דרוש מידע מקרה הזוי ומקומם!

עליתי לאוטובוס אגד ואיתי עלו 2 פקחים.....
ישר תיקפתי רב קו ושבאתי להיתיישב אז פקח אחד שם לב שאז תיקפת וישר רץ אלי והיתנפל ושאל למה תיקפת רק עכשיו...
ישר עניתי לו שעליתי עכשיו לאוטובוס אז הפקח אמר לי "את לא עלית " אז אמרתי לו שעליתי עכשיו אז הפקח אמר לי אין מצב
בשלב הנוכחי כבר כל הנוסעים היתערבו ואמרו שעליתי רק עכשיו בתחנה ...אותו פקח אמר שאין מצב והלך לשאול את הפקח השיני...
כלומר ניגש אלין ואמר לו "נכון האישה הזאת לא עלתה איתנו".. והצביע עלי..... אותו פקח אמר לפקח הראשון שאני כן עליתי...
הפקח מיתקרב אלי ונותן לי את הרב קו ואומר לי בכזה בוטות "את בלי מסכה בואי אני יצלם אותך ואני יעביר את זה למישטרת ישראל...על תופתעי עם תראי קנס 500 ש"ח בדואר"...
חשוב לי להבהיר שהיה לי מסכה בתיק ושעליתי לאוטובוס תיקפתי את הרב ומרב היתנפלות עלי לא יכלתי לעטות מסכה...(לא משנה שכל האוטובוס היה בלי מסכות)
כמובן שהפקח לא היתנצל על מה שהיה עם הרב קו .....
פשוט היתנפלות לאזרח חף מפשע......
השאלה שלי עם פקח של אגד יכול לצלם אותי (פגיעה בפרטיות) שלא למטרת התפקיד(התפקיד שלו זה לאכוף מי שלא שילם וכו)??
עם אני יכולה לתבוע אותו??
הוא לא הולך לעשות עם זה כלום.
היה קשה לו לצאת 'מפגר'...
המשטרה לא נותנת דוח ע לכל תמונה שתראו להם של מי שלא עוטה מסכה... הם צריכים 101 פרטים שהפקח לא יודע אותם...
אגב,
בדרך כלל פקח זה מי שלא הצליח להחזיק מטאטא לנקות רחוב, והפך את כל הצלחות כשהיה מלצר.... לא להיבהל...
 
אחרי כל הכעס המוצדק מאוד על הפקחים
יש מקום גם לציין לשבח את הפקחים הטובים והמתחשבים
נסעתי לא מזמן בלילה באוטובוס בין עירוני, הנהג העמיס על האוטובוס כמעט 30 איש בעמידה, ובגלל העומס בתחנה אמר לכולם לעלות ולשלם בהמשך הנסיעה, וכמובן שלא היתה אפשרות לעבור אח"כ לשלם. כשהגענו לעיר עלה פקח ומיד תפס את הענין, עבר באוטובוס ושאל כל אחד אם הוא שילם, ואמר לא להניח את הרב קו על המכשיר שלו עד שמשלמים, כי אם רואים שלא שולם הוא מחויב לתת דו"ח, כך דאג שכולם ישלמו ואף אחד לא יקנס.
בנוסף ראיתי באוטובוס פנימי [איני זוכר אם זה היה אותו פקח] כשעלה הפקח לאוטובוס בשעת צהריים עמוסה בילדים, וכל ילד לפני שהוא בדק את הרב קו שלו שאל אותו אם הוא בטוח ששילם. והסביר למבוגרים, שילדים רצים לאוטובוס ושוכחים לפעמים לשלם, ובמקום לחלק קנסות הוא מעדיף להזכיר להם.
כל הכבוד לכם! ושירבו כמותכם.
 
אחרי כל הכעס המוצדק מאוד על הפקחים
יש מקום גם לציין לשבח את הפקחים הטובים והמתחשבים
נסעתי לא מזמן בלילה באוטובוס בין עירוני, הנהג העמיס על האוטובוס כמעט 30 איש בעמידה, ובגלל העומס בתחנה אמר לכולם לעלות ולשלם בהמשך הנסיעה, וכמובן שלא היתה אפשרות לעבור אח"כ לשלם. כשהגענו לעיר עלה פקח ומיד תפס את הענין, עבר באוטובוס ושאל כל אחד אם הוא שילם, ואמר לא להניח את הרב קו על המכשיר שלו עד שמשלמים, כי אם רואים שלא שולם הוא מחויב לתת דו"ח, כך דאג שכולם ישלמו ואף אחד לא יקנס.
בנוסף ראיתי באוטובוס פנימי [איני זוכר אם זה היה אותו פקח] כשעלה הפקח לאוטובוס בשעת צהריים עמוסה בילדים, וכל ילד לפני שהוא בדק את הרב קו שלו שאל אותו אם הוא בטוח ששילם. והסביר למבוגרים, שילדים רצים לאוטובוס ושוכחים לפעמים לשלם, ובמקום לחלק קנסות הוא מעדיף להזכיר להם.
כל הכבוד לכם! ושירבו כמותכם.
אדם מדהים בטוב ליבו שאין לי ספק שבורא עולם יזניק אותו למעלה. מניסיון חיים. אנשים שמנצלים את תפקידם להתחשבות בזולת ולהבין את בעיותיו ולסייע לו בורא עולם לא משאיר אותם למטה ופתאום אתה רואה אותם מתחילים לזנק במעמדם כי מישהו בכיר נתקל בהם ונדלק עליהם. לב מלכים ושרים ביד ה'
 
אחרי כל הכעס המוצדק מאוד על הפקחים
יש מקום גם לציין לשבח את הפקחים הטובים והמתחשבים
נסעתי לא מזמן בלילה באוטובוס בין עירוני, הנהג העמיס על האוטובוס כמעט 30 איש בעמידה, ובגלל העומס בתחנה אמר לכולם לעלות ולשלם בהמשך הנסיעה, וכמובן שלא היתה אפשרות לעבור אח"כ לשלם. כשהגענו לעיר עלה פקח ומיד תפס את הענין, עבר באוטובוס ושאל כל אחד אם הוא שילם, ואמר לא להניח את הרב קו על המכשיר שלו עד שמשלמים, כי אם רואים שלא שולם הוא מחויב לתת דו"ח, כך דאג שכולם ישלמו ואף אחד לא יקנס.
בנוסף ראיתי באוטובוס פנימי [איני זוכר אם זה היה אותו פקח] כשעלה הפקח לאוטובוס בשעת צהריים עמוסה בילדים, וכל ילד לפני שהוא בדק את הרב קו שלו שאל אותו אם הוא בטוח ששילם. והסביר למבוגרים, שילדים רצים לאוטובוס ושוכחים לפעמים לשלם, ובמקום לחלק קנסות הוא מעדיף להזכיר להם.
כל הכבוד לכם! ושירבו כמותכם.
זה פקח שעושה מעבר לעבודה שלו......
באמת מגיע לו שאפו גדול!!!
אבל עדין יש פקחים שמגיעים העיקר לעשות את העבודה ולהרויח כמה שיותר בונוסים........(ויש לא מעט כאילה)
 
זה פקח שעושה מעבר לעבודה שלו......
באמת מגיע לו שאפו גדול!!!
אבל עדין יש פקחים שמגיעים העיקר לעשות את העבודה ולהרויח כמה שיותר בונוסים........(ויש לא מעט כאילה)
כמו בתחום חניה עירונית. אלו אנשים אומללים.

פעם הייתי בתוך מעלית עמוסה בעיריה ופקח עירוני הראה לחברו בתסכול איזה טופס התראה שהוא קיבל באיזה עניין כלשהוא לטענתו על לא עוול בכפו.
אמרתי לו: אדוני, מה שאתה עושה לאחרים חוזר אליך בסיבוב. ככה הם החיים. מעגל.
אז הוא ענה לי: אדם שחונה בצורה לא חוקית מגיע לו דוח.
עניתי לו: וגם אלו שקנסו אותך אומרים שמגיע לך. אז מה לך להלין?
כל הנוכחים במעלית צחקו והמסכן פניו חפו
 
אחרי כל הכעס המוצדק מאוד על הפקחים
יש מקום גם לציין לשבח את הפקחים הטובים והמתחשבים
נסעתי לא מזמן בלילה באוטובוס בין עירוני, הנהג העמיס על האוטובוס כמעט 30 איש בעמידה, ובגלל העומס בתחנה אמר לכולם לעלות ולשלם בהמשך הנסיעה, וכמובן שלא היתה אפשרות לעבור אח"כ לשלם. כשהגענו לעיר עלה פקח ומיד תפס את הענין, עבר באוטובוס ושאל כל אחד אם הוא שילם, ואמר לא להניח את הרב קו על המכשיר שלו עד שמשלמים, כי אם רואים שלא שולם הוא מחויב לתת דו"ח, כך דאג שכולם ישלמו ואף אחד לא יקנס.
בנוסף ראיתי באוטובוס פנימי [איני זוכר אם זה היה אותו פקח] כשעלה הפקח לאוטובוס בשעת צהריים עמוסה בילדים, וכל ילד לפני שהוא בדק את הרב קו שלו שאל אותו אם הוא בטוח ששילם. והסביר למבוגרים, שילדים רצים לאוטובוס ושוכחים לפעמים לשלם, ובמקום לחלק קנסות הוא מעדיף להזכיר להם.
כל הכבוד לכם! ושירבו כמותכם.
מרגש לשמוע שיש כאלו פקחים
נדיייר!
וצריך להעריך כזה אדם שימשיך בפעולה הזו!
 
יש לציין את הפקחים של חברת דן בבני ברקשרובם נוחים ועדינים.
לא חשבתי שקשור לבני ברק אבל כנראה יש דברים בגו.
עליתי לאוטובוס עם רבקו ריק. עלה פקח. נגשתי אליו ואמרתי לו שבטעות עליתי עם ריק ואני ארד, אטעין ואשלם (באוטובוס אחר) בתחנת הירידה שלי.
הוא הסכים בכיף.
 
נערך לאחרונה ב:
עדיין חשוב לי שכל מי שניתקל בפקח כזה או אחר שיגיש תלונה לתועלת הציבור כולו!!
 
קרה לי אותו הדבר בדיוק
בירושלים??
הנוסעים התערבו לטובתי וצילמו את הפקח
שהשתולל ולבסוף ירד מהאוטובוס
לא עשיתי עם זה דבר מחוסר זמן וכח בעניין...
את יכולה לשלוח לי הודעה באישי.......
 
את האמת הצטערתי שלא היה לי רב קו אנונימי ואז בכלל לא היה לו מה לעשות חחחח
ברב קו אנונימי הם יכולים לחטוף את הרב קו ולא להחזיר עד שמוסרים להם פרטים ואז אפשר להפסיד את הכסף שמוטען (מעשה שהיה)
 
את יכולה לשלוח לי הודעה באישי.......
ניק/ית "משמשה" אנחנו חייבים דחוף את פרטי הסיפור שלך. הסיפור הראשי הגיע לטיפול אצל הדרגים הכי גבוהים.
הפקח הזה הולך להיות מטופל אישית בפיקוח הדרג הגבוה.

אנחנו חייבים כמה שיותר עדויות על מעלליו ודפוס התנהגותו הלקויה
אנא שלחי דחוף למייל y575709666
 
נערך לאחרונה ב:
ניק/ית "משמשה" אנחנו חייבים דחוף את פרטי הסיפור שלך. הסיפור הראשי הגיע לטיפול אצל הדרגים הכי גבוהים.
הפקח הזה הולך להיות מטופל אישית בפיקוח הדרג הגבוה.

אנחנו חייבים כמה שיותר עדויות על מעלליו ודפוס התנהגותו הלקויה
אנא שלחי דחוף למייל y575709666
איזה יפי לקרוא!
כל הכבוד על הטיפול בנושא.
ימנע את המקרה הבא.
 
ניק/ית "משמשה" אנחנו חייבים דחוף את פרטי הסיפור שלך. הסיפור הראשי הגיע לטיפול אצל הדרגים הכי גבוהים.
הפקח הזה הולך להיות מטופל אישית בפיקוח הדרג הגבוה.

אנחנו חייבים כמה שיותר עדויות על מעלליו ודפוס התנהגותו הלקויה
אנא שלחי דחוף למייל y575709666
שלחתי במייל, תודה רבה
 
אגב החוק היבש מתיר לצלם כל אדם בכל מצב שהוא כאשר הוא ברשות הרבים
אוטבוס למיטב הבנתי וידיעתי נקרא מקום תיבורי כך שבקטע של הצילום אפשר לצלם חופשי
 
מישהו יודע:
האם פקח רשאי לעכב אוטובוס שלם כדי לחכות לניידת שתיקח את מי שלא תיקף.
או כדי לחכות עד שיסיים לתת את הדוח וכו'
קרה לי כמה פעמים בשעות הבוקר הלחוצות.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

אני מקפידה לתקף את כרטיס הרב קו מיד בעלותי לאוטובוס, כנדרש.
לפני כחודש+ עליתי לאוטובוס עמוס במיוחד, הנחתי את הכרטיס על מכשיר התיקוף ומיד נדחקתי פנימה.
אחרי כמה דקות עלו מספר פקחים, הגשתי לאחד מהם את הכרטיס והוא הבהיר לי שלא תקפתי.
כמובן שמיד מצטרפים לחגיגה שלושת הגנגסטרים הנוספים (אגד...), מקיפים את המושב שלי ודורשים את הפרטים האישיים.
אציין, שבנוסף לכל זאת היתה נסיעת מעבר!
הם לא התרשמו מהטיעונים שלי ואכן קבלתי קנס...
אבל, וכאן מתחיל הסיפור האמיתי:
מאותו יום נוצרה בי חרדה ממשית מפקחים, ברמת השיתוק.
אני מקפידה, כמקודם, לתקף מיד בעלייתי לאוטובוס, ועדיין: כשעולה פקח(ים, באגד.)
אני קופאת, מריצה בראשי את העליה לאוטובוס: שילמתי? אולי הכרטיס לא נקלט? ורק כשהפקח יורד מהאוטובוס הנשימה חוזרת.
אם תוסיפו את העובדה שבמהלך נסיעה סטנדרטית באורך מחצית השעה- עלולים לעלות שני צוותות פקחים, תתקל התוצאה: סיוט.

למרבה הצער, מאמינה שתופענה כאן תגובות מזדהות רבות.
האם ישנה דרך לתבוע את אגד או את הפקח (ששמו מופיע מן הסתם בדו"ח?!)?
אציין שאיני טיפוס חרדתי, ב"ה, אם כי אני בהחלט עונה להגדרה "אדם רגיש מאוד".
תודה רבה מראש למגיבים!
נסעתי באוטובוס
תקפתי את הרב קו כשעליתי
באמצע הנסיעה עלו שלושה פקחים לאוטובוס
הערתי להם שמותר רק שני פקחים כי יש רק שני דלתות
אז אחד מהם אומר לי "אני ראש צוות" ומותר לי להיות איתם
בספסל ליד ישבה אישה חרדית שראיתי שהיא לא תיקפה
ראיתי שהיא נלחצת מהפקחים
אז עם הרב קו שלי לא יכולתי לתקף כי יש לי פרופיל
אז תיקפתי באשראי שלי
הוא קלט את זה
אז הוא ניגש אלי ושואל "עם מה תיקפת עכשיו?
אמרתי לו עם האשראי בשביל האישה הזאת
וזה הרב קו שלי שגם בו תיקפתי
אז הוא קורא לאחת הפקחיות ואומר לה תתני לו דוח
היא התחילה לרשום לי דוח
כשהגעתי לתחנה שלי אמרתי לה שאני רוצה לרדת כאן אז הם ירדו איתי
ואז בתגובת הנוסע הכתבתי לה את כל הסיפור
תכלס הם קלטו שהם נותנים לי דוח על אף שתיקפתי בזמן
אז הוא התחיל להגיד לי אני נותן לך את הדוח כי תיקפת באשראי שלך כשעלינו ולא בתחילת נסיעה
לא היה לי כוח להתווכח
אני לא יודע מה לשון החוק אם אפשר לתת דוח אם תיקפתי אחרי שהפקח עלה
בכל מקרה מה אתם ממליצים לי
קודם כל להגיש ערעור על הדוח ?
אני יכול לתבוע את אגד על עוגמת נפש ועיכוב למשך 20 דקות?
מה אני יכול לעשות כאן?
היה לי סיפור עם פקחית שבאמצע שאני יורד מהאוטובוס כשעל היד שלי ילד קטן היא ביקשה ממני רב קו נתתי לה בשמחה.
ואז אמרה לי "לא תיקפת" אמרתי לה ש100% תיקפתי ואפשר לשאול את אלו שהיו לידי באוטובוס וראו.
עליתי חזרה לאוטובוס וכמה אנשים אמרו לה שראו שתיקפתי. היא אמרה לנהג לסגור את הדלתות והוא המשיך בנסיעה.
תוך כדי אומר לה הפקח השני שבמכשיר התיקוף הראשון יש בעיה וזה מסונכרן על קו אחר
כך שהתברר שהבעיה היה במכשיר שנהיה תיקוף של קו אחר ולכן אמרה שלא תיקפתי.
ביקשתי ממנה להזדהות והיא לא הסכימה וברחה לסוף האוטובס!! (רק בשביל המחזה הזה, שלראשונה ראיתי פקחית בורחת ולא להיפך היה שווה הכל...)
תכלס ממש איך שירדתי מהאוטבוס הפקח השני אמר לה שהיא חייבת להזדהות ועדיין לא הראתה בצורה נורמלית את התג זיהוי שלה שהיה מכוסה. אחת הנוסעות צילמה אותה ושלחה לי את התמונה שלה.
שלחתי לאגד מכתב שהיא עשתה כמה עוולות.
א. שלא ירדה איתי. אפילו שזה היה התחנה שהייתי צריך לרדת
ב. שנתנה לנהג להמשיך לנסוע.
ג. שלא הזדהתה.
ד. שהתג זיהוי שלה היה מכוסה
ואני דורש גם לטפל בפקחית וגם פיצוי כספי.
הם בתגובה כתבו לי :
אנחנו מבקשים להודות לך על פנייתך. בזכות פניות כאלו אנחנו למדים כל פעם מחדש ומשתפרים ככל שניתן.
אגד ביצעה תחקיר בעקבות האירוע המתואר בפנייתך וערכה בירור עם המבקרת, במסגרתו עלו נקודות לשיפור בהתנהלותה.
עניינה של המבקרת טופל בהתאם לתקנון המשמעת של אגד, והממונים עליה ידאגו לתת לה את הכלים המתאימים לשיפור תפקודה.

ע"כ תגובתם
כלומר הם מכירים בכך שהיה כאן מעשה לא בסדר.
השאלה כמה ואיך הכי טוב לתבוע אותם
אשמח לשמוע מנסיון של אחרים.
תודה רבה

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה