מרכך ואבקת כביסה - כמויות

  • הוסף לסימניות
  • #21
נכתב ע"י מקופלת;1517147:
הצטלצל לי בטעות...
מרכך מרוכז הוא לא סתם כפול במחיר, הוא הרבה יותר אפקטיבי, גם עם כמות הרבה יותר קטנה. כך שאם את אוהבת כמויות זה בוודאי משתלם.
אני בכל אופן כבר לא מרגישה ריח בכלל מהמרכך הגדול...

לא ראיתי שהוא אפקטיבי :(
חזרתי למרכך הענק. ואני לא מוותרת על מרכך מקסימה לבן (ל-6 קילו מספיק 3/4 פקק)
הריח נשאר הרבה יותר זמן וכולם שואלים באיזה מרכך אני משתמשת
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י לנדא;1517219:
רק אני לא נורמלית?
אני שמה לפחות כוס וחצי ח"פ של אבקת כביסה:eek:
אז מה? אני הורסת את המכונה? אימאלה...

ולגבי מרכך, המרוכז עושה הרבה הרבה יותר ריח.
וזה לא יותר יקר כי הפקק הרבה יותר קטן...

(למי שאוהבת שממש מריח (לא קשור לנושא האשכול...)
אני גם משפריצה התזה אחת של "מרכך למייבש" בכל מדף בגדים אחרי הכנסת הכביסה,
בקבוק אחד מספיק לי לחצי שנה והריח בבגדים-תענוג...!!!)

כנ"ל :) .

נכתב ע"י album;1517299:
אני לא מוותרת על מרכך מקסימה לבן (ל-6 קילו מספיק 3/4 פקק)
הריח נשאר הרבה יותר זמן וכולם שואלים באיזה מרכך אני משתמשת

אכן. הוא מעולה!
ומי שכבר אינה מריחה את ריח המרכך - כדאי פשוט לגוון ולהחליף מדי פעם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
לנו הטכנאי אמר שאם הג'ל/המרכך מרוכז
כדאי לדלל מעט כדי שלא יסתום את 'הצינוריות'
ואף המליץ לעבור לג'ל כביסה כיוון שהאבקה משאירה אבנית...

אגב, יש אנשים שמשתמשים עדיין באבקת כביסה...?
הג'ל של סוד כ"כ יעיל ואפקטיבי בלי לכלוך ושאריות של אבנית מצטברת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
נכתב ע"י יעל;1517289:
שווה לך לקנות מכונה חדשה.
את התשלום הראשון תחסכי מחשבון החשמל...
וגם תצטרכי פחות מכונות תקני לך מכונה גדולה יותר.

אצלי קבוע החשבונות חשמל בסביבות ה1200
קניתי מכונה חדשה וירד ל750..
לא רק בגלל זה.. אבל בוודאי גם בגלל המכונה החדשה שפחות סוחבת.. ויותר מהירה,

השאלה אם זה באמת בעיה של המכונה, או שאני הבעייתית שלא מתפעלת אותה נכון, זה מכונה של סימנס די יקרה, שאמורה להחזיק שנים...
כמה זמן לוקח אצלך עכשיו מכונה של כותנה 40 מעלות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
נכתב ע"י לנדא;1517219:
רק אני לא נורמלית?
אני שמה לפחות כוס וחצי ח"פ של אבקת כביסה:eek:
אז מה? אני הורסת את המכונה? אימאלה...

ולגבי מרכך, המרוכז עושה הרבה הרבה יותר ריח.
וזה לא יותר יקר כי הפקק הרבה יותר קטן...

(למי שאוהבת שממש מריח (לא קשור לנושא האשכול...)
אני גם משפריצה התזה אחת של "מרכך למייבש" בכל מדף בגדים אחרי הכנסת הכביסה,
בקבוק אחד מספיק לי לחצי שנה והריח בבגדים-תענוג...!!!)

גם אני שמה כוס וחצי , וחשבתי שזה לא נורמלי , הרגעת אותי .... :)
ומרכך אני משתמשת רק של ''מקסימה'' תכלת מרוכז , אני שמה פקק וחצי
הריח סוף הדרך!!!! ממליצה לכם לנסות את המרכך הנ''ל , לא תתחרטו!
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
גם לי יש בלומברג 7 ק"ג, והטכנאי אמר לי לא לשים מעל חצי כוס ח"פ....
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
נכתב ע"י אאססתתרר;1517309:
השאלה אם זה באמת בעיה של המכונה, או שאני הבעייתית שלא מתפעלת אותה נכון, זה מכונה של סימנס די יקרה, שאמורה להחזיק שנים...
כמה זמן לוקח אצלך עכשיו מכונה של כותנה 40 מעלות?

אמנם לא שאלת אותי, אבל אצלי,
תכנית קצרה בערך שעה
תוכנית ארוכה שעתיים גג!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
לא קראתי את כל האשכול אבל חשתי צורך דחוף להגיב:
התקשרתי לאריאל לפני כחודש כמה אבקת כביסה צריכים לשים במכונה רגילה (לאחר שלא היה כפית מדידה בחבילה) והיא אמרה לי רבע כוס חד"פ !! ובמידה והכביסה מאוד מלוכלכת יש לשים חצי כוס ולא יותר!!!.
אני שמה בדר"כ בין רבע לחצי כוס והכביסה יוצאת נוצצת!!!
מה זה הכמויות שרושמים כאן??? למה כ"כ הרבה? איך המכונה אמורה להשתלט על כל הקצף והאבקה??
(שמעתי מכמה שאבקת כביסה אריאל גרמה להם לחורים בבגדים- עכשיו אני מבינה למה....)

ואגב, לגבי אבקת כביסה נוזלית- טכנאי של חב' מכונות כביסה גדולה אמר לאימי שהמים של א"י הם מים קשים ולא מתאימים לסמיכות של אבקות הכביסה הנוזליות, המים לא מצליחים לשטוף את המכונה לגמרי ונשאר על הצינורות נוזל שלאט לאט מצטבר ופשוט גומר את חיי המכונה לפני שהגיעה זמנה. (וניתן לראות זאת בתא שממלאים את החומר תמיד נשאר שאריות והוא לא נקי לגמרי)
זה לא שאני לא משתמשת בכלל אבל ממש ממש הורדתי מינון בזה.

ולגבי המרכך שכבר לא מרגישים את ריחו- חשוב לגוון כי הכביסה והאף מתרגלים לריח. לי תמיד יש 3 מרככים ובכל מכונה אני בוחרת אחר.
ושמעתי ממקור מוסמך שחב' המרככים הורידו את עוצמת הבישום כדי שהאנשים ישימו יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
נכתב ע"י poto12;1517160:
מאז שהפסקתי להשתמש באבקת כביסה
ועברתי לג'ל הכביסה מריחה הרבה יותר טוב!
השתמשתי בעבר באריאל והייתי שמה כוס וחצי אבקת כביסה ועוד כוס מרכך והכביסה לא היתה מתנקה ולא מריחה טוב
התחלתי להשתמש לאחרונה בג'ל של פרסיל וזה מעולה!!!
הבגדים יוצאים יותר נקיים מפעם (עדיין לא מושלם לדעתי הבעיה במכונה של בוש שהיא מיקסר בגדים) וגם מריחים נקיון סוף סוף

ניסיתי לעבור לג'ל כביסה (מקסימה). זוועה אני רק מחכה שהבקבוק יגמר כבר.
אבקת כביסה מנקה הרבה יותר טוב. וגם את הריח של הג'ל אני לא סובלת.
ונוסף לכך, כמה פעמים יצאו לי בגדים לאחר הניקוי עם כתמי ג'ל עליהם שרק במכונה נוספת ירדו.
בקיצור, מנסיון עדיף אבקת כביסה על פני ג'ל..
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
נכתב ע"י לללי;1517179:
אסתר, מציעה לך לנקות את המכונה מאבנית.
כוס חומץ בתא המרכך,
בתכנית הרתחה.

מתאים לכל מי שמרגישה שלאחרונה הכביסה לא יוצאת מספיק נקיה...

במכונה עם בגדים או להפעיל מכונה ריקה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
3 שעות למכונה על תוכנית כותנה 40 מעלות זה הגיוני מאד. המכונות החדשות יותר איטיות - כדי לחסוך בחשמל. לא שאני מבינה את ההגיון, אבל אצלי במכונה יש אופציות לתוכניות חוסכות זמן - מהירות, או חוסכות חשמל, ואז מכונה לוקחת 3 שעות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
נכתב ע"י nori;1517527:
3 שעות למכונה על תוכנית כותנה 40 מעלות זה הגיוני מאד. המכונות החדשות יותר איטיות - כדי לחסוך בחשמל. לא שאני מבינה את ההגיון, אבל אצלי במכונה יש אופציות לתוכניות חוסכות זמן - מהירות, או חוסכות חשמל, ואז מכונה לוקחת 3 שעות.

3 שעות למכונה 40 מעלות???
זה המון המון זמן!
אפילו הרתחה לא אמורה לקחת 3 שעות
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
גם לי יש מכונה חדשה של בוש ויש שם כמה תוכניות של כמעט 3 שעות, אפשר למהר את זה אבל אז זה לוקח יותר חשמל, ב 3 שעות אני משתמשת להרתחה, או כותנה לבנה (שאני אגב די מאוכזבת מרמת הלובן של הכבסים)
ולי הטכנאי אמר שבגלל שהמים בישראל קשים למכונה יותר קל להתמודד עם ג'ל מאשר עם אבקה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
נכתב ע"י sari93;1517543:
3 שעות למכונה 40 מעלות???
זה המון המון זמן!
אפילו הרתחה לא אמורה לקחת 3 שעות

זה באמת המון המון זמן, אבל ממה שאני מכירה מסביב - זה סטנדרט. מכונות חדשות של בוש, קונסטרוקה, סימנס.

תמיד יש לי את האופציה למכונות מהירות יותר - ויש אפילו תוכנית של רבע שעה, אבל זו התוכנית הקלאסית, שנחשבת להכי חסכונית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
נכתב ע"י מפרגנת;1517519:
במכונה עם בגדים או להפעיל מכונה ריקה?

אני קבוע מכבסת את הכביסה השחורה (שבדר"כ משום מה לא יוצאת עם ריח טוב) עם כוס חומץ במקום מרכך.
לא נשאר שום ריח של חומץ על הבגדים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
כמו שאמרו פה רבע כוס ח"פ למכונה...
על כל אבקת כביסה יש הוראות שימוש...
תקנו כוס מדידה של אפיה וכך לא תהיה לכן בעיה בהפרזת כמויות..
שהן כמובן הורסות את הבגדים ואת המכונה,
לא סתם כתבו כמויות על האריזות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
יש כמויות שכותבים
אבל אם המכונה דפוקה במקרה שלי זה בוש
אין מנוס מלנסות להוסיף יותר אבקת כביסה...
או לעבור לג'ל שאצלי התברר שהוא יותר נמס במים ולכן כנראה מנקה יותר טוב...
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
3 שעות מכונה???????????????
נשמע הזוי...

ואיך אפשר לעמוד בהספקים ככה???
אני ממינת ומכניסה מכונה בערב, אחרי שהילדים הולכים לישון ותולה אחרי שעה וחצי,
איך עושים את זה בדיוק כשהמכונה אורכת 3!!!! שעות, תולים באמצע הלילה???
ומה אם פתאום אתן "נתקעות" ביום שישי בצהרים? (או שאתן מוארגנות וזה פשוט לא קורה לכן :) )
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
נכתב ע"י מפרגנת;1517519:
במכונה עם בגדים או להפעיל מכונה ריקה?

על מכונה ריקה.

אפשר גם מלח לימון, בתא האבקה. (2 שקיות)
יש לזה אותו אפקט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
נכתב ע"י לנדא;1517219:
רק אני לא נורמלית?
אני שמה לפחות כוס וחצי ח"פ של אבקת כביסה:eek:
אז מה? אני הורסת את המכונה? אימאלה...

ולגבי מרכך, המרוכז עושה הרבה הרבה יותר ריח.
וזה לא יותר יקר כי הפקק הרבה יותר קטן...

(למי שאוהבת שממש מריח (לא קשור לנושא האשכול...)
אני גם משפריצה התזה אחת של "מרכך למייבש" בכל מדף בגדים אחרי הכנסת הכביסה,
בקבוק אחד מספיק לי לחצי שנה והריח בבגדים-תענוג...!!!)


אפשר להתיז את המרכך גם בחדר קצת באויר (למשל אחרי ששוטפים) או על מצעים נקיים, זה ריח חלומי וכיף בחדר..

לגבי כמויות, אני שמה בד"כ כוס ח"פ או כמעט כוס של אבקת כביסה,
ופקק אחד של מרכך מרוכז (מאד אוהבת את הכחול או הסגול של בדין)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

מה היה עושה הילד ההולנדי עם האצבע בסכר, אם הסכר היה מט ליפול ונשען על גופו הצנום?

כדי לקבל את המענה לשאלה הזו, הכירו את יחסי השכנות ביני לבין הדוד 'מגודל המידות' בליל הסדר בבית סבא.

אני תמיד משובץ לשבת לצידו. ולא סתם לצידו, אלא לזה השמאלי. למה זה משמעותי ודרמטי? נו באמת, תבינו לבד.

השיבוץ הזה הוא כורח המציאות, משום שבצד הזה של השולחן יש מקום לשניים וחצי אנשים. הוא שניים, אני חצי.

שידוך מתבקש בסך הכול, אם אתה שדכן רשע.

מזיגת הכוס הראשונה מגיעה. הוא מסמן לי למזוג לו, כדרך בני חורין. אני מוזג לו יין סמוק ארומטי בעל פיגמנטים עזים. מהסוג שאם תכניס למכונת כביסה, המכונה תהפוך בורדו, והבגד המוכתם יישאר בעינו.

הוא כמובן לא מוזג לי בחזרה. בני חורין לא נוהגים נימוסי גומלין.

ואז מגיעה ההסבה. 130 קילו תופסים זווית של 90 מעלות. אני, שלד אדם צר, לא מצליח לנשום. עומד, או שמא נמחץ, בין הצורך להחזיק את הסיטואציה – תרתי משמע – לבין היציאה מהתמונה שתיתן לקרקפתו לפגוש מרצפת קרירה.

אני חנוק, מנסה לשאוף חמצן דרך האוזניים. הוא לוגם שליש כוס, השאר מטפטף על ה"קיטל" הצח שלי – נוסך אותות גבורה לעמידתי האיתנה.

המרפק שלו בצלעות שלי. השפיץ של כתפו על האף. הוא לוקח את הזמן שלו, לא ממהר להתרומם. אני מנסה לספק למוחי מנת חמצן הכרחית להישרדות ומוריד לאוזניים הוראה לשאוף אוויר. הן מסרבות פקודה, לא שומעות בקולי.

בהסבה הבאה אני מנסה לשכנע אותו שההלכה בעניין התעדכנה למקרי קיצון מעין אלו: מהיום מסבים על צד ימין, "שמא יחניק קנה ווושט של שכנו".

הוא לא משתכנע. תופס שתי כזיתות מצה. כל כזית בגודל של סיפור המרגלים המקראי, בלי עין הרע. ככל שההסבות מתקדמות, הן מחמירות. האיש שעון עליי במלוא כובדו ומפורר עליי חלקיקי מצה לאלפים.

חלקי מצה פוגשים יין ספוג. הענק מתרומם ומסנן לעברי בלי בושה: "אתה שרויה! צא להחליף קיטל".

קיבלתי את הערתו, אבל בחרתי להחליט על העיתוי. בהסבה של האפיקומן הדוד כבר מעט שתוי. הוא תופס זווית, ובתזמון מתואם להפליא אני יוצא להחליף קיטל – לא להכשילו לשרות בשרויה חלילה.

הפעם ההסיבה הייתה מלאה ומוחלטת. הסכר קרס, והמסובים נחנקו מצחוק. לא עזר להם הטיפ של צד שמאל במקרה הזה. כעבור 7 שעות של הסיבה הערנו אותו: "דודנו, הגיע זמן קריאת שמע של שחרית".

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה