OR_Design
משתמש סופר מקצוען
פמ"ג DIP
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
עריכה והפקת סרטים
•
יוצרי ai
- הוסף לסימניות
- #1
בשעה טובה קניתי מכונת כביסה חדשה
הבלומברג שביקשתי את דעתכם לגביה..
כשהטכנאי התקין לי אותה הוא אמר לי שאם אני ממלאה יותר מחצי פקק מרכך, או רבע כוס חד פעמי של אבקת כביסה המכונה תלך לי מהר..
כן, זה הכמות הוא אמר גם לשבע קילו..
שתבינו .. אני עד עכשיו שמתי מעל פקק לכל מכונה של עד שלוש קילו , ומעל חצי כוס של אבקה..
ניסיתי מכונה אחת ושום טיפה של ריח אין לדעתי (אני אוהבת שממש מריחים ככה אני ... )
ככה כולם מכבסים שבע קילו??? (אף פעם לא כיבסתי כמות כזאת.. אני עושה חצי)
זה באמת נשמע לכם הגיוני?
אשמח לשמוע מה אתן עושות.. אני כבר מתחילה להתחרט שלקחתי את המכונה רק בגלל זה
הקיבולת שלה של המרכך נמוכה מהקודמת שלי וזה מאד משמעותי בשבילי
פעם מישהי אמרה לי שהיא פותחת את המכונה באמצע ושופכת כמה שבא לה.. אפשר??
הבלומברג שביקשתי את דעתכם לגביה..
כשהטכנאי התקין לי אותה הוא אמר לי שאם אני ממלאה יותר מחצי פקק מרכך, או רבע כוס חד פעמי של אבקת כביסה המכונה תלך לי מהר..
כן, זה הכמות הוא אמר גם לשבע קילו..
שתבינו .. אני עד עכשיו שמתי מעל פקק לכל מכונה של עד שלוש קילו , ומעל חצי כוס של אבקה..
ניסיתי מכונה אחת ושום טיפה של ריח אין לדעתי (אני אוהבת שממש מריחים ככה אני ... )
ככה כולם מכבסים שבע קילו??? (אף פעם לא כיבסתי כמות כזאת.. אני עושה חצי)
זה באמת נשמע לכם הגיוני?
אשמח לשמוע מה אתן עושות.. אני כבר מתחילה להתחרט שלקחתי את המכונה רק בגלל זה
הקיבולת שלה של המרכך נמוכה מהקודמת שלי וזה מאד משמעותי בשבילי
פעם מישהי אמרה לי שהיא פותחת את המכונה באמצע ושופכת כמה שבא לה.. אפשר??
הנושאים החמים



Reactions: איה סופר, ברבור1, אלישבע אבר ועוד 40 משתמשים43 //