מרכך ואבקת כביסה - כמויות

  • הוסף לסימניות
  • #1
בשעה טובה קניתי מכונת כביסה חדשה
הבלומברג שביקשתי את דעתכם לגביה..

כשהטכנאי התקין לי אותה הוא אמר לי שאם אני ממלאה יותר מחצי פקק מרכך, או רבע כוס חד פעמי של אבקת כביסה המכונה תלך לי מהר..
כן, זה הכמות הוא אמר גם לשבע קילו..
שתבינו .. אני עד עכשיו שמתי מעל פקק לכל מכונה של עד שלוש קילו , ומעל חצי כוס של אבקה..
ניסיתי מכונה אחת ושום טיפה של ריח אין לדעתי (אני אוהבת שממש מריחים ככה אני ... )
ככה כולם מכבסים שבע קילו??? (אף פעם לא כיבסתי כמות כזאת.. אני עושה חצי)
זה באמת נשמע לכם הגיוני?
אשמח לשמוע מה אתן עושות.. אני כבר מתחילה להתחרט שלקחתי את המכונה רק בגלל זה
הקיבולת שלה של המרכך נמוכה מהקודמת שלי וזה מאד משמעותי בשבילי

פעם מישהי אמרה לי שהיא פותחת את המכונה באמצע ושופכת כמה שבא לה.. אפשר??
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
ממש מוזר! אני שמה מעל כוס של אבקת כביסה ושופכת מרכך עד לקו הגבול.
יש לי קונסטרוקטה 7 קילו
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
הזוי.
כדאי לראות איך ניתן ליצור עימם קשר ולשאול ישירות את נציגי השירות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
לא שמעתי על כך...
לי יש מכונה של 7 קילו ואני שמה יותר (ומהמרכך המרוכז...).
באופן כללי - מאז שנתנו לי את הטיפ לשים את המרכך רק באמצע המכונה - המכונות מריחות הרבה יותר טוב - כי המרכך לא נשטף עם המים שבהתחלה אלא רק עם המים שבסוף - והריח שלו יותר נשאר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
גם אני שמעתי מטכנאי אמין מאד, שריבוי סבון הורס את המכונה.
לגירסתו- לא יותר מ3/4 כוס של אבקה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
ככה גם הטכנאי שלי אמר (על בוש)
אבל מבחינתי ככה הבגדים לא עוברים כביסה. (נשאר ריח של מים...)
יותר בעייתי לי אם לא שמתי כמעט כוס ח"פ של א. כביסה
מרכך אני שמה 3/4 פקק וזה מצויין!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י OR_Design;1517116:
הזוי ביותר!
בנתיים קניתי את המרכך הקטן המרוכז כדי "לעבוד על המכונה" אבל זה סתם כפול במחיר..
אני חושבת שזה אמור להיות אותו דבר בכל מכונות הכביסה..
ונראה לי שהטכנאי אמר לי את זה בתור טיפ כדי לשמור על המכונה מידיעתו (ולא לפי הכללים של המכונה כביכול)
השאלה כמה הוא צודק!

הצטלצל לי בטעות...
מרכך מרוכז הוא לא סתם כפול במחיר, הוא הרבה יותר אפקטיבי, גם עם כמות הרבה יותר קטנה. כך שאם את אוהבת כמויות זה בוודאי משתלם.
אני בכל אופן כבר לא מרגישה ריח בכלל מהמרכך הגדול...
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לי יש בלומברג מכנית 5 ק"ג
אני שמה כוס ח"פ אבקה ובתא של המרכך פקק שלם.
מה שכן, אם אני שמה כמות כזו של אבקת כביסה אריאל הקצף יוצא החוצה. כנראה זו אבקה מקציפה במיוחד.
ובקשר למרכך, הוא לא נכנס אצלי למכונה בשטיפה ראשונה. זה התכנות של המכונה, להוציא את המרכך רק בשטיפה האחרונה.

ומרכך מרוכז, לתשומת לב, סותם את המכונה יותר מהר.
לכן אני מחזיקה 2 סוגים. אחד מרוכז בשביל מגבות, כהה וכד' שיש לי ענין שיריח טוב, ואחד דליל שאותו אני שמה בחולצות (שעוברות גיהוץ וממילא מקבלות ריח של גיהוץ) וגופיות וכל מיני כביסות שלא אכפת לי כ"כ על הריח החזק.
כך יוצא שאני מגוונת במכונה כל פעם עם מרכך אחר והתא לא נסתם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
מאז שהפסקתי להשתמש באבקת כביסה
ועברתי לג'ל הכביסה מריחה הרבה יותר טוב!
השתמשתי בעבר באריאל והייתי שמה כוס וחצי אבקת כביסה ועוד כוס מרכך והכביסה לא היתה מתנקה ולא מריחה טוב
התחלתי להשתמש לאחרונה בג'ל של פרסיל וזה מעולה!!!
הבגדים יוצאים יותר נקיים מפעם (עדיין לא מושלם לדעתי הבעיה במכונה של בוש שהיא מיקסר בגדים) וגם מריחים נקיון סוף סוף
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
גם אני אשמח לשמוע כמה אתן מכניסות. לי יש 7 ק"ג ואני שמה קצת פחות מכוס ח"פ. (מרכך אני לא שמה בכלל) הבעיה היא שאח"כ כשנגמרת המכונה אני רואה שנשאר סבון בגומי, ואז זה נראה לי שזה לא נשטף טוב ואני עושה שוב שטיפה ולפעמים גם שתיים, אני בד"כ עושה תכנית של קדם כביסה שלוקחת 3 שעות, כך שלפעמים המכונה עובדת 5 שעות רק על מכונה אחת. זה נורמלי? לא נשאר לכם קצף בסוף המכונה? לוקח לי המון זמן להשתלט על ערימות של כביסה וקבלתי חשבון חשמל אחרון על סך 1200 (!) ש"ח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אסתר, מציעה לך לנקות את המכונה מאבנית.
כוס חומץ בתא המרכך,
בתכנית הרתחה.

מתאים לכל מי שמרגישה שלאחרונה הכביסה לא יוצאת מספיק נקיה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אני ב8 ק"ג
כוס חד"פ שלמה של א.כביסה
ופקק מלא של מרכך
אין לי שאריות סבון
אבל כן קיבלתי הנחייה מהטכנאי של המכונה
לנקות מידי פעם את המגירה שלא ישאר הצטברויות של חומר שעלול ליצור סתימות
אולי לכן אמרו לך לא למלא מידי הרבה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י אאססתתרר;1517167:
גם אני אשמח לשמוע כמה אתן מכניסות. לי יש 7 ק"ג ואני שמה קצת פחות מכוס ח"פ. (מרכך אני לא שמה בכלל) הבעיה היא שאח"כ כשנגמרת המכונה אני רואה שנשאר סבון בגומי, ואז זה נראה לי שזה לא נשטף טוב ואני עושה שוב שטיפה ולפעמים גם שתיים, אני בד"כ עושה תכנית של קדם כביסה שלוקחת 3 שעות, כך שלפעמים המכונה עובדת 5 שעות רק על מכונה אחת. זה נורמלי? לא נשאר לכם קצף בסוף המכונה? לוקח לי המון זמן להשתלט על ערימות של כביסה וקבלתי חשבון חשמל אחרון על סך 1200 (!) ש"ח.

נשמע ממש מוגזם ויוצא דופן.
למה צריך בכל מכונה קדם כביסה? 3 שעות?
למה כ"כ הרבה שטיפות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י לללי;1517179:
אסתר, מציעה לך לנקות את המכונה מאבנית.
כוס חומץ בתא המרכך,
בתכנית הרתחה.

מתאים לכל מי שמרגישה שלאחרונה הכביסה לא יוצאת מספיק נקיה...

אני לא מרגישה שהכביסה לא מספיק נקייה, רק שכשאני פותחת ורואה קצף, מרגיש לי מלוכלך, כאילו "אם נשאר סבון בטח נשאר גם לכלןך"
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
יתכן שזה נובע מאותה בעיה- סתימת אבנית.

בכל מקרה, בררי אצל טכנאי. זה לא דבר נורמלי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י לללי;1517201:
יתכן שזה נובע מאותה בעיה- סתימת אבנית.

בכל מקרה, בררי אצל טכנאי. זה לא דבר נורמלי.

שכחתי להגיד שיש לי מכשיר כזה שמחברים למכונה נגד אבנית
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
רק אני לא נורמלית?
אני שמה לפחות כוס וחצי ח"פ של אבקת כביסה:eek:
אז מה? אני הורסת את המכונה? אימאלה...

ולגבי מרכך, המרוכז עושה הרבה הרבה יותר ריח.
וזה לא יותר יקר כי הפקק הרבה יותר קטן...

(למי שאוהבת שממש מריח (לא קשור לנושא האשכול...)
אני גם משפריצה התזה אחת של "מרכך למייבש" בכל מדף בגדים אחרי הכנסת הכביסה,
בקבוק אחד מספיק לי לחצי שנה והריח בבגדים-תענוג...!!!)
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י poto12;1517160:
מאז שהפסקתי להשתמש באבקת כביסה
ועברתי לג'ל הכביסה מריחה הרבה יותר טוב!
השתמשתי בעבר באריאל והייתי שמה כוס וחצי אבקת כביסה ועוד כוס מרכך והכביסה לא היתה מתנקה ולא מריחה טוב
התחלתי להשתמש לאחרונה בג'ל של פרסיל וזה מעולה!!!
הבגדים יוצאים יותר נקיים מפעם (עדיין לא מושלם לדעתי הבעיה במכונה של בוש שהיא מיקסר בגדים) וגם מריחים נקיון סוף סוף
מוזר!!!
אצלי פעם אחת קניתי ג'ל
וזה פשוט לא הוריד
ובררתי את זה ואמרו לי שבאמת עם הג'ל לא הצליחו וזה לא מוריד שום כלום!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י לנדא;1517219:
רק אני לא נורמלית?
אני שמה לפחות כוס וחצי ח"פ של אבקת כביסה:eek:
אז מה? אני הורסת את המכונה? אימאלה...

ולגבי מרכך, המרוכז עושה הרבה הרבה יותר ריח.
וזה לא יותר יקר כי הפקק הרבה יותר קטן...

(למי שאוהבת שממש מריח (לא קשור לנושא האשכול...)
אני גם משפריצה התזה אחת של "מרכך למייבש" בכל מדף בגדים אחרי הכנסת הכביסה,
בקבוק אחד מספיק לי לחצי שנה והריח בבגדים-תענוג...!!!)

את יכולה גם לשים בארונות דפי מרכך למייבש
גם מאוד עושה טוב
ובכלל איך שאת פותחת את הארון מריח לך תמיד ריח טוב
אבל הרעיון שלך גם לא רע בכלל!!!!
תודה רבה שנתת לי רעיון!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
לוקח לי המון זמן להשתלט על ערימות של כביסה וקבלתי חשבון חשמל אחרון על סך 1200 (!) ₪.
שווה לך לקנות מכונה חדשה.
את התשלום הראשון תחסכי מחשבון החשמל...
וגם תצטרכי פחות מכונות תקני לך מכונה גדולה יותר.

אצלי קבוע החשבונות חשמל בסביבות ה1200
קניתי מכונה חדשה וירד ל750..
לא רק בגלל זה.. אבל בוודאי גם בגלל המכונה החדשה שפחות סוחבת.. ויותר מהירה,
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

מה היה עושה הילד ההולנדי עם האצבע בסכר, אם הסכר היה מט ליפול ונשען על גופו הצנום?

כדי לקבל את המענה לשאלה הזו, הכירו את יחסי השכנות ביני לבין הדוד 'מגודל המידות' בליל הסדר בבית סבא.

אני תמיד משובץ לשבת לצידו. ולא סתם לצידו, אלא לזה השמאלי. למה זה משמעותי ודרמטי? נו באמת, תבינו לבד.

השיבוץ הזה הוא כורח המציאות, משום שבצד הזה של השולחן יש מקום לשניים וחצי אנשים. הוא שניים, אני חצי.

שידוך מתבקש בסך הכול, אם אתה שדכן רשע.

מזיגת הכוס הראשונה מגיעה. הוא מסמן לי למזוג לו, כדרך בני חורין. אני מוזג לו יין סמוק ארומטי בעל פיגמנטים עזים. מהסוג שאם תכניס למכונת כביסה, המכונה תהפוך בורדו, והבגד המוכתם יישאר בעינו.

הוא כמובן לא מוזג לי בחזרה. בני חורין לא נוהגים נימוסי גומלין.

ואז מגיעה ההסבה. 130 קילו תופסים זווית של 90 מעלות. אני, שלד אדם צר, לא מצליח לנשום. עומד, או שמא נמחץ, בין הצורך להחזיק את הסיטואציה – תרתי משמע – לבין היציאה מהתמונה שתיתן לקרקפתו לפגוש מרצפת קרירה.

אני חנוק, מנסה לשאוף חמצן דרך האוזניים. הוא לוגם שליש כוס, השאר מטפטף על ה"קיטל" הצח שלי – נוסך אותות גבורה לעמידתי האיתנה.

המרפק שלו בצלעות שלי. השפיץ של כתפו על האף. הוא לוקח את הזמן שלו, לא ממהר להתרומם. אני מנסה לספק למוחי מנת חמצן הכרחית להישרדות ומוריד לאוזניים הוראה לשאוף אוויר. הן מסרבות פקודה, לא שומעות בקולי.

בהסבה הבאה אני מנסה לשכנע אותו שההלכה בעניין התעדכנה למקרי קיצון מעין אלו: מהיום מסבים על צד ימין, "שמא יחניק קנה ווושט של שכנו".

הוא לא משתכנע. תופס שתי כזיתות מצה. כל כזית בגודל של סיפור המרגלים המקראי, בלי עין הרע. ככל שההסבות מתקדמות, הן מחמירות. האיש שעון עליי במלוא כובדו ומפורר עליי חלקיקי מצה לאלפים.

חלקי מצה פוגשים יין ספוג. הענק מתרומם ומסנן לעברי בלי בושה: "אתה שרויה! צא להחליף קיטל".

קיבלתי את הערתו, אבל בחרתי להחליט על העיתוי. בהסבה של האפיקומן הדוד כבר מעט שתוי. הוא תופס זווית, ובתזמון מתואם להפליא אני יוצא להחליף קיטל – לא להכשילו לשרות בשרויה חלילה.

הפעם ההסיבה הייתה מלאה ומוחלטת. הסכר קרס, והמסובים נחנקו מצחוק. לא עזר להם הטיפ של צד שמאל במקרה הזה. כעבור 7 שעות של הסיבה הערנו אותו: "דודנו, הגיע זמן קריאת שמע של שחרית".

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה