מרוצה מהפאה שלך?

  • פותח הנושא yudb
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #21
אני בעד לפרט מעט יותר ממה מרוצים-
זה ייתן כיוון ברור למי שמעוניינת להשקיע בדבר מסוים יותר מבאחר.

אשכול גאוני!
שכוייח לפותחת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
אולי באמת כדאי לפרט.
תודה לעונות.
פשוט מדי פעם נפתחים כאן אשכולות בעניין.

ואם כבר שאלה,
אצל חיה שטיינברגר, משהי עשתה והייתה מרוצה מאוד מהשיער ומהעיצוב?
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
יצרנית: שלומית זמלמן.
עיצוב: שלומית זמלמן.
2 פיאות, כל אחת סגנון שונה לחלוטין.
גזירה מעולה!
סבלנות.
סובלנות.
אדיבות.
מחיר .
כל מי שהלכה אליה בהמלצתי (לאחר שהייתי כ"כ מרוצה, ב"ה) חזרה להודות לי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
אפשר לבקש שתכתבו מאיזה פאה אתן מרוצות? או שהגזמתי...
כי אני רואה המלצות בפרוג, אבל בטוחה שיש פה גולשות מכל גווני האוכלוסיה. ולכן אני לא יודעת אם הממליצה הולכת עם סגנון מסויים לדוג' הגבהה בקודקוד, ומבחינת הממליצה זה מה שהיא רצתה והיא מרוצה מזה. או גזירה בסגנון חסידי, פאת סרט, קוקו, חצי קוקו ועוד...
או צבע של השיער- יש פאניות שמתמחות בפאות כהות, ויש בבהירות.
יש פאניות שמתמחות בסגנון טבעי, ויש בסגנון בובתי ומעוצב.

ולגבי הפאנית שלי, עדיף שאשתוק, לטובתה... :(
אני מחפשת בנרות לקנות פאה טובה, אבל אחרי הכוויה שנכוותי, והמחיר ששילמתי שכר לימוד, אני כל כך מפחדת, שמעדיפה להשאר עם הפאה המדובללת שלי....
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
יצרנית: ציפי בנאי
גזירה ועיצוב: פייגלה דויטש מירושלים
מחיר לפני 3 שנים 4000
פאה שנראית עד היום מהמם, כמעט ללא סירוק,נוחה ונעימה

יצרנית: מקופסא כתוב על זה אסתי
גזירה ועיצוב: יפה דורלכר
פאה פצצה, נראית טריה ונוחה על הראש כאילו כיסוי ראש
מחיר לפני 3 שנים: 4500
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י yudb;1523591:
אולי באמת כדאי לפרט.
תודה לעונות.
פשוט מדי פעם נפתחים כאן אשכולות בעניין.

ואם כבר שאלה,
אצל חיה שטיינברגר, משהי עשתה והייתה מרוצה מאוד מהשיער ומהעיצוב?

יש לי רק נסיון עם העיצוב שלה, אני מרוצה מאוד מהעיצוב שלה, אין על הגזירה שלה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
יצרנית: מירי קופלוביץ
גזירה ועיצוב: מירי קופלוביץ
שירות מצוין , קניתי שם 2 פאות בשתי סגנונות
והם פשוט מהממות ואיכותיות!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
נכתב ע"י yudb;1523591:
אולי באמת כדאי לפרט.
תודה לעונות.
פשוט מדי פעם נפתחים כאן אשכולות בעניין.

ואם כבר שאלה,
אצל חיה שטיינברגר, משהי עשתה והייתה מרוצה מאוד מהשיער ומהעיצוב?

עשינו עכשיו 2 פאות אצל חיה (אחותי ואני) ואנחנו מאד מרוצות!!!
השיער מדהים והעיצוב מעולה.
היא גם לא מתקמצנת להוסיף עוד שיער אם צריך (בייבי הייר וכד')
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
יצרנית: שבי פלס
מעצבת וגוזרת: לאה ויינר מודיעין עילית.

אלופה ומקצועית! בכל פעם מחמיאים לי מחדש על העיצובים היפים של הפאה!
ואגב, אני לא לגמרי מסכימה שזה ענין של מזל, כיון שפאניות מבינות בשיער יותר ופחות. מי שמאוד מבינה (כמו לאה ויינר לדוג'), כמעט ולא נופלת.
בכל מקרה, השרות של שבי מאוד מאוד טוב, אחרי שנה וחצי שחבשתי את הפאה והיתה לי תלונה, היא תיקנה אותה חינם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
פאה: מירי קופלוביץ
עיצוב: מירי קופלוביץ
היא אחת האלופות שיש בשוק הזה! מקצועית, נחמדה, אלופה ופאות ברמה!
שווה כל שקל להשקיע!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
1.
יצרנית: מירי כהן
גזרה: דבורי אדלר (גנץ)
בת 3 שנים ומרוצה מאד מאד מאד!!!
נראית טוב תמיד (גם אחרי רוחות כמו היום לדו...)

2.
יצרנית: בריינדי קמינר
גזרה: מירי שכטר
לקח לי הרבה מאד זמן עד שהתחלתי להיות מרוצה. הפאה טובה ואיכותית אבל צריכה המון סרוק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
יצרנית: שבי פלס
פאנית ומעצבת: מירי לרנר

פאה מתולתלת - ייבוש טבעי
מהממת וקוצרת הרבה מחמאות
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
יצרנית:מירי קופולוביץ
גזירה: בהמלצתה, אצלה במקום ע"י אחת מהעובדות
במכירת חיסול. עלו פחות מבמקובל אצלה וגם רואים מה קונים.
רק צריך ליפול על חתיכה טובה. (היא עוזרת עם זה)
מעולות. חורשים עד שזה נגמר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
2 פאות שיוצרו ע"י רבקי זלוטניק
עיצוב של רחל רוזנפלד, בשילוב יהודית וינקלר (בשלב מאוחר יותר)
יפות ועמידות.
אחת גמרה אחרי 6 שנים של חרישה יום יומית לאורך כל היום.
השניה, שהייתה של שבת, והיום בשימוש יומיומי, עדיין מעולה!


ואחותי:
פיאה של יפי קמינר
עיצוב של חני וקשטוק
פיאה מהממת ושירות שעין לא ראתה!


האחות השניה:
פיאה של יפי קמינר
עיצוב של יפי קמינר
8.5 שנים - ועדיין מעולה ממש! ולא בדרך להיגמר!
מצד שני-לא בשימוש ממש יום יומי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
יצרנית: מירי כהן
בת 6 שנים, אין לי מילים, מעולה מעולה!
נראית טוב תמיד
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
יצרנית: יהודית רוטלוי
גזירה:דבורי גנץ
מעולה מההמת שיער מדהים
שירות פצצה משתי הגורמים
נראת טוב גם אחרי תקופה ארוכה ללא סירוק
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
קניתי פאה בתור כלה צעירה ב-8000 ש"ח!
לא מרוצה בכלל
לאיודעת להסתדר איתה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
נכתב ע"י שריל'ה;1524574:
קניתי פאה בתור כלה צעירה ב-8000 ש"ח!
לא מרוצה בכלל
לאיודעת להסתדר איתה...

אז תחזרי לפאנית!
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
נכתב ע"י brur;1524563:
יצרנית: יהודית רוטלוי
גזירה:דבורי גנץ
מעולה מההמת שיער מדהים
שירות פצצה משתי הגורמים
נראת טוב גם אחרי תקופה ארוכה ללא סירוק

אותו דבר אצלי
שיער מדהים, עיצוב יפה
אבל כמעט לא נשאר שיער!
היא בת 3 שנים (נלבשה רק שנה) ומאחר ובשנה הראשונה היא הייתה הפאה היחידה ואני לא גרה בארץ כך שלא יכולתי לתקן, אני תקועה עם פאה דלילה מאד עם טרסים רבים ריקים!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה