלם אותי (פגיעה בפרטיות) שלא למטרת התפקיד(התפקיד שלו זה לאכוף מי שלא שילם וכו)??
עם אני יכולה לתבוע אותו??
תגישי תלונה לאגד עם עותק למשרד התחבורה. במכתב תלונה תצייני את שעת הנסיעה, מספר הקו והיכן עלית. הכל מתועד. פקח שעולה לאוטובוס מעביר כרטיס במכשיר התיקוף של הנהג כך שיהיה אפשר לדעת מי היו הפקחים האלו
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
הקטע הכי הזוי ששלחתי את תלונה לאגד וחזרו אלי באותו יום עם אותו תשובה של כולם..
ואני יצטט לך:
פנייתך שבנדון הגיעה לידי גמר טיפול ואנו מבקשים להודות לך על הסבת תשומת לבה של "אגד" לעניין שבמוקד הפנייה.



"אגד" פועלת ללא לאות על מנת להעניק שירות איכותי לנוסעיה, ומנחה את נתוני השירותים בארגון לנהוג בכבוד ואדיבות לכל אדם באשר הוא, ולפעול בהתאם לנהלים.



אנו ב"אגד" סבורים שהעלאת המודעות לתודעת שירות גבוהה, תתרום לשיפור רמתה של התחבורה הציבורית בישראל ובשל כך, פנייתך, כמו גם יתר הפניות המועברות ל"אגד", נבחנה בכובד ראש ונתוניה נותחו באופן מקיף על ידי כלל הגורמים המתאימים.



חברת "אגד" עומדת לרשותך בכל עת.
גם הגשתי תלונה במישרד התחבורה


חובה לפרסם כזה תשובה בכל מקום אפשרי כדי שכולם ידעו כמה טוב [כמובן שהכוונה כמה לא טוב] שההגה בידים של אגד
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

אני מקפידה לתקף את כרטיס הרב קו מיד בעלותי לאוטובוס, כנדרש.
לפני כחודש+ עליתי לאוטובוס עמוס במיוחד, הנחתי את הכרטיס על מכשיר התיקוף ומיד נדחקתי פנימה.
אחרי כמה דקות עלו מספר פקחים, הגשתי לאחד מהם את הכרטיס והוא הבהיר לי שלא תקפתי.
כמובן שמיד מצטרפים לחגיגה שלושת הגנגסטרים הנוספים (אגד...), מקיפים את המושב שלי ודורשים את הפרטים האישיים.
אציין, שבנוסף לכל זאת היתה נסיעת מעבר!
הם לא התרשמו מהטיעונים שלי ואכן קבלתי קנס...
אבל, וכאן מתחיל הסיפור האמיתי:
מאותו יום נוצרה בי חרדה ממשית מפקחים, ברמת השיתוק.
אני מקפידה, כמקודם, לתקף מיד בעלייתי לאוטובוס, ועדיין: כשעולה פקח(ים, באגד.)
אני קופאת, מריצה בראשי את העליה לאוטובוס: שילמתי? אולי הכרטיס לא נקלט? ורק כשהפקח יורד מהאוטובוס הנשימה חוזרת.
אם תוסיפו את העובדה שבמהלך נסיעה סטנדרטית באורך מחצית השעה- עלולים לעלות שני צוותות פקחים, תתקל התוצאה: סיוט.

למרבה הצער, מאמינה שתופענה כאן תגובות מזדהות רבות.
האם ישנה דרך לתבוע את אגד או את הפקח (ששמו מופיע מן הסתם בדו"ח?!)?
אציין שאיני טיפוס חרדתי, ב"ה, אם כי אני בהחלט עונה להגדרה "אדם רגיש מאוד".
תודה רבה מראש למגיבים!
נסעתי באוטובוס
תקפתי את הרב קו כשעליתי
באמצע הנסיעה עלו שלושה פקחים לאוטובוס
הערתי להם שמותר רק שני פקחים כי יש רק שני דלתות
אז אחד מהם אומר לי "אני ראש צוות" ומותר לי להיות איתם
בספסל ליד ישבה אישה חרדית שראיתי שהיא לא תיקפה
ראיתי שהיא נלחצת מהפקחים
אז עם הרב קו שלי לא יכולתי לתקף כי יש לי פרופיל
אז תיקפתי באשראי שלי
הוא קלט את זה
אז הוא ניגש אלי ושואל "עם מה תיקפת עכשיו?
אמרתי לו עם האשראי בשביל האישה הזאת
וזה הרב קו שלי שגם בו תיקפתי
אז הוא קורא לאחת הפקחיות ואומר לה תתני לו דוח
היא התחילה לרשום לי דוח
כשהגעתי לתחנה שלי אמרתי לה שאני רוצה לרדת כאן אז הם ירדו איתי
ואז בתגובת הנוסע הכתבתי לה את כל הסיפור
תכלס הם קלטו שהם נותנים לי דוח על אף שתיקפתי בזמן
אז הוא התחיל להגיד לי אני נותן לך את הדוח כי תיקפת באשראי שלך כשעלינו ולא בתחילת נסיעה
לא היה לי כוח להתווכח
אני לא יודע מה לשון החוק אם אפשר לתת דוח אם תיקפתי אחרי שהפקח עלה
בכל מקרה מה אתם ממליצים לי
קודם כל להגיש ערעור על הדוח ?
אני יכול לתבוע את אגד על עוגמת נפש ועיכוב למשך 20 דקות?
מה אני יכול לעשות כאן?
היה לי סיפור עם פקחית שבאמצע שאני יורד מהאוטובוס כשעל היד שלי ילד קטן היא ביקשה ממני רב קו נתתי לה בשמחה.
ואז אמרה לי "לא תיקפת" אמרתי לה ש100% תיקפתי ואפשר לשאול את אלו שהיו לידי באוטובוס וראו.
עליתי חזרה לאוטובוס וכמה אנשים אמרו לה שראו שתיקפתי. היא אמרה לנהג לסגור את הדלתות והוא המשיך בנסיעה.
תוך כדי אומר לה הפקח השני שבמכשיר התיקוף הראשון יש בעיה וזה מסונכרן על קו אחר
כך שהתברר שהבעיה היה במכשיר שנהיה תיקוף של קו אחר ולכן אמרה שלא תיקפתי.
ביקשתי ממנה להזדהות והיא לא הסכימה וברחה לסוף האוטובס!! (רק בשביל המחזה הזה, שלראשונה ראיתי פקחית בורחת ולא להיפך היה שווה הכל...)
תכלס ממש איך שירדתי מהאוטבוס הפקח השני אמר לה שהיא חייבת להזדהות ועדיין לא הראתה בצורה נורמלית את התג זיהוי שלה שהיה מכוסה. אחת הנוסעות צילמה אותה ושלחה לי את התמונה שלה.
שלחתי לאגד מכתב שהיא עשתה כמה עוולות.
א. שלא ירדה איתי. אפילו שזה היה התחנה שהייתי צריך לרדת
ב. שנתנה לנהג להמשיך לנסוע.
ג. שלא הזדהתה.
ד. שהתג זיהוי שלה היה מכוסה
ואני דורש גם לטפל בפקחית וגם פיצוי כספי.
הם בתגובה כתבו לי :
אנחנו מבקשים להודות לך על פנייתך. בזכות פניות כאלו אנחנו למדים כל פעם מחדש ומשתפרים ככל שניתן.
אגד ביצעה תחקיר בעקבות האירוע המתואר בפנייתך וערכה בירור עם המבקרת, במסגרתו עלו נקודות לשיפור בהתנהלותה.
עניינה של המבקרת טופל בהתאם לתקנון המשמעת של אגד, והממונים עליה ידאגו לתת לה את הכלים המתאימים לשיפור תפקודה.

ע"כ תגובתם
כלומר הם מכירים בכך שהיה כאן מעשה לא בסדר.
השאלה כמה ואיך הכי טוב לתבוע אותם
אשמח לשמוע מנסיון של אחרים.
תודה רבה

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה